Novinky
Jakoze nemusim zadne francouzske vyrobky, nepovazujic je az na vyjimky (napr raketa Ariane) za spolehlive, kvalitni a uz vubec ne krasne, coz naopak jasne zrim u vyrobku japonskych a nemeckych, musim v tomto pripade konstatovat, ze Cit C5 v provedeni Variant je designovy skvost svoji jemnou eleganci, vyvazenosti sarmu a potlacene agresivity. Proto dnes davam Citroenu nepochybne :yes:
súhlásím..ten kombík s tými elektrónmi vypadá parádne a interiér tiež... :yes: :yes: :yes:
Ádo, přece by ses takhle veřejně neshazoval... Určitě se C5 bude s..t.
konečně něco, co se citroenu alespoň po designové stránce povedlo... ještě kdyby to mu odpovídala i technická úroveň a spolehlivost těchto vozů a byl by to docela zdatný konkurent ve střední třídě... takhle to je stále jen citroen... >😁
Vzdušný zámek... ten nemusí být vždycky jen nedostižným snem. Citroën Vám ho nabídne hned v několika barvách a tuším, že někdy od června už bude možné ověřit v praxi.. 😉 Já "mám slíbeno" 😄 na duben a když to vyjde, šoupnu to sem na blog. Ukrutně se těším :yes:
Bledá závist v mých očích.... 😉
Milej zlatej... pred par tydny jsi tady psal, ze jsi v nem uz sedel... ted ho mas slibene na duben. Co takhle kontituita toho, co si vymyslis? >😁
Budu napnutě čekat, jak C5 ohodnotíš z pohledu českého řidiče. Budeš testovat v ČR? Není to tvé budoucí vozítko? Papír snese hodně a zatím to vypadá náramně, C5 má našlápnuto, tak se pořádně rozepiš. :yes:
Musím doplnit info.. 😄 "Slíbeno" v tomto případě znamená možnost se projet, nikoliv podepsanou objednávku něčeho, co se ještě ani neprodává. Můj budoucí vůz (alespoň v historicky dohledné době) to určitě není, ale když mi to vyjde, napíšu tu o tom postřehy a doplním nějaké fotky, stoprocentní to ale ještě není a nechci redakci házet klacky pod nohy nějakým "předtestem". Když budeš chtít, ozvi se někdy na začátku dubna 😉
Ta maximálka mi příjde nějaká nízká. To mi neříkejte, že 155 kW to rozjede jenom na 224 km/h
6valec na komfortnu jazdu ,myslím,že 224km/h bohate stači...načo by mala isť C5ka viac?
Samozřejmě že stačí, ale tomu motoru to nějak neodpovídá. Spíš jsem si říkal, jestli si ty údaje nevycucali z prstu (taky vzhledem k tomu že např. zrychlení tam nemají vůbec)...
Ta rychlost se mi zdá docela adekvátní...V techničkáku od mé BMW 328 (143kW) mám max 243, a to je tohle auto o dost těžší....
A je to tu vieme podrobnosti a máme sa na čo tešiť.Je snáď až neuveritelné,že súčasná generacia C5ky je len o generaciu staršia ako jej nástupca,dizajnovo a snad aj celkovym spracovanim sa líšia na svetelne roky.Citroen dbá na kvalitu vypracovanaia a tak môžeme čakať,že Mondeo ,Passat a ešte par konkurentou by sa mali bať...
O povedenosti tohoto auta po stránce designu a celkového provedení není pochyb. V tomto ohledu není co řešit :yes: Otázkou ovšem zůstává ona spolehlivost vozů. Známe různé nemoci vozů z rodu citroen. Pravidlem minulé C5 bylo čím více elektroniky tím více problémů a podvozek H3 má taky své hranice. Ale dnešním trendem přecejen je vzrůstající kvalita na všech frontách. Tak se nechme překvapit 😄
to je presne muj nazor. minula C5 byla nic moc. podvozek uchazejici a spolehlivost jakbysmet.
nova C5 je vsak nadherna, uvnitr (asi) vynikajicne zpracovana a nabidka motoru je vporadku. jsem teda zvedavej jak na tom bude ta spolehlivost. jak je totiz znamo, citroen na tom nikdy nebyl nejak moc dobre ale snad se to ted zlepsi :yes:
nova C5 je vsak nadherna, uvnitr (asi) vynikajicne zpracovana a nabidka motoru je vporadku. jsem teda zvedavej jak na tom bude ta spolehlivost. jak je totiz znamo, citroen na tom nikdy nebyl nejak moc dobre ale snad se to ted zlepsi :yes:
"jak je totiz znamo, citroen na tom nikdy nebyl nejak moc dobre" - to si si vycucal z prstu? kde je to "znamo"? pozri si testy ADAC, OAMTC, dlhodobe testy v autobilde atd..
kdyby to dělali jako čtyřkolku, šel bych do toho 😄
Jen pro informaci, Opel ma v soucasne vectre dieselovy sestivalec.
Ten benzinovy trilitr s 155 kW je v soucasne dobe trosku mimo ne?
Ten benzinovy trilitr s 155 kW je v soucasne dobe trosku mimo ne?
Nielen opel, ale aj saab 9-5 a renault vel satis, i ked to je vyssia trieda - rovnaky motor isuzu dmax V6
Nielen opel, ale aj saab 9-5 a renault vel satis, i ked to je vyssia trieda - rovnaky motor isuzu dmax V6
No vzhledem k tomu jaky straslivy * ten dieselovy sestivalec je, tak bych ho nevidel jako velke plus.
Naprostý souhlas. Vozili jsme s kolegou pro kámoše do bazárku z Německa hlavně Focusy, Opely a Saab. Ford, Saab vždy v benzínu, Opel i v naftě, hlavně Signum a Vetra. Ten motor jede celkem pěkně. Ale je to strašně težký na přední nápravu. Zkušenosti se spolehlivostí osobní nemám, ale četl sem kdesi, že nic moc...
>😒] >😒] >😒]
Hádejte, kde byly nafoceny propagační fotografie ? Ano, správně, ve Valencii. Krásném městem, kam se snad jednou vrátím natrvalo. Každopádně komplex Ciudad de las Artes y de las Ciencias , ve kterém je IVAM (Valencia Institute of Modern Art), koncertní hala Palau de la Música, a celý komplex, Vás při prvním pohledu naprosto uzemní. K vidění na fotkách od Porsche přes Audi k Citroenu.... Nutno vidět ! 😄
Nenech se vysmat, to jsou jen vizualizace. Takhle to tam nevypadalo ani tesne po dokonceni. Mam fotky jako dukaz. A to ze si to vybiraji automobilky... spis bych rekl ze ty vizualizace dela stejne studioa to pozadi tam sazi jak Bata cvicky doufaje ze si toho nikdo nevsimne 😄
Samozřejmě, že každá profi marketingová fotka je upravená, ale nechápu, co máš na mysli, když píšeš, že to "tam takhle nevypadalo ani tesne po dokonceni". Sadu fotek jako důkaz mám také, focených v průběhu několika posledních let, a strávil jsem tam dost času, když jsem ve Valencii žil... A jako vizualice mi to nepřipadá, sice nejsem fot😲dborník, ale na některých fotkách to má až podezřele pěkné světlo...
C5 je nádherný - měl jsem to potěšení ho vidět naživo ve Vídni a vypadá ještě lépe než na fotkách. Bohužel se nedalo posadit dovnitř, ale to přijde 😉
Jeden problém ale vidím - mezi benzínovými motory 2.0 a 3.0 zeje příliš velká propast, navíc šestiválec se pravděpodobně bude dodávat jen s automatickou převodovkou. Je škoda, že chybí např. benzínová 2.2 nebo 2.0 turbo s manuálem. Ještě víc to zamrzí při možnosti volby ne-hydropneumatického a tedy zřejmě sportovnějšího pérování.
Ale jinak :yes: :yes:
Jeden problém ale vidím - mezi benzínovými motory 2.0 a 3.0 zeje příliš velká propast, navíc šestiválec se pravděpodobně bude dodávat jen s automatickou převodovkou. Je škoda, že chybí např. benzínová 2.2 nebo 2.0 turbo s manuálem. Ještě víc to zamrzí při možnosti volby ne-hydropneumatického a tedy zřejmě sportovnějšího pérování.
Ale jinak :yes: :yes:
Prichazi novy KRAL stredni tridy, tak si to zapiste za usi vy vsichni, kteri jeste pochybujete... 😉 :-!
kral neprichazi. mazda 6 uz predstavena byla >😁
Tak jako první citroen co vipadá k světu... >😁
Po zkušenostech s renaultem 19 který bohužel stále vlastním nejsem příznivcem francouzkých značek.Ale tohle je krásna :yes:
To snad ne! Jedna kapka nedela dest. To si jako myslis ze Renault 19 rozhoduje o kvalite Citroenu 😊. Je to jako bych rekl, ja mel passata co byl vecne rozbity, takze nemecky auta nikdy nechci !!
nám jen spoustu známejch co mají s francouzema věčné problémy .např.pe 407 se sere neskutečně!
Ale jo obecne prevlada nazor ze francouzska auta se vic kazi. Ale ten prispevek jak byl napsan vyse byl takovy usmevny, takto to prece nelze napsat, to by jste si nic nekoupil za auto.
Mám 407 a bez problému 😄 Obecně platí že pokud je auto nabito elektronikou "sere" se víc než pokud je vše na kliku. Já mám zase hodně známých co mají slušný problémy s VW Passat, to si nevybereš.
Tot nam tu pred budovou, v ktorej uz viac ako rok pracujem, parkoval chlapik s Mazdou 6, prvej generacie. Obcas prisiel na Mazde 2, vzdy len na jeden den. Potom, asi tak pred pol rokom, si kupil novy Peugeot 407 kombik. Uz dva tyzdne chodi do prace na Mazde 2...
Osobne vlastnim C4 a z vlastni zkusenosti mohu rict, ze nikdy uz francouze nechci. V nemeckych autech je peclivost, robustnost...clovek prejede koleje a slysi krasne utlumeni, kdezto ve francouzovi to preci nekde zaskripe. C4 se absolutne Octavii II. nemuze vyrovnat. Designove jsou tyhle Citroeni hezky, ae jak se rika, krasa neni vse. Nemuzu rict, ze s C4 nejsem spokojen, ale aby po 5000km zaclo kdeco vrzat...mi neprijde zrovna prijemna zalezitost u noveho auta. Ale kazdy si musi usudek udelat sam. Pisi jen z mych zkusenosti a nekterych ostatnich lidi vlastnici francouzske auto. Treba mam zrovna na auto smulu. Jinak co se tyce nove C5, hodnotim pozitivne 😄
Jezdim v peugeotu 307 a jsem naprosto spokojeny, az na drobnosti temer bez zavad, najeto 105tis km. Predtim jsem mel mondeo 2 generace a taky bez problemu-myslim, ze pokud se k autu clovek chova trochu slusne, tak dnes je SKORO jedno jestli je to francouz,nemec,japonec,kvalita je u vsech na vysoke urovni...
No k autu se chovam velice slusne..., nekdy az prehnane. Bohuzel me potkala napriklad takova vada, jako ze se mi zacal odlupovat lak na karoserii, lepe receno za levym zadnim kolem na narazniku, bylo mi receno, ze si mam koupit zasterky, coz byl vrchol...po peti mesicich a 5000 najezdenych kilometru. Byl jsem vubec rad, ze mi prodejce nakonec ustoupil a uznal reklamaci. A takove povidacky, ze je to od kaminku atd...jsem mu rekl sve. Nemohu si pomoci, ale nemci jsou jednoznacne lepsi.
