Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST Jeep Cherokee 2.2 MultiJet 143 kW Limited – Klasika občas až moc klasická

11 komentářů

Avatar - Beefcake
Beefcake
Tak to som zvedavy na tie hodnotenia.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Koukám velmi silnej ÚPADEK diskuzí = no s touhle platformou se nedivim

Dřív docela funkční přehled NEJDISKUTOVANĚJŠÍ články se stal zcela nesmyslnym dodnes nefunkčnim seznamem s názvem Nejčtenější = kterej ovšem dodnes nefunguje

Fakt by mě zajímalo jestli ta změna byla TOTÁLNÍ DILETANTIZMUS nebo úmysl SILNĚ OMEZIT diskuze = velkou výjímečnost ACZ mezi všemi weby = což se teda povedlo :no: ;-\
Mr.Murphy
Jako odpustil bych mu asi hodne, ale ta cenovka je fakt vtip.... pokud bych chtel zustat u FCA tak za ty prachy mam Stelvio, ktere je zasadne lepsi snad uplne ve vsem.... a 4x4 a pouzitelnou svetlou vysku ma taky....
Avatar - Ada je zase tady
Ada je zase tady
Klasická otázka: má manuální převodovku a ruční brzdu? :no:
Avatar - lamal
lamal
to ma na kapote znak SsangYong tak sa to uz ani nepredava... aj Rexton je ocividne lepsie auto
Avatar - Beefcake
Beefcake
Takze nikomu nevadi strata diferencialu, hlucny (Fiat klasika) motor, ktory vela zerie, ovladanie pre offroad/SUV zakladnych veci v infotainmente, divne spravanie prevodovky (slavna to ZF), podla popisu slabsie LED a to vsetko zabite premiovou cenou za v podstate male auto ?
Avatar - Emel
Emel
K tomu testu těžko něco napsat. Auto, které víceméně ničím nevyniká... a po faceliftu už ani není ošklivé. Asi po zásluze si odnáší 3*, což je optikou poslední doby spíše špatné než průměrné hodnocení.

Jediný pozoruhodný údaj je vysoká cena...
Avatar - Anonym
Anonym
už po faceliftu sice není tak šeredný, ale taky není krom ceny ničím zajímavý. Výsledekem je, že to nikdo nekupuje, měsíční prodejíční prodeje oscilují mezi 2-6 ks, zatímco většího GrandCherokee se běžně prodává 18-28 ks 😄

A diesel nemá smysl zminovat, slavné VM Motori je hodně profláklá firma už z minulosti 😄 😄 Když Jeep tak jedině s benzínem.
Avatar - Jaros71
Jaros71
Zrovna DIESLY od Fiatu jsou pověstné držáky..
Ten motor je lepší než auto.
Facelift pomohl , je to velmi pěkné SUV.
PROBLÉM je MALÝ KUFR , ABSENCE TUNELU NA LYŽE a CENA !
dr.Remorey
Je to stredne skaredý, na silnici nepohodlný, v terénu žádnej zázrak, hlučný, malý a stojí to 1 a čtvrt milionu. jediná cílovka je človek, kterej si chce za každou cenu hrát na kovboje a nemá na grand cherokee.
DJRomi
Ať si tady, každý píše co chce,mám tu verzi před faceliftem,pro mnohé tu šerednější.Předchozí auto VOLVO XC60 2009 151kw.Cherokee také není offroad,ale jizdni komfort je úplně jinde a spotřeba o 1,5 l menší.K tomu el.asistenti .... jediné co je blbější je kufr,který je menší...