Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M8 má české ceny. Čtyři miliony vám na vrchol osmičkové řady nestačí

Vrcholná verze řady 8 je poháněná dvakrát přeplňovaným osmiválcem o výkonu 441 kW. Verze Competition má pak dokonce 460 kW.
Zpět na článek
9. 7. 2019 13:56
9. 7. 2019 14:11
9. 7. 2019 15:09
9. 7. 2019 14:46
10. 7. 2019 04:16
10. 7. 2019 08:28
10. 7. 2019 09:08
10. 7. 2019 10:17
10. 7. 2019 12:25
10. 7. 2019 12:59
10. 7. 2019 13:37
10. 7. 2019 18:15
10. 7. 2019 18:43
9. 7. 2019 13:07
M Competition nemá...
...posunutý omezovač max rychlosti?
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Machýrek
9. 7. 2019 22:01
Re: M Competition nemá...
To je až v tom Driver’s balíčku ne? V českym konfigurátoru standardně neni, ale ve kšeftu má prodejce moznost to vybrat, tedy aspoň u M5 to tak je a chtěj za to cca 63kkč.
Avatar - CICERO
9. 7. 2019 22:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 7. 2019 13:56
nuda
To auto mělo odkazovat na původní 850, přitom je to totální nuda a šeď. Nelíbilo se mi od začátku z obrázků, naživo vypadá ale ještě daleko hůř. U kupé první co vás zaujme je nesmyslně tlustej ponton karoserie nad zadním kolem, u ne-M8 variant pak mimořádně přehnaný hnusný fejkový vejfuky, ze kterých trčej ty trubky uvnitř. Hnus. U grand kupé je pak nevyhovující celej ponton kariserie, kterej je takovej nějakej nemastnej neslanej ocucanej a čínskej. Interiér? Taky nuda. Přístrojům a konzoli z původní 850 se tohle stylem ani zdaleka nepřibližuje, elektronický přístroje u všech verzí jsou trapas, kterej by měli řešit dřív než s faceliftem. Bejvalo by bylo lepší zachovat původní 6er, ta měla aspoň styl, tohle je značku dehonestující pokus.
Rozbalit vlákno
14
9. 7. 2019 14:11
Re: nuda
Názor proti názoru, pro mě mnohem lepší než poslední dvě generace 6er. Nudu ani šeď nevidím, naopak pěkné sošné a propracované tvary. Žádné fejky tam nejsou, ve štěrbině jsou uloženy funkční koncovky výfuků. Fake je v případě, kdy to má evokovat výfuk a ten tam není.
Interiér je pak nádhera a vidím v něm moderní variaci na původní 8er.
Avatar - spitfirecz
9. 7. 2019 15:09
Re: nuda
Za mě také vypadá skvěle, velice povedená evoluce řady 6. Alespoň na mě to na první pohled nepůsobí velikostně jako jaderná letadlová loď, což se o řadě 6 říct nedalo.

Co se týče výfuků - no, osobně se mi teda víc líbí falešný koncovky výfuků, než ta trubka co tam trčí u normálních verzí. U x5 M50d to vypadá fakt strašně, vždycky když jdu k autu, tak si říkám, proč to udělali takhle hnusně - působí to na mě jak kdyby si vývojáři řekli "stěžují si na falešný vejfuky, tak jim tam dáme ty normální co nejhnusněji to jde"
Avatar - KANKUNEN
9. 7. 2019 14:46
Re: nuda
Určitě bys na to sehnal nějaké nalepovací plasty a možná by mohly na dvě tužkovky blikat. Já nevidím nic co by neladilo.
9. 7. 2019 21:02
Re: nuda
Mám dvě BMW, nový, X5 a M4 - a jsem docela fanoušek značky. Ale taky se mi to nelíbí. Je to šestka, co se jmenuje osmička. Má to bejt asi jako GT, ale na to to nemá rozměry a proporce, jako třeba Bentley. Je to děsně nudný, nemám z toho žádný emoce. Nová Z4 mi přijde vyloženě hnusná, o ledvinách 7 a X7 se bavit nemusíme. Nová jednička, předokolka, motor napříč, proč si raděj nekoupit golfa v plný palbě za cenu základního šrotu jedničky? Tímto směrem a přístupem si další BMW nekoupím. Proč vlastně vyhodili toho troubu ředitele?
10. 7. 2019 04:16
Re: nuda
Je to nástupce 6er, co se jmenuje 8er. Je na co navazovat a přijde mi stejně minimálně stejně hezky "nudná" jako AMG GT a Panamera. Ptáš se tu na 1er FWD, řešíš ledviny X7 a tvary Z4. Sám jezdíš X5 a M4. Zcela jiné řady, M4 bude opět lehčí a silnější, nová X5 má taky ledviny obří, tak proč to "už si BMW nekoupím?"
10. 7. 2019 07:57
Re: nuda
Jestli je něco hezký, je samozřejmě věc vkusu každého. Chtěl jsem tím říct, že se mi koncepce kam BMW směřuje nelíbí, ani designem exteriéru a interiéru, ani pohledem do budoucna a budíkama jako ze startreku, ani ubíráním na tradicích ve smyslu 3válců atd. Mám X5 2016, takže obří ledviny nemá.
10. 7. 2019 08:28
Re: nuda
Vyměnil jsem X5 12/15 za zbrusu novou, vyjma budíků je to o tolik lepší auto i jízdně, že nepochybuji! ;-)

Vzhledem k tomu o kolik se zlepšila 3er oproti předchozí generaci, nemám důvod pochybovat o nových M3/4.
10. 7. 2019 09:08
Re: nuda
Upřímně: osmička měla být velikostně větší, ne jen přečíslovaná šestka. Mělo to být velké, snobské kupé. A kdyby se jim tam podařilo propašovat V12, bylo by to úžasné. Takhle je to jenom šestka s vysokohorskou přirážkou...
Avatar - Dinar
10. 7. 2019 10:17
Re: nuda
To je otázka, chce někdo velké snobské kupé od bmw? Nikdy nic takového nebylo, navíc má bmw na tohle RR. Dvanáctiválec se tam klidně vejde, ale to už je spíš utopie, nemají ho ani ti opulentnější, viz. S-Klasse kupé. Ano, 8er je přečíslovaná 6er, je dokonce kratší než 6er, ale taky stojí stejně a je to lepší auto. ;-)
10. 7. 2019 12:25
Re: nuda
stará šestka /E24/ se nabízela souběžně se starou osmičkou /E31/. A ta už 12válec měla. Snobská myslím s nadsázkou, snobská typu S-coupé (CL), velké kupé s 12válcem.
Avatar - Dinar
10. 7. 2019 12:59
Re: nuda
No, to určitě ne, osmička v podstatě šestku nahradila, byl to vlastně stejný "upgrade" jako teď, souběžně se nevyráběly.

A osmička, jakkoliv byla luxusnější, pořád byla její filozofie jiná, sportovnější, než u velkého kupé od mercedesu, tehdejší s-klasse kupé odvozené od mamuta mělo hrubě přes pět metrů, byla to prostě lux. jachta, 8er byla, stejně jako dnes, výrazně kratší (a jen o 3cm delší než odcházející 6er) a sportovněji pojatá. Jak to tak vidím, v podstatě se nám tu historie jen opakuje, takže ten nářek je trochu mimo. (tím nemyslím jen konkrétně ten tvůj). ;-)
10. 7. 2019 13:37
Re: nuda
Tak už jen motorizace napovídají, že to byl přechod od šestiválce k většímu kupé s osmi a dvanácti válci. A že to není totéž jako teď. A že to nepochybně byl dražší a luxusnější vůz, než tehdejší šestka.
Avatar - Dinar
10. 7. 2019 18:15
Re: nuda
Argument s motory je demagogický, MB má v S kupé vrchol V8, čekat v dnešní eko době posun v počtu válců je nesmysl, M8 má výkon supersportu a to neměla ani 860i ve své době. Jinak podobnost změny 6er na 8er je, jak píšu, zjevná, že se historie neopakuje do detailu, tak o tom snad nemá ani smysl debatovat. Tys chtěl opulenci ve stylu S kupé, já říkám, že tu neměla ani 8er vůči soudobému S kupé a i tehdejší 8er byla náhradou za 6er, nic jako 6er bmw dalších 15 let nedělalo.

Obě značky to hrají pořád stejně, já považuju tohle pojetí 8er za správné, stavět bmw 8 jako levnější alternativu bentley např, jak to ďelá MB, by němělo vzhledem k postavení, historii značky a typu jejich zákazníků smysl.
10. 7. 2019 18:43
Re: nuda
Podle mého názoru šestka byla šestka chápána jako kupé od pětky a zrovna tak osmička jako velké kupé, odvozené od sedmičky, už podle palety motorizací. To je celé a není na tom nic demagogického, stačí se podívat, s jakými motory tehdy pětka a sedmička jezdily.
Nicméně, k té velikosti je třeba dodat, že verze gran coupé je na délku stejná jako sedmička. A že v dnešní době tuto perverzní karoserii milující se bez ní asi nelze obejít a kupé jako takové musí být logicky kratší...