Tak koukam ve Skodovce to nejak nepochopili :-):-)
Volkswagen tam ma sve logo a napis jako PASSAT nebo ARTEON.
Ve Skodovce to zjevne nepochopili a na vsechna auta ted nalepi ŠKODA :-)
Navic se Š takze kazdy cizinec na svete si hned bude rikat OMG ted celej svet vi, ze jsem nemel na VW a mam auto kdovi z jaky pr**le sveta :-)
Pravda, ten hacek nad S maji fakt co nejmensi to jen slo ... :-)
No a cesi si proste jen reknou jen ze to škoda :-)
PS: ja mam skodovku rad a nemam s ni problem, ani kdyz tam je podle me blbej napis ... ikdyz si ji asi nikdy nekoupim, protoze socialni verzi nechci a VW je vzdycky ve stejne vybave levnejsi :-)
Pravda - možno biely by bol krajší.
Ináč čo sa interiéru týka - sú autá kde sa mi viac páčia klasické "budíky" ako digitálne. Tie digitálne vyzerajú niekde dosť lacno :(
To co designově předvadi škodovka je jednim slovem tragedie. Hrany, ktere davno vyšly z mody na konzervativnich tvarech vypadaji nemoderně již jako nove a ještě k tomu domrvene zbytkem. Jako by se na designu podilel M. Zeman, ktery ma blizko k čině.
za mna je na karoqu hodne vela tmaveho plastu v dolnej castu naraznika .... https://img2.auto.cz/…ull/3937096_.jpg posobi to potom tak nejak "lacno" ale teda skor nevkusne ... neladi to moc... kodiaq me to lepsie spravene
Práve dnes som videl Karoq v modrej nemetalickej farbe (asi základ). To auto by ma ničím nazaujalo - taká obyčajná šedá myš.
Sú autá, ktoré aj v základe vyzerajú pekne.
S absenciou manuálnej prevodovky a klasickej ročnej brzdy sa musíme pomaly zmieriť. K dnešným moderným systémom / asistentom pasuje oveľa viac automat.
Dnes je už v športiakoch manuál niečo extra špeciálne. O chvíľu to tak bude aj u bežných áut, vlastne manuál celkom zanikne. Možno autá ako Mazda MX5 ich budú mať. Potom kto rád šoféruje - kúpi si nejaké staršie zaujímavé auto.
Ak má človek výhrady k nejakému autu - stačí sa často pozrieť u konkurencie, kde možno práve ponúkajú auto podľa želania ;).
Karotka je nezajímavá. U Kokodáku vypadá ten zadek nyní hůř, než předtím, bohužel nedošlo k úpravě předku (přesunutí mlhovek na spodní spoiler, kam patří), takže furt to má ksicht jak mimozemšťan. Fuj!
Stále chybí manuál k silnějšímu dieselu, ruční brzda, možnost sklopit zadní sedadla zcela do roviny a napravit polohu čísel na tachometru a otáčkoměru. Proč nepřevzít tyto přístroje od Seatu?
Jinak je to stále taková průměrná škodovka: lepší, než následující a horší, než předcházející.
Ze zadního pohledu ty auta humus byly a humus zůstávaj (ok, karoq i zepředu)..
Ušetřte si to utrpení, kupte si oktávku nebo superba ve scoutu, to musí stačit...
Neverím, veď to sú uplne nové škodovky, neverím, že to je starý kodiaq a karoq, uzasna zmena wov. To nemôže byť pravda veď to je ako facelift, kde facelift ale uplne nove modely. Ja odpadne z tej úžasnej škody, najlepšie auto s VW group s úplne vlastnou jedinečnou technikou.