Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Samostatné DS vyvolalo pochybnosti, přiznal Citroën. Teď se ukazuje, že udělal správně

Stanislav Kolman Stanislav Kolman 22. 7. 2019
80
40
Zobrazit náhledy (80)
DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback DS 3 Crossback

Francouzská automobilka se rozhodla udělat z DS samostatnou luxusní značku a podle posledních informací se zdá, že to byla trefa do černého.

V roce 2015 se vedení skupiny PSA rozhodlo definitivně oddělit značku DS od Citroënu a udělat z ní samostatný brand tvořící prémiové vozy. Dnes v nabídce najdeme SUV DS 7 Crossback a menší městský crossover DS 3 Crossback.

Šéf produktového plánování Xavier Peugeot nyní přiznal, že rozdělení značek se tehdy neobešlo bez pochybností. Dnes se ale ukazuje, že Francouzi se rozhodli zcela správně.

„Když PSA rozhodla o vytvoření samostatné značky DS, ve skupině se objevily určité názory, že by to pro Citroën nemuselo být dobré a přišel by o své klíčové vlastnosti,“ přiznal Peugeot. „Nyní se ale ukazuje, že to byla správná volba a pro Citroën ideální příležitost, jak obnovit svou DNA a zaměřit se na vlastní modelovou strategii a umístění na automobilovém trhu. Výsledky v Evropě za posledních pět let jen potvrzují, že každá značka PSA má své vlastní místo.“

Peugeot dále uvedl, že rozdělení pomohlo Citroënu se zaměřením se na menší počet modelů, než aby automobilka musela tvořit různé vozy pro jednotlivé kouty světa. Dále v rozhovoru sdělil, že PSA těží ze sdílení platforem a pohonných jednotek. Zároveň ale nechává jednotlivým značkám volnost třeba v oblasti designu, takže se mohou navzájem odlišit.

 „Všichni používáme stejné nástroje, ale můžeme na ně hrát mnoha způsoby. Když Citroën pracuje na nových modelech, žádá technologie umožňující pohodlí a kreativitu. Peugeot, DS a Opel zase mohou tvořit vozy v souladu s jejich hodnotami,“ dodává Peugeot.

Související články

Témata
Autorizovaný prodej Servis osobních aut Autobazary Pneuservisy Náhradní díly

Diskuse: Přidat názor

Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: DS má místo
| 23. 7. 2019
Jestli máš rád auta s nízkým posezem, tak nevím, jak ti může nebýt smutno z pádu Citroenu k těm rozteklým hroudám.
Re: Re: Re: Re: DS má místo
| 23. 7. 2019
problem ludi ako "rohYpnol" je v tom ze dokazu robit vyhlasenia na zaklade fotiek z internetu. ich hrdost im nedovoli ist do salonu a realne odskusat tie auta. :D

zdielanie dielov je dneska nutnost, technologie su drahe kvoli emisnym poziadavkam.
ziadna automobilka samotna neprezije, zlucit sa do koncernov bude otazkou prezitia.

ked uz je rec o tych koncernovych kopirakoch, taka cupra je 100% kopirak. :no: ziadna originalita
Re: Trefa do černého ?
| 23. 7. 2019
pozor--do 2014 citroen predaje zahrnovali aj ds... :D
podla zahranicnych statistik, od 2015 do dnes je trend pomaly stupajuci...napriek prepadu v 2014 (ds)

s hydrou je problem v tom ze predajnost nebola vysoka.
ziadna firma nebude zadarmo dotovat techniku ktora sa predava malo a je draha na vyvoj ci servis.

preto treba sa opytat, co ste VY urobili aby ste hydru podporili? :-! pretoze len pisat-snivat o tom na internete nestaci.
vsetky hydry ktore behaju na czsk, su len dovezenky zo zapadu. tu neboli predaje.
Re: DS má místo
| 23. 7. 2019
rohYpnol ,tvoj argument "stoji" na vode, pardon pada ku dnu. :D cisla predajov hovoria uplne inak. :-!
ani nemci nie su vyhra, napr bmw/ford..to je parodia na spolahlivost. cerna dira na servisne naklady.
to snad aj dacia viac vydrzi.

ds ma sancu v bohatsich krajinach eu, na slovensku neexistujuce zastupenie.. v cz jeden dobrodruh. na zapad a rakous, to je uz ina situacia.

opel som nikdy nemusel ale pod "kridlami leva" sa nejak zobudili, a auta vyzeraju v pohode.

bavime sa hlavne o beznom obyvatelstve :D nie o diskuteroch ktori fandia extremnym autam typu ferrari a v garazi maju trabanta. pre takych psa svoje auta urcite nevyraba :D
Avatar - qwerty99
Re: Re: Re: Re: DS má místo
| 23. 7. 2019
S tim opelem to je slozitejsi,

urcite nejde o neschopny management, ale o skrty z USA. Opel byl jednou z nejlepsich znacek v evrope a senator a diplomat konkurovaly mercedesum, jeste v 80 destaych letech. Pak prisly velke skrty a zacalo se setrit, z toho prisly problemy devadesatych let a prelomu tisicileti se spolehlivosti. to uz je vse davno minulost a lide ti stale reknou, ze opely se serou a pritom meriva ci mokka patrej ke spisi spolehlivosti v EU.
Dalsi skrty prichazely i v dalsich letech. problem byl to, ze to byla v podstate jedina znacka pouze pro Evropsky trh v koncernu (samozrejme jeste saab). a tak se do vyvoje a obecne do teto znacky neinvestovalo tolik penez, potoze navratnost tech penez nebyla idelani. Jde treba o vyvoj malych motoru, naftaku a podobne co jindne po svete tolik neuplatni, a i proto GM prodalo Opel Evropskemu koncernu, Za poslednich 10 let tech pokusu o prodej bylo vice. Jenze to nebylo tak jednoduche protoze v nemecku melo GM globalni vyvojove centrum, kde vyvyjelo komponenty i pro kadilak a buick a dalsi znacku GM. (v USA jsem mel pujcenej Buick regal (insignii) auto v zakladu za 26 000 doladu a melo automat a 2.4 atmosku, ktera zde nikdy nebyla k mani, protoze by nesplnovala nesmyslne ekonormy EU).

Toto je na opravdu dlouhou diskuzi.


verim, ze Opel si zachova vice charakteru a osobitosti nez maji jednotlive znacky VW ktere treba pro me jsou v interieru sterilni.

a ja si budu dale jezdit ve svem krasnem Opel Adam S :D, kterych je v cele cr mene nez oktavii, ktere potkas za 2 minuty na magistrale :D a z uskledbu co to mam za prcka si budu delat legraci, ze nevedej co to umi :D

Qwerty

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku