Ekonomika
M1chal
4
V tabulce nevidím léčitele Scalu 😁
Emel
0
Scala se teprve rozjíždí.
Golf stále valcuje aj napriek tomu že už je 7 rokov na trhu.Priamy konkurenti Focus 11,Octavia 12,Mercedes A 20,Corolla 21 a Megane 23.Už Focus má prakticky polovičné predaje takže tu je dokaz že Golf VII je top auto.Takže som si dobre zvolil.Ale najvačší šok som zažil že nikde nevidím preferovaných/aspon podla diskutérov/korejcov.Kde je i30 a Ceed ?Golf je top auto vo svojej kategorii a antikoncernový diskutery sa možu aj zbláznit nič im to nepomože.Možu nadavat na koncern kolko len chcu ale tu je jasný dokaz že to čo je dobré sa predava.A ešte ked pride Golf VIII tak znovu bude nallepšíííííííí.
...no tak sis koupil malého babského Golfa a všichni se z toho mají pos.rinkat... :-! :no:
A ty jseš velkej kluk viď. Teď jsi mu to ale nandal. Poslintal ses z toho?
By mě zajímalo, v čem jezdíš ty.
Aha. Playstation. Já to tušil.
Hm Roberto, ty jsi byl vždycky kun da. Hlavně ve čtyřiadevadesátým, jaks nedal penaltu ve finále Mondialu. To mluví za všechno :-!
By mě zajímalo, v čem jezdíš ty.
Aha. Playstation. Já to tušil.
Hm Roberto, ty jsi byl vždycky kun da. Hlavně ve čtyřiadevadesátým, jaks nedal penaltu ve finále Mondialu. To mluví za všechno :-!
Ať se nepo.sereš! Třeba celosvětově je první Corolla..a tuším je před golfem i Civic.Tak prodej golf a honem k Toyotě..ať máš to nej na celééém světě 😁
Vidíš co jezdí u nás za Corolly, sedan jako nástupce Fluence. A Corolla má i časté vedoucí místo, první auto kolony.
Reagoval jsem na huginovu teorii,že co je nejprodávanější je i automaticky nejlepší..Jo,kdo dnes jezdí dle předpisů,tak už často zdržuje provoz.
A je to tu.Ja žijem v Europe a reagujem na výsledky predaja v Europe.Čo sa predava v Azii alebo Amerike ma vážne nezaujíma.Každý si kúpi čo sa mu páči a na čo má len tvrdím že Golf aj čo sa týka predaja dokazuje že vo svojej kategorii je top auto.Podla mna o týchto veciach by mali diskutovať hlavne ludia ktorý realne aspon raz v živote vyberali a aj si kúpili nové auto a nie tí čo jazdia na 15-ročných hrčiach a idu porovnavať autá podla obázkov.Pekný den prajem.
Hugino:Aha, takže na webech o fotbale by měli diskutovat jen lidé co hráli první ligu.. nejhůř druhou.Protože jedině oni tomu můžou rozumět.Co se týká mě,tak jsem tenkrát kupoval tříleté auto(Senic).Teď kvůli hyotéce a dospívajícím dětem musí ještě 10 let vydržet..Ale omlouvám se,už mlčím 😁
Každopádně jejich názor by byl relevantnější.
Podobně jako můj proti tvému.
Ale je to nešťastný atribut diskusí o autech, že i ti co nejméně vědí prskají svá "moudra" beztrestně do světa.
Vlastně tvé přirovnání s fatbalem je docela trefné - ano, je to dost podobné jalovejm hospodskejm slintům do piva o tom, jak se má hrát fotbal.
:-!
Ano, mlč.
A mám pro tebe smutnou zprávu - ten šnekožrout to nevydrží.
Podobně jako můj proti tvému.
Ale je to nešťastný atribut diskusí o autech, že i ti co nejméně vědí prskají svá "moudra" beztrestně do světa.
Vlastně tvé přirovnání s fatbalem je docela trefné - ano, je to dost podobné jalovejm hospodskejm slintům do piva o tom, jak se má hrát fotbal.
:-!
Ano, mlč.
A mám pro tebe smutnou zprávu - ten šnekožrout to nevydrží.
Hlúpe táraniny. Vo svete snád nežiješ, ked ťa výsledky predaja vo svete nezaujímajú?
Predaje napríklad v Španielsku majú k tebe presne rovnaký vzťah ako predaje v Amerike.
Tvrdenie že "týchto veciach by mali diskutovať hlavne ludia ktorý realne aspon raz v živote vyberali a aj si kúpili nové auto" je absolútna sprostosť. Čím je kupec nového Golfu oprávnenejší k diskusii ako kupec ročného XC90?
Uroveň tvojich príspevkov naznačuje, že máš okolo 15 rokov a Golf kúpil tvoj tatko.
Predaje napríklad v Španielsku majú k tebe presne rovnaký vzťah ako predaje v Amerike.
Tvrdenie že "týchto veciach by mali diskutovať hlavne ludia ktorý realne aspon raz v živote vyberali a aj si kúpili nové auto" je absolútna sprostosť. Čím je kupec nového Golfu oprávnenejší k diskusii ako kupec ročného XC90?
Uroveň tvojich príspevkov naznačuje, že máš okolo 15 rokov a Golf kúpil tvoj tatko.
Ne, *** jsi tady ty.
Prodej aut ve Špańelsku se ho samozřejmě týká víc.
Podobné preference a hlavně JSOU TO STEJNÁ AUTA, bakulo.
Na rozdíl od těch v Americe nebo v Asii.
kolik je tobě?
Prodej aut ve Špańelsku se ho samozřejmě týká víc.
Podobné preference a hlavně JSOU TO STEJNÁ AUTA, bakulo.
Na rozdíl od těch v Americe nebo v Asii.
kolik je tobě?
Jak můžeš napsat, že španělský trh k nám má stejný vztah jako americký? Vždyť je to blbost, americký trh se od toho našeho diametrálně odlišuje. Jiné emisní normy, ceny paliv, způsob užívání auta, skladba značek, všechno. Proto taky nemám rád výkřiky, že Corolla je nejlepší auto ve třídě, protože se nejvíce prodává. Jenže požadavky amerického nebo středněvýchodního trhu jsou trochu jiné, než ty moje, a Corolla se na nich prodává s motorizacemi, o kterých se nám ani nesnilo.
To môžem tvrdiť, že dve tretiny predajov Golfu sú cez fleet a tam sú iné požiadavky ako pre súkromné osoby.
Ale súhlasím s tým, že Toyota v EU predáva značne horšiu skladbu motorov ako inde vo svete. Brutálne tlačia hybridy, aby náhodou nemali problém s fleetovími CO2. V USA napríklad kúpiš RAV4 s atmo 2,5 + 8 rýchlostný automat. V EU je benzín len do počtu a ak chceš autotomat tak CVT.
Ale súhlasím s tým, že Toyota v EU predáva značne horšiu skladbu motorov ako inde vo svete. Brutálne tlačia hybridy, aby náhodou nemali problém s fleetovími CO2. V USA napríklad kúpiš RAV4 s atmo 2,5 + 8 rýchlostný automat. V EU je benzín len do počtu a ak chceš autotomat tak CVT.
Ja som si kupil nove auto, uz druhe za posledne 2 roky a novymi golfami jazdim na firme. Tie firemne stacia ako argument preco by som si to auto nekupil. Nechcem jazdit priemernym autom za nadpriemerne peniaze, ktore nerobi sice nic vyslovene zle, ale ini vedia niektore veci lepsie a za prijatelnejsie peniaze. Naviac ako bonus mat vyssie riziko kradeze a to napriek tomu, ze je to nicim zaujimava tuctovka.
A ako bonus mam niekolkych znamych, co si kupili golfy ako nove auta a kazdy jeden z nich je dnes rad, ze sa toho uz zbavil 😊
A ako bonus mam niekolkych znamych, co si kupili golfy ako nove auta a kazdy jeden z nich je dnes rad, ze sa toho uz zbavil 😊
Za nedlho si zo showroom odveziem už moje tretie auto. Z toho dva krát to bol C segment. Ale Golf sa do výberu nikdy nedostal. Toho mi stačí v práci. Odsedieť v tom aute 7 hodín je za trest. Kvôli masívnemu stredovému tunelu s ostrou hranou proti nohe vodiča(čo ti v žiadnom teste nepovedia) sa tam neviem normálne usadiť. Okrem toho beriem automat a benzín. A sucha DSG je pri niektorých manévroch katastrofa.
Ale sme radi, že si sa nám pochválil, že si si konečne kúpil nové auto a vybral si také čo primárne končí vo fleetoch, kde ľudia čo ich nakupujú s nimi nejazdia. Ale aspoň môžeš ukázať na predaje.
My čo nie sme z VAG stáda si auto nevyberáme podľa toho čo kúpil sused, ale to čo nám vyhovuje.
Ale sme radi, že si sa nám pochválil, že si si konečne kúpil nové auto a vybral si také čo primárne končí vo fleetoch, kde ľudia čo ich nakupujú s nimi nejazdia. Ale aspoň môžeš ukázať na predaje.
My čo nie sme z VAG stáda si auto nevyberáme podľa toho čo kúpil sused, ale to čo nám vyhovuje.
krasne povedane, vag sa fasuje..bezny clovek si to domov nevezme. 😁
Smůla je, že z lidí tady spousta lidí auto od VW & spol. měla... na základě vlastního výběru 😄
Tak isto ako malo veľa ludi na základe vlastného výberu Japoncov, Francuzov, Korejcov. Ale podiel fleetov o Azijských začiak je výrazne nižší ako u Nemeckých.
Za mě - na to členění soukromé vs. firemní se vykašli. Já, iudex, webpaja, woody, Dinar... všichni si vybíráme auta sami a všechna ta auta jsou registrovaná jako firemní nebo jsou to operáky apod.
A všichni jmenovaní jsme měli koncernová auta... i jiná auta. Vůbec bych řekl, že koncernových fanatiků je tu v poslední době hodně málo, mnohem méně, než antifans.
A všichni jmenovaní jsme měli koncernová auta... i jiná auta. Vůbec bych řekl, že koncernových fanatiků je tu v poslední době hodně málo, mnohem méně, než antifans.
Mne to vysvetľovať nemusíš, tiež kupujem auto cez firmu. Ale aj tak sa pozri okolo seba, že čo nakupujú veľké firmy. V Nemeckej firme len zriedka nájdeš iné ako Nemecké autá.
Neviem koľko tu je koncernových fanatikov, ja skôr riešim úroveň príspevku. Argumenty typu, že všetci skáču do studne, tak to musí byť dobré na mňa moc nepôsobia. Ale vyložene mi vadí ak sa niekto oháňa tým, že on ma nove a ten čo má jazdenku nie je fundovaný s im diskutovať.
Neviem koľko tu je koncernových fanatikov, ja skôr riešim úroveň príspevku. Argumenty typu, že všetci skáču do studne, tak to musí byť dobré na mňa moc nepôsobia. Ale vyložene mi vadí ak sa niekto oháňa tým, že on ma nove a ten čo má jazdenku nie je fundovaný s im diskutovať.
dobre si to napísal, nemecké a poťažmo aj ostatné germánske firmy kupuju skoro výhradne nemecké autá,
holandania, belgičania, angličania, nory detto
to sú potom tie výsledky predajnosti golfu, pasatu, tiguanu
holandania, belgičania, angličania, nory detto
to sú potom tie výsledky predajnosti golfu, pasatu, tiguanu
Zamyslel jsi se někdy, proč by Angličani měli kupovat německá auta? Že by v Anglii měli slabost pro Němce, to asi těžko. Takže pokud si tam koupí německé auto, tak nejspíš proto, že je prostě dobrý.
ja mám dokonca relevantné info prečo, kamarátku
oni sú totižto germáni, potomci nemeckých privandrovalcov na ostrovy a nemcov húfne a výdatne obdivujú
zisti si to
oni sú totižto germáni, potomci nemeckých privandrovalcov na ostrovy a nemcov húfne a výdatne obdivujú
zisti si to
Nejde o to či Angličan kúpi Nemecké auto. Ale Nemecká ekonomika je najsilnejšia v EU, takže logicky majú aj najviac/najbohatších firiem. A napríklad u nás všetky pobočky v EU nakupujú značky ako matka v Nemecku.
No a co to bude? Můžeme gratulovat 😄?
Môj finalista bola Corrola kombi so silnejším hybridom. Auto chcem prebrať v marci, tak som zatiaľ len vo fáze dohadovania ceny. Ale momentálne moje rozhodnutie trochu nabúralo, že cestou na chatu kde chodím pravidelne a je tam skôr necesta ako cesta som na staršom aute šuchol podvozok a neverím, že tú cestu ešte niekdy opravia. Tak teraz zvažujem, či zobrať niečo vyššie, alebo urýchliť obmenu manželkyného auta. Ak rátam s čakačkou do výroby cca pol roka, tak mám ešte dva mesiace na rozhodovanie.
Jo, ta Corolla 2.0 se mi taky líbí... i design, i papírové údaje. Ne že by nebylo co vytknout, ale proti Aurisu tam vidím velký posun a uměl bych si ji doma představit, jako ekonomickou volbu.
Vyšší auto... mně by se v téhle kategorii asi nejvíc líbil Leon Xperience, třeba s tím 2.0TSI 140kW ale momentálně se ze stránek SEATu úplně vypařil (krom toho nebyl nejlevnější a přece jen už je to starší model). Variace od Focusu se mi tolik nepozdává... ale na druhou stranu, pokud nepotřebuješ 4x4, tak cenově je to zajímavá alternativa.
Vyšší auto... mně by se v téhle kategorii asi nejvíc líbil Leon Xperience, třeba s tím 2.0TSI 140kW ale momentálně se ze stránek SEATu úplně vypařil (krom toho nebyl nejlevnější a přece jen už je to starší model). Variace od Focusu se mi tolik nepozdává... ale na druhou stranu, pokud nepotřebuješ 4x4, tak cenově je to zajímavá alternativa.
V aktuálnom Leone som ešte nesedel. Cena by asi nebola problém, ale pri mojom nájazde nechcem diesel. 1,5TSI by mi nevadil, ale suchej DSG nejak neviem prísť na chuť. Ford s meničom by bol lepší. Ale v okolí mám len jedného človeka čo bol s Fordom spokojný a navyše najbližší servis je vyložene zlý. 4x4 som mal ešte 3 roky do zadu. Ale v mojom regióne to bol skôr bonus ako nutnosť.
No jako... díval jsem se na ceník Octavie Scout a ta se nevejde pod 800 (2.0TSI 4x4 AT). Leon na tom býval líp, protože uměl i slabší motory, ale jak je to dneska netuším.
Focusu jako auta bych se určitě nebál, co se servisu týče je to asi horší. Mně osobně by se teda líbil Focus ST, to by byl dneska můj favorit #1... ale ne pro tvou špatnou cestu 😄
Focusu jako auta bych se určitě nebál, co se servisu týče je to asi horší. Mně osobně by se teda líbil Focus ST, to by byl dneska můj favorit #1... ale ne pro tvou špatnou cestu 😄
Ako ta cenníková cena pri Škodovke je tak povediac úlet. To už by som si mohol isť aj po Outback, ktorý mi je asi milší. Ale stanovil som si cenový strop, ktorý nechcem prekročiť.
Pri Škodovke na fleet by som sa do toho asi vošiel, ale Škodovky v mojom okolí často neplánovanie menia majiteľov. Dokonca ani parkovanie na vlastnom za branou nie je istota. Sused by vedel rozprávať. A aj pri poistenom aute je to kopec starostí.
Pri Škodovke na fleet by som sa do toho asi vošiel, ale Škodovky v mojom okolí často neplánovanie menia majiteľov. Dokonca ani parkovanie na vlastnom za branou nie je istota. Sused by vedel rozprávať. A aj pri poistenom aute je to kopec starostí.
Ano vybral sis dobře auto.
Ale špatně web, na který jsi to napsal.
Zdejší osazenstvo je vesměs antikoncernově naladěno a z velké většiny autům vůbec nerozumí nebo je ani nemá. Popřípadě část svého ubohého života tráví v nějakým kastrolu na rejži, o kterém si myslí, že je auto.
Ale ajatolláh automobilismu fostek ti dává za pravdu a nenech se rozházet. Tupé stádo nevědoucích, co se ve své křeči (když vidí Golf, poslintají se a celý zkroutí) zmůže jenom na pár patetických :no: , které ti udělí.
Nezoufej. Kdyby byl svět v pořádku, jeden :yes: od fosteka by byl zhruba jako 1000 :no: od těch klaunů. Takže :yes:
A jak jsi napsal - Golf i na konci generačního cyklu a přesto, že konkurenti mají ve hře novinky, furt vede. A to je důkaz. Atmosféra tady je často v přímém rozporu s realitou.
Kašli na to a užívej.
GOLF RULEZ
FOSTEK RULEZ
Ale špatně web, na který jsi to napsal.
Zdejší osazenstvo je vesměs antikoncernově naladěno a z velké většiny autům vůbec nerozumí nebo je ani nemá. Popřípadě část svého ubohého života tráví v nějakým kastrolu na rejži, o kterém si myslí, že je auto.
Ale ajatolláh automobilismu fostek ti dává za pravdu a nenech se rozházet. Tupé stádo nevědoucích, co se ve své křeči (když vidí Golf, poslintají se a celý zkroutí) zmůže jenom na pár patetických :no: , které ti udělí.
Nezoufej. Kdyby byl svět v pořádku, jeden :yes: od fosteka by byl zhruba jako 1000 :no: od těch klaunů. Takže :yes:
A jak jsi napsal - Golf i na konci generačního cyklu a přesto, že konkurenti mají ve hře novinky, furt vede. A to je důkaz. Atmosféra tady je často v přímém rozporu s realitou.
Kašli na to a užívej.
GOLF RULEZ
FOSTEK RULEZ
Ked Škoda trapne prepadla, je pre škodafosteka dobrý aj koncern.
V českých predajoch je Golf na 12. priečke. To je taky důkaz? A čoho?
V českých predajoch je Golf na 12. priečke. To je taky důkaz? A čoho?
není to důkaz ničeho.
Nejsem fanoušek Škody. Dokonce jsem ji i nesnšel.
Akorát nemám rád takový pitchusky jako jsi ty. Co o autech hov. no vědí a blbě kafrají vo dalším ho...ně?
Že je Golf v ČR až 12tej je mi fuk. Ale ty z toho asi stříkáš, hm.
:-!
Nejsem fanoušek Škody. Dokonce jsem ji i nesnšel.
Akorát nemám rád takový pitchusky jako jsi ty. Co o autech hov. no vědí a blbě kafrají vo dalším ho...ně?
Že je Golf v ČR až 12tej je mi fuk. Ale ty z toho asi stříkáš, hm.
:-!
Tak někdo zase stříká že je Tesla v mínusu,že?😉A kdybys byl tak úžasnej ajatolláh,jak si trapně říkáš a všemu rozumíš..tak bys věděl,že ten Scenic o kterém jsi se zmínil výše,je nejspolehlivější mpv.Tak přestaň kafrat pitchoviny
Aký Scénic je najspoľahlivejšie mpv?
Senic druhé generace po fl..a i generace třetí.
Trdlo jedno, ty nepřestaneš,?
ŽÁDNÉ současné auto nevydrží 13 let.
Nejde o tvůj Multi Pitchus Vehicle, kterej je rozbitej už novej a může si ho koupit jenom slabomyslnej (po konci záruky) a kterej nesahá původně diskutovanému Golfu ani po paty. Důkazy?
1)Podobizna řidiče na kapotě.
2)Áda to ví, zeptej se ho
Tak už zapadni. :-!
ŽÁDNÉ současné auto nevydrží 13 let.
Nejde o tvůj Multi Pitchus Vehicle, kterej je rozbitej už novej a může si ho koupit jenom slabomyslnej (po konci záruky) a kterej nesahá původně diskutovanému Golfu ani po paty. Důkazy?
1)Podobizna řidiče na kapotě.
2)Áda to ví, zeptej se ho
Tak už zapadni. :-!
Tie staré Scénicy možno áno, ale posledná generácia ani náhodou.
Druhá a třetí generace jsou nadprůměrně spolehlivé..mezi mpv jasně.Čtvrtou generaci neznám..možná po fl bude zlepšení
Jistě, ale jen s motorem 1.6 16V, vše ostatní byl dost velký risk. Velmi dobře známé jsou problémy s 1.5dCi v 2 i 3 generaci, to samé hodně nepovedený benzin 1.2TCe. Ani 1.9dCi a později 1.6dCi se problémy nevyhly. Aktuálně se hodně sází na 1.3TCe, všichni očekávají, že to bude trefa do černého 😉
blbosti, nemecká propaganda pre východnú EU, hlupáci čo veria mýtom o nemeckej kvalite
reklamy na nemecké plechy, nemecké farby, nemecké ***
na čo som ešte zabudol?
hlupáci
reklamy na nemecké plechy, nemecké farby, nemecké ***
na čo som ešte zabudol?
hlupáci
Skôr ide o prístup firiem, ako o nejakej národnosti.
Jo a proto je všude kupa Sceniců 2G s 1.5/1.9 dCi na prodej za směšný ceny? Přečti si k tomu něco na fórech o zkušeností majitelů než tu začneš něco plkat o propagandě 😉 Naopak benzinový 1.6 jsou dražší... Stejně tak se dobře neprodávají 1.2TCe ve 3G a je jich na trhu dost, proč asi. Přemýšlej...
táraniny, čo hovoríš,
otvor si ktorýkoľvek český automobilový časopis a uvidíš okamžite tú nemeckú propagandu, trčí z každej stránky, z každej vety,
potom si zisti majiteľa toho časopisu a zistíš, že je to nemecký majiteľ, najskôr autobild, ktorý je totálne závislý od reklamných peňazí nemeckých autofiriem
potom ti bude všetko jasné
otvor si ktorýkoľvek český automobilový časopis a uvidíš okamžite tú nemeckú propagandu, trčí z každej stránky, z každej vety,
potom si zisti majiteľa toho časopisu a zistíš, že je to nemecký majiteľ, najskôr autobild, ktorý je totálne závislý od reklamných peňazí nemeckých autofiriem
potom ti bude všetko jasné
fanatici vagu a apple maju rovnake spravanie.
su schopni kupit ich produkt za kazdu cenu, aj s vyrobnymi vadami.
su schopni kupit ich produkt za kazdu cenu, aj s vyrobnymi vadami.
Vítězství v této anketě neznamená že je to nejlepší auto ale vždy jde o poměr mezi cenou a kvalitou auta,proč myslíš že tam jsou třeba Dacie,jinak golf je určitě dobrý auto sám ho mám doma.
Není to anketa, ale statistika.
Jinak nepovídej, my jsme tady nikdo netušili, že Rollsy a Bugatti nejsou lepší, i když v tabulce vůbec nejsou :-!
Jinak nepovídej, my jsme tady nikdo netušili, že Rollsy a Bugatti nejsou lepší, i když v tabulce vůbec nejsou :-!
Celkový pokles prodejů aut není moc dobrý signál pro Evropu a její automobilky. Mne napadá jako důvod i to, jak se rozjíždí hysterie kolem CO2 a omezeníma i pro realtivně nová auta. Taky mám pocit, že ceny aut letí neuvěřitlně nahoru. Je pravda, že teď za to dostáváme víc různých výbav, ale skutečně to je výbava, která je nezbytná nebo kterou chceme ? Za naprosotu hovadinu považuji ventilky na měření tlaku, které v konečném důsledku vyjdou na 20 tis. (při 5 letém užívání) a je to naprosto k ničemu.
Pochybuju, že sis ty ventilky objednal. Tak co kňučíš?
Ale jinak máš pravdu v tom, že EU nařizuje do aut hovadiny a auta se díky tomu stávají dražší + složitější.
Ale jinak máš pravdu v tom, že EU nařizuje do aut hovadiny a auta se díky tomu stávají dražší + složitější.
Měl jsem je na Mini a naštěstí jsem to neplatil - a nauč se diskutovat bez invektiv, jsou zbytečné.
Prečo by mal byť pokles predajov zlý signál? Rásť sa nedá donekonečna. Menej áut znamená lepšie životné prostredie pre všetkých. A tlak sa dá merať aj cez ABS.