No tak R19 je uz 13-20 let stare auto, to cekas, ze se Ti nebude kazit? >😁 Ja ho mel jako relativne noveho, pred 4 lety jsem ho prodal a oproti konkurenci byl v pohode. Nevim, co nekteri cekaji od takto stareho auta, ktere ma nalitane astronomicke porce kilometru a sve si zažilo. Mejte trochu rozum a kdyz si koupite ojetinu, tak se uz spolehlivosti nezabyvejte. Spolehlivost se da hodnotit leda tak u prvniho majitele. Pripada mi to opravdu jako ve skolce ;-\
Tak se mi zdá, že citroen po novém berlingu opět zabodoval. Uvidíme jaká bude spolehlivost, ale jinak je to na jedničku. A ty elektrony mňam :yes:
Vozy od německé velké trojky určitě neohrozí ale jistě změní postoj hodně lidí k fran.vozům.Nelichotivá nálepka aut,co nejsou moc praktická a nefungují snad s novou C5 také zmizí protože zrovna u Citröenu myslím už nějakou dobu neplatí(mizerný výrobce by nebyl mistrem v rally)
Osobní zkušenost např.s C5 nemám, ale všude píšou, že spolehlivost je celkem v pohodě. Já měl v r.95 XM s 2l benzínem. Motor těžká pohoda i hydro, měnily se 2 koule, každá za 1100,- ale ten zbytek už tak v poho nebyl. Ale pohodlí a prostor královský.
Ale bavíme se teď především o designu nové C5 a ten je krutej!!! Na rozdíl od Passata, novýho Superbu.
Ale bavíme se teď především o designu nové C5 a ten je krutej!!! Na rozdíl od Passata, novýho Superbu.
tohle je však velmi zdařilý design. Vzhledově to nemá chybu a již několikrát zmiňovaná Octavia je proti C5 průměrná konfekce. Ani Superba, s tou roomsteroidní maskou a humpoláckými klikami u dveří, bych s C5 raději nesrovnával. Vím, že u auta jsou podstatné užitné vlastnosti, nicméně i praktická věc může byt hezká a já se těším, až začnu tohoto "Frantíka" potkávat na silnici.
C5 je jedno nádherné auto s dušou a určitou noblesou.Je to auto ktoré má štýl.Mňa mrzí iba to že som jazdil na Levovi 407 a ešte teraz sa zarazím ako jeden koncern vie urobiť tak dizajnovo krásne a čisté autá a na druhej strane tak poruchové.Vrchol bol keď som za jeden mesiac navštivil servis 9krát.Keď teraz vidím modrý showroom mám stále taký divný pocit na žalúdku.Teraz mám obyčajnú nadupanú oktávku II,a je mi jedno že je strohá, tuctová ale je spoľahlivá!!!!!!! a nič v nej nevrže, výstražne na mňa niečo stále nebliká, a neostáva mi stáť na diaľnici... ako krásny ale nanič P407
To je jediný nedostatek tohohle skvostu. Jinak je to špička absolutní a myslím, že, jak už někdo nade mnou řekl, to bude král. Ani VWCC, ani Mondeo a ani nikdo jiný. VW je pro vidláky s naleštěným image a vevnitř o ničem (stejně jako tento vůz). Mondeo paráda, ale C5, ta bere dech všem.
Největší vidláci, a vevnitř o ničem, bývají zpravidla ti se vždy "jasným" názorem podobného typu, jako že tímhle autem jezdí jen Xové a jiným zas Ypsiloni. Tupí mudrlanti tohoto ražení sedávají po hospodách nebo u internetu a mají vždy jasno, třeba že v útoku měl nastoupit X a ne Y, netušíc pro ně smutnou pravdu, že jejich "názor" nemá na běh světa sebemenší dopad. 😉
Hm, máš pravdu. I zde platí to, že jsou výjimky potvrzující pravidlo. Jenže, v tomto případě to tak skutečně je. Jinak jsem člověk názorům velice otevřený a soudy nevynáším. Tohle je jen konstatování reality. V Evropě tomu je jistě jinak, ale Čechy...... :-!
Co Čechy, ale pověz spíš, že to tak vidí horníci v Ostravě. >😁
Jinak tvé "názory" lítají pořád kolem terče a VW si jde pořád svou cestu, nedbajíce ostravaka, který jim věští již pár let zhoubu. :-!
A ono pořád nic...
Jinak tvé "názory" lítají pořád kolem terče a VW si jde pořád svou cestu, nedbajíce ostravaka, který jim věští již pár let zhoubu. :-!
A ono pořád nic...
Seš vůl. :no:
Sebe definovat nemusíš, to o tobě víme všichni 😉
Že si tak znalý Ostravy, chytrolíne. A gratuluji ke zjištění, že i přes různé náhledy a sympatie k té či oné značce, automobilky vyrábějí dál a to je dobře. A zhoubu? Tu jsem nikdy nevěštil nikomu. Ale jak jsem napsal výše....jsem vůl. :no: >😒]
Žijeme v době, kdy vnímání našich vlastních potřeb je dnes a denně masírováno reklamou, míra úspěchu člověka je z pohledu společnosti přímoúměrná výši jeho příjmů, kvantita je ve jménu potřeb masy vydávána za kvalitu...
A tak i Citroën musí přijít s vozem, který uhrane masu, většinu. Vozem jehož design zapadá do v současnosti prosazovaném názoru na krásu, touhu působit "aktivně". Vozem, který zaručí příjmy.
A proto všechno tleskejme Citroënu. Za způsob jakým se popral s touto skutečností. S jakou lehkostí vytvořil modlu, budoucího krále třídy, prodejního skokana. Jak dokázal ukázat na křečovitost a již mírnou trapnost v přešlapování konkurence...
Přivítejme Citroën C5 - korunního prince a budoucího krále. :yes:
A tak i Citroën musí přijít s vozem, který uhrane masu, většinu. Vozem jehož design zapadá do v současnosti prosazovaném názoru na krásu, touhu působit "aktivně". Vozem, který zaručí příjmy.
A proto všechno tleskejme Citroënu. Za způsob jakým se popral s touto skutečností. S jakou lehkostí vytvořil modlu, budoucího krále třídy, prodejního skokana. Jak dokázal ukázat na křečovitost a již mírnou trapnost v přešlapování konkurence...
Přivítejme Citroën C5 - korunního prince a budoucího krále. :yes:
Hezky napsáno, hlavně za toho prodejního skokana by se měli v Citroenu pomodlit, pokud by to vyšlo, pak by v další generaci mohl být C5 opravdu chápán jako vůz, který zaručí příjmy, abych použil tvého příměru. Z fotek to zatím vypadá, že by s tím neměl mít problém. 😉
Nevím, nakolik jsou Francouzi pobožní, ale přál bych C5 úspěch, resp. tedy prodejní úspěch. Peníze, které by automobilce umožnili nové zajímavé koncepty (koncepty ve fr. podání). Nové technologie a "zvláštnosti", které budou nasazeny v dalších modelech. To je pro mě Citroën. Přál bych C5, aby se stal takovým Cayennem v Citroënu.
Sice to sem nepatří, ale je zajímavý vztah majitelů dané automobilky a výrobky produkovanými. Představím-li si haldu malých akcionářů, resp. finanční skupinu, apod. Vychází mi z toho, že bude tlak na ziskovost jako jediné převládající kritérium. A toho se nejsnáze dosáhne nízkými náklady a objemem produkce. Naproti tomu, když se podíváme na vznik (evropských) automobilek - byly za nimi konkrétní jména a ideály. Zisk umožňoval pouze rozvíjet nové nápady. Nápady, které vyprofilovaly jednotlivé značky i do dnešní podoby.
Sice to sem nepatří, ale je zajímavý vztah majitelů dané automobilky a výrobky produkovanými. Představím-li si haldu malých akcionářů, resp. finanční skupinu, apod. Vychází mi z toho, že bude tlak na ziskovost jako jediné převládající kritérium. A toho se nejsnáze dosáhne nízkými náklady a objemem produkce. Naproti tomu, když se podíváme na vznik (evropských) automobilek - byly za nimi konkrétní jména a ideály. Zisk umožňoval pouze rozvíjet nové nápady. Nápady, které vyprofilovaly jednotlivé značky i do dnešní podoby.
Jo, kdyby C5 zastal pro Citroen roli Cayenne, byla by to výhra. Papírově (fotky, tech. údaje) to zatím vypadá velmi dobře, otázkou bude, ostatně jako vždy, nastavení té správné ceny. Ale tohle Citroen umí, tedy rozhodně lépe než ostatní francouzské automobilky. Neměl by se konat příliš ambiciozní atak a po půl roce útěk do zákopů s desetitisícovými slevami, to danému modelu vždycky víc uškodí než prospěje, ale jak říkám, tohle problém Citroenu většinou nebyl.
A k tomu druhému odstavci se dá říct snad jen, že byla jiná doba, je to jako přečíst si třeba historii Applu a pak se podívat na dnešní computerový byznys, nebe a dudy, a to není tak velký časový odstup jako v případě automobilové branže.
A k tomu druhému odstavci se dá říct snad jen, že byla jiná doba, je to jako přečíst si třeba historii Applu a pak se podívat na dnešní computerový byznys, nebe a dudy, a to není tak velký časový odstup jako v případě automobilové branže.
Před nedávnem tady jeden a půl křiklouna prohlšovalo něco o pomyslném segmentu supermainstreamu v spovislosti s Passatem.
Všechno, co většina o nové C5 zatím ví, je jen teorie a poznatky z fotek. Už z těch je jasné, že nová C5 strčí po stránce designové Passata do kapsy. Spíš ho zadupe do země. S kvalitou a spolehlivostí jsou na tom C5 a Passat skoro stejně. V pohodlí vyhrává C5, v tvrdosti podvozku zase Passat. V image ma C5 taky jasně navrch. Citroen ma punc jedinečnosti, to je image, kterou mnoho automobilek nemá a VW je k ni hodně daleko. Image Passatu jakožto tucťáka cesťáků se jen tak vylepšit neda.
Zanedlouho připíšu jak se s novou C5 jezdí.
Všechno, co většina o nové C5 zatím ví, je jen teorie a poznatky z fotek. Už z těch je jasné, že nová C5 strčí po stránce designové Passata do kapsy. Spíš ho zadupe do země. S kvalitou a spolehlivostí jsou na tom C5 a Passat skoro stejně. V pohodlí vyhrává C5, v tvrdosti podvozku zase Passat. V image ma C5 taky jasně navrch. Citroen ma punc jedinečnosti, to je image, kterou mnoho automobilek nemá a VW je k ni hodně daleko. Image Passatu jakožto tucťáka cesťáků se jen tak vylepšit neda.
Zanedlouho připíšu jak se s novou C5 jezdí.
Image a C5? A proč se tedy neprodává? Což platí obecně pro všechy C. >😁
Ale prodává. Probém není v autě, ale v lidech tady v Česku. Zpátečnický francouz se můze taky zeptat proč někdo chválí Škodu, když se vůbec neprodává. Odpověď je jednoduchá. VW stejně jako Citroen jsou regionální prodejci. Ostatně na tohle téma napsal Marianek zajímavý článek v jeho blogu.
S tím se nedá souhlasit. VW prodává po celém světě, nikoli jen v Evropě, kde je to prodejní špička (již několik let).
Ne neprodává. Prodává se ve střední Evropě, kde se prodeje propadají. Začíná se prodávat v Číně. V USA je VW propadák. VW se snaží být velkým hráčem, ale jeho úspěchy hraničí počet něměcky mluvících v Evropě. Passat je už za zenitem, stejně jako většina produkce VW. Měli by spěchat s novými modely.
No já nevím o co ti jde.
VW na tom není vůbec špatně, tak , jak se tady snažíš líčit. Je to vůbec nejúspěšnější evropská automobilka, e😜anduje do asie, kde se jí začlo hodně slušně dařit, v USA není VW žádný propadák, ne jak italové, kteří museli trh vyklidit. VW roste i tam, nepatrně, ale roste.
