Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Urus byl trefou do černého, Lamborghini téměř zdvojnásobil prodeje

Výrobci sportovních automobilů se od SUV dlouho distancovali, Super SUV Lamborghini Urus však jasněukazuje, že zákazníci je zkrátka chtějí a rádi si za ně připlatí.
Zpět na článek
Avatar - rokyta.p
4. 7. 2019 20:03
já se nedivím
Tak hlavně nemá moc konkurenci. Ono udělat "terréní" Aventador a mastodontnější e65 (současná X7) jsem měl v hlavě nejen já. Kdyby se dotáhl ve své době i Bugatti Galibier a pak Citroen Metropolis, tak by byl svět hned veselejší. Velká část světa se má relativně dobře a ono se nám tu množí 1.0 R3 jak houby po dešti. Pořádná auta chceme, ano ano.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
4. 7. 2019 20:29
jasne ako facka
SUV vladnu..... dal sa teda cakat uspech URUSU ...... vyborny tah od lamba.... :yes:

komu treba rozplacnuty huracan s bruchom na zemi ... dnes uz nikomu.... mozno nejakemu pozerovi ... ale ti skutocni machri jazdia v URUSE https://img2.auto.cz/…ull/3928084_.jpg :yes:
Rozbalit vlákno
3
4. 7. 2019 21:55
Re: jasne ako facka
Nějakému pozerovi? A ten v urusu není pozer? Máš to v hlavě pomotane.
Avatar - speedfred
5. 7. 2019 08:26
Re: jasne ako facka
Komu treba Huracan? Napr. takému čo piluje svoje jazdecké umenie-nie všetci majitelia sú taký ale nájdu sa. Ten pozer s Huracanom bude mat podľa mňa doma aj “nepozersky” Urus,to ale tvoja šiška z tých horúčav nejako nevie pobrať. Ty si ale materiál.
5. 7. 2019 11:56
Re: jasne ako facka
To je materiál Vy nás ale zasobujete...

“Sportove kupatka vymieraju, je to velká skoda”
“Vseci musi mat SUV, nik niechce kabria”

... a Hurracan je pre pozerov a frajeri jezdia Urus..,
Konzistentní názor, to se cení. Kdo si dá bramboračku, tady je jí jedna hlavička plná až po vršíček :-)
Avatar - Hammunasakra
5. 7. 2019 08:26
Re: ***, spolehlivé informace.
NESCHOPNÁ redakce = že zablokovat odkaz na stránky umíte víme = takže tohle je asi SCHVÁLNĚ

Fakt nerozumim = neexistuje web kde by to redakce nechala zajít do těhle rozměrů :no: