Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový mýtný systém vynese okolo 12 miliard korun ročně, tvrdí ministr dopravy

Pokud odhad ministra dopravy vyjde, vydělá nový mýtný systém více než ten současný.
Zpět na článek
22. 7. 2019 12:26
22. 7. 2019 12:46
22. 7. 2019 14:42
22. 7. 2019 16:11
23. 7. 2019 07:23
Avatar - CICERO
22. 7. 2019 12:26
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - lordlord
22. 7. 2019 12:46
dfg
o EET taky tvrdili kolik to vynese a na co všechno bude víc peněz...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
22. 7. 2019 14:42
Re: dfg
Jj z posledního editorialu šéfredaktora Světa motorů: "Babišův systém povinné elektronické evidence tržeb zlikvidoval nejen většinu malých obchůdků na vesnicích a zvedl ceny jídla v restauracích skoro o polovinu, ale zásadně ovlivnil i prodeje novin a časopisů.." díky slovenskej estébáku, co ani po členství ve 3 českejch vládách neumíš pořádně česky
22. 7. 2019 16:11
Počty
Sice nejsem matematik, ale ty počty mi nějak nesedí. V prvním odstavci ministr tvrdí, že náklady budou cca desetina ročního výnosu 12 miliard. O kus dál je z toho už najednou jen 530 mio. Kellner investoval nějaké 2 miliardy a smlouva je na 10 let. Těžko říct, jaké s tím bude mít dál náklady... To nás pravda ani nemusí zajímat.
Je ale vidět, že stávající systém extra drahý nebyl. Jenže není zdaleka tak flexibilní jako satelit, který umožňuje i mnohem lepší automatickou kontrolu placení. Pokud tedy stát dovolí, aby Kellner měl k dispozici databázi kompletního pohybu SPZ po skoro celém území.
Rozbalit vlákno
1
23. 7. 2019 07:23
Re: Počty
No u nás je to so Skytollom bordel. Ta firma vznikla len pár dni pred tendrom. Pri spúštani nefungovalo nič okrem vyberania pokút, tie boli nastavené brutálna a napríklad za prečerpanie do mínusu(ktoré sa vyučovalo pri ďalšom dobití kreditu, nevznikla žiadna škoda) bola pokuta 1600EUR, tak istá ako keby si vôboc nebol registrovaný v mýtnom systéme a jazdil na čierno.
Nefungovali zariadenia vo vozidlách. My sme mali 4 a každé sa správalo inak. Callcentrum preťažené(To dostal Česmad ako všimné, aby náhodou neskúšal zastupovať dopravcov). A webové stránky to bola len také paródia, asi spuchnutá študentami. Zariadenia vo vozidlách blbnú do dnes. To nastáva ďalšia šikana. Nefunkčnosť si musíš všimnúť skôr ako prejdeš pod mýtnu bránu, alebo adekvátne vybavených policajtov. Inak mastná pokuta. Ak si to aj všimneš, tak musíš vypisovať kopu blbostí, ktoré už aj tak majú v systéme plus určiť aký úsek bol systém nefunkčný, aby si ho mohol doplatiť.
Zariadenia sú postavené snáď ešte na elektrónkach. Ich objem je asi 10násobný oproti nemeckým tiež satelitným a po odpojení od zdroja batéria po pár minulách kľakne. Siemnes to asi poskladal z vecí čo boli na sklade, aby to bolo čo najlacnejšie, veď si sa ňu Skytoll účtuje len nejaké tri stovky.
No a samozrejme na začiatku tam boli aj ďalšie vychytávali. Systém vždy zarátal prejazd celým úsekom. Čo na jednotách pri rozvozoch kde si zbiehal z jednotky a vracal sa späť znamenalo, že úsek započítalo vždy, pokojne aj 5 krát. Ak si križoval diaľnicu, tak ti započítalo ten úsek diaľnice čo si križoval. Alebo na diaľnici neakceptovalo všetky zjazdy a pokojne ti započítal 20 km po dalši zjazd. Proste paráda. U vás to už možno bude trochu vyladené