Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW M3: zpěvák, krasavec, sportovec (Roadlook TV)

Nové BMW M3 vypadá na první pohled docela nevinně. Velká kola, sportovní nárazníky, boule na kapotě, takové rychlejší kupé. M3 ale není rychlá, je ostrá jako břitva.
Zpět na článek
9. 2. 2008 14:30
neregistrovaný "Treks"
9. 2. 2008 15:34
neregistrovaný "wow, BMW ///M Power!!!"
10. 2. 2008 11:03
neregistrovaný "me"
11. 2. 2008 09:25
9. 2. 2008 14:36
neregistrovaný "vavro"
9. 2. 2008 21:25
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
9. 2. 2008 14:38
neregistrovaný "honzarov"
9. 2. 2008 18:25
neregistrovaný "honzarov"
9. 2. 2008 18:42
neregistrovaný "Alessio."
9. 2. 2008 14:41
neregistrovaný "Osmodiar"
9. 2. 2008 14:57
neregistrovaný "313"
9. 2. 2008 16:03
neregistrovaný "313"
9. 2. 2008 16:07
9. 2. 2008 16:22
neregistrovaný "313"
9. 2. 2008 16:37
9. 2. 2008 18:44
neregistrovaný "Alessio."
9. 2. 2008 18:45
9. 2. 2008 20:51
9. 2. 2008 20:57
neregistrovaný "Alessio."
10. 2. 2008 11:19
10. 2. 2008 12:12
neregistrovaný "Alessio."
10. 2. 2008 14:05
anonym
10. 2. 2008 14:07
10. 2. 2008 15:15
neregistrovaný "Alessio."
10. 2. 2008 15:27
10. 2. 2008 15:29
10. 2. 2008 15:29
10. 2. 2008 17:20
neregistrovaný "bonos"
10. 2. 2008 17:27
10. 2. 2008 17:20
neregistrovaný "Alessio."
10. 2. 2008 17:45
10. 2. 2008 21:37
10. 2. 2008 21:39
11. 2. 2008 09:24
11. 2. 2008 10:01
11. 2. 2008 10:08
anonym
28. 2. 2008 02:56
neregistrovaný "bafunak"
9. 2. 2008 18:02
neregistrovaný "Mexis"
29. 2. 2008 13:19
neregistrovaný "sportcar"
9. 2. 2008 18:09
anonym
9. 2. 2008 19:12
9. 2. 2008 19:51
neregistrovaný "paťajs"
9. 2. 2008 20:22
neregistrovaný "Pedro M."
9. 2. 2008 21:21
neregistrovaný "Parik"
9. 2. 2008 22:10
neregistrovaný "emilka"
12. 2. 2008 14:17
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
9. 2. 2008 23:13
neregistrovaný "vrku"
10. 2. 2008 00:07
neregistrovaný "F.Tajda"
10. 2. 2008 00:15
anonym
10. 2. 2008 00:33
neregistrovaný "Kvasoň"
10. 2. 2008 00:35
neregistrovaný "assasin-cz"
11. 2. 2008 19:11
10. 2. 2008 01:35
neregistrovaný "Peugeotak"
10. 2. 2008 09:40
neregistrovaný "lamal"
10. 2. 2008 10:49
neregistrovaný "Stanley M3"
10. 2. 2008 15:02
neregistrovaný "Jožo Brm Brm"
10. 2. 2008 11:18
neregistrovaný "geroc I."
10. 2. 2008 14:23
neregistrovaný "Dakar"
10. 2. 2008 19:10
anonym
10. 2. 2008 20:30
neregistrovaný "Dakar"
10. 2. 2008 17:06
neregistrovaný "Jirrka"
10. 2. 2008 18:48
anonym
10. 2. 2008 23:17
anonym
10. 2. 2008 19:09
neregistrovaný "Ruff"
10. 2. 2008 19:17
10. 2. 2008 20:11
10. 2. 2008 22:52
neregistrovaný "BJ323"
10. 2. 2008 23:22
11. 2. 2008 02:26
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 07:00
anonym
11. 2. 2008 10:04
11. 2. 2008 16:06
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 09:41
11. 2. 2008 10:31
11. 2. 2008 11:00
11. 2. 2008 11:06
11. 2. 2008 11:22
12. 2. 2008 08:47
11. 2. 2008 09:59
11. 2. 2008 10:34
11. 2. 2008 10:41
11. 2. 2008 10:52
11. 2. 2008 11:05
11. 2. 2008 00:24
11. 2. 2008 08:14
neregistrovaný "FR"
11. 2. 2008 10:05
11. 2. 2008 12:55
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 12:53
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 15:09
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 17:40
neregistrovaný "miso"
11. 2. 2008 21:44
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 22:25
neregistrovaný "Peugeotak"
12. 2. 2008 20:49
neregistrovaný "wv"
13. 2. 2008 11:07
neregistrovaný "Peugeotak"
16. 2. 2008 09:58
neregistrovaný "palo__"
16. 2. 2008 14:19
neregistrovaný "Peugeotak"
13. 2. 2008 12:15
neregistrovaný "miso"
11. 2. 2008 11:23
11. 2. 2008 12:54
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 15:46
anonym
11. 2. 2008 19:06
neregistrovaný "Torreto"
17. 2. 2008 16:43
neregistrovaný "adistar"
17. 2. 2008 16:45
neregistrovaný "adistar"
21. 2. 2008 11:46
neregistrovaný "marco725"
23. 2. 2008 14:46
anonym
24. 2. 2008 19:34
neregistrovaný "Pod"
11. 3. 2008 21:32
anonym
neregistrovaný "Treks"
9. 2. 2008 14:30
Zklamání
Auto je opravdu hezké a práci redaktoru na pořadu si opravdu vážím.Ale NA TOHLE VIDEO jsme čekali 2,5 měsíce??? Roadlook o KIA Ceed výjde na 7,5 minuty.O M3 má sotva 4min.Kdyby alespoň záběry za něco stály.Vím že vaše práce není není snadná.A předpokládám že by se BMW nelíbilo kdybyste jim vrátily orejděné auto.Ale tohle mě opravdu zklamalo.Ještě jednou tedy děkuji redaktorům za jejich tvrdou práci a přeji jim ať vydrží.Jsem stále váš fanda.
