Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Hammunasakra
Moc hezký
| 14. 7. 2019 18:03
Už těch skoro 400 koní místo 340 je velká paráda http://www.autoforum.cz/…ekanym-debaklem/ takovejch 550? místo 510 by byla do relativně malý Supry asi fakt atomová bomba :yes: :-)
Avatar - fostek
Re: Moc hezký
| 14. 7. 2019 20:55
pOŘÁD STŘÍKÁŠ NAD TÍM, ŽE PŘIFOUKLI NĚJAKÝ AUTA?
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Moc hezký
| 14. 7. 2019 20:58
Přifoukli?
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Moc hezký
| 14. 7. 2019 21:01
Jasně, když moc chceš, dopadne to takhle nebo obráceně.
Přifukování novinářských aut je běžná praxe.
Ale co, aspoň máš radost.
A je diskuse nad článkem vo absol. hovn---ě.
Stihl jsi označit nejsilnější sériový spalovák historie nesmyslným splácancem a myslím, že to pro dnešek stačí. Pěkně prášky a šupky dupky do postýlky :-!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Moc hezký
| 14. 7. 2019 21:07
Je to konstrukční splácanec = s tim holt nic nenaděláš

Ale sou silnější = motory. Tos nevěděl? Třeba i ten řadovej šestiválec ve starejch Suprách = umí skoro tisíc koní :-)

Ale souhlasim že stačí = dneska si fakt moc mimo ;-)
Avatar - fostek
Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký
| 14. 7. 2019 21:19
Vocasi, než začneš bublat z mrákot...přečti si znovu slovo "sériový" v mém příspěvku.
Pak se mrkni na upravený dvanácti a desetiválce, kolik maj koní.
Pak si dej par facek a praskej do tý postele!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Moc hezký
| 14. 7. 2019 21:22
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - Beefcake
Jiste...
| 14. 7. 2019 18:18
" I tak ale stále řada z nás doufá, že Toyota ještě přijde s výkonnějším provedením Supry, které by se mohlo svým výkonem pohybovat v teritoriu 500 koňských sil." jasne - uz vas vsetkych vidim, ako stojite v rade v autosalone s plnou penazenkou ... :)
To mozeme rovno napisat, ze tam chcem napr. motor z Veyronu :)
Avatar - Hammunasakra
Re: Jiste...
| 14. 7. 2019 18:28
No tohle si netrefil. Ten nesmyslně splácanej motor z Veyronu by Supra musela tahat na přívěsnym vozíku :D ale výkonnější řadovej šestiválec = to je jiná. Ne že by těch reálnejch 400 koní současný Supry nestačilo = v kombinaci s Toyotou prosazenym zlatym poměrem rozvoru a rozchodu 1,55 je to superovladatelný auto s výkonem víc než dostatečným = a momentálně na rok dopředu vyprodáno.
Ale nějaká budoucí varianta ca 550 reálnejch koní = by se určitě prodala = i kdyby už takhle spíš vyšší cena výraznějš narostla

A dřívější Supry https://www.garaz.cz/…u-popkultury-718 bejvaly tak trochu synonymem fakt vysokejch výkonů = byť šlo o dál upravený verze http://www.maxxtuning.eu/…ra-mk4--andreas/ a
Avatar - fostek
Re: Re: Jiste...
| 14. 7. 2019 20:57
Ano asno, víme, tuneří, tisíce koní, Supra beats supercars. Delirium, záchvaty. Koupat se v saké. to všechno víme. Věříme ti. Jsi velmi objektivní a hlavně znalec. Děkujeme.
Avatar - fostek
Re: Re: Jiste...
| 14. 7. 2019 20:59
Přemejšlels někdy vo tom. proč je to furt Supra....Kolman, Mára a ty?
TWL....
Avatar - Beefcake
Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 10:50
Neboj sa, tych rozmerov som si bol vedomy, ale vacsia blbost mi narychlo nenapadla.
Avatar - fostek
Re: Jiste...
| 14. 7. 2019 21:02
JJ stojí tam Kolman, Mára a Hamuna.
Chtěj zkušební jízdu.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Jiste...
| 14. 7. 2019 21:05
Co sis dneska šlehnul? Jedeš = skoro jako Supra = to je velká pochvala ;-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 11:17
jede skoro jako supra? A Mk. která Supra!? ….když je to o detailech?...ta poslední, Mk. BMW ? :D :P :D

Radši začni tady zpěvánky o Toyota plug-in, Toyota Hydrogen, Toyota EV = se bude hodit víc...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 12:19
Radši = budu dělat co se chce mě ;-)
Avatar - Emel
Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 12:39
Doufat neznamená koupit... kdo měl na zdi starou Supru, tak by si tam dal novou :-) .

Jsem na Supru zvědavý, já z ní mám docela smíšené pocity... a částečně za to může ten koncept, který byl absolutní špička a nastavil laťku hodně vysoko. Sériovka má různé nefunkční výdechy a nádechy navíc... a pak je třeba na předních světlech vidět ten střet s realitou "normálních" rozměrů auta.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 13:32
Smíšený pocity = z čeho? Jak jezdí = to už dost lidí popsalo = moc rezerv nahoru = neni
Jak Cupra smetla BMW Z4 a že tohle je společnej projekt a asi proto = má Z4 lepší podvozek než i8 = už padlo taky víckrát

Vzhled tak nějak odpovídá době = podstatný je jak takovýhle auto jezdí = pár citací nebo spíš parafrázi z AutoTipu? Je *** ale fakt *** dobrý :-!
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 13:39
Ne, jestli naladí motor od BMW na trošku vyšší výkon neřeším a že jezdí dobře věřím... z designu. Tenhle přerod je bolestnej:
https://www.thesupercarblog.com/…FT-1-Concept.jpg
https://cnet1.cbsistatic.com/…ota-supra-27.jpg

Jo, Cupra se nezdá... :-[]
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 13:45
Nojo taky bych preferoval verzi CONCEPT :-|

Ale důležitější že asi fakt tvrdě makali na sladění auta = jemný designový zlepšení může přijít časem s faceliftem. No s tim třeba i nějaká výkonnější verze = i když podle lidí co jezdili = těch skoro 400 reálnejch koní = bohatě stačí
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 13:48
Nestaci. Ma to maly kufor a nizku svetlu vysku. A vela to zerie.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 13:51
Ale fuj :'-(
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiste...
| 15. 7. 2019 18:55
Tak to tu bohuzial funguje.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Jiste...
| 16. 7. 2019 10:54
Kde tady? Myslíš v diskusi? Já jsem si schválně dělal čárky pokaždé, když někdo napsal "kufr"... a mám zatím jednu :-)
Avatar - fostek
čLÁNEK VO H...Ě
| 14. 7. 2019 20:56
Mára nezklamal.
BMW nenabídlo, Kojota nežádala. Mára žvaní. Hamuna šílí.
Avatar - Hammunasakra
Re: čLÁNEK VO H...Ě
| 14. 7. 2019 20:59
Šílí?
Avatar - fostek
Re: Re: čLÁNEK VO H...Ě
| 14. 7. 2019 21:03
Jak ty svoje výlevy chceš nazvat? :-!
Avatar - fostek
Re: Re: čLÁNEK VO H...Ě
| 14. 7. 2019 21:03
Jak ty svoje výlevy chceš nazvat? :-!
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: čLÁNEK VO H...Ě
| 14. 7. 2019 21:04
Velmi objektivní? Hlavně znalec? :-!
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: čLÁNEK VO H...Ě
| 15. 7. 2019 11:20
JEHO EGO NEBE PRESAHLO... Ani Cicero na to nenachází tu správnou tézi... :P
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: čLÁNEK VO H...Ě
| 15. 7. 2019 12:18
Cituju fosteka = jestli ti to nedošlo :D
Možná až příliš
| 15. 7. 2019 07:32
nejel jsem Supru, ale stejně si myslím, že 510 koní na zadek v tom autě už je prostě příliš, vypni všechnu elektroniku a ve druhé zatáčce budeš v poli...
Avatar - Emel
Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 08:53
Hele, ta čísla víceméně odpovídají F-Type V6 a V8... a že bych s V8 nějak strádal říct nemůžu :-) .
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 08:59
:yes: :-)
Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 09:07
No ale ta V8 je buď kompresorová nebo atmosférická, ne? To je trochu jiné, než zběsilý nástup turba...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 09:45
Atmosféra? Ta skončila někdy v roce 2012 nebo tak nějak prostě dávno..
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 11:25
= přesný názor vystihující praveho znalce: ´´nebo tak nějak - prostě dávno´´ … :D

Do které strany vstupuješ po příštích parlamentkách? Zelení budou mít sesle no, ale bohužel o stát vedle... Co uděláš? Zabrečíš! ….
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 12:15
Zajímavý že reaguješ na mý asi 2012 = a ne na Migovo zatim se furt používá :-!
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 11:01
Zběsilý mi to přišlo dost... no ale tak holt na to nesmíš stoupnout jak na rejč :-)

Jinak teda... z toho rozhovoru vyplývá spíš to, že Supra ten motor nedostane. A základní výkon je 473k, 503 má až Competition.

