Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Modernizovaný VW Passat vstupuje na český trh. Jeho ceny jsme srovnali s největšími rivaly

Passat bude i po faceliftu bojovat o zákazníky s Insignií, Mondeem nebo Superbem. Jak si oproti nim cenově stojí?
Zpět na článek
19. 7. 2019 13:16
19. 7. 2019 13:31
19. 7. 2019 14:27
19. 7. 2019 14:48
19. 7. 2019 14:59
19. 7. 2019 15:34
19. 7. 2019 13:38
19. 7. 2019 14:29
20. 7. 2019 00:44
20. 7. 2019 09:53
21. 7. 2019 01:24
19. 7. 2019 13:39
19. 7. 2019 15:33
19. 7. 2019 15:43
19. 7. 2019 17:47
19. 7. 2019 16:08
19. 7. 2019 16:15
19. 7. 2019 17:47
19. 7. 2019 22:36
20. 7. 2019 08:03
19. 7. 2019 21:57
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 13:09
Další ACZ vtip?
Nejprodávanější auto segmentu https://autobible.euro.cz/…toji-920-000-kc/ jste vynechali úmyslně?
Rozbalit vlákno
27
Avatar - Emel
19. 7. 2019 13:26
Re: Další ACZ vtip?
Jo, zejména v té verzi "naftové kombi s 4x4" je Camry přesvědčivá :D

Ale je fakt, že za červen se jich registrovalo 12... což ji exkluzivitou staví na úroveň Mercedesu S :-)
Avatar - WinDiesel
19. 7. 2019 13:28
Re: Další ACZ vtip?
Exkluzivita spočívá v tom že ji bude mít jen pár lidí, exotická exkluzivita :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:20
Re: Další ACZ vtip?
No viz odkaz z konkurenčního ne tak prokoncernoVWýho webu = je :D

Těžko říct co si chtěl říct tim červnem = je to nejprodávanější auto segmentu na planetě = dlouhodobě. A zrovna během června = dorazily do ČR první kusy = jak ale určitě VÍŠ :-)

Takže znova = PROTO je úroveň ACZ špatná = ať je to úmysl nebo prostě jen břídilství. Viz odkaz = i v česku to de jinak
Avatar - Emel
19. 7. 2019 14:34
Re: Další ACZ vtip?
Camry má 1 registraci v dubnu, 28 v květnu a 12 v červnu. Jestli čekáš stovky aut měsíčně třeba na úrovni Mondea... no tak je to hezký námět na takovou malou sázku :-) . Podle mě nemá na to dostat se dlouhodobě přes 100ks měsíčně.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:46
Re: Další ACZ vtip?
V dubnu to bude nějakej individual dovoz = reálný prodeje začaly teď někdy během června

Co čekám sem napsal = ta polovina roku letos chybí = příští tak nějak prodeje třeba Mondea. Rozhodně ale u nejprodávanějšího auta segmentu na planetě = očekávám že bude v takovýhle srovnávací tabulce

Prodeje aut tu už nějakou dobou procházej ochlazenim = a dost možná bude eště o dost hůř = nebo naopak na hodně procent ten pokles zatim nekončí. Tahle Camry co se prodává druhym rokem narozdíl od Supů apod. víceméně plní normy co teprv začnou platit = to se časem na prodejích taky možná trochu projeví. Přes 100 ks měsíčně bych určitě nečekal = ani vzdáleně ne. Naopak i u aut jako je Pašík = se očekává pokles

Tohle je pro mě tak nějak nejlepší třída aut = eště zaplatitelný a už je to auto s kterym se dá jet i velká dálka. Takže ta třída upadá a v Evropě dokonce superrychle

Ale to nic nemění na faktu = že ve srovnání s modernizovanym Pašíkem = měla bejt Camry jako nejprodávanější na světě = spíš uvedená
Avatar - Emel
19. 7. 2019 14:52
Re: Další ACZ vtip?
Podle mě neměla. Na českém trhu je to marginální model a pro srovnání cen nemá ekvivalent ani k jedné ze srovnávaných konfigurací.

100ks jsem myslel za pololetí, moje chyba... měsíčně tipuju do 20.

Tak fajn - H2/2019 - Camry vs. Mondeo? :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 15:03
Re: Další ACZ vtip?
No podle tebe a ACZ ne = viz odkazy na jiný ČESKÝ weby o autech = jinde jo

Netušim kolik se u nás prodá = nejprodávanějšího auta segmentu = my sme hodně svuj trh = ale ca podobný prodeje jako to Mondeo byť má na českym trhu mnohem víc variant včetně oblíbenýho kombi = to by mohlo nakonec bejt. Zvlášť v příštim roce = kdy začnou platit další přísnější emise = který Camry už teď skoro umí = tam se to pak možná trochu změní i u nás
Avatar - Emel
19. 7. 2019 15:12
Re: Další ACZ vtip?
Jo, jo... četl jsi i jízdní dojmy :-)?
https://autobible.euro.cz/…srovnani-cenikl/

Vsadil bych na Mondeo i na příští rok... ale zaznamenal jsem tendence Mondeo zaříznout... ale co, příští rok to snad ještě nebude, tak budiž - Mondeo vs. Camry za 2020?
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 15:18
Re: Další ACZ vtip?
Na vkus českýho zákazníka = ani v hifi kde se pohybuju = nesázim = maximálně si dovolim tipnout :-!

Pro příští rok tipuju = podobný čísla. Spíš bude zajímavý jak se Camry chytne celkově = po Evropě
Avatar - Emel
19. 7. 2019 15:20
Re: Další ACZ vtip?
Dobře dobře, jsem klidně pro rozšířit to na Evropu :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 15:23
Re: Další ACZ vtip?
Jako tip? No vkus lidí fakt trefit neumim = zopakuju že příští rok podle mě budou mít vliv reálný nižší emise Camry = to se do prodejů nejspíš projeví = jak moc neumim odhadnout

A obávám se že obecně tahle třída bude dál spíš propadat = a SUV na její úkor dál růst. A taky že prodeje obecně = ovlivní nejen ochlazování ale možná už i recese, ne-li už krize
Avatar - Emel
19. 7. 2019 15:25
Re: Další ACZ vtip?
Jako sázka :-)
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 15:53
Re: Další ACZ vtip?
Ne to fakt nesázim = občas sem šokovanej co se prodává a co naopak ne = přes docela jistotu jakej ten výrobek je https://www.hifi-voice.com/ i v tom hifi :-)

Vkus nebo momentální popularita = až nemívá nic společnýho s reálnou kvalitou = takže fakt neee :-!

Ale na čísla příští rok na konci roku = to už bude platit Euro 6d TEMP = sem taky zvědavej. Ty jak koukám tipuješ setrvalej stav = absolutní dominanci Pašíka a jeho klonu Supu. Ale víš že tak růžově to nevidí ani sám majitel a počítá s poklesem = a přes odpor českejch odborářů by asi chtěl výrobu těhle dvou technickejch příbuznejch sloučit žejo ;-)
Avatar - Emel
19. 7. 2019 16:13
Re: Další ACZ vtip?
Nějaké změny určitě budou, ale příští rok se svět nezboří.

Camry asi není špatný auto... ale takhle úzká nabídka (bez kombíku, s jediným motorem) podle mě nemá v Evropě šanci na větší úspěch, i když cena je nastavená poměrně vstřícně.

Co se odborářům nelíbilo byl plánovaný přesun do Německa, dopadlo to ale obráceně - Passat se přesouvá k nám.
Avatar - twistedTSD
19. 7. 2019 22:39
Re: Další ACZ vtip?
Nevím, co by se mělo zásadně měnit s koncem roku, když se většina motorizací homologovala na E6d-temp před rokem.
Avatar - Ozzman
19. 7. 2019 18:41
Re: Další ACZ vtip?
Asi takhle, já si myslím, že v ČR to bude spíše řádově desítky maximálně. Ale Corolla půjde nahoru, protože velikosti supluje dost aut střední třídy, je trochu jako Oktávka - mezi třídní, Camry je fakt velký sedan a v ČR nemají tradici, kdežto Corrola nabízí i kombi, za tu chvíli co se prodává jsou docela vidět a i to auto reálné může zaujmout klidně kupce Passatu spíše, než Camry.
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2019 10:00
Re: Další ACZ vtip?
Asi souhlas :yes:
21. 7. 2019 13:59
Re: Další ACZ vtip?
Co je na Octavii mezitřídního? Vždyť je velikostně totožná s Astrou, Civicem, Meganem, atd. V ředě parametrů dokonce zaostává (rozvor a rozchod, délka, objem kufru). Hold je to trend - zvyšování velikostí v nižší střední třídě. Rozdělení do tříd je čistě na dovozci. Proto například všechny předchozí BMW 3 a MB C jsou ve střední třídě, i když spíš pasovali o třídu níž.
Avatar - Ozzman
19. 7. 2019 15:31
Re: Další ACZ vtip?
Camry je jinak zaměřené auto než evropská střední... Nebude mít takové prodeje , vsadil by se jen blázen. Tím však nechci říct že je to špatně auto, to vůbec ne :) Už jsem to tu psal, pro mne je to jediný zástupce mainstreamovy vyšší střední co se u nás dá koupit. Ideální auto pro chudšího topmanagera co nechce prémii a rád sedí vzadu ;)
Avatar - Mikesus
19. 7. 2019 19:07
Re: Další ACZ vtip?
1 registrace v dubnu je importu Toyota ČR, 28 v květnu předváděčky, možná někdě skladovky a ti, co objednali v prosinic. 12 v červnu všech, kteří ji objednali do února. čekací doba z výroby jsou 3 měsíce, takže relevantní výsledky budou až někdy srpen/září. Ale to jistě víš, když se oháníš těmi čísly.
Samozřejmě nebude mít u nás Camry prodeje jako Passat/Superb, ale celosvětově jí passat nesahá ani po kotníky.
Avatar - twistedTSD
19. 7. 2019 22:31
Re: Další ACZ vtip?
O čem to jako vypovídá, že je nejprodávanější na planetě? Je snad Corolla (sedan) etalonem mezi evropskými kompakty?
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2019 10:01
Re: Další ACZ vtip?
Vypovídá to o tom = o čem je první příspěvek

A že všude jinde = viz odkazy = ať na českejch webech o autech nebo zahraničních = no viz ten úvodní příspěvek diskuze
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2019 13:27
Re: Další ACZ vtip?
Hamuno, ty máš vlastně pravdu , jedná se o supermainstreem. ;-)
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:22
Re: Další ACZ vtip?
Já mám většinou pravdu = neuvést ať úmyslně nebo omylem nejprodávanějšího soupeře v segmentu na světě = kterej se zrovna od tohohle měsíce prodává i u nás = je.. ACZ :-!
Avatar - WinDiesel
19. 7. 2019 13:39
Re: Další ACZ vtip?
Camry je zařazena na SDA-CIA do vyšší střední třídy, tak co chceš porovnávat? :*) :*) :*)
261 Mercedesů E-klasse proti 40 Camry za 1/2 roku
haha koukám Superb je taky zařazen ve vyšší střední, 300 kousků proti 12 Camry :-) :-) :-)
200 Passatů proti 12 kouskům Camry
To je jako 20:0 ve fotbale.
Avatar - Emel
19. 7. 2019 13:44
Re: Další ACZ vtip?
Pololetní prodeje nemůžeš brát, Camry se až v květnu registrovala na dealery a v červnu se začíná normálně prodávat.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:25
Re: Další ACZ vtip?
For WinDiesel

No prodejce i ostatní weby o autech ho tady staví jako soupeře pro střední třídu = dal sem odkazy = jako konkurenta Supu a třeba toho Pašíka. To nevíš nebo proč popiráš = nerozumim
Ostatně na vyspělejších trzích je nad Camry jako zástupce vyšší střední https://www.toyota.com/avalon/

Proto kritizuju ACZ = nebo myslíš že to blbě viděj všichni ostatní? :-)

Jinak wiz emel = sou tu první kusy reálně prodaný během června = omyl nebo..? ;-)
19. 7. 2019 13:16
skoda
Ako vždy bez škody to nejde a nedá sa to. Prečo už konečne nezmeníte názov na SkodaAuto.cz a nik Vám už nič nebude vyčítať, ani ja😀
Rozbalit vlákno
11
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2019 13:31
Re: skoda
Pretože Superb je úplně největším rivalem Passata. Co je na tom tak těžkého to pochopit??? Jsi na českém serveru a my tady škodovku vyrábíme, tak je logické už přirozeného nacionalismu, že nás nejvíce zajímá a nejvíce ji kupujeme. Chápeš??? Stačí odpověď ANO a nebo je jasné, že jsi nepochopil.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:27
Re: skoda
Taky vyrábíme Hyundaie https://autobible.euro.cz/…-vyrobenych-aut/ 3 miliony aut už je fakt dost = co na to tvuj nacionalismus? :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2019 14:48
Re: skoda
Hamuno právě teď Ti píšu úplně zbytečně, protože jak se ti v hlavě něco pomotá , tak už potom máš průměr čísel 1 - 10 buď jedničku nebo deset. Všechna čest něco máš v hlavě nastaveno dobře. A teď k jádru věci: naše česká škodovka vyrábí auta v Česku v koncernu VW, korejský Hyundai postavil fabriku v Nošovicích, tak jednoduché to je. A moje rada zní, nechoď s tím textem za tetkou Kylie, ale nech si to vysvětlit od Buřtíka. Chvíli přemýšlej, zajdi za Buřtíkem a pak napiš. Ty ne že to popleteš.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:59
Re: skoda
Hele od lidí jako ty = si fakt někdo nechá(vá) radit? :-)

Škodovka i Hyundai sou naše = fuk že jedna původem rakousko-uherská a dneska německá a druhá jihokorejská = tak jednoduchý to je. My sme jen pracovní síla = pro jedny i druhý

Ale obě automobilky tu vyráběj miliony vozů = a to je pro nás plus

Že skrz komunistickou stranu sme náš státeček spravovali tak blbě = že 100 mld. který VW vrhnul okamžitě do modernizace Škodovky = neměl v roce 1989 ani celej stát = celkově! = to je smutný. No a proto je fabrika v Bolce a vůbec všechno s logem škoda německý a proto velkovýroba aut v Nošovicích zase jihokorejská

Ale ty si nedáš poradit = ty to zase a zase jako vždy = popleteš

A moje rada zní = zkus si příště nevotvírat hubu = na chytřejší vzdělanější s vyššim IQ i znalostma
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2019 15:34
Re: skoda
V této diskuzní formě se v tom za chvíli ztratíme, Hamuno, já to myslím s tebou dobře, snažím se, aby si své vysoké IQ začal používat a nebyl věčně v diskuzi za popletu. Tě znám už dlouho, záleží mi na tobě. Tak ahoj
Avatar - Emel
19. 7. 2019 13:38
Re: skoda
Passat, Superb, Insignia a Mondeo jsou (v tomto pořadí) čtyři nejprodávanější auta třídy v Evropě. A Mazda je jedna z mála, která umí kombík s 4x4 naftou...

Článek je o českém trhu, kde se docela dějí věci, hlavně ta Mazda šlape:
1) Superb 2725
2) Passat 1216
3) 508 279
4) Mazda 6 254
5) Arteon 240
6) Mondeo 198
7) Insignia 170
8) i40 156
...a pak dlouho dlouho nic... Outback 98, Talisman 67 atd.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:29
Re: skoda
Článek je o českym trhu = a na českym trhu je nově nějakej tejden = i nejprodávanější auto segmentu. S trochou nadsázky = viz ty 13:44 ;-)
Avatar - skejpa
20. 7. 2019 00:44
Re: skoda
Camry nemá naftu, nejsem si jistý jestli má kombi a podle mě nemá ani klasický automat - má jen variátor CVT. Ta v ČR nikdy v dohledné době do TOP5 nepromluví :-)
Avatar - Hammunasakra
20. 7. 2019 09:53
Re: skoda
https://www.auto.cz/…-je-skoda-127273

Ne Camry neni kombi. Ne Camry nejezdní na 3x dotovanou zvýhodněnou naftu = ale v hybridu 160kW za spotřebu 4-5 litrů. Má mj dvě verze V6 a klasickej měničovej 8 st. automat = na jinejch kontinentech. Variátor CVT nemá = eCVT zní podobně = ale je to něco úplně jinýho = hlavně funguje jinak ;-)

TOP5 svý kategorie = by mohla dosáhnout i v zemi kombíkum v naftě a dneska SUV v naftě zaslíbený :-)

A viz úvodní bohatě :no: oceněnej příspěvek diskuze = mělo by bejt uváděný jako konkurence = viz odkazy je to tak na jinejchc českejch webech je to tak i jinde https://www.youtube.com/watch?… zvláštní kolik lidí stojí za výjímečnym přístupem auto.cz = a to výjímečný = neni pochvala :-!
Avatar - skejpa
21. 7. 2019 01:24
Re: skoda
Taky mi přijde Auto.cz prokoncernový ale tady se jich prostě musím zastat. Camry nemá na TOP 5 v ČR, takže v tom srovnání postrádá smysl. Navíc ani neumí nabídnout to, co srovnávali (kombik 4x4 s naftou a automatem). Co je na tom tak těžkého pochopit ? To tě Toyota platí nebo proč tě to tak žere ?
19. 7. 2019 13:39
Re: skoda
A s čím by si to chtěl srovnávat, když většina značek segment zbaběle opustila a passat a superb jsou v evropě nejprodávanější auta v segmentu
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2019 13:33
Kontrolní otázka
Co je Passat ve třídě, kdo pamatuje?
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Emel
19. 7. 2019 13:43
Re: Kontrolní otázka
Já bych ti to napsal přesně, ale poslední diskusní příspěvek GTI na toto téma co pamatuju měl necelých 10.000 znaků, takže bych to s novou platformou musel rozdělit do pěti příspěvků... a to by bylo rouhání. Takže jen velmi stručně - Apoštol tvých snů :-)
Avatar - KANKUNEN
19. 7. 2019 14:01
Re: Kontrolní otázka
:yes: :yes: :yes:
Avatar - skejpa
20. 7. 2019 00:45
Re: Kontrolní otázka
On sem ještě GTI chodí ? :D
Avatar - WinDiesel
19. 7. 2019 13:33
Toyota Camry útočí na Passat a Superb
:-! :-! :-!
silně mi to připomíná Stopařova průvodce po galaxii:
jak tam ti EMZáci zaútočili na Zemi ale správně si nezjistili poměr velikostí a tak byli při útoku zašlápnuti volně se pasoucím dobytkem :-) :-) :-)

to stejné se stane Toyotě Camry
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:36
Re: Toyota Camry útočí na Passat a Superb
A to myslíš kde? V malym chudym středoevropskym státečku? Všude po Evropě? Na světě?
Avatar - pradeda777
19. 7. 2019 13:44
Není tomu tak dávno,....
....kdy tyhle vozy měly pod kapotou solidní šestiválce.....nyní ussrraanné patnáctistovky....fuj! :no: .
Rozbalit vlákno
3
19. 7. 2019 14:25
Re: Není tomu tak dávno,....
ono to je trochu jinak ta posraná patnáctistovka je výrazně lepší než bývaly dvoulitry, a 2,0 TSi má parametry jako kdysi čtyřlitrový osmiválec co se do passata dával! :yes: Spotřeba je poloviční.
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 14:29
Re: Není tomu tak dávno,....
:yes: :yes:
Avatar - skejpa
20. 7. 2019 00:47
Re: Není tomu tak dávno,....
Počkat počkat, Mazda má základ 2.0 a má i 2.5i :-) Nemá teda čtyřválec ale prý je řadový šestiválec ve vývoji ;-)
Avatar - Ozzman
19. 7. 2019 15:33
Pěkné
Já bych si ale zase vzal Mondeo, protože to vypadá že už další nebude :/ Asi si to svoje zakonzervuji :D
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Emel
19. 7. 2019 15:43
Re: Pěkné
Já BYCH si vzal Mazdu... už zase :-D
Avatar - Hammunasakra
19. 7. 2019 15:58
Re: Pěkné
Já BYCH rád příští rok podváděl v naší nesázce = a 1 Camry BYCH :D :D :D
Avatar - Ozzman
19. 7. 2019 17:47
Re: Pěkné
Do Prahy Zbytečně velký na to tvoje ježdění :D Corolla je větší univerzál.
Avatar - Ozzman
19. 7. 2019 16:08
Re: Pěkné
Ale jsem na rozdíl od tebe Fordu zůstal věrný :P :D
Avatar - Emel
19. 7. 2019 16:15
Re: Pěkné
Hele, udělám ti radost - já si střední vyzkoušel a kdybych dneska kupoval auto, jako první BYCH šel projet Focus ST v kombíku.
Avatar - Ozzman
19. 7. 2019 17:47
Re: Pěkné
To já ovšem taky, do budoucna to bude i pro mne jediná možnost, už dnes však má Fokus 4 kombi větší kufr, než Mondeo 5 :D Takže to snad takový sestup o třídu nebude
19. 7. 2019 22:36
Re: Pěkné
Ale mondeo mk5 kombi aspon v mojich ociach je ovela krajsie ako focus 4. Pojdem skusit st kombi a som si isty, ze jazda bude ok, ale vzhlad je pre mna problem. Pozrel som nejake aktualne testy focus st hb a reakcie dost vlazne. Ak by som kupoval teraz nieco z fordu podla vzhladu. Tak fiestu st.
Avatar - Ozzman
20. 7. 2019 08:03
Re: Pěkné
Já FokusemMK4 HB jezdil a byl jsem z něj nadšený, oproti Mondeu MK5 je díky jeho velikosti samozřejmě v zatáčkách hbitější. MK5 mám skoro rok a taky se mi líbí více, ale v další generaci už prostě na výběr nebude. FieSTa je super, jen je to trochu nepraktické auto :D
19. 7. 2019 17:16
Porovanie dobre
ale obe vyzneli zle pre VW ktory je v oboch pripadoch najdrahsi. Vyberat medzi vw group tak beriem passat pretoze bude vzdy lepsi ako superb i ked miesta redakcia by mi urcite nedala zapravdu. Vyberat v danej triede beriem mazdu6 2.5. Vyzera vyborne, jazdi vyborne, interier je tiez slusny a cena porovnatelna pripadne lepsia ako konkurencia. A to ze nema panoramaticke stresne okno a vyhrievanie celneho skla beriem tak, ze miesta redakcia proste musi stale najst na mazde nejake negativum.
Rozbalit vlákno
4
19. 7. 2019 20:36
Re: Porovanie dobre
M6 to vyhřívané přední sklo má (tak napůl), nejsou to drátky přes celou plochu ale jen po krajích a pod stěrači. V praxi to zrychlí dobu rozmražení o kus líp než okno bez vyhřívání.
Avatar - skejpa
20. 7. 2019 00:51
Re: Porovanie dobre
Hlavně M6 je jediná bez turba i s tou 2.5i a celková spolehlivost je tak asi 5x lepší než všichni turbínovci dohromady :-) Tedy jedině s benzínem samozřejmě. Nafta a jejich přimíchávání nafty do oleje, tam bych to neriskoval a vzal radši koncern :-)
20. 7. 2019 08:54
Re: Porovanie dobre
Mazda ma vynikajuce benziny, diesel do mazdy by ma ani nenapadol. Jednoznacne 2.5!
20. 7. 2019 16:34
Re: Porovanie dobre
Ten motor je fakt dobry, len mi k nemu trochu chyba manual. Automat sice radi dobre (a vraj je spolahlivy), ale k sportovemu zvezeniu mi skratka manual pasuje viac.
19. 7. 2019 21:57
Apostol
Novy passat po facelifte uplne predefinoval mainstream, subpremiu a odsunul premiu na vedlajsiu kolaj. Dufam, ze sa toho dozil vizionar gti a dodatocne chapem preco vw zarezalo kabriolety.
https://m.imgur.com/a/bTJBTGM
Rozbalit vlákno
0
Vyplňte si to samy a neotravujte kravinama
Nechápu jak někdo může dát k takovým štítům Superba 🙄😔je to vážně smutný že málo kdo umí udělal test, porovnání aby s toho člověk něco měl a nejenom přečíst čísla a písmenka z tabulek od výrobce😕
Rozbalit vlákno
0