Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
Před nárazem...
| 13. 7. 2019 13:50
Za nárazem, nikdo nesmí stát! Jinak nebudu homologovat! Jdu si přečíst článek... A... Já se vrátím !! :D :-!

13:55 přečteno = mám zmatek, nechápu, pláču, nadávám, běsním, jdu plánovat splátkovej na kdejakej youngtimer… H.o.v.a.d.a. !!! To jinak ani nejde říct co jako?

To myslí vážně? Neřikalo se něco jinýho ?
>>>
Kromě udržování v jízdním pruhu, které půjde aspoň vypnout, >>> !!!! nebo pípání upozorňujícího na překročení rychlosti, které vypnout nepůjde !!!!! CO TO JAKO JE ??? Kdo to bude poslouchat? Nebo je to Freiuv šotek? :/ sakryš… , jde také o samočinné nouzové brzdění, obvykle označované zkratkou AEB (z anglického Autonomous Emergency Braking). >>>> OK tak tohle zas bude fungovat jen do 50 za hodinu a pak si zastav sám... LOL k če mu to je ??? NA N.A.S.R.A.N.I. :p BRUSELES BUSSERANSTS.... a tak je to se vším... od řepky, přes zahranični/migrančni politiku unie, až po federační šilenstva o globalizaci společnosti v míru islámu... :P

Co chcete... ? Řídí svůj svět a my, už ten svůj mužem ´´řídit´´ jen podle jejich pravidel... A zase nahodte nejaký grafy a cisílka, at můžete ponížit člověka co rád by byl svobodný, dle svého uvažení… milí eurofederalisti, určitě se Vás tu hejna zas objeví.... ACHJO....

Děkujeme, (snad to všechno nebude nějak k neřešení...) Už někdo zjistil jak se dá dop*če vypnout zrušit, obejít ten eCALL ?? (kromě koupě staršího auta? !!!) Stačí správna pojistka nebo celej systém?? je to samostatný s*ačkoidní systém, nebo to je napojený na pul auta do nějaké zasadní řidící jednotky !!!??? TOHLE JSOU FAKTA CO ME ZAJIMAJI , ne zákony, které mam doržovat, ikdyž vím, že je dodržovat nebudu !!! AVE CICERO !!! SHOW MUST GO STREET FIGHT AGAINTS ELITES
Re: Před nárazem...
| 15. 7. 2019 08:02
Je to dost smutnej pocit vzpomenout si na historii toho jak se auto.cz. Dříve celkem přínosná debata se změnila na exhibicionismus několika málo jedinců snažící se vyřvat ze sebe svůj vztek praměnící z nedostatečnosti. :-(
Avatar - traveldrive
EU-hajzli...
| 13. 7. 2019 20:34
...A naviac im už načisto jebe...
Avatar - CICERO
Re: EU-hajzli...
| 13. 7. 2019 21:28
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Kolizne brzdenie
| 13. 7. 2019 21:19
Mal som to v predchadzajucom aute, daval som si ho aj do sucasneho. Nebol ziaden problem s funkcnostou. Avsak by som upozornil na jednu vec. Aktualne sa v mnohych modeloch da tato funkcia dokupit, ci uz samostatne alebo v ramci nejakeho balika. Je vhodne si predtym zistit na zaklade akych podmienok system situaciu vyhodnocuje. Napriklad v mojom aute ma AEB moznost nastavenia citlivosti, ale je to podmienene pritomnostou ACC. V takomto pripade RJ vyhodnocuje situaciu na zaklade 2 prvkov sucasne - Kamery (ktora je tam standardne) a radaru. Ak by som ACC nemal, tak to vyhodnocuje len samotnou kamerou co by v zlych svetelnych podmienkach mohlo zapricinit falosnu reakciu - bud by system vyhodil chybu/deaktivoval sa, alebo by zadupol brzdu. Rovnako nie je mozne bez radaru nastavit citlivost pre AEB. Mne to 2x pomohlo - netvrdim, ze by doslo k nehode, ale situacia bola s tymto viac s prehladom.
Avatar - CICERO
Re: Kolizne brzdenie
| 13. 7. 2019 21:38
Ono tohle voličum socialistickeho spektra vyhovuje... (neřikam že jsi, třeba jsi jen uživatel stroje...) ..že předají svoji odpovědnost jiným... Ale zatím jim to nefunguje, :D Komunismus nikdy nebyl a NEBUDE! (chudačci) a zákony autonomie vždy potřebuji nekoho dohnat k zodpovednosti… autonomni zákony a zasady co už placa dohromady aliance autonomních elit blizke budoucnosti je vni tušim třeba: BAIC BMW DAIMLER VW atd... tam má že VZDY je potřeba aby existoval někdo kdo bude nest zodpovednost (clovek, nejaky clovek…) ridic (soukromnik, operator v pripade sdilenych stroju 3 stran) :-) takže tak :-) ...podle mě lepší jezdit youngtimerem s komurkovým dehtem dokud to pujde a těmhle se vyhýbat, jak kuželkám... :-) Privét
Avatar - xxc
Re: Kolizne brzdenie
| 13. 7. 2019 22:36
Naco je dobre nastavovat citlivost? Auto by malo samo vediet, kedy zasiahnut a kedy nie :-) Mne to tiez asi 2x pomohlo a som s tym spokojny.