PS pro iudexe: jestli to je european swallow nebo african swallow nevím ;-) - asi britský koně, jinde jsem viděl 510k.
Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 11:45
než jsem bral 440ku tak jsem projel M3 a přišlo mi to zbytečně moc. ale tam bylo víc faktorů včetně prkenného podvozku co odskakoval...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 12:51
Tak jasně, ono i tomu F-Type šestiválec výkonově "stačil"... v téhle třídě je to holt i o image a poměřování pindíků :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 12:37
Jestli časem dostane Supra silnější motor = neví najisto zatim asi ani lidi od BMW a Toyoty

Možná je to zkušební balónek = to se taky dělá

Zatim se prodává https://auto-mania.cz/…ridal-100-marzi/ :-)

Podle všeho na vyšší výkon = podvozek má
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 12:48
Je to takové tvoření zpráv z ničeho - BMW s tím nepočítá a chce si nechat eMkové motory pro sebe, Toyota o to nestojí, ale nejde to do budoucna zcela vyloučit... tak to napíšeme tak, že za měsíc si všichni budou pamatovat jen to, že "se o tom uvažuje" :-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 13:14
Presne tak: BMW eMkový motor nepredáva a Toyota o neho ani nežiadala, Takže klasické varenie z vody alebo ak správu nemáme, tak si ju vymyslíme.
BMW ostatne celkovo v poslednej dobe je skeptické, resp. vyslovene popiera a odmieta viaceré novinárske sny, či už je to táto Supra s eMkovým motorom, klasický superšport á la M1, dokonca aktuálne aj výkonnejšiu 1er. Pritom pri tej 1er by sa to vyslovene pýtalo, keď teraz M135i fakticky klesla na úroveň konkurenčnej "druhej ligy" (S3, A35 AMG) a nemá konkurenta pre "prvú ligu" (RS3, A45AMG). Bavorskí ale jasne povedali, že majú iné priority a hyper-hatch to nie je. Kto chce proper M car, musí si priplatiť za M2.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 13:28
M2 je skvělý = problém je že to neni jednoznačnej krok nahoru = byť motorem a výkonem samozřejmě ano

Myslim že sem málo zdůraznil ten "zlatej poměr" rozvoru a rozchodu 1,55 stejně jako vyladění auta = a teď určitě někdo zešílí = který je u Supry lepší než u BMW = byť emkovýho

Jinak je léto a tohle plácání k němu patří = ale podvozek Supry na výkonnější motor = asi spíš má. Jestli o tom obě strany fakt uvažujou = to ví jen ony

Tys svym "presne tak" spíš napsal SVŮJ názor přání pohled, ne? ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 13:08
Nejak si neviem zaradiť tú lastovičku.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 13:34
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 13:38
:yes: :-)

Zrovna nedávno to dávali na AMC nebo takovym nějakym programu = to bude bavit asi navěky :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 08:59
Viz odkaz starý Supry měly i skoro 2 násobek = a tenhle podvozek je i díky zlatýmu poměru 1,55 skoro absolutní = dle docela seriozních zdrojů je lepší než ten v i8

Viz Emel = fakt myslíš že to je podvozkově dost za F-Type? ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 13:21
Už Ti to fostek vysvetlil (svojím štýlom, sprosto, ale polopate, aby si to aj ty pochopil), ale zdá sa, že ani tak nechápeš.
Minulá generácia Supry končila na 3,0 V6T s 206 kW/239/243 kW (podľa trhu). Teda ani úplne najvýkonnejšia Supra nedosahovala ani len hodnotu súčasnej, to nehovorím o tom, že v základe mala Supra atmosféru so 164 kW.
Žiadne sériové (!) Supry nemali dvojnásobný výkon. Nepozeraj toľko Fast & furious a trošku si naštuduj históriu.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Možná až příliš
| 15. 7. 2019 13:29
Vtip? :D

Takže taky nepochopil? :-)

Napsal sem to = tak nejasně? ;-)
Viz já včera 18:28 "BYŤ ŠLO O DÁL UPRAVENÝ VERZE" a odkaz na TUNING
Viz já včera 21:22 kde to OPAKUJU = a nevim proč tenhle příspěvek "neni s pravidly diskuze" :D

Nepoučuj mě když si to sám poplet = a radši pořádně přečti co píšu = že to včera nepobral vožralej fostek nebo co protože byl fakt hodně mimo = to je jiná. Kašli na jeho včerejší nesmysly co psal = včetně toho že skládačka do W ve Veyronu je nejvýkonnější = no neni

A k tomu výkonu 1001 koní se běžně a to zdůrazňuju blížily dokonce i jen řadový šestiválce = a nerozpadaly se = jak z tý historie = VÍME :-)

Ale to sem zmínil jen jako zajímavost a zdůraznil = že ne v sériový verzi. Naopak sériový auta a na to sem dal taky odkaz = s výkonem vyššim než Veyron = taky byly = a nepotřebovaly na to W16 obří skládačku

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku