Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Lexus: speciální vydaní modelů RX 350 a ES 350 označené Pebble Beach Edition

Na letošní Chicago Auto Show se na stánku automobilky Lexus představují omezené série modelů RX 350 a ES 350, které nesou označení Pebble Beach Edition.
Zpět na článek
11. 2. 2008 17:27
12. 2. 2008 08:14
neregistrovaný "Andres"
12. 2. 2008 09:36
neregistrovaný "chytrák host"
12. 2. 2008 15:22
anonym
12. 2. 2008 20:52
neregistrovaný "Samuel"
12. 2. 2008 21:09
neregistrovaný "chytrák host"
12. 2. 2008 21:13
anonym
13. 2. 2008 00:00
anonym
14. 2. 2008 00:41
neregistrovaný "Stepa-z-depa"
14. 2. 2008 06:52
anonym
11. 2. 2008 17:27
a co to ....
a proč je tam na fotkách i SC430 ?? no je taky součástí té edice nebo ne ??? :-O .... LX570 rulezzz :-)
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Andres"
12. 2. 2008 08:14
Pebble Beach
Buď autor neví co to znamená anebo to záměrně zatajil. Pebble Beach je jedno z nejslavnějších amerických golfových hřišť, kde se každoročně hraje několik turnajů PGA Tour. DOcela by mě tedy zajímalo jak je tedy tato edice zaměřena na golfisty. Podle mě to je docela podstatná informace, která v článku chybí... ;-\
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "chytrák host"
12. 2. 2008 09:36
Re: Pebble Beach
Proč se ta sociální toyota furt tlačí kam nemá? Ještě przní světově proslulé jméno :no:
anonym
12. 2. 2008 15:22
Re: Pebble Beach
by me zajimalo jakym hadraplanem jezdis ty maslo.toyota je nejlepsi a hlavne nejkvalitnejsi auto na svete.bmw,mb atd. uz sou jen minulost.kdyz postavis mb a bmw vedle lexus sou to vedle nej jen takovy dve socialky.
neregistrovaný "Samuel"
12. 2. 2008 20:52
Re: lol
vtip roku, lexus je predrazena toyota staci se podivat zcim jezdi prominenti v americe nebo co kupuji araby a rusaci. V samotnem japonsku ma bmw a mb 70% dominanci v premiove tride. Problem lexusu krome slabeho image jsou spatne brzdy, neprime rizeni, 600h ma i dost slaby podvozek, celkove se zatim nechyta na spicku. V americkem j.power skoncil ls 460 kvalitativne za a8, sklasse. na prvnich mistech byl jen ze starymi modely bez techniky kde se nemelo co pokazit jako napr. 1:1 kopie sklasse- ls430
neregistrovaný "chytrák host"
12. 2. 2008 21:09
Re: lol
přesně tak, měl jsem možnost včera řídit GS 450H, hrůza děs, to mě inspirovalo k napsání příspěvku výše
German cars rules :yes:
anonym
12. 2. 2008 21:13
Re: lol
je jedno cim jezdi nejaky araby,slaby brzdy???podvozek a rzdy sou skvely stejne tak jako kvalita,coz o mb a bmw se rict neda.spatnou image ma mozna v cesku tady v americe je daleko pred bmw i mb,pred nima uz je i acura.image je nanic kdyz s tim porad neco je.uz i v americe to pochopily.rozhodne ja bych si ale lex nikdy nekoupil,libi se me manual coz lex moc nema.ja miluju hondy,toyoty a bmw.umim ale uznat ze lexus je no.1
anonym
13. 2. 2008 00:00
Re: lol
Asi je zbytečné ti cokoliv psát, protože máš "svou pravdu". Lexus je ale můj milý v USA asi tak to samé, co tady VW - tuctové auto pro každého. Na prémiové struny tam hrají právě značky jako MB, BMW nebo Porsche. S Lexusem tam rozhodně nikoho neoslníš, je to tam kvalitní a žádané auto o tom žádná, ale tím to končí.
neregistrovaný "Stepa-z-depa"
14. 2. 2008 00:41
Re: lol
Teď budu psát o Evropě, poměry ve světě si nejsem jistý, navíc jsou zde absolutně bezpředmětné. Popravdě jsem také toho názoru, že MB a Audi se drží na špici pouze díky svému jménu a osobnímu egu jejich majitelů, kteří potřebují, aby byli viděni v meďourovi/audině. (Lexuse nikdo z běžných lidí nezná, tak k čemu ho mít, že.) Dodávám, že Lexus se narozdíl od ostatních nesnížil prodáváním "levnějších" modelů a stále si drží vysoký standard.
Nicméně porovnejme specifikace mezi přímými konkurenty Lexusu a Audi/MB. Lexus ve velké části parametrů lepší, technologicky jakbysmet, ale hlavně i přesto levnější.
A pokud zde někdo zpochybňuje kvalitu vozů, rád bych viděl jediný důkaz. Pokud vím, i zde na AUTO.CZ vyšlo několik žebříčků spokojenosti majitelů aut se svými miláčky. Lexus na špici, Audi a MB vprostřed tabulky.
Ale asi je zbytečné tohle všechno psát, přeci jen každý si vždy najde argumenty pro obranu svých oblíbenců >:D (včetně mě)
anonym
14. 2. 2008 06:52
Re: lol
Jo, Lexus dojíždí na to, že nemá jméno a nemá historii. Můžete se tady do mě opřít, že zas vytahuju historii a ja nevím co, ale tak to prostě je, s tím nikdo nic nenadělá. Mimochodem je to také důvod, proč je Lexus levnější než srovnatelná konkurence. U evropanů pak Lexus kromě patriotismu dojíždí na japonský design, kterému je mnohem otevřenější USA.

PS: Taková poznámka k tomu, že "Lexus se narozdíl od ostatních nesnížil prodáváním "levnějších" modelů a stále si drží vysoký standard" ... tohle tvrzení je ošemetné, protože Lexus je pouze luxusní divize Toyoty, nikoli samostatná automobilka, takže ani nemá důvod prodávat 'něco pro masy'. MB by jen z luxusních aut asi nevyžil (resp. měl mnohem nižší obrat a tím méně peněz na vývoj), tak holt prodává i sypače >:-[]
17. 2. 2021 11:41
Výběr auta
Dobrý den,

Nemohu nikde nalézt strom témat v auto.cz diskusi, tak vůbec nevím, zda mnou vložený příspěvek je na správném místě? Mám prosbu, zda jste v předchozích číslech (případně bych jej doobjednat) někde neřešili, jaké relativně spolehlivé ojeté auto do 350tis Kč, podmínka automat - nejlépe hydroměnič, co nejměkčí podvozek, velký sedan, ideálně jako Mercedes S, ale ten je vzhledem k výbavám a specifikacím je drahy na servis. Napadá mě Toyota Camry, ale absolutně nejsou k sehnání. Máte někdo prosím jiný tip? S autem najedu cca 30tis ročně, 5x v týdnu děti do školy = 2x denně 2km tam a zpět na 3 starty i s nákupem + obden jízda cca 20-50km v kuse, tedy nejlépe benzín bez start stopu. Velké chci protože jsem opravdu rozměrný člověk + rodina, tedy žádné trýznítka kolene na vystouplem středovém panelu. Pohodlné chci protože už si jízdu čistě vychutnávam, tedy kochací, tedy sportovní ambice celkem nula, primárně na Středočeský tankodrom chci co nejměkčí podvozek. C5 je malá a v benzínu mě odradili i z Citroen servisu, prý ty motory nic moc, Chrysler 300C prý moc komfortní není, ale v těchto velikostech se mi sedí příjemně. MPV už jsou zbytečně velká, nespolehlivá a v benzínu s vysokou spotřebou. Servisně utáhnutelné auto rozumejme s náklady na servis cca do 30 tis. rocne, bez paliva samozřejmě. Díky moc za tipy. Třeba Superb II je úzký, III zase za 350 nejde sehnat a v benzínu je jen dsg 7° 206kw má 6° dsg ale ten zase není do 350tis. Nebráním se starším autům, pokud nehnijí.
Rozbalit vlákno
0