Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nový Citroen C5: podrobné představení + technická data

Francouzská novinka střední třídy bude dozajista velkým tématem letošního ženevského autosalonu, i když světovou výstavní premiéru již PSA vystřílelo na autosalonu v Bruselu, který je centrem důležitého trhu Beneluxu. Zde jsou nová technická data.
Zpět na článek
7. 2. 2008 08:26
neregistrovaný "Škodováček"
7. 2. 2008 08:34
7. 2. 2008 08:35
neregistrovaný "andre_fux"
7. 2. 2008 08:37
anonym
7. 2. 2008 08:36
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 12:56
7. 2. 2008 18:14
neregistrovaný "SR"
7. 2. 2008 23:15
anonym
7. 2. 2008 08:39
7. 2. 2008 08:44
neregistrovaný "Pepis"
7. 2. 2008 08:49
neregistrovaný "c 5"
7. 2. 2008 09:05
neregistrovaný "autoscout"
7. 2. 2008 09:35
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 11:20
neregistrovaný "Michal Polan"
7. 2. 2008 12:55
7. 2. 2008 13:13
7. 2. 2008 13:58
7. 2. 2008 14:36
7. 2. 2008 15:08
7. 2. 2008 15:24
7. 2. 2008 15:25
7. 2. 2008 15:37
7. 2. 2008 14:04
7. 2. 2008 14:24
7. 2. 2008 14:29
7. 2. 2008 14:36
7. 2. 2008 14:58
neregistrovaný "Chris K."
7. 2. 2008 15:29
8. 2. 2008 11:46
anonym
8. 2. 2008 18:55
neregistrovaný "Chris K."
7. 2. 2008 11:31
neregistrovaný "gabino"
7. 2. 2008 12:58
7. 2. 2008 14:15
8. 2. 2008 23:50
10. 2. 2008 01:27
7. 2. 2008 17:16
neregistrovaný "pogo26"
7. 2. 2008 09:44
7. 2. 2008 10:32
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 12:40
7. 2. 2008 11:13
anonym
7. 2. 2008 14:12
neregistrovaný "riciee"
7. 2. 2008 15:21
neregistrovaný "PEK"
7. 2. 2008 21:18
neregistrovaný "maZDAR"
7. 2. 2008 08:36
neregistrovaný "Ada je zase tady"
7. 2. 2008 08:39
anonym
7. 2. 2008 12:40
neregistrovaný "Johnnn"
7. 2. 2008 09:23
anonym
7. 2. 2008 20:23
neregistrovaný "Ada je zase tady"
7. 2. 2008 20:25
neregistrovaný "Ada je zase tady"
7. 2. 2008 08:36
anonym
10. 2. 2008 19:51
neregistrovaný "DS"
7. 2. 2008 08:41
neregistrovaný "Perun."
7. 2. 2008 09:36
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 18:03
neregistrovaný "Perun."
7. 2. 2008 09:09
neregistrovaný "313"
7. 2. 2008 09:24
neregistrovaný "313"
7. 2. 2008 16:02
neregistrovaný "peckoš"
7. 2. 2008 18:17
neregistrovaný "313"
8. 2. 2008 12:16
neregistrovaný "Daves"
7. 2. 2008 09:13
neregistrovaný "autoscout"
7. 2. 2008 09:37
neregistrovaný "Blu:n)ose"
10. 2. 2008 01:47
7. 2. 2008 09:53
neregistrovaný "jarabacek"
7. 2. 2008 11:07
anonym
7. 2. 2008 11:08
neregistrovaný "ZzZzZz"
7. 2. 2008 12:01
7. 2. 2008 12:08
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 09:54
neregistrovaný "Fobie"
7. 2. 2008 10:23
neregistrovaný "rhcpepik"
7. 2. 2008 18:12
neregistrovaný "huascaran"
7. 2. 2008 10:19
neregistrovaný "Beaumont.."
7. 2. 2008 11:41
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 11:25
neregistrovaný "Hansss"
7. 2. 2008 12:09
neregistrovaný "Tsukubai"
10. 2. 2008 03:32
7. 2. 2008 11:27
anonym
7. 2. 2008 11:39
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 11:42
anonym
7. 2. 2008 11:45
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 11:48
anonym
7. 2. 2008 12:27
anonym
8. 2. 2008 11:19
neregistrovaný "Chris K."
10. 2. 2008 21:38
12. 2. 2008 08:22
anonym
7. 2. 2008 11:57
anonym
7. 2. 2008 15:36
neregistrovaný "martinST"
7. 2. 2008 16:01
anonym
7. 2. 2008 15:40
7. 2. 2008 11:56
neregistrovaný "pany"
7. 2. 2008 12:03
neregistrovaný "klik-klak"
7. 2. 2008 12:26
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 12:06
neregistrovaný "vosiczka"
7. 2. 2008 12:22
neregistrovaný "Miori"
7. 2. 2008 12:36
neregistrovaný "Pucmeloun"
7. 2. 2008 13:30
neregistrovaný "Ji/Ri"
7. 2. 2008 13:49
7. 2. 2008 14:47
7. 2. 2008 15:43
neregistrovaný "BeranK"
7. 2. 2008 16:42
neregistrovaný "Ji/Ri"
7. 2. 2008 20:37
neregistrovaný "Deception"
8. 2. 2008 16:43
neregistrovaný "Ji/Ri"
8. 2. 2008 17:53
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 06:30
neregistrovaný "Ji/Ri"
9. 2. 2008 06:41
neregistrovaný "Ji/Ri"
9. 2. 2008 12:21
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 13:52
neregistrovaný "Ji/Ri"
7. 2. 2008 22:34
7. 2. 2008 14:25
neregistrovaný "MICHALOV"
7. 2. 2008 14:46
neregistrovaný "PREMDA"
7. 2. 2008 20:39
neregistrovaný "Deception"
8. 2. 2008 08:29
neregistrovaný "PREMDA"
8. 2. 2008 14:13
neregistrovaný "FX_"
8. 2. 2008 20:11
neregistrovaný "PREMDA"
9. 2. 2008 12:27
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 12:57
neregistrovaný "PREMDA"
8. 2. 2008 07:38
neregistrovaný "Donaldd"
8. 2. 2008 08:31
neregistrovaný "PREMDA"
8. 2. 2008 12:26
neregistrovaný "Daves"
7. 2. 2008 15:45
7. 2. 2008 17:31
neregistrovaný "pogo26"
7. 2. 2008 21:04
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 2. 2008 15:51
neregistrovaný "martinST"
7. 2. 2008 23:31
neregistrovaný "Pentel"
7. 2. 2008 16:03
neregistrovaný "lhss"
7. 2. 2008 16:05
anonym
7. 2. 2008 22:14
anonym
8. 2. 2008 21:32
neregistrovaný "*"
9. 2. 2008 17:58
neregistrovaný "greg888"
7. 2. 2008 17:00
neregistrovaný "BeranK"
7. 2. 2008 17:37
neregistrovaný "pogo26"
7. 2. 2008 17:42
neregistrovaný "povaleč"
7. 2. 2008 17:32
neregistrovaný "povaleč"
7. 2. 2008 17:34
neregistrovaný "BeranK"
7. 2. 2008 17:47
neregistrovaný "povaleč"
7. 2. 2008 17:47
7. 2. 2008 17:48
7. 2. 2008 19:36
neregistrovaný "bende"
7. 2. 2008 20:40
neregistrovaný "Luu"
7. 2. 2008 21:14
neregistrovaný "maZDAR"
7. 2. 2008 21:56
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 2. 2008 22:00
neregistrovaný "maZDAR"
8. 2. 2008 00:03
anonym
8. 2. 2008 00:08
neregistrovaný "martinST"
7. 2. 2008 22:56
neregistrovaný "Standak"
7. 2. 2008 23:11
neregistrovaný "Pentel"
8. 2. 2008 00:55
neregistrovaný "zibi2"
8. 2. 2008 14:06
neregistrovaný "zibi2"
8. 2. 2008 22:07
anonym
8. 2. 2008 07:21
neregistrovaný "M4O"
8. 2. 2008 11:29
neregistrovaný "Škodováček"
8. 2. 2008 13:03
8. 2. 2008 16:47
neregistrovaný "Ondrej Lanik, Auto.cz"
8. 2. 2008 17:56
8. 2. 2008 18:34
neregistrovaný "Ondrej Lanik, Auto.cz"
8. 2. 2008 13:10
8. 2. 2008 16:44
neregistrovaný "Daves"
8. 2. 2008 14:42
neregistrovaný "www.abapneu.cz"
8. 2. 2008 17:36
neregistrovaný "Juro2"
8. 2. 2008 17:40
neregistrovaný "Juro22"
8. 2. 2008 21:55
anonym
20. 1. 2012 16:04
neregistrovaný "Škodováček"
7. 2. 2008 08:26
Oktávka
Tak tenhle žabožrout že se má vyrovnat naší Oktávce??? Už teď je jasné že jí nebude sahat ani po ráfky!!