Ale inak velmi dobra pripomienka. Presiel som na tento podnet manual a BMW X1 to ma riesene asi len podla kamery. Radar nikde nespominaju, zato auto neudrzi vzdialenost a moze narazit do neosvetleneho auta pred bmw na dialnici :-)
Avatar - _beta
Re: Kolizne brzdenie
| 14. 7. 2019 09:34
Manuál treba študovať.
Človek sa tam v rôznych autách dočíta rôzne veci.
Napríklad nie každý systém spozoruje stojace auto, len spomalujúce auto. Že cyklista môže byť nespozorovaný. Že v snežení sa znižuje citlivosť. Že keď nasneží na radar tak sa systém vypne (informácie o tom sú na prístrojovej doske).
Že existujú rôzne verzie aeb. City, Interurban, Extraurban.
Re: Re: Kolizne brzdenie
| 14. 7. 2019 11:04
Presne o tom to je. Rozny vyrobca ma svoju technologiu ako to ma riesene a treba si nieco o tom pozistovat ak nechce byt clovek prekvapeny. Naviac ten priklad ako sa predomna zaradi tesne auto a system mi dupne na brzdu je ukazka nezvladnutej technologie pripadne auto nema dalsi vyhodnocovaci prvok. Standardne totizto radar musi auto chytit ovela skor a zistit rozdiel rychlosti pricom musi ist rychlejsie ako vozidlo pred nim a tudiz sa priblizujeme vysokym rozdielom rychlosti. V prvej faze na to len upozorni bud zvukovo/graficky, v druhej faze ak vodic nereaguje tak ide na brzdu. Prva faza sa mze za urcitych okolnosti preskocit, ale to uz ide o krizovu situaciu. Ak sa predomna zaradi napriklad auto, system sice moze vyhodnotit prekazku, ale zisti, ze objekt sa vzdaluje = nebude brzdit, preco by to robil. Pracuje to na milise***vej urovni, co je stale radovo menej nez vobec reakcny cas vodica.
Článok plný nezmyslov
| 14. 7. 2019 08:08
Začínam mať dojem, že články o autách už píšu cvičené opice.
95 % vodičov sú normálni, žiadni "majstri sveta". Sú to vodiči, ktorí sa chcú dostať z bodu A do bodu B. A každý systém, ktorý im pomôže čo i len raz v živote zabrániť nehode, je pre nich užitočný. A tí "majstri sveta", ktorým elektronika tak vadí, nech si tie systémy odpoja alebo nech si kúpia veterána bez týchto systémov.
Ďalším neustále opakovaným nezmyslom je cena. Teda že ak nejaký nepovinný systém stojí TERAZ 17.500 kaček, tak potom, čo sa statne povinným sa automaticky o túto cenu zvýši cena auta.
Keby to tak naozaj fungovalo, tak taká Fabia v základnej výbave by musela teraz stáť aspoň pol milióna, pretože všetky dnes povinné systémy boli kedysi v minulosti príplatkové.
Na povinnú a príplatkovú výbavu sa vzťahuje úplne iná cenová politika. Ak je niečo súčasťou povinnej výbavy, tak si automobilka dáva na to maržu ako na celé auto - teda len relatívne málo. Na "holátkach" nezarába žiadna automobilka. Najväčšiu smotanu zlížu práve na výbave príplatkovej. Pretože na to sa dáva neporovnateľne väčšia prirážka ako na výbavu základnú. Nie je to tak dávno čo BMW žiadalo za USB konektivitu rádia 300 eúr.
Okrem toho, elektronické systémy zdieľajú veľa komponentov spoločných - ABS, ESP, BAS či automatické brzdy používajú tie isté komponenty. Len napr. to brzdenie je doplnené ešte o radar a softvér.
Avatar - _beta
Re: Článok plný nezmyslov
| 14. 7. 2019 09:22
Presne tak.
Klimatizácia, tempomat, abs, ESP, brzdový asistent, ... samostmavovacie zrkadlo, dažďový senzor, elektrické okná, parkovacie senzory.
Toto všetko je v aute za 10-12 tisíc eur v základnej výbave.
Pred nie tak dávnou dobou len vymenovaná výbava stála tých desať tisíc ako príplatky v luxusnej triede.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku