Novinky
Zpět na článek
Škoda Octavia IV v zatím největší fotogalerii. Podívejte se na testovací prototypy detailněji
25 komentářů
MOJE JMÉNO
Dnes to začíná mít skoro každá automobilka. Jsi vyjimka. 70% řidičů neví co má vpředu za motor a 97% řidičů rozhodně nerozezná torzku od multilinku. Tomu věř. Hlavně že to bude mít milion nesmyslných a mnohdy zbytečných asistentů. To je to, co dnes prodává... krom designu.
David Svatos
Já si myslím, že ten zadní stupínek je jen kamufláž. Při zvětšení fotek je to vidět...
MBRANOM
Interiér octavie
https😐/www.google.com/…sign-leaked/amp/
Tu je golf
https😐/www.google.com/…list-design/amp/
A tu leon
https😐/www.google.com/…erior-spied/amp/
https😐/www.google.com/…sign-leaked/amp/
Tu je golf
https😐/www.google.com/…list-design/amp/
A tu leon
https😐/www.google.com/…erior-spied/amp/
misak
ted jen jestli je to dobre nebo ne. Asi bude pekna, v zakladu holobyt ale v plne snad :yes: :yes: :yes:
MOJE JMÉNO
Může. Stačí se podívat na většinu japonské produkce. Třeba taková Toyota. Hrůza děs.
iudex
Zatiaľ to vyzerá dobre. V zásade sa dá čakať predná maska a hlavne svetlá v štýle Scaly a Superbu. A to nie je zlé, pretože najnevydarenejšou časťou súčasnej O F/L sú práve svetlá. Našťastie dôvody pre toto dizajnové znásilnenie odpadli (už nie je treba na prvý pohľad odlíšiť Octaviu od Rapidu, pretože Scala už liftback nebude a hatch si s Octaviou už nik nepomýli) a nie je dôvod, aby Octavia nedostala tento nový dizajnový štýl.
Trošku zvláštne pôsobí ten malý stupienok na zadných dverách, na kombi to je nezvyčajné. Tým ale nehovorím zlé, možno to bude vyzerať vo finále super. Uvidíme. Každopádne zatiaľ sa O IV rysuje dobre (vizuálne). Uvidíme, ako technika dúfam, že nedôjde k ďalšiemu emisnému osekaniu motorov (ako do počtu, tak aj do výkonov).
Trošku zvláštne pôsobí ten malý stupienok na zadných dverách, na kombi to je nezvyčajné. Tým ale nehovorím zlé, možno to bude vyzerať vo finále super. Uvidíme. Každopádne zatiaľ sa O IV rysuje dobre (vizuálne). Uvidíme, ako technika dúfam, že nedôjde k ďalšiemu emisnému osekaniu motorov (ako do počtu, tak aj do výkonov).
Hittman
V autosalonu. "Tak novináři srovnávali Superb s MB - E...."
"Jsou to ko...., Superb není ani střední třída, to je nižší střední třída!" technik
"Sakra tak na co jsem takový šrot kupoval, říkám to pořád..." já s opravou ozdobné chromované lišty předních dveří, která se záhadně posunula (nikoliv odlepila) o 0,5cm a otvíráním předních dveří tím odlepila tu lištu na těch zadních.... Dle vyjádření takové případy jsou...
Takže jak tu tvrdím, Superb šrot.
"Jsou to ko...., Superb není ani střední třída, to je nižší střední třída!" technik
"Sakra tak na co jsem takový šrot kupoval, říkám to pořád..." já s opravou ozdobné chromované lišty předních dveří, která se záhadně posunula (nikoliv odlepila) o 0,5cm a otvíráním předních dveří tím odlepila tu lištu na těch zadních.... Dle vyjádření takové případy jsou...
Takže jak tu tvrdím, Superb šrot.
jhamil
Pokud máš na mysli facelift OIII tak to souhlasím. Taky se mi netrefili do vkusu. Příbuzný si ji koupil loni v září a sám řekl, že se mu moc nelíbí. Zvítězila tehdy ovšem cena -1,4 TSI 110 kw za cenu do 440. Jinak zapřísáhlý příznivec ŠKODA AUTO.
Jerry.Gunman
Škodovky moc rád nemám - ale tyhle dva modely mi vysloveně dělají radost 😁 😁 😁
V každém z nich bude několik dílů z materiálů, na jejichž vývoji a vzorování jsem se podílel .Vizuál auta lze hodnotit až potom, co ho člověk oficiálně uvidí naživo nebo na fotografiích, ale dlužno přiznat, že estetický posun od O1 k O4, stejně tak jako od S1 ku S3 je skutečně významný :yes:
V každém z nich bude několik dílů z materiálů, na jejichž vývoji a vzorování jsem se podílel .Vizuál auta lze hodnotit až potom, co ho člověk oficiálně uvidí naživo nebo na fotografiích, ale dlužno přiznat, že estetický posun od O1 k O4, stejně tak jako od S1 ku S3 je skutečně významný :yes:
iudex
Jo, máš pravdu. A celkovo tých dolepených prvkov a panelov je tam požehnane, takže výsledok môže byť ešte diametrálne odlišný. Takže opäť vieme, že nič nevieme. 😉
rokyta.p
Proč ne, ale chce to větší koule aby to bylo MOJE Octavia, nejen máme auto.
MOJE JMÉNO
Čtyřka půjde cenově v každém případě nahoru, ale v základu bude vybavená podstatně lépe než dnes.
Orm
Octa I OK, Octa II OK ale Octa III s vlečnými rameny - děs a běs. Doufám, že Octa IV už takový archaický nesmysl nebude mít.
ale Skodovka proste chce publicitu, ale stale nemuze odhalit... nakonec s velkou pompou po triceti podobnych clancich predstavi zcela nudnou implementaciprvku a tvaru, ktere se jiz davno jezdi na jinych skodovkach po silnici.
to bude prekvapko...