Tak do terénu se dá vydat prakticky s čímkoli, otázka je jen jak daleko to dojede. A článek nezmiňuje nic, co by tomuhle skútru dávalo nějaké větší šance
.. vyšší světlá výška o 3cm oproti podobným skútrům.. přesně tedy 165mm, což je zde v Indonésii velká výhoda..
Mám tu skútr Yamaha X-Ride 115ccm, který byl zde před 5 lety prvním takovým adventure skútrem.. objel jsem s ním za 8 měsíců téměř celou Indonésii, včetně ostrova Papua, kde jsem ho bez problémů protáhl i několik set kilometrů skrze džungli po hodně off-road cestách, kde už ani neměli šanci čtyřkolky jako Toyota Hilux.. Takže na tenhle nový skútr jsem tu moc zvědavý.. www.MOTOTRIP.ASIA
Třeba bych chtěl vidět jak se jede na těch gumách v blátě.
Na cestování terénem bych taky volil nějaké enduro. Na skútru se do terénu jezdí myslím jen z krajní nouze nebo pro recesi.
Mně teda skútr nepřipadá jako něco extra. Je hodně podobný jako ten, co mám já a s tím bych se do lesa teda rozhodně nevydal. Leda, že bych ho tam chtěl nechat :-D . Mám Skútr Buffler, který jsem si koupil z https://amzcentrum.cz a na jízdu po městě do práce je ideální, ale na nějaké polní cesty bych to moc neviděl :-D .