Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Samostatné DS vyvolalo pochybnosti, přiznal Citroën. Teď se ukazuje, že udělal správně

40 komentářů

Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Asi si Citroen a jeho DNA pamatuji jinak než jako submainstreamové krabice pro ženskou do města s wapkou omyvatelným interiérem, ale ok.
Anonym
:yes:
Orm
Vypiplaný Hydractive ve šrotu o konci C6 nemluvě, zůžení modelových řad na dvě.

Prodeje: 2012 - 129 tis., 2017 - 53 tis.
Anonym
:yes:
p1234
pozor--do 2014 citroen predaje zahrnovali aj ds... :D
podla zahranicnych statistik, od 2015 do dnes je trend pomaly stupajuci...napriek prepadu v 2014 (ds)

s hydrou je problem v tom ze predajnost nebola vysoka.
ziadna firma nebude zadarmo dotovat techniku ktora sa predava malo a je draha na vyvoj ci servis.

preto treba sa opytat, co ste VY urobili aby ste hydru podporili? :-! pretoze len pisat-snivat o tom na internete nestaci.
vsetky hydry ktore behaju na czsk, su len dovezenky zo zapadu. tu neboli predaje.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
To je asi droga pomatení
Vasut1974
Jako nema mit i korporatni self promo nejake meze za ktere uz se neda jit ?

Zdechla nabidka Citroenu ... netusim kde prodejne dva modely DS - muze byt hur ?
Avatar - Machýrek
Machýrek
..s čím by dneska lítal Fantomas.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Bugatti? Alpine A110? No možná i hybridní 508? :-)

Sou tu taky speciální modely právě pro Fantoase https://www.youtube.com/watch?… + https://www.youtube.com/watch?…
webpaja
S DS3 určitě ne :-[]
RS
Když může být James Bond afroamerická žena, tak by měl Fantomas létat nějakým e-Tronem :yes:
Avatar - Dinar
Dinar
Přesně tak, nějaký maskulinní týpek se zelenou maskou je už přežitek, příští Fantomas musí být logicky muslimka v nikábu, masku má a tu DS si dnes může pořídit hybridní, bude to dostatečně progresivistické a zároveň tradiční... :-)
webpaja
Bond tímto skončil.
chytrak1
1. To ze bude James bond žena , je strašný.
2. Naštěstí kdo umí číst ví, ze to naštěstí není pravda.
3. žena bude 007, bond bude dal craig
4. Všechny bondovky jsou stejně otresny sragory, který v úděsnosti překonává snad jen 30 případu majora zemana.
5.takze je to úplně jedno.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
4. fuj Fuj FUJ FUJ FUJ styď se = já se teda smál až se za břicho popadal = u mejdžra Zemana. A docela se bavim = u většiny bondovek

Hele co ty jako vidíš jako neděsnej film = dej pár co se ti poslední dobou líbilo :-)
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Jak skončil? Jako že na tenhle díl https://www.csfd.cz/…bond-25/prehled/ se nekoukneš nebo že další u nenatočí?

Scénář John Hodge = napsal Trainspotting a překvapivě slušný bylo i předloňský pokračování T2. Robert Wade napsal všechny poslední bondovky Spectre, Skyfall, Quantum of Solace i první se současnym Bondem Danielem Craigem Casino Ryoale

Já se dopředu holky agentky nebojim = proč by agenti 00 museli bejt jen chlapi. Ženskejch je na světě víc, víc jich má třeba i vejšku a určitě v reálu = sou agentkama :-)

Buď to bude povedenej film nebo míň = to je asi důležitější než jestli se tam mihne i ženská agentka

Ale zajímavou odezvu to vyvolalo = to zas jo. Hele taky se zvažovalo že Bond bude https://www.ahaonline.cz/…byt-cernoch.html to by už byl konec světa = teda pro někoho určitě :-!
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
T2 byl jeden z nejlepších filmů co jsem viděl. Neskutečně jsem se bavil.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
:yes: :-)
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
James Bond byl tradice, přestat ctít tradice je jako nevážit si rodičů.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Tradice nebo přílišný konzervativismus... Hranice je někdy tenká a ukáže to až čas.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Znal jsem jednoho takovýho chlápka
Co moudrosti moc nepobral
A studu ani kapka a lhal
A přesně jak se říká
Rozum mdlý vůle chabá
Ale touha po novotách veliká
Tak ten pán se o vše nové velmi interesoval
A nebyl to jen pán
Z pána jen klobouk měl
A nemyslel to snad ani zle - starosta
Však bohužel, na co šáh
Tam sto let tráva nerostla

Kocáb ještě když měl rozum, znal lidi i z dneška.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Kocáb už nemá rozum? Jako že dneska s nim už máš rozdílný pohledy na věc?

Jj to je povedená skladbička = dodnes na komunisty a obecně politiky pasující :D
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
C1 z Kolína :-[]
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
v odpadkovém koši :-!

Nic proti, ale Citroen je skvělou ukázkou toho, že ani dekády tradice ve výrobě automobilů neznamenají absolutně nic, na co se může automobilka spoléhat. Je to benefit, který se nedá koupit ani získat, ale který se dá hrozně snadno prohospodařit.

CItroen BYL odvážný, inovativní, avantgardní. Stál v čele automobilového průmyslu, zároveň dokázal oslovovat masy. Peugeot BYL francouzský mercedes.

Dnes je CItroen výrobce průměrných až podprůměrných mainstreamových aut, Peugeot si hraje na motokárový a sportovní nesmysl a DS je na úrovni tržnicové bižuterie... Opel je ve stádiu klinické smrti a v podstatě nemá budoucnost, protože absolutně ztratil vlastní identitu.

Modelová nabídka koncernu PSA je navíc děravá jak ementál. SUV nemají AWD, střední třída je jen Insignia coby pozůstatek Opelu... (508 je vše jen ne střední třída, velikostně to auto je minimálně půl třídy podměrečné).

DS? Jestli to mělo znamenat DO SRA*EK, tak se to opravdu povedlo... :-(
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Clarkson: výráběli dobře korzety, střelivo, mlýnky na pepř a sportovní auta, ale nejlépe jim jde výroba strašlivých aut.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
největším problémem DS za mě je to, že se snaží tvářit jako něco, čím nejsou.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
Já myslim že se tváří přesně čim sou = a narozdíl třeba od toho Opelu neprodělávaj

Já bych si zatim nic od DS asi nekoupil = ale souhlasim s textem = našli cestu

Dělat myslim původní DS a Xantie Activa za mainstreamový ceny = prostě nevychází. A za 2 miliony = si je zas nikdo nekoupí = i kdyby byly sebepovedenější
Avatar - qwerty99
qwerty99
No nevim , urazeni jednotlivych znacek na tomto webu je cimdal desivejsi.

Me by zajimalo jestli nektery z tech co tu spini nektere znacky, treba cetl tento clanek na auto.czhttps://www.auto.cz/…ebo-seat-130168. Kupodivu zrovna citroen tam ma svoji chvilku slavy. A treba ten "pred smrti" Opel prodal o 100 000 aut vic nez zde opevovana skoda. Podle mych zkusenosti (Obcas testuju auta pro konkurenci web ) je treba Insignia daleko lepsi auto nez soucasny superb. Pravda, jeste jsem neridil ten pofaceliftovej , tak nevim jestli nahodou nedoladili podvozek, bohuzel velke nadeje tomu nedavam. To, ze se neco neprodava v CR, ktera je pro vetsinu automobilek nezajimavej trh, prece neznamena, ze ve zbytku Evropy nebo dokonce sveta tomu neni jinak.

Nechapu omezene nazory, ktere plivou na jine znacky aniz by v tom aute alespon sedeli. Samozrejme, ze si delam take legraci z nekterych znacek, ale nekteri zde to myslej smrtelne vazne.

Navic ja radsi budu jezdit v aute, kterejch je nekolik malo kusu v CR a budu cool nez abych jezdil v tuctovce, kterejch je kolem me 100 kazdy den. A to i pres to, ze vetsina z vas rekne, ze to je sracka, dokud se nesvezou pak vetsinou rikaj "hmm hmm to jsem necekal, to fakt je dobry" Jen za posledni rok mi proslo rukama vice jak 30 aut a verte, ze ty podprumerne nejsou ze zde zminovanych znacek.

Qwerty
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
To nebyla urážka, ale konstatování.

Insignia ... ano. Tu jsem taky zmiňoval. Opel má neuvěřitelnou smůlu dlouhodobě. Opel se docela naučil dělat dobrá auta a poslední Insignia je skvělá. Potíž je v tom, že je to model bez budoucnosti. PSA prostě nemá ve střední třídě co nabídnout.

A za mě to tvrdím stále - automobilka, která nemá dobrou střední třídu, jako by nebyla. Vyjma řekněme anomálií typu Mini.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
To o střední třídě je nesmysl = navíc 508 je asi použitelný auto

To bys to samý před lety mohl říkat o vyšší střední = to sou vlivy který nevyřeší sebelepší management. Padá a bude padat i prodej Pašíka = eště že si český odboráři protrucovali že se jeho výroba přesune sem :-!

Opel nemá smůlu = ale dlouhodobě neschopnej management = a nějaký takový spojení který nakonec proběhlo s PSA = mělo proběhnout už dávno = jedno s kym. Prostě buď vnímáš a respektuješ ekonomickou realitu = nebo se jí snažíš znásilňovat = jako u nás komunisti :-)

Jak to dopadá když jí dopředu vnímáš podle toho reaguješ a respektuješ = nebo znásilňuješ jako komunisti = výsledek zná každej

Taky bych chtěl plat jako v zemích = kde neznásilňovali :D
Avatar - qwerty99
qwerty99
S tim opelem to je slozitejsi,

urcite nejde o neschopny management, ale o skrty z USA. Opel byl jednou z nejlepsich znacek v evrope a senator a diplomat konkurovaly mercedesum, jeste v 80 destaych letech. Pak prisly velke skrty a zacalo se setrit, z toho prisly problemy devadesatych let a prelomu tisicileti se spolehlivosti. to uz je vse davno minulost a lide ti stale reknou, ze opely se serou a pritom meriva ci mokka patrej ke spisi spolehlivosti v EU.
Dalsi skrty prichazely i v dalsich letech. problem byl to, ze to byla v podstate jedina znacka pouze pro Evropsky trh v koncernu (samozrejme jeste saab). a tak se do vyvoje a obecne do teto znacky neinvestovalo tolik penez, potoze navratnost tech penez nebyla idelani. Jde treba o vyvoj malych motoru, naftaku a podobne co jindne po svete tolik neuplatni, a i proto GM prodalo Opel Evropskemu koncernu, Za poslednich 10 let tech pokusu o prodej bylo vice. Jenze to nebylo tak jednoduche protoze v nemecku melo GM globalni vyvojove centrum, kde vyvyjelo komponenty i pro kadilak a buick a dalsi znacku GM. (v USA jsem mel pujcenej Buick regal (insignii) auto v zakladu za 26 000 doladu a melo automat a 2.4 atmosku, ktera zde nikdy nebyla k mani, protoze by nesplnovala nesmyslne ekonormy EU).

Toto je na opravdu dlouhou diskuzi.


verim, ze Opel si zachova vice charakteru a osobitosti nez maji jednotlive znacky VW ktere treba pro me jsou v interieru sterilni.

a ja si budu dale jezdit ve svem krasnem Opel Adam S :D, kterych je v cele cr mene nez oktavii, ktere potkas za 2 minuty na magistrale :D a z uskledbu co to mam za prcka si budu delat legraci, ze nevedej co to umi :D

Qwerty
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Jinak se stačí podívat, kam Opel směřuje. Nová Corsa, Zafira, Combo... Kdysi svébytné (a výborné) modely. Dnes? Corsa bezcharakterní P208, ostatní rovnou jen "přeznačkované" PSA...
Jestli v tomto vidíš budoucnost Opelu...? Já tedy ne.
Avatar - qwerty99
qwerty99
Kdy jsi naposledy nejakym citroenem nebo DS nebo peugeotem jel? Ze tvrdis, ze maj skoncit v kosi. Ja mam za sebou tyden s DS7 pred 14ti dny, neni to auto dle meho gusta (mam rad nizka auta s nizkym posezem takze zadne SUV), ale v zadnem pripade to neni spatne auto.

A jak to vidis se skodovkou a seatem? Vse jen preplastovane modely od VW nebo jsou to auta vlastiho vyvoje? Je to naprosto stejny obchodni model.

Kdyz porovnas peugeot 3008 a opel Grandland a citroen c5 aircross. Tak sorry, ale malokdo rekne, ze to je jedno auto. Ano stejne motoory stejne prevodovky stejna platforma, plus par dalsich veci. Interieru uplne odlisne (narozdil od konceru VW) karoserie uplne odlisne (narozdil od VW) podvozky uplne odlisne (narozdil od VW)
a chovani na silnici take vcelku odlisne. Treba opel ma podvozek uplne jinej nez citroen a peugeot.
To same o tridu nize c3 auircorss, 2008 a crossland.

Ano combo, riffter a berlingo jsou si hodne podobne , zafira live, traveler, spacetourer a toyota proace jsou identicka auta se vsim vsudy, ale to jsou vozy doplnujici flotilu.

Podivej se na UP, citygo a seat Mii tomu se rika odlisna auta ruznych znacek?
Podivej se na aronu, kamika a t-rock zase vice podobnosti nez u PSA.
Alhambra vs sharan, zase temer identicke.

To jsou proste koncernove politiky DOST TO ZLEVNUJE NAKLADY na vyvoj a na vyrobu.
Dokud byl Opel pod GM tak se to zde nektere modely prodavaly jako opel, v USA jako Buick a v australii jako Holden a v Brazilii jako chevrolet a byla to identicka auta. A Kupodivu dodnes se buick regal, holden commodore a opel/ vauxhall insignia vyrabi v jedne fabrice v nemecku.

Ja v tom treba budoucnost znacky vidim, a dokonce mirne ruzovejsi nez pod kridly GM. Protoze GM je zamereno na jine trhy nez je evropa a pro tu muselo delat ruzne ustupky skrz regulace. Ano ted v kratkodobem horizontu to vypada spatne, protoze do modelu od GM nechce investovat ani GM ani PSA. Takze astra a insignia maji smulu. A nove modely uz zacina
p1234
problem ludi ako "rohYpnol" je v tom ze dokazu robit vyhlasenia na zaklade fotiek z internetu. ich hrdost im nedovoli ist do salonu a realne odskusat tie auta. :D

zdielanie dielov je dneska nutnost, technologie su drahe kvoli emisnym poziadavkam.
ziadna automobilka samotna neprezije, zlucit sa do koncernov bude otazkou prezitia.

ked uz je rec o tych koncernovych kopirakoch, taka cupra je 100% kopirak. :no: ziadna originalita
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Jestli máš rád auta s nízkým posezem, tak nevím, jak ti může nebýt smutno z pádu Citroenu k těm rozteklým hroudám.
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
For rohYpnol

Kam směřuje Opel nevíme = že po desetiletí červenejch čísel ho z nich PSA dostalo ale jo. Že za cenu sdílení techniky = no to je logický jinak to nejde

Ale viz třeba aktuální BMW Z4 a Toyota Supra = i se shodnou technikou lze auta naladit velmi odlišně

Takže ve tvý verzi = Opel skončil. Takhle možná asi nejspíš = eště roky bude fungovat a nějakou částečnou vlastní DNA charakter = si zachová
Avatar - Hammunasakra
Hammunasakra
For qwerty99

Máš chybu v odkazu = jinak :yes: :yes:

https://www.auto.cz/…nebo-seat-130168
Avatar - qwerty99
qwerty99
jj dik, dal jsme za to tecku :)

qwerty
p1234
rohYpnol ,tvoj argument "stoji" na vode, pardon pada ku dnu. :D cisla predajov hovoria uplne inak. :-!
ani nemci nie su vyhra, napr bmw/ford..to je parodia na spolahlivost. cerna dira na servisne naklady.
to snad aj dacia viac vydrzi.

ds ma sancu v bohatsich krajinach eu, na slovensku neexistujuce zastupenie.. v cz jeden dobrodruh. na zapad a rakous, to je uz ina situacia.

opel som nikdy nemusel ale pod "kridlami leva" sa nejak zobudili, a auta vyzeraju v pohode.

bavime sa hlavne o beznom obyvatelstve :D nie o diskuteroch ktori fandia extremnym autam typu ferrari a v garazi maju trabanta. pre takych psa svoje auta urcite nevyraba :D