Rozbalit vlákno
43
7. 2. 2008 08:34
Re: Oktávka
Ne ne, neboj, tenhle kousek si ani nevšimne, že nějaká oktávka existuje ;-)
neregistrovaný "andre_fux"
7. 2. 2008 08:35
Re: Oktávka
Proti oktávce nic nemám, ale musím říct, že nová C5 je mooc povedená. A nesouhlasím s tebou, že octavce nebude sahat ani po ráfky.Myslím si že to bude zdatný konkuret.
anonym
7. 2. 2008 08:37
Re: Oktávka
A myslím si že C5 je o třídu víš než octávka.Octávce konkuruje C4.
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 08:36
Re: Oktávka
Proboha, prestante uz srovnavat Octavii s autama ze stredni tridy !! Je to tu porad! Se pak nedivim ze plno lidi si pak rika jak je Oktavka levna :(.
Avatar - skejpa
7. 2. 2008 12:56
Re: Oktávka
octavka je draha i oproti autum o tridu vys. slova levna a octavka k sobe proste nemuzou byt vubec prirazena... C5, laguna ale i M6 a accord budou levnejsi nez octavka a to sou uz nejaka auta. jedine, co se da srovnat cenove s octavkou srovnavat je passat, ale i ten je lepsi...
neregistrovaný "SR"
7. 2. 2008 18:14
Re: Oktávka
:yes: :yes:
anonym
7. 2. 2008 23:15
Re: Oktávka
Oktávka je sakra drahá. Sám mám kousek za 930 000. Ještě že se to dá odepsat z daní. Ale tohle nové C5 vypadá fakt dobře. Ale je to konkurence Superbu. A ten se mně mimochodem nelíbí. Působí nevyváženě
Avatar - T613
7. 2. 2008 08:39
Re: Oktávka
Proti Octavii jde C4. Tohle je proti Superbu
neregistrovaný "Pepis"
7. 2. 2008 08:44
Re: Oktávka
Neboj, Octavia je nejlepsi auto na svete. Je vsim, co si jen prejes, od luxusni limuziny po supersport, Venco :yes:
neregistrovaný "c 5"
7. 2. 2008 08:49
Re: Oktávka
kdyz chces zrovnavat oktavku, tak prejdi do nizsi stredni tridy...tam patri...takova kia ceed a pod...
neregistrovaný "autoscout"
7. 2. 2008 09:05
Re: Oktávka
nojooo to je zase typickej škodováckej Fanda. Tak zaprvé nemůžeš srovnávat C5 a Octavii II jak už ti tady kolegové několikrát řekli a za druhé kam se sere naše slavná octávka a celý VW na tohohle krasavce! Tohle je designérský koncert oproti strohosti a usedlosti koncernových"uhlazenců" :yes:
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 09:35
Re: Oktávka
Ty ses hošku musel zbláznit. Tuhle nádheru srovnat s takovou tuctovkou jak je Oktáva....
Tohle je za poslední dobu spolu s novou Mazdou6 design auta, který mě osobně velmi potěšil!!!!
Troufnu si říct, že je to velice krásný auto, ale má tu smůlu, že je to citron....Kdybych měl love, du do něj!!!! ale nemám a aspoň si to přiznám :-!
neregistrovaný "Michal Polan"
7. 2. 2008 11:20
Re: Oktávka
Nezlob se na mě, ale Citroën je stejná tuctovka jako Octavia. To, že jich tolik nejezdí u nás, neznamená, že to není tuctovka. Až bude C5 prémiové auto, pak tenhle názor opravím a omluvím se za něj, ale do té doby si za tím stojím.
7. 2. 2008 12:55
Re: Oktávka
Začni bořit šuplíčky svého vnímání autosvěta. :-) Není víc tuctovější 3er, když se jich v Evropě prodalo po Passatu nejvíc? Zatím tipuji, že C5 bude moc konkurovat funkčně, designově, čemukoliv z evropské střední třídy - čemukoliv. Značka jako taková svou historií i přínosem poráží většinu evropských automobilek (zase opakuji napříč low, main, high stream). Nechci tu vynášet levné soudy o překonání toho, či onoho vozu. Každá značka nabízí něco, je v něčem ta nej - jinak by se neprodávala. C5 :yes:
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 13:13
Re: Oktávka
Takže správné vnímání autosvěta má být takové, že za tuctovku označím auto, které je z pohledu kvalit, u aut hodnocených, na špici svého segmentu, proto je oblíbené a výborně se prodává, a naopak za výjimečné pak auto, které je z hlediska kvalit, u aut hodnocených, podprůměrné, což také reflektují jeho nízké prodeje a stojí polovinu toho co první, tedy toto auto mám pokládat za výjimečné, netuctové, jen pro jeho mizivý výskyt? Hm, to je opravdu zajímavý pohled na věc.
7. 2. 2008 13:58
Re: Oktávka
Nechci slovíčkařit, ale tlačíš mě k tomu. Nikde jsem nenapsal, že nízké prodeje dělají z auta hvězdu. Výjimečné, chápu to jako málo frekventované. Tuctové pak za opak. Takže si nepochopil, jak jsem to myslel.
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 14:36
Re: Oktávka
Jde právě o to slovo výjimečné, směšují se tu dva významy toho slova, tedy výjimečný ve smyslu dokonalosti, jedinečnosti nebo ne/dostupnosti a pak výjimečný ve smyslu frekvence výskytu. Pokud mluvíme o tom druhém, pak nastává ještě problém s určením příčiny nízké frekvence výskytu daného auta. Je dána exkluzivitou daného vozu ve smyslu cenové nedostupnosti nebo jde jen o projev nízkých prodejů kvůli nedostatečné oblíbenosti? S tímto tu bývá často problém, jistě znáš tu argumentaci typu, raději si koupím auto x než oktávku, aspoň budu mít něco výjimečného, co nestojí na každém rohu. Jde o to, že auto x neoplývá oproti oktávce z hlediska kvalit ničím výjimečným není ani nedostupnější z hlediska ceny, je to prostě jen prodejně méně úspěšný model. A dělat z tohohle výhodu mi přijde celkem nelogické.
7. 2. 2008 15:08
Re: Oktávka
Tady nejsme ve sporu. I tuctové může být dobré. Taky proto jej zvolilo tolik lidí.

Pokud bych se na věc díval z pohledu prestiže - podle mě vysoké prodeje jí ubírají. (těžko se to kvantifikuje - co už je moc, ale pokud 3er prodává víc než Mondeo, Avensis, Vectra, Laguna, ... tak to už je za hranicí a ztrácí punc výjimečnosti)
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 15:24
Re: Oktávka
Tou poslední větou se vracíme o kolo zpět. Punc výjimečnosti, v jakém smyslu? Trojka je konfekční auto, stejně jako každý jiný zástupce střední třídy, ale s jistým přídavkem v podobě lepší techniky většího počtu tech. novinek, které, odrážejíc se ve vyšší ceně, dávají tomu autu punc výjimečnosti. Prodeje v tomto nehrají roli, podstatné je, že auto ve střední třídě nabízí 20 automobilek ale jen modely o 3 nebo 4 splňují ty výše zmíněné atributy. Nevím, osobně si pojmy jako výjimečnost nebo exkluzivita spojuju víc s cenou (resp. obecně hodnotou) než s řídkým výskytem daným právě nízkou hodnotou.
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 15:25
Re: Oktávka
Mělo tam být ...ale jen modely od tří nebo čtyř z nich... ;-)
7. 2. 2008 15:37
Re: Oktávka
V mém smyslu ;-) . Skutečně nás to hodilo zpět a už jsme si to vysvětlili, že jsem myslel množství. Ukončil bych to. S tvým druhým souvětím samozřejmě souhlasím. Šlo jen o to, v čem výjimečné.
7. 2. 2008 14:04
Re: Oktávka
C5 voči Octavii je určite výnimočné auto. Octávka je bezpochyby kus kvalitného auta, čo sa dobre predáva. Tým, že sú jej plné cesty a neponúka nič výnimočné (technicky ani dizajnovo), sa stáva tuctovkou. Autom, ktoré plne uspokojí, ale nemá čím zvlášť nadchnúť.

Nový Citroen C5 je výnimočný. Dizajnom - o tom žiadna diskusia, merať sa s ním môžu len niektoré horúce novinky konkurentov. Technikou - o hydropneumatickom podvozku z dielní Citroena môže väčšina protivníkov naozaj len snívať. Motory - namä diesle má Citroen už pekných pár rokov úplne na špici.

Zaujímalo by ma, v čom je hodnotenie C5 podľa teba podpriemerné. A prečo si myslíš, že keď súčasný model nie je to, čo od auta strednej triedy očakávaš, tak automaticky taká bude aj nová generácia?

Zdá sa mi, že si mýliš pojmy a dojmy.
Obľúbené a dobre sa predávajúce auto nerovná sa výnimočné. Iba ak v počtoch predaných kusov. A to nie je nijak zvlášť zaujímavá hodnota pre motoristu, iba ak do štatistík.
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 14:24
Re: Oktávka
No, Klaudie, reaguju na Humbertův příspěvek s větou, "Není víc tuctovější 3er, když se jich v Evropě prodalo po Passatu nejvíc?" Tedy já píšu o 3-er, ne o oktávce. A to o 3-er versus současná C5, o nové C5 není možné v kontextu oblíbenosti nebo výskytu zcela logicky mluvit.
7. 2. 2008 14:29
Re: Oktávka
Tak v tom máš pravdu. Písal som to skôr v kontexte s nadpisom vlákna. ;-) Tak sorry, zahryzol som do iného koláča. ;-)
neregistrovaný "Chris K."
7. 2. 2008 14:58
Re: Oktávka
Co je premiove auto?
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 15:29
Re: Oktávka
Prémiové auto je takové, které si porídí človľk, který si myslí, ze kdyz dal za auto vic, tak ma neco vic >:D
7. 2. 2008 17:11
Re: Oktávka
premiove auto je to, ktere si koupis kdyz mas vetsi premie nez vetsina ostatnich...
anonym
8. 2. 2008 11:46
Re: Oktávka
BMW a MERCEDES. AUDI by rado bolo...
neregistrovaný "Chris K."
8. 2. 2008 18:55
Re: Oktávka
A kto a na zaklade coho vyhlasil BMW, Mercedes a Audi za "premiove".?
Pretoze aspiruju masovou produkciou na status exluzivnych vyrobcov?
Pretoze jediny dovod je, ako pise o par riadkov vyssie brat Ronault, ze stoja viac ako porovnatelne auta rovnakej velkosti?
Inymi slovami, platim za znacku a nedostavam ziadnu pridanu hodnotu - ani kvalitu (skor naopak), ani luxus, ani dizajn.
Ked chcem kvalitu, luxus, tak si predsa mozem kupit Lexus. Ked chcem exkluzivitu a vykon a styl, tak napr. Aston Martin.
neregistrovaný "gabino"
7. 2. 2008 11:31
Re: Oktávka
Souhlas dizajn spolu s Mazdou 6 pohlazeni na dusi :yes: Uvidime jak to bude s kvalitou...nechme se prekvapit, treba to skutecne pecka bude a vrati Citroeny tam kam patrily v 50-60 letech nebo kdyz prisel Traction Avant. Ja rikam uvidime...
Avatar - skejpa
7. 2. 2008 12:58
Re: Oktávka
:yes:

mazda ma ale preci jen nadeje vetsi :-)
7. 2. 2008 14:15
Re: Oktávka
Podľa čoho usudzuješ?
Avatar - skejpa
8. 2. 2008 23:50
Re: Oktávka
hlavne podle spolehlivosti. ikdyby to byly vyrovnana auta tak citroen urcite nedosahne takovych kvalit jako mazda...
Avatar - pallas
10. 2. 2008 01:27
Re: Oktávka
postav vedla seba nove mondeo a novu mazdu 6. sadni si za volant do mondea, a potom do M6. Posed, materialy, zvuk zatvarania dveri, volant, packy pod volantom, x dalsich drobnosti - Mazda 6 ti bude pripadat ako chudobnejsi pribuzny. Odskusane.
neregistrovaný "pogo26"
7. 2. 2008 17:16
Re: Oktávka
mazda 6 mi nepřijde zajímavá víc než půl hodiny, c6 vydrží týden
Avatar - VDC
7. 2. 2008 09:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 10:32
Re: Oktávka
Beztak si to psal ty pod jiným nickem, aby si rozproudil diskuzi...přiznej se!!! >:D >:D
7. 2. 2008 12:40
Re: Oktávka
Na tunajšie inžinierske mozgy musíš ísť opatrne. Irónia sa nedá dopísať do rovnice, tú len ťažko pochopia... :-!
anonym
7. 2. 2008 11:13
Re: Oktávka
>:D oktavka sa pri nom bude krcit v rohu o kategoriu nizsie ty objektiv!
neregistrovaný "riciee"
7. 2. 2008 14:12
Re: Oktávka
citroen na foto moc pekny uvidime v realu skodovky jsou pro lidi nenarocne na design takova tuctovka nerikam, ze je to spatne auto nikdy jsem ho nemel a ani nebudu :-) proste skodovka je vyrabena (design) pro kazdeho neurazi a zaroven neoslovi seda mys ....
neregistrovaný "PEK"
7. 2. 2008 15:21
Re: Oktávka
Proč omíláte Oktávku? Tohle je konkurent "Nového" Superbu. Ale když se dívám na tohle moc povedené auto, pak už mi nepřipadá Superb ani nový, ani hezký a ani moderní. A to jsem si na Superba myslel....
neregistrovaný "maZDAR"
7. 2. 2008 21:18
Re: Oktávka
>:D >:D >:D jezis to je ale v u u u u l! >:D >:D >:D
neregistrovaný "Ada je zase tady"
7. 2. 2008 08:36
Pekne auto!
Jakoze nemusim zadne francouzske vyrobky, nepovazujic je az na vyjimky (napr raketa Ariane) za spolehlive, kvalitni a uz vubec ne krasne, coz naopak jasne zrim u vyrobku japonskych a nemeckych, musim v tomto pripade konstatovat, ze Cit C5 v provedeni Variant je designovy skvost svoji jemnou eleganci, vyvazenosti sarmu a potlacene agresivity. Proto dnes davam Citroenu nepochybne :yes:
Rozbalit vlákno
8
anonym
7. 2. 2008 08:39
Re: Pekne auto!
súhlásím..ten kombík s tými elektrónmi vypadá parádne a interiér tiež... :yes: :yes: :yes:
neregistrovaný "Johnnn"
7. 2. 2008 12:40
Re: Pekne auto!
Hlavně ty elektrony - moc povedené :-)
7. 2. 2008 08:40
Re: Pekne auto!
Ádo, přece by ses takhle veřejně neshazoval... Určitě se C5 bude s..t.
anonym
7. 2. 2008 09:23
Re: Pekne auto!
Toto auto je nádherné proste sa mi dizajn podaril a môže mu konkurovať iba nové mondeo a passat cc ostatné autá sú už nič moc. ;-)
neregistrovaný "Ada je zase tady"
7. 2. 2008 20:23
Re: Pekne auto!
Re "coolio": to nepochybne. Ale ja nepisu o kvalite a spolehlivosti. Pisu o designu, a ten se nepochybne povedl!
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 15:30
Re: Pekne auto!
Ádo, Ádo, Ty zase placas... jde videt Tvou omezenost na kazdem prispevku
neregistrovaný "Ada je zase tady"
7. 2. 2008 20:25
Re: Pekne auto!
No zato ty jsi ucineny Einstein >:-[]
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 23:18
Re: Pekne auto!
Ve srovnání s Tebou je tady každý Einstein >:D
anonym
7. 2. 2008 08:36
docela dobrý...
konečně něco, co se citroenu alespoň po designové stránce povedlo... ještě kdyby to mu odpovídala i technická úroveň a spolehlivost těchto vozů a byl by to docela zdatný konkurent ve střední třídě... takhle to je stále jen citroen... >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - pallas
10. 2. 2008 01:33
Re: docela dobrý...
technicka uroven? hydropneumaticky, aktivny podvozok - najlepsie co existuje. V6 motor s 440 Nm. vrstvene skla, masazne sedadla.. nerozumiem co si myslel slovom "technicka uroven"
neregistrovaný "DS"
10. 2. 2008 19:51
Re: docela dobrý...
"Technicka uroven" znamena aby se ty serepeticky cos vyjmenoval do roka vsechny nesesypaly :-)
neregistrovaný "Perun."
7. 2. 2008 08:41
Château aérien
Vzdušný zámek... ten nemusí být vždycky jen nedostižným snem. Citroën Vám ho nabídne hned v několika barvách a tuším, že někdy od června už bude možné ověřit v praxi.. ;-) Já "mám slíbeno" :-) na duben a když to vyjde, šoupnu to sem na blog. Ukrutně se těším :yes:
Rozbalit vlákno
8
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 09:36
Re: Château aérien
Bledá závist v mých očích.... ;-)
7. 2. 2008 09:55
Re: Château aérien
I v mých ! Gratuluju k povedenému výběru, jenom prosím néé kombinaci černá/černá. I když proti gustu...ale tahle nádhera si přímo říká o hezkou barevnou kombinaci, která nezabije její krásný design a nenechá ji zapadnout do šeďi průměru...
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 15:33
Re: Château aérien
Milej zlatej... pred par tydny jsi tady psal, ze jsi v nem uz sedel... ted ho mas slibene na duben. Co takhle kontituita toho, co si vymyslis? >:D
7. 2. 2008 15:44
Re: Château aérien
Sedět a jet je rozdíl, ne? Většina to pochopila.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 15:49
Re: Château aérien
Doporucuji si tu diskuzi najit a projit ;-)
7. 2. 2008 15:53
Re: Château aérien
Vím, o čem mluvíš.
7. 2. 2008 15:52
Re: Château aérien
Budu napnutě čekat, jak C5 ohodnotíš z pohledu českého řidiče. Budeš testovat v ČR? Není to tvé budoucí vozítko? Papír snese hodně a zatím to vypadá náramně, C5 má našlápnuto, tak se pořádně rozepiš. :yes:
neregistrovaný "Perun."
7. 2. 2008 18:03
Re: Château aérien
Musím doplnit info.. :-) "Slíbeno" v tomto případě znamená možnost se projet, nikoliv podepsanou objednávku něčeho, co se ještě ani neprodává. Můj budoucí vůz (alespoň v historicky dohledné době) to určitě není, ale když mi to vyjde, napíšu tu o tom postřehy a doplním nějaké fotky, stoprocentní to ale ještě není a nechci redakci házet klacky pod nohy nějakým "předtestem". Když budeš chtít, ozvi se někdy na začátku dubna ;-)
neregistrovaný "313"
7. 2. 2008 09:09
Maximálka
Ta maximálka mi příjde nějaká nízká. To mi neříkejte, že 155 kW to rozjede jenom na 224 km/h
Rozbalit vlákno
6
7. 2. 2008 09:16
Re: Maximálka
6valec na komfortnu jazdu ,myslím,že 224km/h bohate stači...načo by mala isť C5ka viac?
neregistrovaný "313"
7. 2. 2008 09:24
Re: Maximálka
Samozřejmě že stačí, ale tomu motoru to nějak neodpovídá. Spíš jsem si říkal, jestli si ty údaje nevycucali z prstu (taky vzhledem k tomu že např. zrychlení tam nemají vůbec)...
7. 2. 2008 09:45
Re: Maximálka
možno je ta rýchlost zámerne nastavena tak ...uvidi sa ked ukažu udaje "kolko točí" ked ide maximalkou...ale rozhodne ako luxusne povozenie po nemeckyych dialniciach by som to bral maximalnu rychlosť na takomto aute nevyužiješ,toto je dialničný koráb.
neregistrovaný "peckoš"
7. 2. 2008 16:02
Re: Maximálka
Ta rychlost se mi zdá docela adekvátní...V techničkáku od mé BMW 328 (143kW) mám max 243, a to je tohle auto o dost těžší....
neregistrovaný "313"
7. 2. 2008 18:17
Re: Maximálka
No mě právě nezdá. Zaprvé maximálku moc neovlivňuje hmotnost, spíš součinitel odporu vzduchu a zadruhé 143kW-243km/h a 155kW-224km/h... to mi jaksi nesedí...
neregistrovaný "Daves"
8. 2. 2008 12:16
Re: Maximálka
Stare Corrado melo v 1,8 118kw a maximalku 225km/h ;-)
7. 2. 2008 09:13
2 generačny skok
A je to tu vieme podrobnosti a máme sa na čo tešiť.Je snáď až neuveritelné,že súčasná generacia C5ky je len o generaciu staršia ako jej nástupca,dizajnovo a snad aj celkovym spracovanim sa líšia na svetelne roky.Citroen dbá na kvalitu vypracovanaia a tak môžeme čakať,že Mondeo ,Passat a ešte par konkurentou by sa mali bať...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "autoscout"
7. 2. 2008 09:13
spolehlivost?
O povedenosti tohoto auta po stránce designu a celkového provedení není pochyb. V tomto ohledu není co řešit :yes: Otázkou ovšem zůstává ona spolehlivost vozů. Známe různé nemoci vozů z rodu citroen. Pravidlem minulé C5 bylo čím více elektroniky tím více problémů a podvozek H3 má taky své hranice. Ale dnešním trendem přecejen je vzrůstající kvalita na všech frontách. Tak se nechme překvapit :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - skejpa
7. 2. 2008 13:05
Re: spolehlivost?
to je presne muj nazor. minula C5 byla nic moc. podvozek uchazejici a spolehlivost jakbysmet.
nova C5 je vsak nadherna, uvnitr (asi) vynikajicne zpracovana a nabidka motoru je vporadku. jsem teda zvedavej jak na tom bude ta spolehlivost. jak je totiz znamo, citroen na tom nikdy nebyl nejak moc dobre ale snad se to ted zlepsi :yes:
Avatar - pallas
10. 2. 2008 01:43
Re: spolehlivost?
"jak je totiz znamo, citroen na tom nikdy nebyl nejak moc dobre" - to si si vycucal z prstu? kde je to "znamo"? pozri si testy ADAC, OAMTC, dlhodobe testy v autobilde atd..
Avatar - skejpa
10. 2. 2008 10:31
Re: spolehlivost?
no pozrel sem ! tak treba Autobild ma citroen na 17/23 mist (minuly rok 21/24 - pred renaultem). francouzi uz na tom sou pomalu hur nez italove takze je myslim na case aby s tim zacali neco delat. C5 by mohla tuhle povest vylepsit... a probud se prosim, nez se zacnes vztekat...
neregistrovaný "Blu:n)ose"
7. 2. 2008 09:37
Héézkýý
kdyby to dělali jako čtyřkolku, šel bych do toho :-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - pallas
10. 2. 2008 01:47
Re: Héézkýý
to by veru mohli. Ale echt stvorkolku, nie tu pseudo 4x4 ako v Oktavke a Passate.
neregistrovaný "jarabacek"
7. 2. 2008 09:53
V6
Jen pro informaci, Opel ma v soucasne vectre dieselovy sestivalec.
Ten benzinovy trilitr s 155 kW je v soucasne dobe trosku mimo ne?
Rozbalit vlákno
4
anonym
7. 2. 2008 11:07
Re: V6
Nielen opel, ale aj saab 9-5 a renault vel satis, i ked to je vyssia trieda - rovnaky motor isuzu dmax V6
neregistrovaný "ZzZzZz"
7. 2. 2008 11:08
Re: V6
Nielen opel, ale aj saab 9-5 a renault vel satis, i ked to je vyssia trieda - rovnaky motor isuzu dmax V6
7. 2. 2008 12:01
Re: V6
No vzhledem k tomu jaky straslivy * ten dieselovy sestivalec je, tak bych ho nevidel jako velke plus.
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 12:08
Re: V6
Naprostý souhlas. Vozili jsme s kolegou pro kámoše do bazárku z Německa hlavně Focusy, Opely a Saab. Ford, Saab vždy v benzínu, Opel i v naftě, hlavně Signum a Vetra. Ten motor jede celkem pěkně. Ale je to strašně težký na přední nápravu. Zkušenosti se spolehlivostí osobní nemám, ale četl sem kdesi, že nic moc...
neregistrovaný "Fobie"
7. 2. 2008 09:54
http://www.youtube.com/watch?v=KvCgr027vyU
>:-[] >:-[] >:-[]
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "rhcpepik"
7. 2. 2008 10:23
Re: http://www.youtube.com/watch?v=KvCgr027vyU
jooo!!! nutno podotknout, Fabii fandim, ale vyborny :yes: >:D
7. 2. 2008 13:04
Re: http://www.youtube.com/watch?v=KvCgr027vyU
>:-[] :yes:
7. 2. 2008 16:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2008 10:04
Valencia stále táhne...
Hádejte, kde byly nafoceny propagační fotografie ? Ano, správně, ve Valencii. Krásném městem, kam se snad jednou vrátím natrvalo. Každopádně komplex Ciudad de las Artes y de las Ciencias , ve kterém je IVAM (Valencia Institute of Modern Art), koncertní hala Palau de la Música, a celý komplex, Vás při prvním pohledu naprosto uzemní. K vidění na fotkách od Porsche přes Audi k Citroenu.... Nutno vidět ! :-)
Rozbalit vlákno
3
7. 2. 2008 10:59
Re: Valencia stále táhne...
Nenech se vysmat, to jsou jen vizualizace. Takhle to tam nevypadalo ani tesne po dokonceni. Mam fotky jako dukaz. A to ze si to vybiraji automobilky... spis bych rekl ze ty vizualizace dela stejne studioa to pozadi tam sazi jak Bata cvicky doufaje ze si toho nikdo nevsimne :-)
7. 2. 2008 13:34
Re: Valencia stále táhne...
Samozřejmě, že každá profi marketingová fotka je upravená, ale nechápu, co máš na mysli, když píšeš, že to "tam takhle nevypadalo ani tesne po dokonceni". Sadu fotek jako důkaz mám také, focených v průběhu několika posledních let, a strávil jsem tam dost času, když jsem ve Valencii žil... A jako vizualice mi to nepřipadá, sice nejsem foto-odborník, ale na některých fotkách to má až podezřele pěkné světlo...
neregistrovaný "huascaran"
7. 2. 2008 18:12
Re: Valencia stále táhne...
A ta zena je celkom pekna :-) A nepouziva ani podprsenku ;-) Musim uznat, ze niekedy spravia fotky tak, ze sa clovek reklamovanemu vyrobku ani velmi nevenuje...
neregistrovaný "Beaumont.."
7. 2. 2008 10:19
Dokonalost s malou chybičkou
C5 je nádherný - měl jsem to potěšení ho vidět naživo ve Vídni a vypadá ještě lépe než na fotkách. Bohužel se nedalo posadit dovnitř, ale to přijde ;-)
Jeden problém ale vidím - mezi benzínovými motory 2.0 a 3.0 zeje příliš velká propast, navíc šestiválec se pravděpodobně bude dodávat jen s automatickou převodovkou. Je škoda, že chybí např. benzínová 2.2 nebo 2.0 turbo s manuálem. Ještě víc to zamrzí při možnosti volby ne-hydropneumatického a tedy zřejmě sportovnějšího pérování.
Ale jinak :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ghostyx
7. 2. 2008 11:09
C5 prichazi...
Prichazi novy KRAL stredni tridy, tak si to zapiste za usi vy vsichni, kteri jeste pochybujete... ;-) :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 11:41
Re: C5 prichazi...
A v cem je kral ?? !! To by me zajimalo.....
Avatar - skejpa
7. 2. 2008 13:08
Re: C5 prichazi...
kral neprichazi. mazda 6 uz predstavena byla >:D
Avatar - Ghostyx
7. 2. 2008 13:54
Re: C5 prichazi...
Nepochybne Mazda 6 je velmi povedena... Ale muzu rici, ze kdyz jsem ji videl na zivo, tak me nechytla tak, jako CX-7. To je pro me momentalne absolutni bomba a nemuzu se ji nabazit, i kdyz mam vic aut! :yes: ;-)
Avatar - skejpa
7. 2. 2008 15:03
Re: C5 prichazi...
jo, CX-7 je taky krasna >:D u me sou tak nastejno :-)
neregistrovaný "Hansss"
7. 2. 2008 11:25
Cíťa
Tak jako první citroen co vipadá k světu... >:D
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 12:09
Re: Cíťa
Pěkná hrubečka se vloudila >:D
Avatar - pallas
10. 2. 2008 03:32
Re: Cíťa
Ked ukazali na autosalone v 50-tych rokoch model DS, niekolko tisic objednavok hned v prvy den. A to sa na nom nikto z objednavajucich ani nepreviezol.
anonym
7. 2. 2008 11:27
krása
Po zkušenostech s renaultem 19 který bohužel stále vlastním nejsem příznivcem francouzkých značek.Ale tohle je krásna :yes:
Rozbalit vlákno
12
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 11:39
Re: krása
To snad ne! Jedna kapka nedela dest. To si jako myslis ze Renault 19 rozhoduje o kvalite Citroenu :). Je to jako bych rekl, ja mel passata co byl vecne rozbity, takze nemecky auta nikdy nechci !!
anonym
7. 2. 2008 11:42
Re: krása
nám jen spoustu známejch co mají s francouzema věčné problémy .např.pe 407 se sere neskutečně!
neregistrovaný "Cher"
7. 2. 2008 11:45
Re: krása
Ale jo obecne prevlada nazor ze francouzska auta se vic kazi. Ale ten prispevek jak byl napsan vyse byl takovy usmevny, takto to prece nelze napsat, to by jste si nic nekoupil za auto.
anonym
7. 2. 2008 11:48
Re: krása
souhlasím
anonym
7. 2. 2008 12:27
Re: krása
Mám 407 a bez problému :-) Obecně platí že pokud je auto nabito elektronikou "sere" se víc než pokud je vše na kliku. Já mám zase hodně známých co mají slušný problémy s VW Passat, to si nevybereš.
neregistrovaný "Chris K."
8. 2. 2008 11:19
Re: krása
Tot nam tu pred budovou, v ktorej uz viac ako rok pracujem, parkoval chlapik s Mazdou 6, prvej generacie. Obcas prisiel na Mazde 2, vzdy len na jeden den. Potom, asi tak pred pol rokom, si kupil novy Peugeot 407 kombik. Uz dva tyzdne chodi do prace na Mazde 2...
10. 2. 2008 21:38
Re: krása
>:D :yes: >:D :yes: >:D
anonym
12. 2. 2008 08:22
Re: krása
14dni ?, takže to asi nabořil, nebo půjčil manželce. To je teda dedukce.
anonym
7. 2. 2008 11:57
Re: krása
Osobne vlastnim C4 a z vlastni zkusenosti mohu rict, ze nikdy uz francouze nechci. V nemeckych autech je peclivost, robustnost...clovek prejede koleje a slysi krasne utlumeni, kdezto ve francouzovi to preci nekde zaskripe. C4 se absolutne Octavii II. nemuze vyrovnat. Designove jsou tyhle Citroeni hezky, ae jak se rika, krasa neni vse. Nemuzu rict, ze s C4 nejsem spokojen, ale aby po 5000km zaclo kdeco vrzat...mi neprijde zrovna prijemna zalezitost u noveho auta. Ale kazdy si musi usudek udelat sam. Pisi jen z mych zkusenosti a nekterych ostatnich lidi vlastnici francouzske auto. Treba mam zrovna na auto smulu. Jinak co se tyce nove C5, hodnotim pozitivne :-)
neregistrovaný "martinST"
7. 2. 2008 15:36
Re: krása
Jezdim v peugeotu 307 a jsem naprosto spokojeny, az na drobnosti temer bez zavad, najeto 105tis km. Predtim jsem mel mondeo 2 generace a taky bez problemu-myslim, ze pokud se k autu clovek chova trochu slusne, tak dnes je SKORO jedno jestli je to francouz,nemec,japonec,kvalita je u vsech na vysoke urovni...
anonym
7. 2. 2008 16:01
Re: krása
No k autu se chovam velice slusne..., nekdy az prehnane. Bohuzel me potkala napriklad takova vada, jako ze se mi zacal odlupovat lak na karoserii, lepe receno za levym zadnim kolem na narazniku, bylo mi receno, ze si mam koupit zasterky, coz byl vrchol...po peti mesicich a 5000 najezdenych kilometru. Byl jsem vubec rad, ze mi prodejce nakonec ustoupil a uznal reklamaci. A takove povidacky, ze je to od kaminku atd...jsem mu rekl sve. Nemohu si pomoci, ale nemci jsou jednoznacne lepsi.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 15:40
Re: krása
No tak R19 je uz 13-20 let stare auto, to cekas, ze se Ti nebude kazit? >:D Ja ho mel jako relativne noveho, pred 4 lety jsem ho prodal a oproti konkurenci byl v pohode. Nevim, co nekteri cekaji od takto stareho auta, ktere ma nalitane astronomicke porce kilometru a sve si zažilo. Mejte trochu rozum a kdyz si koupite ojetinu, tak se uz spolehlivosti nezabyvejte. Spolehlivost se da hodnotit leda tak u prvniho majitele. Pripada mi to opravdu jako ve skolce ;-\
neregistrovaný "pany"
7. 2. 2008 11:56
pěkný
Tak se mi zdá, že citroen po novém berlingu opět zabodoval. Uvidíme jaká bude spolehlivost, ale jinak je to na jedničku. A ty elektrony mňam :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "klik-klak"
7. 2. 2008 12:03
absolutní elegance...
Vozy od německé velké trojky určitě neohrozí ale jistě změní postoj hodně lidí k fran.vozům.Nelichotivá nálepka aut,co nejsou moc praktická a nefungují snad s novou C5 také zmizí protože zrovna u Citröenu myslím už nějakou dobu neplatí(mizerný výrobce by nebyl mistrem v rally)
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Tsukubai"
7. 2. 2008 12:26
Re: absolutní elegance...
Osobní zkušenost např.s C5 nemám, ale všude píšou, že spolehlivost je celkem v pohodě. Já měl v r.95 XM s 2l benzínem. Motor těžká pohoda i hydro, měnily se 2 koule, každá za 1100,- ale ten zbytek už tak v poho nebyl. Ale pohodlí a prostor královský.
Ale bavíme se teď především o designu nové C5 a ten je krutej!!! Na rozdíl od Passata, novýho Superbu.
neregistrovaný "vosiczka"
7. 2. 2008 12:06
"Citróni" se mi nikdy moc nelíbili,
tohle je však velmi zdařilý design. Vzhledově to nemá chybu a již několikrát zmiňovaná Octavia je proti C5 průměrná konfekce. Ani Superba, s tou roomsteroidní maskou a humpoláckými klikami u dveří, bych s C5 raději nesrovnával. Vím, že u auta jsou podstatné užitné vlastnosti, nicméně i praktická věc může byt hezká a já se těším, až začnu tohoto "Frantíka" potkávat na silnici.
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2008 14:11
Re: "Citróni" se mi nikdy moc nelíbili,
Vidíš, ja osobne sa teším, aj keď na ulici stretnem niektorého z týchto:
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
neregistrovaný "Miori"
7. 2. 2008 12:22
Cirton
C5 je jedno nádherné auto s dušou a určitou noblesou.Je to auto ktoré má štýl.Mňa mrzí iba to že som jazdil na Levovi 407 a ešte teraz sa zarazím ako jeden koncern vie urobiť tak dizajnovo krásne a čisté autá a na druhej strane tak poruchové.Vrchol bol keď som za jeden mesiac navštivil servis 9krát.Keď teraz vidím modrý showroom mám stále taký divný pocit na žalúdku.Teraz mám obyčajnú nadupanú oktávku II,a je mi jedno že je strohá, tuctová ale je spoľahlivá!!!!!!! a nič v nej nevrže, výstražne na mňa niečo stále nebliká, a neostáva mi stáť na diaľnici... ako krásny ale nanič P407
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pucmeloun"
7. 2. 2008 12:36
Radost pro oko
Jeden z nehjezcich kombiku na trhu
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Ji/Ri"
7. 2. 2008 13:30
4x4
To je jediný nedostatek tohohle skvostu. Jinak je to špička absolutní a myslím, že, jak už někdo nade mnou řekl, to bude král. Ani VWCC, ani Mondeo a ani nikdo jiný. VW je pro vidláky s naleštěným image a vevnitř o ničem (stejně jako tento vůz). Mondeo paráda, ale C5, ta bere dech všem.
Rozbalit vlákno
12
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 13:49
Re: 4x4
Největší vidláci, a vevnitř o ničem, bývají zpravidla ti se vždy "jasným" názorem podobného typu, jako že tímhle autem jezdí jen Xové a jiným zas Ypsiloni. Tupí mudrlanti tohoto ražení sedávají po hospodách nebo u internetu a mají vždy jasno, třeba že v útoku měl nastoupit X a ne Y, netušíc pro ně smutnou pravdu, že jejich "názor" nemá na běh světa sebemenší dopad. ;-)
neregistrovaný "BeranK"
7. 2. 2008 15:43
Re: 4x4
Tohle by se hodilo pomalu do každé diskuze.....takových je tady plno :yes:
neregistrovaný "Ji/Ri"
7. 2. 2008 16:42
Re: 4x4
Hm, máš pravdu. I zde platí to, že jsou výjimky potvrzující pravidlo. Jenže, v tomto případě to tak skutečně je. Jinak jsem člověk názorům velice otevřený a soudy nevynáším. Tohle je jen konstatování reality. V Evropě tomu je jistě jinak, ale Čechy...... :-!
neregistrovaný "Deception"
7. 2. 2008 20:37
Re: 4x4
Co Čechy, ale pověz spíš, že to tak vidí horníci v Ostravě. >:D
Jinak tvé "názory" lítají pořád kolem terče a VW si jde pořád svou cestu, nedbajíce ostravaka, který jim věští již pár let zhoubu. :-!
A ono pořád nic...
neregistrovaný "Ji/Ri"
8. 2. 2008 16:43
Re: 4x4
Seš vůl. :no:
neregistrovaný "Deception"
8. 2. 2008 17:53
Re: 4x4
Sebe definovat nemusíš, to o tobě víme všichni ;-)
neregistrovaný "Ji/Ri"
9. 2. 2008 06:30
Re: 4x4
Že si tak znalý Ostravy, chytrolíne. A gratuluji ke zjištění, že i přes různé náhledy a sympatie k té či oné značce, automobilky vyrábějí dál a to je dobře. A zhoubu? Tu jsem nikdy nevěštil nikomu. Ale jak jsem napsal výše....jsem vůl. :no: >:-[]
neregistrovaný "Ji/Ri"
9. 2. 2008 06:41
Re: 4x4
...že se dávám do řeči na takové prázdné téma....
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 12:21
Re: 4x4
Možná, až nebudeš mít v sobě tolik dětinské nenávisti k VW, možná až potom tu nebudeš za vola. Možná... :-!
neregistrovaný "Ji/Ri"
9. 2. 2008 13:52
Re: 4x4
Jsi obyčejný ..... Jaká nenávist vůči VW? Jediné, co nenávidím jsou hňupi tvého malého formátu. Končím, hňupe.
7. 2. 2008 13:47
Naše doba - náš C5
Žijeme v době, kdy vnímání našich vlastních potřeb je dnes a denně masírováno reklamou, míra úspěchu člověka je z pohledu společnosti přímoúměrná výši jeho příjmů, kvantita je ve jménu potřeb masy vydávána za kvalitu...

A tak i Citroën musí přijít s vozem, který uhrane masu, většinu. Vozem jehož design zapadá do v současnosti prosazovaném názoru na krásu, touhu působit "aktivně". Vozem, který zaručí příjmy.

A proto všechno tleskejme Citroënu. Za způsob jakým se popral s touto skutečností. S jakou lehkostí vytvořil modlu, budoucího krále třídy, prodejního skokana. Jak dokázal ukázat na křečovitost a již mírnou trapnost v přešlapování konkurence...

Přivítejme Citroën C5 - korunního prince a budoucího krále. :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 13:52
Re: Naše doba - náš C5
Hezky napsáno, hlavně za toho prodejního skokana by se měli v Citroenu pomodlit, pokud by to vyšlo, pak by v další generaci mohl být C5 opravdu chápán jako vůz, který zaručí příjmy, abych použil tvého příměru. Z fotek to zatím vypadá, že by s tím neměl mít problém. ;-)
7. 2. 2008 14:46
Re: Naše doba - náš C5
Nevím, nakolik jsou Francouzi pobožní, ale přál bych C5 úspěch, resp. tedy prodejní úspěch. Peníze, které by automobilce umožnili nové zajímavé koncepty (koncepty ve fr. podání). Nové technologie a "zvláštnosti", které budou nasazeny v dalších modelech. To je pro mě Citroën. Přál bych C5, aby se stal takovým Cayennem v Citroënu.

Sice to sem nepatří, ale je zajímavý vztah majitelů dané automobilky a výrobky produkovanými. Představím-li si haldu malých akcionářů, resp. finanční skupinu, apod. Vychází mi z toho, že bude tlak na ziskovost jako jediné převládající kritérium. A toho se nejsnáze dosáhne nízkými náklady a objemem produkce. Naproti tomu, když se podíváme na vznik (evropských) automobilek - byly za nimi konkrétní jména a ideály. Zisk umožňoval pouze rozvíjet nové nápady. Nápady, které vyprofilovaly jednotlivé značky i do dnešní podoby.
Avatar - Dinar
7. 2. 2008 15:06
Re: Naše doba - náš C5
Jo, kdyby C5 zastal pro Citroen roli Cayenne, byla by to výhra. Papírově (fotky, tech. údaje) to zatím vypadá velmi dobře, otázkou bude, ostatně jako vždy, nastavení té správné ceny. Ale tohle Citroen umí, tedy rozhodně lépe než ostatní francouzské automobilky. Neměl by se konat příliš ambiciozní atak a po půl roce útěk do zákopů s desetitisícovými slevami, to danému modelu vždycky víc uškodí než prospěje, ale jak říkám, tohle problém Citroenu většinou nebyl.

A k tomu druhému odstavci se dá říct snad jen, že byla jiná doba, je to jako přečíst si třeba historii Applu a pak se podívat na dnešní computerový byznys, nebe a dudy, a to není tak velký časový odstup jako v případě automobilové branže.
7. 2. 2008 15:25
Re: Naše doba - náš C5
Na cenu si musíme ještě počkat, tak čekejme.
neregistrovaný "MICHALOV"
7. 2. 2008 14:25
DESIGN
JE TO krásný auto ale kam se poděl cioeňácká avantgarda je to usedlí jak laguna a passat
Rozbalit vlákno
0
Avatar - www.skodaoctavia.cz
7. 2. 2008 14:44
Audi ???
První co mě napadlo když jsem to viděl ze srany Audi. A on je to citron :-) .
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "PREMDA"
7. 2. 2008 14:46
SUPERMAINSTREAM
Před nedávnem tady jeden a půl křiklouna prohlšovalo něco o pomyslném segmentu supermainstreamu v spovislosti s Passatem.
Všechno, co většina o nové C5 zatím ví, je jen teorie a poznatky z fotek. Už z těch je jasné, že nová C5 strčí po stránce designové Passata do kapsy. Spíš ho zadupe do země. S kvalitou a spolehlivostí jsou na tom C5 a Passat skoro stejně. V pohodlí vyhrává C5, v tvrdosti podvozku zase Passat. V image ma C5 taky jasně navrch. Citroen ma punc jedinečnosti, to je image, kterou mnoho automobilek nemá a VW je k ni hodně daleko. Image Passatu jakožto tucťáka cesťáků se jen tak vylepšit neda.
Zanedlouho připíšu jak se s novou C5 jezdí.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Deception"
7. 2. 2008 20:39
Re: SUPERMAINSTREAM
Image a C5? A proč se tedy neprodává? Což platí obecně pro všechy C. >:D
neregistrovaný "PREMDA"
8. 2. 2008 08:29
Re: SUPERMAINSTREAM
Ale prodává. Probém není v autě, ale v lidech tady v Česku. Zpátečnický francouz se můze taky zeptat proč někdo chválí Škodu, když se vůbec neprodává. Odpověď je jednoduchá. VW stejně jako Citroen jsou regionální prodejci. Ostatně na tohle téma napsal Marianek zajímavý článek v jeho blogu.
neregistrovaný "FX_"
8. 2. 2008 14:13
Re: SUPERMAINSTREAM
S tím se nedá souhlasit. VW prodává po celém světě, nikoli jen v Evropě, kde je to prodejní špička (již několik let).
neregistrovaný "PREMDA"
8. 2. 2008 20:11
Re: SUPERMAINSTREAM
Ne neprodává. Prodává se ve střední Evropě, kde se prodeje propadají. Začíná se prodávat v Číně. V USA je VW propadák. VW se snaží být velkým hráčem, ale jeho úspěchy hraničí počet něměcky mluvících v Evropě. Passat je už za zenitem, stejně jako většina produkce VW. Měli by spěchat s novými modely.
neregistrovaný "Deception"
9. 2. 2008 12:27
Re: SUPERMAINSTREAM
No já nevím o co ti jde.
VW na tom není vůbec špatně, tak , jak se tady snažíš líčit. Je to vůbec nejúspěšnější evropská automobilka, expanduje do asie, kde se jí začlo hodně slušně dařit, v USA není VW žádný propadák, ne jak italové, kteří museli trh vyklidit. VW roste i tam, nepatrně, ale roste.
To, co tady píšeš, jen potvrzuje moji doměnku, že absolutně nemáš páru o tom, co který trh potřebuje. Zrovna v USA se prodávají takové vozy, o které by tady nikdo ani nezakopl. A v Evropě? Jak říká FX, prodejní špička, to rozhodně nenasvědčuje tomu, že by měli problémy s prodejem současných modelů ;-)
neregistrovaný "PREMDA"
9. 2. 2008 12:57
Re: SUPERMAINSTREAM
12% pokles prodejů na domácím trhu je problém, který nezastře ani výborná PR značky VW. Přečti si např. Mariánkův blog. Vypovídá a mnohém.
neregistrovaný "Donaldd"
8. 2. 2008 07:38
Re: SUPERMAINSTREAM
Sakra PREMDO, ty budeš asi nějak motoristickej novinář, že už si C5 testoval a i dlouhodobě, když tu kážeš o spolehlivosti.
neregistrovaný "PREMDA"
8. 2. 2008 08:31
Re: SUPERMAINSTREAM
Stávající generace C5 je na tom se spolehlivostí podobně jako stávající Passat.
neregistrovaný "Daves"
8. 2. 2008 12:26
Re: SUPERMAINSTREAM
Svez se v Passatu a C5.Tohle bude mozna jine ale C5 je popelnice. :-!
