Novinky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNový Fiat 500 už se rýsuje. Bude mít elektropohon a začne se vyrábět v roce 2020
6 komentářů
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
pradeda777
Ok. Takové "šaliny" dávají smysl. Protože jsou určeny primárně do města. A tam máme ten problém se zamořeným vzduchem který dýcháme, že?
Ale protože ne každý může mít 2 auta a kde je zaparkovat, tak se automobilky zaměřily na dojezd a začaly vznikat předražené univerzály. To vidím jako fundamentální problém se "zkratomobily"....můj názor...dovolte mi odejít....
Ale protože ne každý může mít 2 auta a kde je zaparkovat, tak se automobilky zaměřily na dojezd a začaly vznikat předražené univerzály. To vidím jako fundamentální problém se "zkratomobily"....můj názor...dovolte mi odejít....
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Dokud budou existovat i verze s klasickým spalovacím motorem, tak mi "šaliny" nevadí.
Jen... ať mi je nikdo nevnucuje.
A ať si je zaplatí ti, co si je chtějí koupit.
;-)
Jen... ať mi je nikdo nevnucuje.
A ať si je zaplatí ti, co si je chtějí koupit.
;-)
Souhlas. Klidně ať je prodávají vedele sebe a ať si každý koupí variantu, která mu vyhovuje. Rozdíl bude dále víc než drastický, pochybuju, že Fiat prodá 80tis ks 500e, byť nové generace. Bude rád, když to bude 8tis ks. Auto do města má být jednoduché malé auto s benzinem za rozumný peníz a ne předražený malý, ale težký krám za 3x tolik ;-)
Klasická F500 stojí v základu cca 250k Kč a F500e stála v US 32k USD, 730k Kč a to se při dojezdu cca 150km vážně vyplatí, i ojetá je víc jak 300k :-[]
Klasická F500 stojí v základu cca 250k Kč a F500e stála v US 32k USD, 730k Kč a to se při dojezdu cca 150km vážně vyplatí, i ojetá je víc jak 300k :-[]