To, co tady píšeš, jen potvrzuje moji doměnku, že absolutně nemáš páru o tom, co který trh potřebuje. Zrovna v USA se prodávají takové vozy, o které by tady nikdo ani nezakopl. A v Evropě? Jak říká FX, prodejní špička, to rozhodně nenasvědčuje tomu, že by měli problémy s prodejem současných modelů 😉
VW na tom není vůbec špatně, tak , jak se tady snažíš líčit. Je to vůbec nejúspěšnější evropská automobilka, e😜anduje do asie, kde se jí začlo hodně slušně dařit, v USA není VW žádný propadák, ne jak italové, kteří museli trh vyklidit. VW roste i tam, nepatrně, ale roste.
To, co tady píšeš, jen potvrzuje moji doměnku, že absolutně nemáš páru o tom, co který trh potřebuje. Zrovna v USA se prodávají takové vozy, o které by tady nikdo ani nezakopl. A v Evropě? Jak říká FX, prodejní špička, to rozhodně nenasvědčuje tomu, že by měli problémy s prodejem současných modelů 😉
Sakra PREMDO, ty budeš asi nějak motoristickej novinář, že už si C5 testoval a i dlouhodobě, když tu kážeš o spolehlivosti.
Uz jsem to tady nekolikrat psal. Kdyz komukoliv ukazu fotku nove C5 kde neni videt znak, tak mi kazdy odpovi: Audi? Ford? Ale jeste jsem neslysel, ze by nekdo rekl Citroen. Je to skoda, ze zrovna tato znacka zalozena a osobitem designu takto zabredava do nudnych vln nemecke konkurence. Kdyz to srovnam s CX, DC, AX, XM i tou C4, tak tohle je proste nuda. Hezke auto to je, ale leda tak od Audi... Proto rikam, ze se Citroenu design nove A4 opravdu podaril, jste dobri, ale ted pro nas fanousky Citroenu ukazte novou C5, prosím 😐
BOHUŽEL musím tak trochu souhlasut.
Citroen byl vždy zárukou originality. No tlak na úspěch, prodeje je enormní.Štřední se zahušťuje, a to je pro nás, kteří střední jezdí je jen dobře.
Passat není tak hrozný, ale ničím nepřekvapí. Nová Vectra(Insigna) zřejmě naváže na ošklivou Corsu, takže krom prostoru nevidím důvod volby. Mondeo je robustní, velké, ale ztrácí vyváženost hmoty.Navíc hlučné motory nepotěší, kýčovitě
stříbrný interiér dokoná zkázu.
Jediný, kdo je inovativní, je Renault se svojí Lagunou III.
Zcela originální pojetí jak sedanu tak grandtouru, vyvážená,atletická. Interiér překvapí precizním zpracováním, bez přeplácanin s decentně vkusnou elegancí.
Přesto, nebo právě proto přeji nové C5 mnoho zdaru. :yes:
Citroen byl vždy zárukou originality. No tlak na úspěch, prodeje je enormní.Štřední se zahušťuje, a to je pro nás, kteří střední jezdí je jen dobře.
Passat není tak hrozný, ale ničím nepřekvapí. Nová Vectra(Insigna) zřejmě naváže na ošklivou Corsu, takže krom prostoru nevidím důvod volby. Mondeo je robustní, velké, ale ztrácí vyváženost hmoty.Navíc hlučné motory nepotěší, kýčovitě
stříbrný interiér dokoná zkázu.
Jediný, kdo je inovativní, je Renault se svojí Lagunou III.
Zcela originální pojetí jak sedanu tak grandtouru, vyvážená,atletická. Interiér překvapí precizním zpracováním, bez přeplácanin s decentně vkusnou elegancí.
Přesto, nebo právě proto přeji nové C5 mnoho zdaru. :yes:
Nemuzu si pomoct, ale hooodne mi designove pripomina nove mondeo. Co se tyka interieru, tak ten se fakt povedl, tvar sedadel i palubni desky opravdu zve k nasednuti. Interier je vskutku parada!!!
DS+ kachna a dál už nic.
Ty si veľa rozumu teda nepobral... :no: Vymenuj viac výnimočných konštrukcií u nejakej inej automobilky...
Okrem toho si trestuhodne nespomenul C7 Traction Avant. Takže?
Okrem toho si trestuhodne nespomenul C7 Traction Avant. Takže?
Konstrukce, ktery jsou vecnym zdrojem problemu a navstev v servisech, nejsou nicim vyjmecnym. Citroen, Renault a Peugeot jsou sroty. To je jasny ze zkusenosti majitelu, tabulek a ne obrazku.
Takže obligátní a mnohokrát opakované tvrzení - C5 se zatraceně povedla, je nádherná, stejně nádherná jako třeba Mondeo. Kdo tady zase bude provádět porovnání s Passatem, či něčím jiným a nakonec třeba i s tím Mondeem je chudák. Asi proto, že nedokáže uznat, že krásných může být i víc aut a každá ta krása je trochu jiná. Mondeo mně okouzlilo už v posledním Bondovi, na fotkách a v reálu taky.
A doufám, že s C5 to bude stejné - že to bude stejná krása i v reálu. A asi to tak bude, protože zas takové překvapení to není. Shodou okolností Euroford a Citroen mají v poslední době nejhezčí auta. Čtyřka od C (ne sice vnitřek) byla hodně povedená (daleko lepší než neustále velebené Bravo) a obě Picassa patří k tomu nejpohlednějšímu, co lze v dané kotegorii potkat. Zdařilý je i design SUV Citroenu (C-crosser), s ním se podle mně Citroen vypořádal mnohem lépe než Peugeut. Citroeny jsou nyní jednoznačně nejhezčí auta (i jako celek) na jih a západ od Alp.
No a co se týká kvality, dva kolegové loni přesedlali na C5 - z Peugeotů a na rozdíl od 307, 306 breaku a dvou 406 si na nic nestěžují. Takže to s tou kvalitou nebude asi zdaleka tak špatné, jako u Peugeotů nebo jako u Renaulta.
C5 se povedla, popřejme jí spokojený a dlouhý život a už se těším, až si ji prolezu v reaálu.
A doufám, že s C5 to bude stejné - že to bude stejná krása i v reálu. A asi to tak bude, protože zas takové překvapení to není. Shodou okolností Euroford a Citroen mají v poslední době nejhezčí auta. Čtyřka od C (ne sice vnitřek) byla hodně povedená (daleko lepší než neustále velebené Bravo) a obě Picassa patří k tomu nejpohlednějšímu, co lze v dané kotegorii potkat. Zdařilý je i design SUV Citroenu (C-crosser), s ním se podle mně Citroen vypořádal mnohem lépe než Peugeut. Citroeny jsou nyní jednoznačně nejhezčí auta (i jako celek) na jih a západ od Alp.
No a co se týká kvality, dva kolegové loni přesedlali na C5 - z Peugeotů a na rozdíl od 307, 306 breaku a dvou 406 si na nic nestěžují. Takže to s tou kvalitou nebude asi zdaleka tak špatné, jako u Peugeotů nebo jako u Renaulta.
C5 se povedla, popřejme jí spokojený a dlouhý život a už se těším, až si ji prolezu v reaálu.
nevím co tady plácáš o renaultech, jestli umíš číst, zkus se podívat na statistiky posledních let a neomílej pořád dokola bláboly co tady vyčteš od pár géniů Auto.cz
Nerozehrávej teorie o ne-kvalitě.Kmarád koupil znovu novou P607,se starým najel 370 tkm a jediné skutečné poruchy byly třikrát prasklý držák nádobky ostřikovačů.Servis byl dělán ve značkové opravně-u prodejce.Za 4 roky to celkem ujde.Asi by si další nevzal,po měsíci najeto přes 7 tkm.Jiná auta než pažouty nekupují dlouhá léta.Je to i o zacházení,servise.Ne jen místo původu a značka.
".....v Bruselu, který je centrem důležitého trhu Beneluxu." To je zásadní věta a názory čechů a občanů SK asi u PSA nikoho moc nezajímají.Takže, hezké auto. :yes:
No a co? Tím si nám chtěl říct jako co? A myslíš, že tvoje názory tady někoho zajímají. Dost nepochopitelná reakce, převal se na opačný bok a povaluj se dál.........
Subjektivní diskutující bravují krále mainstreamů a prince lowendů, vydávají ortel palcem nad designem a kvalitou a věří v prémie! Teda prémiovou hvězdu segmentu!-sorráč --- tento příspěvek byl vytvořen z nejčastějí se vyskytujících slov. Sem myslel, že se jako něco dozvim ne a vono ho**o 😒
Citroenu sem nikdy nevěnoval pozornost - ale co sem viděl tyhle fotky, tak je to moc hezký auto - fakt povedený - až na ty zadní světla - v sedanu jako LEXUS a v kombi jako PEUGEOT, ale to se dá rozdejchat - klidně bych si tohle auto koupil.. :yes:
pěkné auto, ale kdybych se rozhodoval jestli koupit, tak NE!!! Důvod je v tom že je to sedan. Jako liftback by to byla parada. A je to škoda, protože z meho pohledu je to první citroen co ma našlapnuto k trhaku. Fakt pekne auto.
jenom kratce...tohle je prvy Citron ktory sa mi paci...dokonca je krasny...podarilo sa im to...exterier aj interier 1
"Až do nedávna to vypadalo, že Mondeo bude soupeřit jen s Passatem a novou Vectrou, ale letní příchod Laguny a dnešní představení nového Citroënu C5 mění radikálně rozložení sil." - autor urcite myslel zapasenie o druhe miesto, lebo kazdemu je jasne, ze kralom je nova Mazda6! :-!
MaZDARe buď konkrétní prosim. Nová Mazda 6 je králem asi tak přibližně čeho?
Navíc věta typu, že každému je jasné zní jak z úst diktátora, anebo přinejmenším génia. Ale ten je jen jeden. :no:
Navíc věta typu, že každému je jasné zní jak z úst diktátora, anebo přinejmenším génia. Ale ten je jen jeden. :no:
Ale prosim Ta, neber to zas tak vazne 😉 C5 je krasne auto. Paci sa mi. Len sa ma trosku dotklo, ze "pan" redaktor tu vymenuvava zastupcov jednej triedy a na horuceho favorita a pre mna suvereneho vitaza pozabuda 😉 Ina mi je to srdecne putna. Takze aby som sa vratil k Tvojej pripomienke a bol konkretny - nova Mazda6 je pre mna kralom triedy v spolahlivosti, designu a jazdnych vlastnostiach. :-!
ehm, no nechci se te dotknout, ale co se tyce jizdnich vlastnosti, tak ve vsech smerech je mondeo lepsi nez cokoliv od konkurence, vcetne tebou opevovane mazdy6. (s vyjimkou bmw3)Ze ford dela jedny z nejlepsich podvozku v danych tridach je proste fakt!
Copak vo to, auto je to pěkný. Ale s tím králem na kterého ho tady hodně diskutujících pasuje bych brzdil. Kolik z vás plánuje koupi auta v téhle kategorii a kolik zrovna C5? Nebudu daleko od pravdy, když tipnu že nikdo +/-1. Já na štěstí před rozhodnutím o koupi auta nestojím, ale několik známých už nějaký měsíc přemýšlejí co koupit v této kategotii a nic jim prostě nesedí.O C5 řeknou že je pěkná, ale to je vše. A řeknu vám jak to dopadlo, jeden pořídil passata, druhý M6 combi, třetí čeká na passata coupe. Prostě nikomu se nechce e😜erimentovat a přesto zvolili jakýsi kompromis.
Ať se na něj dívám ze všech stran, tak mně nějak porád připomína new Mondeo (mimochodem, taky povedená kára). Nic proti, francouzům se desing povedl. Vypadá moc pěkně a je oproti např. new Superbu proporčně vyvážený. Je vidět, co měli návrháři přilepené na prkně. Ale němec to není. 😒(
Po mém soudu esteticky velmi vydařené auto. Jenže je to citroen a to sice znamená historii kterou může leckterá automobilka závidět jenže také mizernou kvalitu a sní související podbízení cenou a to až za hranicí úcty sama k sobě. Sám jsem C5 současné generace měl jakožto druhé auto na dlouhé cesty (HDI)a krom směšné ceny (pod 0,5 mil) to auto bylo strašné. Přišlo mi to jako návrat o min. 7 let zpět.
Nicméně doufám že se mýlím a to vše co popisuji v daný moment neplatí, což bych si sám přál neb je opravdu nová c5 moc hezká.
Nicméně doufám že se mýlím a to vše co popisuji v daný moment neplatí, což bych si sám přál neb je opravdu nová c5 moc hezká.
A čo bolo na tom aute také strašné? Keby si to radšej konkretizoval. Pretože takému tvrdeniu sa dá veriť len ťažko.
Má kritika je vedena ve dvou rovinách. A to za prvé podbízení cenou - a to je myslím jasné. A za druhé - popořadě, lokentní opěrka jak z autobusu, velmi levně působící interiér, naprosto žádný cit ani přesnost řízení (a to vím že to není sporťák) atd. Nicméně není to o tom, že by to auto bylo v něčem špatné výrazně, ale jako celek bylo prostě v každé věci nic moc. To se těžko konkretizuje. A věř aut jsem měl dost, ale z nových byla bohužel C5 nejhorší. Bohužel
Takže to nebolo strašné, ako píšeš. Bol to len subjektívny dojem. Iste, mäkké francúzske podušky sú mohutnejšie a nelícujú tak presne ako presné nemecké plasty. Lacno pôsobiace plasty? Myslel si tým, že čo nie je čierne, automaticky pôsobí lacno? Presnosť riadenia - milý priateľ, to si sa mal obzrieť po inej značke. C5 je kráľovtvo pohodlia a ležérnosti, plavba, nie jazda. S tým treba počítať a chcieť si na to zvyknúť. Neporovnávať s Vectrou alebo Passatom, C5 ladí úplne iné tóny. A to "podbízení" cenou: Kto nemá značku rád, proste hľadá chyby. Keby si bol fandom značky, kvitoval by si, že zaplatíš menej ako u konkurencie. Alebo by si výskal nadšením, že môžeš zaplatiť o 50 tisíc viac.
Vidíš, tvoje argumenty vlastne nemajú váhu. C5 zďaleka nie je strašné auto. Ibaže si od neho očakával, čo neponúkalo, a jeho ponuka nemala veľkú cenu pre teba. Tvoja C5 stretla nesprávneho majiteľa a Ty si jazdil nesprávnym autom. Možno to tvoje bývalé auto niekomu rozpráva, aký otrasný si šofér, ktorý navyše nedokázal oceniť jeho prednosti...
Vidíš, tvoje argumenty vlastne nemajú váhu. C5 zďaleka nie je strašné auto. Ibaže si od neho očakával, čo neponúkalo, a jeho ponuka nemala veľkú cenu pre teba. Tvoja C5 stretla nesprávneho majiteľa a Ty si jazdil nesprávnym autom. Možno to tvoje bývalé auto niekomu rozpráva, aký otrasný si šofér, ktorý navyše nedokázal oceniť jeho prednosti...
Krasne auto, sice sedan ma zadne svetla podobne Audi ale je to pekne. A Combi...snad jedno z najkrajsich ake som kedy videl.
...
Ano a zde je důkaz. Tyto podstatně nižší ceny na novou C5 než za naši Oktávku to jasně dokazují o kolik je škodovka lepší. Každý rozumný člověk si raději těch 100 až 200 tisíc připlatí a vezme Oktávku než tohohle levné žabožroutí pozlátko!
Pane Láníku, výrobca nezdôrazńuje "ústup" od liftbacku k sedanu preto, lebo to nie je pravda. Modely DS, CX, C6 neboli resp. nie sú liftbacky. Odporúčam trošku viac študovať, kým niečo vypustíte do sveta...
Asi jsme si nerozumeli. Ja snad nekde uvadim ze DS, CX, C6 jsou liftbacky?
Prechod Citroenu od liftbacku k sedanu podle mne je prekvapeni proto, ze v poslednich 15 letech v teto tride Citroen zadny sedan nemel. Xantia (1993) i prvni C5 (2000) - coz jsou modely, ktere povazuji za prime predchudce novinky - byly liftbacky.
Co presne bych mel vice nastudovat?
Prechod Citroenu od liftbacku k sedanu podle mne je prekvapeni proto, ze v poslednich 15 letech v teto tride Citroen zadny sedan nemel. Xantia (1993) i prvni C5 (2000) - coz jsou modely, ktere povazuji za prime predchudce novinky - byly liftbacky.
Co presne bych mel vice nastudovat?
Dovolím si Vás citovať: "Doby, kdy všechny modely s dvojitým šípem ve znaku, měly praktickou výklopnou záď jsou zřejmě definitivně pryč"
Táto veta jednoducho nie je pravdivá.
Táto veta jednoducho nie je pravdivá.
Kde je GTI? Co se s ním stalo ? Uviděl C5, zaplakal nad designem apoštola Volcvágen, odpojil se z diskusí a šel vybírat novou C5 ?
NERAD to přiznávám, vždycky jsem byl zastáncem koncernu VW, sám s novým Passatem jezdím,ale tohle auto je opravdu mooooc povedené.Myslím, že se bude prodávat opravdu dobře.Konkurovat může opravdu ve své třídě čemukoliv.Uvidíme ale jak to bude s kvalitou provedení atd.....
konečne 😉 som rad že aj človek čo je zástancom VW pochválil konkurenciu
to sa často nestáva aj keď nechápem prečo ja sám mam VW rad ale netvrdím ako 80% ľudí ktorí sú zástancom tejto značky že ostatne auta hlavne Francúzke a Talianske sú zle nie to veru nie mam skúsenosť s VW , Renaultom , Citroenom a Fiatom a poviem vám že čo sa tyká spoľahlivosti je VW úplne ale úplne rovnako ako ostatne spomínané značky pre spresnenie mal som Citroen Xantia , Fiat Marea , Golf 4 a momentálne Renault Laguna a je to to iste ešte by som povedal že najviac opovrhovaný Fiat je na tom lepšie ale to môže byt len modelom no ale čo chcem týmto povedať ?? konečne majte rozum a pochopte že nie len to čo je nemecké je kvalitne nie už to dávno neplatí možno ani neplatilo ale čo bolo to bolo hlavne je čo je
k new C5 je krásna a myslím že s konkurenciou dosť zatrasie
to sa často nestáva aj keď nechápem prečo ja sám mam VW rad ale netvrdím ako 80% ľudí ktorí sú zástancom tejto značky že ostatne auta hlavne Francúzke a Talianske sú zle nie to veru nie mam skúsenosť s VW , Renaultom , Citroenom a Fiatom a poviem vám že čo sa tyká spoľahlivosti je VW úplne ale úplne rovnako ako ostatne spomínané značky pre spresnenie mal som Citroen Xantia , Fiat Marea , Golf 4 a momentálne Renault Laguna a je to to iste ešte by som povedal že najviac opovrhovaný Fiat je na tom lepšie ale to môže byt len modelom no ale čo chcem týmto povedať ?? konečne majte rozum a pochopte že nie len to čo je nemecké je kvalitne nie už to dávno neplatí možno ani neplatilo ale čo bolo to bolo hlavne je čo je
k new C5 je krásna a myslím že s konkurenciou dosť zatrasie
konečne 😉 som rad že aj človek čo je zástancom VW pochválil konkurenciu
to sa často nestáva aj keď nechápem prečo ja sám mam VW rad ale netvrdím ako 80% ľudí ktorí sú zástancom tejto značky že ostatne auta hlavne Francúzke a Talianske sú zle nie to veru nie mam skúsenosť s VW , Renaultom , Citroenom a Fiatom a poviem vám že čo sa tyká spoľahlivosti je VW úplne ale úplne rovnako ako ostatne spomínané značky pre spresnenie mal som Citroen Xantia , Fiat Marea , Golf 4 a momentálne Renault Laguna a je to to iste ešte by som povedal že najviac opovrhovaný Fiat je na tom lepšie ale to môže byt len modelom no ale čo chcem týmto povedať ?? konečne majte rozum a pochopte že nie len to čo je nemecké je kvalitne nie už to dávno neplatí možno ani neplatilo ale čo bolo to bolo hlavne je čo je
k new C5 je krásna a myslím že s konkurenciou dosť zatrasie
to sa často nestáva aj keď nechápem prečo ja sám mam VW rad ale netvrdím ako 80% ľudí ktorí sú zástancom tejto značky že ostatne auta hlavne Francúzke a Talianske sú zle nie to veru nie mam skúsenosť s VW , Renaultom , Citroenom a Fiatom a poviem vám že čo sa tyká spoľahlivosti je VW úplne ale úplne rovnako ako ostatne spomínané značky pre spresnenie mal som Citroen Xantia , Fiat Marea , Golf 4 a momentálne Renault Laguna a je to to iste ešte by som povedal že najviac opovrhovaný Fiat je na tom lepšie ale to môže byt len modelom no ale čo chcem týmto povedať ?? konečne majte rozum a pochopte že nie len to čo je nemecké je kvalitne nie už to dávno neplatí možno ani neplatilo ale čo bolo to bolo hlavne je čo je
k new C5 je krásna a myslím že s konkurenciou dosť zatrasie
new C5 moc,moc pekna..Opravdu se povedla..
Mimochodem ve statistikach spolehlivosti je u VW realita mnohem horsi nez jeho povest.Napr.Passat se nedostal ani do prvni dvacitky!! Jakejkoli japoncik si strci VW do kapsy...
Mimochodem ve statistikach spolehlivosti je u VW realita mnohem horsi nez jeho povest.Napr.Passat se nedostal ani do prvni dvacitky!! Jakejkoli japoncik si strci VW do kapsy...
Tohle je za poslední dobu spolu s novou Mazdou6 design auta, který mě osobně velmi potěšil!!!!
Troufnu si říct, že je to velice krásný auto, ale má tu smůlu, že je to citron....Kdybych měl love, du do něj!!!! ale nemám a aspoň si to přiznám :-!
Pokud bych se na věc díval z pohledu prestiže - podle mě vysoké prodeje jí ubírají. (těžko se to kvantifikuje - co už je moc, ale pokud 3er prodává víc než Mondeo, Avensis, Vectra, Laguna, ... tak to už je za hranicí a ztrácí punc výjimečnosti)
Nový Citroen C5 je výnimočný. Dizajnom - o tom žiadna diskusia, merať sa s ním môžu len niektoré horúce novinky konkurentov. Technikou - o hydropneumatickom podvozku z dielní Citroena môže väčšina protivníkov naozaj len snívať. Motory - namä diesle má Citroen už pekných pár rokov úplne na špici.
Zaujímalo by ma, v čom je hodnotenie C5 podľa teba podpriemerné. A prečo si myslíš, že keď súčasný model nie je to, čo od auta strednej triedy očakávaš, tak automaticky taká bude aj nová generácia?
Zdá sa mi, že si mýliš pojmy a dojmy.
Obľúbené a dobre sa predávajúce auto nerovná sa výnimočné. Iba ak v počtoch predaných kusov. A to nie je nijak zvlášť zaujímavá hodnota pre motoristu, iba ak do štatistík.
Pretoze aspiruju masovou produkciou na status exluzivnych vyrobcov?
Pretoze jediny dovod je, ako pise o par riadkov vyssie brat Ronault, ze stoja viac ako porovnatelne auta rovnakej velkosti?
Inymi slovami, platim za znacku a nedostavam ziadnu pridanu hodnotu - ani kvalitu (skor naopak), ani luxus, ani dizajn.
Ked chcem kvalitu, luxus, tak si predsa mozem kupit Lexus. Ked chcem exkluzivitu a vykon a styl, tak napr. Aston Martin.
mazda ma ale preci jen nadeje vetsi 😄