Ekonomika
Alternativní pohony v pololetí 2019: CNG a LPG na českém trhu klesají, elektrovozy jdou nahoru
21 komentářů
tak to je pekny narast... co pekny.. brutalny :yes:
a uz nech je tu aj plugin hybridny eclipse cross ... snad o rok v zeneve :yes:
a uz nech je tu aj plugin hybridny eclipse cross ... snad o rok v zeneve :yes:
Nevím, odkud ACZ ta data čerpalo, ale u elektroaut rozhodně není správné čísloý za 2018 a za 2019 se mi také nezdá, že by se registrovalo dalších 70 aut. podle mne jsou čísla za elektroauta zkreslená ve porspěch prezentace velkého nárůstu, čož není pravda.
Na LPG přestavby nejsou dnes vhodné motory u nových aut. Aty male turbo objemy jezdí za 5-6 se to moc nerentuje a kdo má na obsah ma i na naftu...
Cng od koncernu je fajn nežse posere ventily nadrze dsg motor Viz můj Strýc skončil nakonec u nafty 110KW
Cng od koncernu je fajn nežse posere ventily nadrze dsg motor Viz můj Strýc skončil nakonec u nafty 110KW
Zvýhodnění "ekologických" aut u dalničních známek a parkování je vzhledem k jejich cenám argument naprosto mimo.
Potom mi na penezich nezalezi, davaji mi je ti co chodi kazdy den do prace. Z tohohle pohledu je pozice trotla mezi chytrolinama docela zajimava none?
Tvoje rada je hodna tveho uvodniho prispevku. Uz se nad sebou zamysli. Nejsme ve valce, jen diskutujeme, jestli se to diskusi da nazvat.
Je jen otázkou, jak moc tlačit na výměnu za elektroauta, jestli není lepší optimalizovat fosilní a ty měnit, a současně dále vyvíjet elektro a hledat kýžený akumulátor a nabíjení.
Bohužel množství aut souvisí s počtem obyvatel planety a tohle bych otpimlizovat nechtěl.
Nakonec je to ale znát, těch pár podaných kousků při normální nedotované ceně ukazuje evidentní nezájem o tyto vozy.
je jasné= že museli stáhnout naftu z prodeje protože potom by jich prodali řádově míň, 0,00nic a už vůbec by se nevyplatilo je vyrábět.
Holandsko je zeme velikosti kapesniku, tak se stoji bezne ve mestech i na dalnici.