No viz odkaz z konkurenčního ne tak prokoncernoVWýho webu = je :D
Těžko říct co si chtěl říct tim červnem = je to nejprodávanější auto segmentu na planetě = dlouhodobě. A zrovna během června = dorazily do ČR první kusy = jak ale určitě VÍŠ :-)
Takže znova = PROTO je úroveň ACZ špatná = ať je to úmysl nebo prostě jen břídilství. Viz odkaz = i v česku to de jinak
Camry má 1 registraci v dubnu, 28 v květnu a 12 v červnu. Jestli čekáš stovky aut měsíčně třeba na úrovni Mondea... no tak je to hezký námět na takovou malou sázku :-) . Podle mě nemá na to dostat se dlouhodobě přes 100ks měsíčně.
V dubnu to bude nějakej individual dovoz = reálný prodeje začaly teď někdy během června
Co čekám sem napsal = ta polovina roku letos chybí = příští tak nějak prodeje třeba Mondea. Rozhodně ale u nejprodávanějšího auta segmentu na planetě = očekávám že bude v takovýhle srovnávací tabulce
Prodeje aut tu už nějakou dobou procházej ochlazenim = a dost možná bude eště o dost hůř = nebo naopak na hodně procent ten pokles zatim nekončí. Tahle Camry co se prodává druhym rokem narozdíl od Supů apod. víceméně plní normy co teprv začnou platit = to se časem na prodejích taky možná trochu projeví. Přes 100 ks měsíčně bych určitě nečekal = ani vzdáleně ne. Naopak i u aut jako je Pašík = se očekává pokles
Tohle je pro mě tak nějak nejlepší třída aut = eště zaplatitelný a už je to auto s kterym se dá jet i velká dálka. Takže ta třída upadá a v Evropě dokonce superrychle
Ale to nic nemění na faktu = že ve srovnání s modernizovanym Pašíkem = měla bejt Camry jako nejprodávanější na světě = spíš uvedená
No podle tebe a ACZ ne = viz odkazy na jiný ČESKÝ weby o autech = jinde jo
Netušim kolik se u nás prodá = nejprodávanějšího auta segmentu = my sme hodně svuj trh = ale ca podobný prodeje jako to Mondeo byť má na českym trhu mnohem víc variant včetně oblíbenýho kombi = to by mohlo nakonec bejt. Zvlášť v příštim roce = kdy začnou platit další přísnější emise = který Camry už teď skoro umí = tam se to pak možná trochu změní i u nás
Vsadil bych na Mondeo i na příští rok... ale zaznamenal jsem tendence Mondeo zaříznout... ale co, příští rok to snad ještě nebude, tak budiž - Mondeo vs. Camry za 2020?
Jako tip? No vkus lidí fakt trefit neumim = zopakuju že příští rok podle mě budou mít vliv reálný nižší emise Camry = to se do prodejů nejspíš projeví = jak moc neumim odhadnout
A obávám se že obecně tahle třída bude dál spíš propadat = a SUV na její úkor dál růst. A taky že prodeje obecně = ovlivní nejen ochlazování ale možná už i recese, ne-li už krize
Ne to fakt nesázim = občas sem šokovanej co se prodává a co naopak ne = přes docela jistotu jakej ten výrobek je https://www.hifi-voice.com/ i v tom hifi :-)
Vkus nebo momentální popularita = až nemívá nic společnýho s reálnou kvalitou = takže fakt neee :-!
Ale na čísla příští rok na konci roku = to už bude platit Euro 6d TEMP = sem taky zvědavej. Ty jak koukám tipuješ setrvalej stav = absolutní dominanci Pašíka a jeho klonu Supu. Ale víš že tak růžově to nevidí ani sám majitel a počítá s poklesem = a přes odpor českejch odborářů by asi chtěl výrobu těhle dvou technickejch příbuznejch sloučit žejo ;-)
Nějaké změny určitě budou, ale příští rok se svět nezboří.
Camry asi není špatný auto... ale takhle úzká nabídka (bez kombíku, s jediným motorem) podle mě nemá v Evropě šanci na větší úspěch, i když cena je nastavená poměrně vstřícně.
Co se odborářům nelíbilo byl plánovaný přesun do Německa, dopadlo to ale obráceně - Passat se přesouvá k nám.
Asi takhle, já si myslím, že v ČR to bude spíše řádově desítky maximálně. Ale Corolla půjde nahoru, protože velikosti supluje dost aut střední třídy, je trochu jako Oktávka - mezi třídní, Camry je fakt velký sedan a v ČR nemají tradici, kdežto Corrola nabízí i kombi, za tu chvíli co se prodává jsou docela vidět a i to auto reálné může zaujmout klidně kupce Passatu spíše, než Camry.
Co je na Octavii mezitřídního? Vždyť je velikostně totožná s Astrou, Civicem, Meganem, atd. V ředě parametrů dokonce zaostává (rozvor a rozchod, délka, objem kufru). Hold je to trend - zvyšování velikostí v nižší střední třídě. Rozdělení do tříd je čistě na dovozci. Proto například všechny předchozí BMW 3 a MB C jsou ve střední třídě, i když spíš pasovali o třídu níž.
Camry je jinak zaměřené auto než evropská střední... Nebude mít takové prodeje , vsadil by se jen blázen. Tím však nechci říct že je to špatně auto, to vůbec ne :) Už jsem to tu psal, pro mne je to jediný zástupce mainstreamovy vyšší střední co se u nás dá koupit. Ideální auto pro chudšího topmanagera co nechce prémii a rád sedí vzadu ;)
1 registrace v dubnu je importu Toyota ČR, 28 v květnu předváděčky, možná někdě skladovky a ti, co objednali v prosinic. 12 v červnu všech, kteří ji objednali do února. čekací doba z výroby jsou 3 měsíce, takže relevantní výsledky budou až někdy srpen/září. Ale to jistě víš, když se oháníš těmi čísly.
Samozřejmě nebude mít u nás Camry prodeje jako Passat/Superb, ale celosvětově jí passat nesahá ani po kotníky.
Já mám většinou pravdu = neuvést ať úmyslně nebo omylem nejprodávanějšího soupeře v segmentu na světě = kterej se zrovna od tohohle měsíce prodává i u nás = je.. ACZ :-!
Camry je zařazena na SDA-CIA do vyšší střední třídy, tak co chceš porovnávat? :*):*):*)
261 Mercedesů E-klasse proti 40 Camry za 1/2 roku
haha koukám Superb je taky zařazen ve vyšší střední, 300 kousků proti 12 Camry :-):-):-)
200 Passatů proti 12 kouskům Camry
To je jako 20:0 ve fotbale.
No prodejce i ostatní weby o autech ho tady staví jako soupeře pro střední třídu = dal sem odkazy = jako konkurenta Supu a třeba toho Pašíka. To nevíš nebo proč popiráš = nerozumim
Ostatně na vyspělejších trzích je nad Camry jako zástupce vyšší střední https://www.toyota.com/avalon/
Proto kritizuju ACZ = nebo myslíš že to blbě viděj všichni ostatní? :-)
Jinak wiz emel = sou tu první kusy reálně prodaný během června = omyl nebo..? ;-)
Pretože Superb je úplně největším rivalem Passata. Co je na tom tak těžkého to pochopit??? Jsi na českém serveru a my tady škodovku vyrábíme, tak je logické už přirozeného nacionalismu, že nás nejvíce zajímá a nejvíce ji kupujeme. Chápeš??? Stačí odpověď ANO a nebo je jasné, že jsi nepochopil.
Hamuno právě teď Ti píšu úplně zbytečně, protože jak se ti v hlavě něco pomotá , tak už potom máš průměr čísel 1 - 10 buď jedničku nebo deset. Všechna čest něco máš v hlavě nastaveno dobře. A teď k jádru věci: naše česká škodovka vyrábí auta v Česku v koncernu VW, korejský Hyundai postavil fabriku v Nošovicích, tak jednoduché to je. A moje rada zní, nechoď s tím textem za tetkou Kylie, ale nech si to vysvětlit od Buřtíka. Chvíli přemýšlej, zajdi za Buřtíkem a pak napiš. Ty ne že to popleteš.
Hele od lidí jako ty = si fakt někdo nechá(vá) radit? :-)
Škodovka i Hyundai sou naše = fuk že jedna původem rakousko-uherská a dneska německá a druhá jihokorejská = tak jednoduchý to je. My sme jen pracovní síla = pro jedny i druhý
Ale obě automobilky tu vyráběj miliony vozů = a to je pro nás plus
Že skrz komunistickou stranu sme náš státeček spravovali tak blbě = že 100 mld. který VW vrhnul okamžitě do modernizace Škodovky = neměl v roce 1989 ani celej stát = celkově! = to je smutný. No a proto je fabrika v Bolce a vůbec všechno s logem škoda německý a proto velkovýroba aut v Nošovicích zase jihokorejská
Ale ty si nedáš poradit = ty to zase a zase jako vždy = popleteš
A moje rada zní = zkus si příště nevotvírat hubu = na chytřejší vzdělanější s vyššim IQ i znalostma
V této diskuzní formě se v tom za chvíli ztratíme, Hamuno, já to myslím s tebou dobře, snažím se, aby si své vysoké IQ začal používat a nebyl věčně v diskuzi za popletu. Tě znám už dlouho, záleží mi na tobě. Tak ahoj
Passat, Superb, Insignia a Mondeo jsou (v tomto pořadí) čtyři nejprodávanější auta třídy v Evropě. A Mazda je jedna z mála, která umí kombík s 4x4 naftou...
Článek je o českém trhu, kde se docela dějí věci, hlavně ta Mazda šlape:
1) Superb 2725
2) Passat 1216
3) 508 279
4) Mazda 6 254
5) Arteon 240
6) Mondeo 198
7) Insignia 170
8) i40 156
...a pak dlouho dlouho nic... Outback 98, Talisman 67 atd.
Camry nemá naftu, nejsem si jistý jestli má kombi a podle mě nemá ani klasický automat - má jen variátor CVT. Ta v ČR nikdy v dohledné době do TOP5 nepromluví :-)
Ne Camry neni kombi. Ne Camry nejezdní na 3x dotovanou zvýhodněnou naftu = ale v hybridu 160kW za spotřebu 4-5 litrů. Má mj dvě verze V6 a klasickej měničovej 8 st. automat = na jinejch kontinentech. Variátor CVT nemá = eCVT zní podobně = ale je to něco úplně jinýho = hlavně funguje jinak ;-)
TOP5 svý kategorie = by mohla dosáhnout i v zemi kombíkum v naftě a dneska SUV v naftě zaslíbený :-)
A viz úvodní bohatě :no: oceněnej příspěvek diskuze = mělo by bejt uváděný jako konkurence = viz odkazy je to tak na jinejchc českejch webech je to tak i jinde https://www.youtube.com/watch?… zvláštní kolik lidí stojí za výjímečnym přístupem auto.cz = a to výjímečný = neni pochvala :-!
Taky mi přijde Auto.cz prokoncernový ale tady se jich prostě musím zastat. Camry nemá na TOP 5 v ČR, takže v tom srovnání postrádá smysl. Navíc ani neumí nabídnout to, co srovnávali (kombik 4x4 s naftou a automatem). Co je na tom tak těžkého pochopit ? To tě Toyota platí nebo proč tě to tak žere ?
Já bych ti to napsal přesně, ale poslední diskusní příspěvek GTI na toto téma co pamatuju měl necelých 10.000 znaků, takže bych to s novou platformou musel rozdělit do pěti příspěvků... a to by bylo rouhání. Takže jen velmi stručně - Apoštol tvých snů :-)
:-!:-!:-!
silně mi to připomíná Stopařova průvodce po galaxii:
jak tam ti EMZáci zaútočili na Zemi ale správně si nezjistili poměr velikostí a tak byli při útoku zašlápnuti volně se pasoucím dobytkem :-):-):-)
ono to je trochu jinak ta posraná patnáctistovka je výrazně lepší než bývaly dvoulitry, a 2,0 TSi má parametry jako kdysi čtyřlitrový osmiválec co se do passata dával! :yes: Spotřeba je poloviční.
To já ovšem taky, do budoucna to bude i pro mne jediná možnost, už dnes však má Fokus 4 kombi větší kufr, než Mondeo 5 :D Takže to snad takový sestup o třídu nebude
Ale mondeo mk5 kombi aspon v mojich ociach je ovela krajsie ako focus 4. Pojdem skusit st kombi a som si isty, ze jazda bude ok, ale vzhlad je pre mna problem. Pozrel som nejake aktualne testy focus st hb a reakcie dost vlazne. Ak by som kupoval teraz nieco z fordu podla vzhladu. Tak fiestu st.
Já FokusemMK4 HB jezdil a byl jsem z něj nadšený, oproti Mondeu MK5 je díky jeho velikosti samozřejmě v zatáčkách hbitější. MK5 mám skoro rok a taky se mi líbí více, ale v další generaci už prostě na výběr nebude. FieSTa je super, jen je to trochu nepraktické auto :D
ale obe vyzneli zle pre VW ktory je v oboch pripadoch najdrahsi. Vyberat medzi vw group tak beriem passat pretoze bude vzdy lepsi ako superb i ked miesta redakcia by mi urcite nedala zapravdu. Vyberat v danej triede beriem mazdu6 2.5. Vyzera vyborne, jazdi vyborne, interier je tiez slusny a cena porovnatelna pripadne lepsia ako konkurencia. A to ze nema panoramaticke stresne okno a vyhrievanie celneho skla beriem tak, ze miesta redakcia proste musi stale najst na mazde nejake negativum.
M6 to vyhřívané přední sklo má (tak napůl), nejsou to drátky přes celou plochu ale jen po krajích a pod stěrači. V praxi to zrychlí dobu rozmražení o kus líp než okno bez vyhřívání.
Hlavně M6 je jediná bez turba i s tou 2.5i a celková spolehlivost je tak asi 5x lepší než všichni turbínovci dohromady :-) Tedy jedině s benzínem samozřejmě. Nafta a jejich přimíchávání nafty do oleje, tam bych to neriskoval a vzal radši koncern :-)
Ten motor je fakt dobry, len mi k nemu trochu chyba manual. Automat sice radi dobre (a vraj je spolahlivy), ale k sportovemu zvezeniu mi skratka manual pasuje viac.
Novy passat po facelifte uplne predefinoval mainstream, subpremiu a odsunul premiu na vedlajsiu kolaj. Dufam, ze sa toho dozil vizionar gti a dodatocne chapem preco vw zarezalo kabriolety. https://m.imgur.com/a/bTJBTGM
Nechápu jak někdo může dát k takovým štítům Superba 🙄😔je to vážně smutný že málo kdo umí udělal test, porovnání aby s toho člověk něco měl a nejenom přečíst čísla a písmenka z tabulek od výrobce😕