Zatímco dříve se evropské automobilky nažily prosadit v Číně, nyní se pomalu dostáváme do bodu, kdy se čínské automobilky snaží uspět v Evropě. A využívají k tomu zajímavé marketingové tahy.
No nechtěl bych se na tenhle bezpohlavní design koukat každé ráno, normálně jsem se hlavně toho předku lekl. Ono to tu stezku stejně nedá, pojedou dva prototypy a kordón náklaďáků, aby je mohli naložit až někde zdechnou ;-)
Škoda, že nemám čas... jinak byl projel stejnou cestu se svým benzínem 1.4 59kW... a spočítal bych, kolik času které auto strávilo na cestě a kolik "doplňováním energie".
To by náhodou bylo krásné srovnání!
Při tomhle přejezdu bych asi za 5 litrů nejel... takže odhaduju, že bych potřeboval tankovat asi 19x.
Pokaždé tak 3 minuty... dobře neřešme detaily - řekněme, že bych strávil celkem asi hodinu tankováním... ;-)
Když bude podstatně levnější než evropská EV tak proč ne. Jenom to akorát ukazuje naši evropskou zoufalost, naše automobilky když chtějí prodávat v Číně tak tam musí i vyrábět zato cinani ady prodávají veselé i bez fabrik.....