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "wow, BMW ///M Power!!!"
9. 2. 2008 15:34
Re: Zklamání
No musím bohužel souhlasit..., autu jako je BMW a ještě k tomu ze serie ///M, by se mělo věnovat trošku více času v kterékoliv reportáži,kdby se mě dostalo takový auto do ruky...,tak mě neříkejte že natočím jen něco málo kolem čtyř minut..:-( ,ale abych jen nekritizoval,tak musím říct že jsem rád aspoň za to co jste sestříhaly,bavoráčky jsou moje nejoblíbenější značka a tak si o nich rád přečtu a zkouknu prakticky cokoliv, ať žije youtube >:D ,přál bych si tady někdy zhlédnout video z vašeho redakčního testu na takovou pětiset koňovou M5,nebo dábelskou M6 V10 5.0L :yes: :-) ,tak přeji vaší redakci co nejvíce šťastně najetých a natočených kilometrů,už teď se těším na vaši další práci!!!
neregistrovaný "me"
10. 2. 2008 11:03
Re: Zklamání
Kdyz si pridas 50 % casu na priblbly "humor", ktery v tomhle videu chybi ("Chvalme Pana"), jsi na sve hodnote. Jen se ukazuje, ze kdyz se odstrani ten hluchy obsah, ktery nebyl autech, a ktery rozptyloval pozornost, nema RL co nabidnout.
11. 2. 2008 09:25
Re: Zklamání
evidentně měli málo času a omezoval je i dovozce ... nejlepší ukázka výjimečnosti a schopností M3 je na letišti nebo podobné ploše (má přeci samosvor) ... škoda, od podzimu jsem se těšil
neregistrovaný "vavro"
9. 2. 2008 14:36
Skoda
Velmi kratke video. Ocakaval som trocha viac, ale co aspon ten zvuk stal za to....
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "=Ic3g3org3="
9. 2. 2008 21:25
Re: Skoda
Souhlasim. Když se někdo zajímá o auta tak sleduje asi úplně jiný pořady... Chápu ty, kteří AMS a roadlook vychvalují, ale každý kdo je fandou rychlých kol a řídil pár nabušenejch autíček se může jen zasmát když slyší a vidí jak v reportáži není využit ani zlomek potenciálu auta jako např. "dovolí vám i malý přetáčivý smyk." No ona vám M3 dovolí mnohem, mnohem víc... Skoukněte pár dílů britského TOP GEARu a inspirujte se. Jasně že finančně se situace readakcí nedají srovnávat, ale zaměřte se na jejich vtipnost, zajímavost, adrenalin, nápady... Základ máte dobrej, chce se to ale ještě hodně učit... V první řadě by měla být snaha zaujmout diváka, ne si jen odbýt další reportáž...
neregistrovaný "honzarov"
9. 2. 2008 14:38
Zklamání ? No lépe spíš bída
Podařilo se mi přepnout po obědě na AMS. Konec s M3 to možná trochu zachránil, ale jinak total bída. Někde jsem tu četl o petici za navrácení AMR 1 x týdně, k tomu bych se připojil. Přičemž AMS může zůstat v jiném čase. Nerad bych tu házel špínu, ale tohle byla fakt trapnost, zejména to brždění, tomu by se nesmál ani Petr Novotný. Po prvním díle nás autoři ujišťovali, že se to změní. Ano změnilo - k horšímu. Vraťte nám AMR 1 x týdně.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - skejpa
9. 2. 2008 17:20
Re: Zklamání ? No lépe spíš bída
nez AMR to radsi rady ptaka votviraka... AMS je opravdu slaby, cekal sem mnohem vic, kor kdyz sem byl naladenej z prvnich RL ale stale je to mnohem lepsi nez AMS...

veterani a bezpecnost na silnici me opravdu nezajima. a test auta jakej ma kufr apod taky ne...
neregistrovaný "honzarov"
9. 2. 2008 18:25
Re: Zklamání ? No lépe spíš bída
no až budeš dospělý, tak zjistíš že jsou i jiné věci než koncovka výfuku, mračítka a co největší křídlo
neregistrovaný "Alessio."
9. 2. 2008 18:42
Re: Zklamání ? No lépe spíš bída
brždění není od auto.cz, podílí sena tom několik týmů, Auto.cz tam dělá fascinaci a roadlook
neregistrovaný "Osmodiar"
9. 2. 2008 14:41
blbý
Tak co celé bylo zase pěkně nagelované, vtipné, bez obsahu s jahodovým panem Zezulkou. Opravdu svých koncesionářských poplatků nelituji...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "313"
9. 2. 2008 14:57
Pěkné, ale...
Roadlook je to pěkný. Hlavně vizuálně. Pořád mi ale chybí vlastní dojmy z vozu stejně jako v minulém roadlooku. Možná je to záměr, ale předtím se mi zdály roadlooky lepší.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
9. 2. 2008 17:24
Re: Pěkné, ale...
ja sem rad za to co je ale prvni RL byly proste super. toto uz je takove divne. kez by to bylo jako prvni RL...
anonym
9. 2. 2008 15:53
O autorech AMS i cílové skupině mám jasno
AMS - od postubertálů pro pubertály.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "313"
9. 2. 2008 16:03
Re: O autorech AMS i cílové skupině mám jasno
Tak se aspoň pubertálové něco dovědí o autech >:D
9. 2. 2008 16:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 2. 2008 16:07
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
25
neregistrovaný "313"
9. 2. 2008 16:22
Re: DOTAZ
Uklidni se, Danieli!
9. 2. 2008 16:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Alessio."
9. 2. 2008 18:44
Re: DOTAZ
Tak ti to napíšu já, odemě jsi toho četl víc...Uklidni se, Danieli! :-) ;-)
9. 2. 2008 20:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Alessio."
9. 2. 2008 20:57
Re: DOTAZ
Proč, protože ho o to Daniel žádá? Daniel neumí psát maily? PS: myslíš, že je žádoucí aby v relaci, kde je času velmi málo, někdo tůroval motor třeba dvacet sekund? Zamysli se, to je přece hloupost
10. 2. 2008 11:19
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Alessio."
10. 2. 2008 12:12
Re: DOTAZ
jak myslíš, já jsem ti svůj názor řekl, danieli
anonym
10. 2. 2008 14:05
Re: DOTAZ
:yes: :yes: :yes: >:-[]
10. 2. 2008 14:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Alessio."
10. 2. 2008 15:15
Re: DOTAZ
za tu dobu, co nás tady otravuješ sis ještě nezapamatoval tuto mojí IP? Danieli, Danieli, myslel jsem si o tobě že seš jinačí formát >:-[]
10. 2. 2008 15:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
10. 2. 2008 15:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - T613
10. 2. 2008 15:29
Re: DOTAZ
chlapče, chlapče.. děláš mi starosti :-O
neregistrovaný "bonos"
10. 2. 2008 17:20
Re: DOTAZ
boumile bohumile...ku5v6 se nerika
Avatar - T613
10. 2. 2008 17:27
Re: DOTAZ
>:D dobrý, dostals mě 1:0 pro tebe :-)
neregistrovaný "Alessio."
10. 2. 2008 17:20
Re: DOTAZ
...je to s tebou horší než jsme mysleli...
Avatar - da_b0mb
10. 2. 2008 17:45
Re: DOTAZ
Tak jsi daniel nebo ne? Ja Te doposud povazoval za inzenyra pracujiciho v nejakem technickem oboru...s ohromnym prehledem napric celym spektrem automobil. prumyslu. To, ze jsi DD by me ani VE SNU nenapadlo!!! ;-)
10. 2. 2008 21:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
11. 2. 2008 09:24
Re: DOTAZ
Už drž klapačku Daniel. Každému je jasné, že si to ty. Seki, Daniel, Elan, alebo nejaký iný had, vždy je to jeden a ten istý blbeček, čo si myslí, že je najmúdrejší.
A ešte sa snaží nadávať na Sekiho, akože to nie je on....velice vtipné...
11. 2. 2008 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
anonym
11. 2. 2008 10:08
Re: DOTAZ
jasný seki1
neregistrovaný "bafunak"
28. 2. 2008 02:56
Re: DOTAZ
Promiň, ale ať v AS tůrujou jak tůrujou, je to snůška trapností se slabomyslnou rádobyvtipností.
11. 2. 2008 17:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Mexis"
9. 2. 2008 18:02
Zklamání
Tak jsem se těšil na sobotu..
12:35 zapínám nahrávání na DVD.. Na konci jsem se sám sebe ptal jestli jsem si pustil pořad pro automobilové nadšence a nebo pro věkovou skupinu lidí kteří ještě nevlastní řidičák a o autě toho moc nevědí. Podle mého názoru to bylo to druhé. Testy neměly takřka žádnou vypovídající hodnotu. U reportáže o brždění jsem nevěřil vlastním očím :-O .. Připomnělo mi to jak jsme na střední škole jezdili na letiště dělat blbosti.
No nyní už vím, že se mohu v sobotu v klidu naobědvat bez toho aniž bych sledoval tento pořad..
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "sportcar"
29. 2. 2008 13:19
Re: Zklamání
Absolutne s tebou suhlasim
anonym
9. 2. 2008 18:09
Zlé
Najhorsi diel ROADLOOKU aký som kedy videl, o nicom, iba ste nam vo videu zhrnuli data, ktore uz davno vieme z roznych tabuliek, ale inak nic...Dufam ze nabuduce to bude lepsie...
Rozbalit vlákno
0
9. 2. 2008 19:12
drifty ....
Připadne mi jako by na natočení videa byla jen velmi limitovaná doba. Proto je tak slabý. Nebylo pěkné počasí, to je vidět, to akraktivitě hodně ubere. Mohli jste ale zajet na letiště nebo podobnou plochu a předvést to co všichni chtějí vidět a co je opravdu atraktivní. Vždyť toto auto má samosvor a umí stometrové powerslidy na požádání. Ve videu jste snad ani nevypnuli stabilizaci. Vysvětluju si to tak že kromě mála času jste byli omezeni automobilkou, co s autem můžete a nemůžete dělat. A ta absence zvuku jak píše většina diskutujících přede mnou, k tomu se přidávám. Ve vysokých otáčkách pod zátěží to musí být koncert. Ze zvuku motoru jsme slyšeli skutečně jen zlomky a většinou jakoby vzdáleně. I tak díky za video, za shlédnutí rozhodně stálo!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "paťajs"
9. 2. 2008 19:51
ROADLOOK
K pořadu Roadlook jsem se ještě nevyjadřoval, učiním tak nyní. Snad všechna vydání za poslední dobu byla jen takovými delšími reklamními spoty. Tento se však odlišoval. Už nebyl ani dlouhý. A pokud jsem počítal dobře, některé záběry se vícekrát opakovaly. Informativní hodnota limitně se blížící nule. Škoda. Na druhou stranu chápu, že i na krátký a špatný pořad je možné navázat stejně dobře zaplacenou reklamu jako na ten dlouhý a kvalitní. Takže proč se snažit?...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - da_b0mb
9. 2. 2008 20:06
Nebylo to spatny
ve srovnani s nekolika poslednimi dily...ale potencial auta zustal nevyuzit...chtelo to nejaky letiste a dat mu poradne zabrat(otazkou je jestli jste meli k dispozici vice nez jen jednu sadu pneu ;-)). Jinak zabery M3 v kontrastu s podzimnim rudym listim jsou skvely, mohlo jich bejt vic. Delka je asi omezena komentarem moderatora, ale nam by vubec nevadilo, kdyby tam byly "pouze" hole zabery eMtrojky prohanejici se po okreskach
Rozbalit vlákno
1
Avatar - misoo
10. 2. 2008 21:17
Re: Nebylo to spatny
pod toto sa dovolim podpisat :yes:
neregistrovaný "Pedro M."
9. 2. 2008 20:22
Rozpaky nad LR
Videa na Auto.c se mi vcelku líbila, jejich omílání na televizní obrazovce je nudné. Nemyslím tím, že bych se nutně musel dívat na driftující M3, ale postrádám vtip a humor, který se objevoval v takových snímcích jako byl test Volva S80 nebo třeba Hondy CR-V a Freelanderu. Novinky poskládané z běžně dostupných fotek, to je ostuda, stejně jako zlínský dialekt pana moderátora. A to nemluvím o výslovnosti anglických výrazů. V minulém díle Nissan "petfajndr" nebo u Land Roveru "therajn respons." Reportáž o brždění, to byla hrůza, naprosto o ničem - žádný vtip nebo pointa. Brrrrr
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Parik"
9. 2. 2008 21:21
Silnice/okruh
Kde je tocene toto video? Vypada to na nejaky okruh nebo je to normalni silnice? Diky za odpoved.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "emilka"
9. 2. 2008 22:10
Re: Silnice/okruh
jj, taky mi to připadá jako okruh nebo zkusebni trat ... taky ta jízda neni jak po bezne silnici
neregistrovaný "Tizy (famousbmw.autofun.cz)"
12. 2. 2008 14:17
Re: Silnice/okruh
není to okruh. Je to normální silnice kolem Dešné. Jezdila se tam třeba Valašská rally... u nás na Moravě takových silnic je :yes:
neregistrovaný "vrku"
9. 2. 2008 23:13
rikejte si co chcete
me se tohle teda moc libilo! A to sem na predchozi dily dost nadaval. Ale tohle bylo pekny a i reportaz o range roveru se me libila :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "F.Tajda"
10. 2. 2008 00:07
Hmm nebylo by lepší to skončit....
Tak panové s takovou to raději zabalte...opravdu myslel jsem, že horší pořad než AMR neexistuje a ani snad existovat nemůže, ale jak tak koukám, tak vy se jim začínáte značně přibližovat.
Teď už jenom čekám, kdy příjdou testy čtyřkolek, traktorů, srazy veteránů a podobné nesmysly, které do pořádného automobilového pořadu nepatří.
Raději kupte (pokuď to jde) vysílací práva, i kdyby se spožděním, na TopGear či Automotovision, hoďte nějáky slušný dabing a myslím si, že budeme všichni šťastni!!! :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
10. 2. 2008 00:15
mimo
8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Kvasoň"
10. 2. 2008 00:33
Zpěváka, krasavce, sportovce máme za sebou...
... a teď bych poprosil o sporťáka... 8-s
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "assasin-cz"
10. 2. 2008 00:35
no
nevím milá redakce...nuda...a když uvidím BMW se znakem M na zádi,je to většinou nějakej vocas v 320d co si hraje na to že má sporťáka >:D
Rozbalit vlákno
1
11. 2. 2008 19:11
Re: no
Třeba můj boss v práci má taky M na kapotě. Shodou náhod má ale M6 >:-[]
neregistrovaný "Peugeotak"
10. 2. 2008 01:35
Víte, už máme rok 2008...
...a tak nějak už nestačí, že vám to auto vůbec někdo půjčí...hranice otevřené...internet bez hranic...natočený to je pěkně, ale to je tak všechno :-( ty drifty...ha ha...chápu že nebudete házet přes boudu fiátka500, ale M3!!! :-( navíc na tom mokru, to snad ty gumy neslezou v jedný zatáčce...
Když sem na podzim u testu viděl fotky a místo SPZ bylo Roadlook, těšil sem se jak malej kluk...mno...v porovnání s tou fraškou z Hradu to bylo příjemný zpestření
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "lamal"
10. 2. 2008 09:40
video
skoda je to kratke ,ale zvuk ma potesil a tiez to zrychlenie...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Stanley M3"
10. 2. 2008 10:49
M3
;-) tohle autíčko nemá chybu bavoráky byli jsou a budou nejlepší :yes:
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Jožo Brm Brm"
10. 2. 2008 15:02
Re: M3
No nevím nevím, pane. >:-[]
neregistrovaný "geroc I."
10. 2. 2008 11:18
Zklamání na druhou.
Snad kromě jednoho jsem viděl RL.Ale úroveň jde od deseti k pěti, a to jsem slušný jinak už jsou jenom nepublikovatelné výrazy. Poslední díl to opravdu točili nějaký amatéři co měli kameru poprvé v ruce. A propós p. Zezulka když už ten pořad stojí za kulový, nekažte ho jěště víc svým vystupováním v něm.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dakar"
10. 2. 2008 14:23
jéé Dušná!
Podívejme se, AMS je natočen na Dušné ;-)
Rozbalit vlákno
2
anonym
10. 2. 2008 19:10
Re: jéé Dušná!
Co to přesně znamená Dušná? :'-(
neregistrovaný "Dakar"
10. 2. 2008 20:30
Re: jéé Dušná!
To je takový vyhlášený kopec poblíž Vsetína, kde se jezdí závody aut do vrchu a pro své serpentiny je velmi oblíbený i mezi motorkáři :yes:
neregistrovaný "Jirrka"
10. 2. 2008 17:06
RL
Sorry, ale ten pořad je dementní, na úrovni módní autority Džamily. AMR mělo vyšší úroveň, alespoń ti redaktoři působili dojmem že alespoň ví co na autě testovat, prosím, vraťte mi ho! Na BMW M3 se podívám rád, zajímalo by mně ale kolik z těch lidí co se na ten pořad dívá na něj má, já teda ne :-( Z tohohle pohledu by pro mně byla reportáž o Fabce nebo Ceedu přínosnější
Rozbalit vlákno
2
anonym
10. 2. 2008 23:17
Re: RL
Hlupaku! ;-\
Avatar - positivemind
10. 2. 2008 18:04
A co LR?! TDV8
Tohle auto je pro fajnšmekry nebo machýrky s bohatým tatínkem. Ve spoustě lidí to evokuje burcování silnic, bezholedné předjíždění ostatní a zvyšování svého ega. Čekám na auto, jež nemůže utrhnout asfalt či dokázat ujet 1.9tdi (i když vlastně...), na auto ve kterém je rezerva. Land Rover V8 v naftě! Kdypak bude video reportáž?!
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ruff"
10. 2. 2008 19:09
Kde se to točilo?
Taky se přidávám, odkud jsou záběry z okruhu?
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2008 19:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Sprint
10. 2. 2008 20:11
špatný
Bohužel se musím přidat k většině. Tento pořad bylo to nejtrapnější, co jsem kdy v souvislosti s auty viděl. :no:
"Reportáž" o brždění mně ale dorazila. Nevěřil jsem vlastním očím a nechápal, jak lze něco takovýho vůbec pustit na obrazovku. :-(
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "BJ323"
10. 2. 2008 22:52
Re: špatný
Myslím že mu zdatně se***val ten minulý, zvlášt reportáž o neuvěřitelné až panoptikální postavě - tunerovi s přezdívkou Hovado, mch, včerejší soutěžní otázka na konec: jak se jmenuje tuner z předchozího dílu s přezdívkou Hovado mne totálně dostala, Pythoni hadr :-)
anonym
10. 2. 2008 23:13
nova M3 nema chybu az na tu reportaz..
Super autak ale ta reportaz neukazala prakticky Nic...Na to, jaka je to paradni kara tak by si zaslouzila vice casu a podrobnosti...
A Hlupaci kteri zde pisou prispevky o kia ceed,fabia apod. at se jdou Vycpat..Tady se prece bavime o Autech !!
Rozbalit vlákno
0
10. 2. 2008 23:22
PEEP ŠOU
Dokonalá čistá práce. Překrásná "rychlá" kamera, vyvážený rytmus záběrů. Úchvatnej civilní smyk a fantasticky roztřesená kamera v akci za šoférem... Jo, tohle je prostě perfektně nasnímané trojkové emko. Tedy pro dospělého člověka.

Pokud ovšem máš potřebu se při koukání udělat, doporučil bych ti spíše absolvovat u vás na sídlišti návštěvu peep šou. Postav se na špičky, soustřeď se na akci na place a uvidíš, že se ti po emtrojce nebude dobré tři hoďiny vůbec stýskat.

My dospělí, my si mezitím sjedem tohle video, uznale kejvnem hlavou a zejtra... zejtra to jen tak... v nějaký ostrý pravý zkusíme... dáme prostě takovou malou okresní "skoroemtrojku". Tobě to zatím v metru nikdo nedovolí, tak holt dej tu peep. Ostatně asi tak po deseti minutách koukání zažiješ skoro to, co zažívají jiní v té emtři... takže když pak budeš na pochoďáku tvrdit, žes jel skoro emtrojku, zese tak úplně mimo realitu to nebude...
Rozbalit vlákno
15
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 02:26
Re: PEEP ŠOU
Jestli i tebe platí koncesionáři, rád se s tebou na OTNce potkám. Klidně na klavíru nebo u 6ky v Eurestu. Jinak si to neumím představit. Leda by ses za tu dobu stihl oženit, zasadit strom a zplodit syna....ty skoroemtřišašku. Challenge není pustit si na Youtube TopGear, challenge je to pro placeného Zezulku sehnat si drivera, co za to umí vzít.... :-!
anonym
11. 2. 2008 07:00
Re: PEEP ŠOU
Tys jistě neviděl video o M3 na autocar.co.uk viď??? Měřítka o DOKONALÉ a ČISTÉ práci jsou ve videích na světových motoristických servrech opravdu v jiných dimenzích. Jsi vůči auto.cz naivně nekritický.
11. 2. 2008 10:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 16:06
Re: PEEP ŠOU
[odkaz]
11. 2. 2008 09:41
Re: PEEP ŠOU
Som z Teba čím ďalej viac sklamaný, GTI.
Tvojmu príspevku chýba prv takmer tradičný vtip, šmrnc aj nadhľad. Sprvu som mal pocit, že si sa zmohol na trochu irónie, ale nie, to na adresu auto.cz od teba si nemožno čakať.
Takže s povzdychom konštatujem , že som si od Teba prečítal ďalší bezduchý a pokrytecký príspevok. Pomaly mi prestáva byť ľúto, že Ťa v poslednom čase v diskusiách veľmi nevídať, pretože je asi lepšie čítať nič ako toto.
:no:

A k tomu videu - aj ja ako amatér by som sa zaň červenal, a nemal by som odvahu ho zverejniť. Najmä keď to nie je o nejakej mizernej tuctovke, ale o M3. Odfláknuté, neskutočne odfláknuté. Bolo by vhodné venovať sa viac obsahu, na informáciách, ich podaní a záberoch treba popracovať viac. A posadiť do auta jazdca, čo s tým vozom vie niečo ukázať. :no:
11. 2. 2008 10:31
Re: PEEP ŠOU
Velmi oceňuji, že se zamýšlíš nad tím, zda mě číst či nečíst a nesnažíš se druhé rovnou umlčovat. To je základní předpoklad možné diskuze. I když v tomto případě není o čem diskutovat. Někdo potřebuje "peep", někomu stačí jen naznačit. Věř tomu, že to cos viděl na videu ty nedokážeš nikdy... a z toho odvíjej své názory, které tu pak následně prezentuj.

Mimochodem, pokud nevíš, že emtři je především o jízdě, nepřeháněj to s nočnimi TG rallye... reálný svět totiž uzříš právě a než v horním videu. Zkus to pochopit. Jinak, brzy bude přistávat raketoplán. Tuším, že to by mohla být tvá televizní masturbační chvilka...
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2008 11:00
Re: PEEP ŠOU
Videl jsi Pupendo? "Masturboval kazdy a kdo rika, ze ne, tak ten to dela dodnes" Takze kup kupu kapesniku, protoze pristani raketoplanu se nevidi kazdej den ;-)
11. 2. 2008 11:06
Re: PEEP ŠOU
Pupendo jsem viděl, přistávat raketoplán též... >:D ;-)
11. 2. 2008 11:22
Re: PEEP ŠOU
Tak táto poznámka vzbudila u mňa nepatrný úsmev. Podľa čoho usudzuješ, že s autom nezvládnem to, čo dotyčný na videu? Podľa seba súdim teba? Ako keby si ma za volantom niekedy videl. Nepatrím medzi ľudí, čo na také veci pozerajú s otvorenými ústami. Malý pretáčavý šmyk, vyvolaný pridaním plynu v zákrute (vyzerá to že cesta nie je práve suchá) a skorigovaný ubratím plynu nie je žiadny zázrak, ale neviem, pre teba možno áno.

M3 je o jazde, ale tiež o vizáži, aj o zvuku (trošku nám ho dopriali), ktorý vníma okolie. Ide predsa aj o tebou toľko pozdvihovaný image. A ak si si nevšimol, nemám výhrady voči autu, ale voči spracovaniu videa. Myslím, že aj za podmienok, ktoré autori pri natáčaní mali, sa to dalo spraviť minimálne o triedu lepšie. Je to povrchné a voči predchádzajúcemu videu BMW1 aj kvapku nudné, keďže vynechali ten trápny humor, čo je aspoň minimálne plus. Ale keďže ušetrený čas nedokázali vyplniť niečím zaujímavým, toto pozitívum akosi nemá žiadnu váhu.

P.S.Masturbačné chvíle nezažívam pri telke ako Ty. Na to mám vyhradené iné príležitosti a zo zdravotného hľadiska kvapku zdravšie témy, pískajúce gumy a hrmiace výfuky... ;-)
12. 2. 2008 08:47
Re: PEEP ŠOU
Kde si, GTI, takto sa z debaty neuteká...
11. 2. 2008 09:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2008 10:34
Re: PEEP ŠOU
Ty jsi posledni dobou samej vtip >:D
11. 2. 2008 10:41
Re: PEEP ŠOU
Věřím, že to peepaři překousnou. To víš, pokud pohled na svět někdo zatím odtušuje jen z driftů na nočních top gear seancích... připadá mu svět reálný o řád nudnější. A co teprve, když má pochopit, že jeho role v tom reálu je než rolí klauna... Tak snad se peepeři zamyslí. Prospěje jim to ;-)
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2008 10:52
Re: PEEP ŠOU
Nevim, co je peep show, tak nehodnotim ;-) Kazdopadne to auto ma mnohem vetsi potencial a zaslouzilo by si moznost predvest se v plne krase. Ten, jak rikas civilni smyk, pujde i bez pismene "M". Ale s koncernem bych to nezkousel, obzvlast ne v beznym provozu (to bych od tebe necekal) ty dospelaku ;-)
11. 2. 2008 11:05
Re: PEEP ŠOU
:-) Nebudu to zkoušet ani v běžném hustém provozu, ani s koncernem :-) Ta hranice možností emtři je bezbřehá... a já velmi oceňuji to, jak realisticky vybalancovaně jsme to dostali naservírované.
Avatar - raceday
11. 2. 2008 00:24
M3
Super video!
:yes:
Mohlo být delší a víc zachytit zvukový projev.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "FR"
11. 2. 2008 08:14
Slusne
Na tu relaciu je to v pohode... adekvatne k rozpoctu ich relacie, ktory urcite nebude vysoky :-|
Rozbalit vlákno
2
11. 2. 2008 10:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 12:55
Re: Slusne
Čemu myslíš že by pomohlo další navýšení rozpočtu?
11. 2. 2008 11:16
Nemístná kritika
Video k M3 bylo zvládnuté na velmi vysoké úrovni. Neříkám, že bez chyb, ale moc tomu nechybělo. Rychlý střih, zrychlené záběry, prolínání barevných a černobílých sekvencí, roztřesená kamera, to vše umocňuje dynamičnost děje. Kdo se domníval, že v testu uvidí dvoumiliónovou, vypůjčenou M3 zmítající se v divokých driftech na veřejné okresce, musel být hodně naivní.
Rozbalit vlákno
19
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 12:53
Re: Nemístná kritika
Nezlob se, ale sestříhat to s pár efektama zvládne skoro každej, navíc něco tak "easy" jako je jízda autem, kde se na nějakou logickou posloupnost hrát vůbec nemusí. Tohle je pro mě jako potkat M3ku na magistrále, taky ji uvidim "jet", ale nic mi to neřekne o tom, co to auto umí a čím je tak vyjímečný. A že má skvěle padnoucí volant a dobře zpracovanej interiér se nějak už počítá...Dynamičnost děje je sice fajn, ale M3ka by sama o sobě měla i bez trapné roztřesené kamery být dynamická.
11. 2. 2008 13:46
Re: Nemístná kritika
Tady zaznívá na AMS samá kritika, bohužel ta konstruktivní zde jaksi chybí. Což mě dost mrzí. Vyprodukovat pořad na úrovni TG je u nás dost nereálné. Že umí kdekdo natočit a sestříhat podobné video nejsem přesvědčen. Také nejsem přesvědčen, že by kdekdo byl schopen s M3 předvést něco z čeho by divákům u TV spadla brada.
11. 2. 2008 14:44
Re: Nemístná kritika
tak tahle Vaše reakce mne konečně uklidnila - až dosud jsem váhal, jste-li někdo z oboru a skutečně máte přehled o problematice TV/filmové tvorby a dočkáme-li se od Vás nějakého skutečného popisu chyb. Nyní mám jasno - nemáte ani tušení o čem mluvíte a dočkáme se od Vás tak leda čeření vody. :-)
Jsem potěšen, že jste se svými projevy takto shodil sám.
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 15:09
Re: Nemístná kritika
A co chcete za popis chyb? Mě prostě přijde ta jízda na M3ku měkká. A že je to sice pracný, ale sestříhat se to takhle dá, o tom snad není pochyb. A na míchačkách z toho pak dokážou udělat docela dramatickou jízdu. Nehledě na to, když už teda chcete ty chyby, že je to sestříhaný spíš jako upoutávka na pořad než jako něco o autě a jeho schopnostech. Že tam párkrát hapruje střih přes osu...že je to směs efektních prolínaček a zpomalených záběrů? Že je tam jedno rybí oko v zatáčce...hm. Neustále pohyb na pohyb, klasickej ČR nešvar-když nemám nápad, švenkuju... Ale nikde jsem netvrdil jsem, že je to video udělaný špatně, řekl jsem, že je to na M3 nuda. Je to o kameře, není to o autě.
neregistrovaný "miso"
11. 2. 2008 17:40
Re: Nemístná kritika
Fascinuju ma ludia, ktori hladaju zabery ala Mission Impossible v recenzii na auto. Ak chces vidiet oscarovy film odporucam ti zajst do kina, na film s niekolko milionovym rozpoctom.
A este jedna vec, kto chce psa bit palicu si najde. A to je aj tvoj pripad. Tvoj paskvil sa neda ani nazvat kritikou, len znevazovanim prace. Mozno by stalo za to, aby ta auto.cz najalo ako rezisera, kameramana a strihaca a my radi zhodnotime tvoju pracu.
11. 2. 2008 21:16
Re: Nemístná kritika
Precitaj si po sebe svoj prispevok, aby si videl, co je paskvil, ty drbko. :no:
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 21:44
Re: Nemístná kritika
Nikdo nemluví o oscarovém filmu, mluvím tady o oscarovém herci s béčkovým výkonem, proboha!! :-| To jenom pan Šutera měl pocit, že vařím z vody a nikdy jsem neseděl na střižně, což by byl za a) asi překvapený a za b) sám chtěl slyšet konstruktivní kritiku. Jak se dá udělat video, které vám o M3 řekne vše podstatné i s polovinou efektů, je třeba Fifth Gear (viz link výše) a troufnu si říct že i s podobným rozpočtem. Ale znova opakuju, nekritizoval sem video jako takové, jen to byla prostě nuda, projíždka lesem s M3, kterému jednou ujel zadek. Líbilo se mi to listí, ale to se zvedne i za Fabií ;-)
11. 2. 2008 21:56
Re: Nemístná kritika
Bohužel i tímto příspěvkem, kde tak velkodušně odhadujete rozpočty jednotlivých týmů, mne jen dále utvrzujete v mém přesvědčení, že nevíte, co říkáte. Zkrátka - Vy jste pro mne jen klasický anonymní mistr světa, kterých je jen tady na našem webu asi pěkných pár tisíc.
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 22:25
Re: Nemístná kritika
Hm, to je fuk, vy jste prostě rádi za každý nový díl a neuznáte nic. Rád bych jenom připomněl, že je to vaše práce, že to není produkt nějakých nadšenců...nebo se to aspoň tváří jako profi práce a sponzorů tam taky pár máte. Zajímalo by mě, jak si představujete že třeba Fifth gear má víc peněz-co to pro ně teda je za výhodu? Fakt mě to zajímá. Neviděl jsem tam ani záběry z vrtulníku, ani nemají kameru na jeřábu, dokonce ani krumpáčem nemlátí do karbonové střechy. A nemluvím teď o kvalitě obrazu, je mi srdečně jedno jestli to točíte na DVcam, nebo vám půjčili betu. Rád se nechám poučit od odborníka.
neregistrovaný "wv"
12. 2. 2008 20:49
Re: Nemístná kritika
to je jako bys porovnaval Hollywood a Barrandov(fifth gear a roadlook). Ano, na obou kopcích jsou stejně schopní lidé, bohužel zázemí a možnosti jsou úplně jinde. Já tu vidím SNAHU dělat s minimem maximum. Hodně štěstí v další práci.
neregistrovaný "Peugeotak"
13. 2. 2008 11:07
Re: Nemístná kritika
No a to je právě ten rozpor. Navíc hollywoodský filmy se právě točí u nás >:D >:D a když se na 5th gear podíváš, není tam nic navíc, jen auto, řidič a kamera. Tak mi nevykládej něco o zázemí. Možná by Zezulka na svůj výkon potřeboval 2 asistentky a 3 přívěsy s kostýmama :-) Dyť kamery mají přidělaný na autě všude. Možná by potřebovali ještě sponzora na pneumatiky, sponzora na benzín, sponzora na pořádnej okruh, aby nám ty drifty ukázali. ;-) Proboha, vždyť se bavíme o videu o autě, ne o historickém velkofilmu! :-)
13. 2. 2008 13:57
Re: Nemístná kritika
Ty spoustu věcí, které vidíš v TG nebo v 5th Gear, bereš za nepodstatné nebo za samozřejmé. Tyto pořady mají hodně charizmatické moderátory, kteří mimo znalostí, to také umějí podat zajímavou formou, která strhne každého. V TG mají v roli pilota navíc také Stiga. Netuším jak v Anglii, ale u nás by importér určitě řval, kdyby mu redakce vrátila auto s gumama totálně smetenýma. K tomu, abys mohl takové auto jako je M3 ukázat v té nejdrsnější podobě, ten okruh potřebuješ. Buhužel, narozdíl od UK, je u nás takových okruhů jako šafránu. Takže, jak se říká, o peníze jde až v první řadě.
Avatar - da_b0mb
14. 2. 2008 15:35
Re: Nemístná kritika
Vim, co mas na mysli...a souhlasim. Treba ten dil 5th Gearu, kde porovnavaj M3 a C63AMG (viz. youtube)...ten uvod M3 je paradni, cervenej pruh na silnici, cervena M3, skvela kamera a dynamickej sestrih statickyho auta...a pritom si nemyslim,ze to je cenove narocnejsi. To, co pokracuje uz je neco jinyho. nikdo ale po redakci nechce aby odrovnala tri sady pneu
neregistrovaný "palo__"
16. 2. 2008 09:58
Re: Nemístná kritika
ano je to cenovo inde. spickovy kameraman vs samouk. stale nic? a myslim zeby vela z nas padlo na zadok keby sme zistili aky rozpocet ma TG (vid rozpocet na filmy stovky mil dolarov v usa vs par desiatok mil unas)
neregistrovaný "Peugeotak"
16. 2. 2008 14:19
Re: Nemístná kritika
Když se něco dělá, do televize (!!!) tak to nemá točit nějakej samouk. Ale da_b0mb to vystihl přesně. Zatímco ty jsi to nepochopil. Zatímco třeba video RR bylo super, protože mi ukázalo co to auto v terénu opravdu umí/neumí, video s M3 pro mě bylo v podstatě zbytečný. Takový promo. Ale neřeklo mi nic o tom, jak to auto jezdí, žádný srovnání, nic.A ještě si hraje na světový, pak najednou nejsou peníze a ve finále zjistíme, že to tak úplně o penězích není
Avatar - da_b0mb
16. 2. 2008 18:00
Re: Nemístná kritika
Nepochopil jsi me. Ale to je jedno...jinak o kvalitach zdejsiho kameramana a toho, kdo to striha neni pochyb. Uz nekolikrat predvedli, ze umi...A srovnavat s TG by me nikdy nenapadlo, mam mozek!
neregistrovaný "miso"
13. 2. 2008 12:15
Re: Nemístná kritika
Mas daleko od konstruktivnej kritiky. :no: :no:
11. 2. 2008 17:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - da_b0mb
11. 2. 2008 11:23
Dotaz
Nemuzu dohledat RL s 911 GT3. Video uz neni dostupne?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Peugeotak"
11. 2. 2008 12:54
Re: Dotaz
On ani ten Range už tu není...musíš si to pustit zrecyklovaný na stránkách ČT
anonym
11. 2. 2008 15:46
Luxusní auto
Luxusní auto i automobilka
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Torreto"
11. 2. 2008 19:06
Perfektní reklama na M3
V Roadlooku neumí nic jinýho než udělat reklamu na auto. S timhle BMW to docela dovršili. 4lověk z toho ma hov.. pač je to krátky a jestě to ani nejde sledovat kvuli tomu jak je to sestríhaný.... A myslím že taky na auto.cz je M3 nejlepší auto na světě. Na každým testu je nejvíc vychvalovaný BMW řady M. Co takhle o autě říct trochu kritiky?? U jinýho auta to jde a u BMW 3 ne?? Ja věřím že BMW M3 je super kára a mít ji tak si pískám ale každé auto ma své chyby. Zajimavé je že u každého jiného auta ty chyby říct jdou ale u BMW M to už ne.

S takovýma videama se děte bodnout. A mrkněte někdy na Fifth Gear ... vřele doporučuji
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "adistar"
17. 2. 2008 16:43
Re: Perfektní reklama na M3
A ma len dvoje dvere, sakra, strasna chyba, jak budem vozit celu rodinu aj so starou babkou a psom. To aby som isiel na dvakrat. A ako s tym budem stahovat nabytok. Poradi mi niekto ? To, aby som si namontoval stresny nosic a dal tam tazne zariadenie s privesom !!! PCHE :-!
neregistrovaný "adistar"
17. 2. 2008 16:45
Re: Perfektní reklama na M3
Perfektni tuning..... :yes:
neregistrovaný "marco725"
21. 2. 2008 11:46
nuda
od tohohle dilu je tu nuda o nicom kia ceed bola dobra ale ten automotostyle vas pokazil
Rozbalit vlákno
0
anonym
23. 2. 2008 14:46
gottwaldof
dobrá reklama nebýt to z gottwaldova
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pod"
24. 2. 2008 19:34
:(
Drahy jako prase!!!
Rozbalit vlákno
0
anonym
11. 3. 2008 21:32
sezral bych ho!
a se slehackou
Rozbalit vlákno
0