První vstup automobilky Mercedes-Benz do segmentu pick-upů se zřejmě nesetkal s takovým zájmem, jaký automobilka očekávala. Nad další budoucností modelu Třídy X tak visí otazník.
ono kto chce fakt pracovny stroj tak si kupi hilux alebo L200 a kto zase chce skor pozovat a vystavovat na obdiv svoje ( financne ) ego tak ten ma tu dalsich 1000 inych a podla mna zmyslupnejsich rieseni .... takze bye bye trieda X ...
Hlavne z toho couha Navara hlavne co se tyce prvku interieru pod volantem smerem k podlaze. Je to hodne znat, ze se tady implantovalo neco pod mercedes a hodne, hodne natvrdo.
A ten kdo chce Pickup jako hlavní auto, na práci a osobní život. Chce aby to v interieru nějak vypadalo, aby to rozumně jezdilo i po silnici a mělo to i důstojný motor pro takové auto, tak má na výběr jen Amarok a nebo X. A nevím, o co víc je pracovní například L200 oproti X. Co konkrétně L200 má navíc?
Spousta lidí má koně, jachty a tak. Ale nic. Voni si totiž místo kupátek a limošek nakupujou SUVy a s těma to vodvezou taky.
Ale uvažoval jsem vo něm a kámoš myslivec ho nasál.
Holt to asi přes všechnu snahu smrdí japoncem.
Tak pick up ma proti SUV velkou vyhodu v tom, ze veci, ktere smrdi a jsou spinave se nemusi davat do interieru, ale daji se na korbu, ktera se pak vycisti WAPkou. Takze treba pro zminovane majitele koni super vec. Problem je spise v tom, ze v Evrope to nema tradici a do Ameriky s tim nechteli jit, aby si tam nekurvili image.
Oni by páni managóři automobilového průmyslu měli být také trochu soudní, držet se svého hlavního businessu a nesnažit se "mocí mermo" mít svou značku zastoupenou ve všech segmentech a typech automobilů.
Už TOLIKRÁT se to nevyplatilo - a vždy se najde nějaká ta hlava skopová, která do toho jde znovu.
Znovu a znovu zkoušejí, zda vyfukováním tabákového kouře do vody "čistě náhodou" nějaké to zlato nevznikne.Nevznikne. FAKT NE!
AUDI A2, VW Phaeton, Aston Martin Cygnet, Maybach, Mercedes X ...
Copak někdo příčetný mohl očekávat jiný konec nežli absolutní průůůůůůů...švih?