Novinky
HardyG
0
Pobavilo... 😒] :no:
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
... ten dojezd přes 500km v kombinaci s témi 10 rozjezdy se zrychlením za 3.2s 😒]
Pán pravděpodobně ještě nic neslyšel o rekuperaci 😒] V podstatě jde pouze o to z těch 200km/h zpět na nulu nepoužít třecí brzdy a kinetická energie se uloží zpět do aku...
A poté, co v Euro-Padlámentu prohlasujeme zrušení zákona o zachování energie (protože žádná energie se určitě nepřemění na teplo ani při brzdění, ani při nabíjení, ani při akceleraci 😁 ) tak se dojezd tohohle vozu natáhne i na 1.000 km - a s dostatečně dlouhou prodlužkou ještě i více 😁 😁 😁
Kniha shrnující to, co "pán" elektrikář nikdy neslyšel, to by byla taky slušná bichle.
A sumář "slyšel, ale nepochopil" + "slyšel, ale chápat prostě ODMÍTAL" , tak ten by snad museli převážet ještěrkou
Kniha shrnující to, co "pán" elektrikář nikdy neslyšel, to by byla taky slušná bichle.
A sumář "slyšel, ale nepochopil" + "slyšel, ale chápat prostě ODMÍTAL" , tak ten by snad museli převážet ještěrkou
A teď tu o červený karkulce 😉
Patris ke zdejsi particce nevzdelanych hlupaku. Muzes se upalcovat, ale na fyzice tezko neco zmenis.
****Tam, kde Walter Röhrl v roce 1987 zvítězil s vozem Audi Sport quattro S1 v nejslavnějším závodě do vrchu na světě, se nyní postaral o pozdvižení prototyp Audi e-tron svým variabilním systémem rekuperace. V 31kilometrovém klesání vrátilo elektricky poháněné SUV zpět do akumulátorů tolik energie, že by s tímto množstvím mohlo ujet navíc přibližně stejnou vzdálenost (samozrejme po rovine). Předpoklad k tomu vytvořil výškový rozdíl cca 1900 metrů. V prototypu Audi e-tron probíhá rekuperace s brzdným momentem až 300 N.m a elektrickým výkonem 220 kW – to je více než 70 %nejvyššího výkonu systému pohonu.**
zdroj http😐/www.business-car.cz/…-elektromobilech
****Tam, kde Walter Röhrl v roce 1987 zvítězil s vozem Audi Sport quattro S1 v nejslavnějším závodě do vrchu na světě, se nyní postaral o pozdvižení prototyp Audi e-tron svým variabilním systémem rekuperace. V 31kilometrovém klesání vrátilo elektricky poháněné SUV zpět do akumulátorů tolik energie, že by s tímto množstvím mohlo ujet navíc přibližně stejnou vzdálenost (samozrejme po rovine). Předpoklad k tomu vytvořil výškový rozdíl cca 1900 metrů. V prototypu Audi e-tron probíhá rekuperace s brzdným momentem až 300 N.m a elektrickým výkonem 220 kW – to je více než 70 %nejvyššího výkonu systému pohonu.**
zdroj http😐/www.business-car.cz/…-elektromobilech
Tak hlavně, že tu máme chytráky jako si ty, aby nám to vysvětlili. Já ti nijak nebráním, aby sis Taycan koupil, go ahead 😉 Jen mi to, prosim tě nevnucuj...
To jsem rad ze jsi to konecne pochopil. Netouzim po elektromobilu, ani ho nikomu nevnucuju, ale ta problematiky mi zajima a kdyz nekdo dela blbce z nekoho kdo ma opravdu prehled, tak se musim ozvat, jinak by sem byl mezi ty ignoranty zarazenej taky.