Ekonomika
Přihlásit pro přidání komentáře
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
xxc
Navrhujem opravit trojblik, aby opacny smer packy nerusil aktualne blikanie, ale blikal opacnou stranou. Potom moze opravit sportove sedadla, aby netlacili. Opravit aj normalne, aby vobec o nich ludia uvazovali. A nech vyskusa cez ten idrive streamovanie hudby z telefonu a nech porozmysla, ci je normalne mat rozne hlasitosti z dab zdroja, z fm zdroja a telefonu. Lebo toto Krugerovi trosku uslo 😄
A este prednu kapotu. Aj na ostatnych BMW tak trieskate kapotou, aby sa zavrela?
A este prednu kapotu. Aj na ostatnych BMW tak trieskate kapotou, aby sa zavrela?
....tož s tou kapotou to je dílo...... 😒]
Čo je nej zlé? Ja som nemal problém so zatvaraním a na 2x otváranie keď si zvykneš tak nič lepšie nie je.
A hlavne pri tvojich km ani nemusíš otvárať kapotu 😄
A hlavne pri tvojich km ani nemusíš otvárať kapotu 😄
Zle je to, ze ked sa pusti, ako na kazdom inom aute, nezavrie sa dobre. Treba ist znova do auta, 2x odistit a buchnut tym viac. Znova sa nezavrie. Znova do auta, odistit, buchnut tym uplne silno a vzpery nedovolia zavriet. Zase do auta, odistit, potom skusit len jemne zavriet, ved je to premia. Este sa to pritlaci, kapota sa vlni. Potom to vyzera ok, ale v polke cesty zacne hlasit, ze kapota nie je dobre zatvorena 😄 Finta je v tom, ze ju treba dat dole na 10 cm a vtedy poriadne buchnut. Zbytocna komplikacia.
Pokud má člověk štíhlou, normální nebo i lehce "spravenou" postavu, nemá ve sportovních sedadlech problém, naopak jsou úžasná. Blikání jsem si nevšiml, funguje asi podobně jako u jiných a kapota mi u žádného modelu nepřišla těžká zavřít. Možná si vyhoď tlumiče a namontuj ocelovou podpěru, to pomůže 😉
Ja som zvyknuty smerovky aj pouzivat, tak pri obiehani cyklistov bliknem do jednej strany, obehnem a bliknem do druhej strany a to len zrusi blikanie. Potom je jasne, ze preco ludia v BMW nepouzivaju smerovky 😄
Směrová světla používám tak, jak je jasné z vyhlášky a jak vyžaduje provoz (tedy někdy i více). Stále však nevím, proč dehonestovat něco, co mají všichni stejně. Pokud jdeš jen na dotyk, pak trojblik jede ve stejném režimu jako u jiných značek.
Mne sa nezda, ze to maju vsetci rovnako. Este som taky problem nemal, ale overim. A radio pouzivate? Ani dnes som nenasiel nastavenie rovnakej hlasitosti z roznych zdrojov.
Víš kde je problém s blinkry? Zkus je dávat dříve než při otočení volantem a vyjde to akorát. M-B to más stejně, VAG taky.
Používám rádio a hudbu si vozím na flešce, tam může stejně jako u telefonu být výchozí úroveň hlasitosti různá (obvykle po albech).
Používám rádio a hudbu si vozím na flešce, tam může stejně jako u telefonu být výchozí úroveň hlasitosti různá (obvykle po albech).
Telefon pro muziku taky nepoužívám, velká fleška je z mého pohledu nejlepší řešení, ale rozdíl v hlasitosti, pokud např. přepnu mezi rádiem a fleškou, nepozoruju. Hlasitost dopr. hlášení mám nastavenu o něco výše než rádio, plus funkci zeslabení/zesílení podle rychlosti resp. hladiny hluku uvnitř a spokojenost. Hlavně to funguje stejně u bavoráků od půlky minulé dekády, tak nemusím nic vymýšlet, vždy nastavím při první jízdě od dealera a pak už na to nesahám.
Aj volvo to má tak trošku debilne, ale volvo počas trojbliku aspoň raz blikne na druhú stranu. Citroen a (snáď) Renault to majú normálne, kam sa ťukne, tam to 3x blikne. Jednoduché a účelné. To aj dosť mení situáciu ***ov na diaľnici, keď niekoho obiehajú, tak smerovky dávajú až neskôr, keď sú pred obiehaným autom. No jasné že dávajú, keď im to počas obiehania nejde 😄
Ti nevim neteta byla ze sedaček BMW vždycky nadšená co pamatuju od prapůvodní první 1čky po 7. Poslední BMW co měli na tejden nebo 14 dní půjčený bylo nový Z4 = a po delší cestě prej trochu rozpaky právě nad sedačkou = na delší cestu nečekaně trochu divná
To asi nebude tajný = měří asi 160 cm a i ve svym věku asi 55 kg = tu váhu nevim na kilo přesně :-!
To asi nebude tajný = měří asi 160 cm a i ve svym věku asi 55 kg = tu váhu nevim na kilo přesně :-!
Sedačky bmw jsou top, trojblik funguje stejně jako u jakékoliv jiné značky, řešení otevírání přední kapoty dvojím zatažením za páčku v kabině bez nutnosti šmátrát rukou pod kapotou (a ušpinit se) je nejlepší jaké existuje, kapotou netřískám, stejně jako u jiných aut ji volně pustím z půl metru a zaklapne.
Z pol metra ju nepustim, lebo vzpery nedovolia. Aj ja som si povodne myslel, ze ju staci pustit, ako na inych autach 😄
WinDiesel
To je velký úkol, BMW se může stát pojízdnými ledvinami.
Mig_35
Telefon co vypadává každých deset minut i častěji, při přehrávání hudby atd. To je totální opruz
Mne to nevypadava, len je velmi nizka hlasitost. Musim to zosilnit. To by nebol problem, kym sa neprepnu dopravne informacie z radia, vtedy je to hlasity sok. Ked tak rozmyslam, vypadlo to asi iba raz, ked dohral album z google music a neslo to zapnut znova. Auto je na trhu od 2015, tak som predpokladal, ze take veci maju vychytane 😄 Aj ked idrive montuju asi nezavisle, ale updatovat tam zatial nie je co.
Hlasitost dopravních informací by měla jít přednastavit extra. 😉
Ano jde, potenciometrem na středové konzoli.
Len ci si to zapamata radio. Lebo mne sa zda, ze velmi nie. Aj na googli to ludia dost riesia. Este sa s tym pohram 😄
Tak nič, hral som sa s tým a žiadne nastavenie nenašiel. Rôzne zdroje hrajú rôznou hlasitosťou a nastavuje sa to centrálne 😞
Tak nič, hral som sa s tým a žiadne nastavenie nenašiel. Rôzne zdroje hrajú rôznou hlasitosťou a nastavuje sa to centrálne 😞