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 15:45
Pekne Audi
Uz jsem to tady nekolikrat psal. Kdyz komukoliv ukazu fotku nove C5 kde neni videt znak, tak mi kazdy odpovi: Audi? Ford? Ale jeste jsem neslysel, ze by nekdo rekl Citroen. Je to skoda, ze zrovna tato znacka zalozena a osobitem designu takto zabredava do nudnych vln nemecke konkurence. Kdyz to srovnam s CX, DC, AX, XM i tou C4, tak tohle je proste nuda. Hezke auto to je, ale leda tak od Audi... Proto rikam, ze se Citroenu design nove A4 opravdu podaril, jste dobri, ale ted pro nas fanousky Citroenu ukazte novou C5, prosím :-|
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pogo26"
7. 2. 2008 17:31
Re: Pekne Audi
naprostý souhlas, tohle auto zapadá na úroveň mazdy6, mondea,pas...
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 2. 2008 21:04
Re: Pekne Audi
BOHUŽEL musím tak trochu souhlasut.
Citroen byl vždy zárukou originality. No tlak na úspěch, prodeje je enormní.Štřední se zahušťuje, a to je pro nás, kteří střední jezdí je jen dobře.
Passat není tak hrozný, ale ničím nepřekvapí. Nová Vectra(Insigna) zřejmě naváže na ošklivou Corsu, takže krom prostoru nevidím důvod volby. Mondeo je robustní, velké, ale ztrácí vyváženost hmoty.Navíc hlučné motory nepotěší, kýčovitě
stříbrný interiér dokoná zkázu.
Jediný, kdo je inovativní, je Renault se svojí Lagunou III.
Zcela originální pojetí jak sedanu tak grandtouru, vyvážená,atletická. Interiér překvapí precizním zpracováním, bez přeplácanin s decentně vkusnou elegancí.
Přesto, nebo právě proto přeji nové C5 mnoho zdaru. :yes:
neregistrovaný "martinST"
7. 2. 2008 15:51
do mondea
Nemuzu si pomoct, ale hooodne mi designove pripomina nove mondeo. Co se tyka interieru, tak ten se fakt povedl, tvar sedadel i palubni desky opravdu zve k nasednuti. Interier je vskutku parada!!!
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Pentel"
7. 2. 2008 23:31
Re: do mondea
S tím Mondeem souhlasím.
neregistrovaný "lhss"
7. 2. 2008 16:03
ne
anno ;-)
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 2. 2008 16:05
citroen - věčná plečka
DS+ kachna a dál už nic.
Rozbalit vlákno
5
7. 2. 2008 18:27
Re: citroen - věčná plečka
Ty si veľa rozumu teda nepobral... :no: Vymenuj viac výnimočných konštrukcií u nejakej inej automobilky...
Okrem toho si trestuhodne nespomenul C7 Traction Avant. Takže?
anonym
7. 2. 2008 22:14
Re: citroen - věčná plečka
Konstrukce, ktery jsou vecnym zdrojem problemu a navstev v servisech, nejsou nicim vyjmecnym. Citroen, Renault a Peugeot jsou sroty. To je jasny ze zkusenosti majitelu, tabulek a ne obrazku.
Avatar - Ronault.
7. 2. 2008 23:24
Re: citroen - věčná plečka
Ty jsi ten majitel se zkušenostmi, nebo taháš za sebou jen kačera či jezdíš ve Fabce?
neregistrovaný "*"
8. 2. 2008 21:32
Re: citroen - věčná plečka
Povedal by som, ze ty mas srot v hlave namiesto mozgu... :no:
neregistrovaný "greg888"
9. 2. 2008 17:58
Re: citroen - věčná plečka
mam citroen 8 rokov - 240 000km a je to nezmar bez problemov
neregistrovaný "BeranK"
7. 2. 2008 17:00
Citroen a design
Takže obligátní a mnohokrát opakované tvrzení - C5 se zatraceně povedla, je nádherná, stejně nádherná jako třeba Mondeo. Kdo tady zase bude provádět porovnání s Passatem, či něčím jiným a nakonec třeba i s tím Mondeem je chudák. Asi proto, že nedokáže uznat, že krásných může být i víc aut a každá ta krása je trochu jiná. Mondeo mně okouzlilo už v posledním Bondovi, na fotkách a v reálu taky.

A doufám, že s C5 to bude stejné - že to bude stejná krása i v reálu. A asi to tak bude, protože zas takové překvapení to není. Shodou okolností Euroford a Citroen mají v poslední době nejhezčí auta. Čtyřka od C (ne sice vnitřek) byla hodně povedená (daleko lepší než neustále velebené Bravo) a obě Picassa patří k tomu nejpohlednějšímu, co lze v dané kotegorii potkat. Zdařilý je i design SUV Citroenu (C-crosser), s ním se podle mně Citroen vypořádal mnohem lépe než Peugeut. Citroeny jsou nyní jednoznačně nejhezčí auta (i jako celek) na jih a západ od Alp.

No a co se týká kvality, dva kolegové loni přesedlali na C5 - z Peugeotů a na rozdíl od 307, 306 breaku a dvou 406 si na nic nestěžují. Takže to s tou kvalitou nebude asi zdaleka tak špatné, jako u Peugeotů nebo jako u Renaulta.

C5 se povedla, popřejme jí spokojený a dlouhý život a už se těším, až si ji prolezu v reaálu.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "pogo26"
7. 2. 2008 17:37
Re: Citroen a design
nevím co tady plácáš o renaultech, jestli umíš číst, zkus se podívat na statistiky posledních let a neomílej pořád dokola bláboly co tady vyčteš od pár géniů Auto.cz
neregistrovaný "povaleč"
7. 2. 2008 17:42
Re: Citroen a design
Nerozehrávej teorie o ne-kvalitě.Kmarád koupil znovu novou P607,se starým najel 370 tkm a jediné skutečné poruchy byly třikrát prasklý držák nádobky ostřikovačů.Servis byl dělán ve značkové opravně-u prodejce.Za 4 roky to celkem ujde.Asi by si další nevzal,po měsíci najeto přes 7 tkm.Jiná auta než pažouty nekupují dlouhá léta.Je to i o zacházení,servise.Ne jen místo původu a značka.
neregistrovaný "povaleč"
7. 2. 2008 17:32
hezké auto!
".....v Bruselu, který je centrem důležitého trhu Beneluxu." To je zásadní věta a názory čechů a občanů SK asi u PSA nikoho moc nezajímají.Takže, hezké auto. :yes:
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "BeranK"
7. 2. 2008 17:34
Re: hezké auto!
No a co? Tím si nám chtěl říct jako co? A myslíš, že tvoje názory tady někoho zajímají. Dost nepochopitelná reakce, převal se na opačný bok a povaluj se dál.........
neregistrovaný "povaleč"
7. 2. 2008 17:47
Re: hezké auto!
Tys to nepochopil?To je pak těžké....No jo,dnes už má trubky s netem fakt každý.Ale uznávám,že tvůj názor je neskutečně obohacující a všichni na tvůj hek čekali >:D
7. 2. 2008 17:48
slovní zásoba
Subjektivní diskutující bravují krále mainstreamů a prince lowendů, vydávají ortel palcem nad designem a kvalitou a věří v prémie! Teda prémiovou hvězdu segmentu!-sorráč --- tento příspěvek byl vytvořen z nejčastějí se vyskytujících slov. Sem myslel, že se jako něco dozvim ne a vono ho**o :-(
Rozbalit vlákno
1
7. 2. 2008 18:26
Re: slovní zásoba
A čo tak pohnúť trochu rozumom a napísať nejaký vlastný názor?
7. 2. 2008 18:56
Asi takhle....
Citroenu sem nikdy nevěnoval pozornost - ale co sem viděl tyhle fotky, tak je to moc hezký auto - fakt povedený - až na ty zadní světla - v sedanu jako LEXUS a v kombi jako PEUGEOT, ale to se dá rozdejchat - klidně bych si tohle auto koupil.. :yes:
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "bende"
7. 2. 2008 19:36
sedan
pěkné auto, ale kdybych se rozhodoval jestli koupit, tak NE!!! Důvod je v tom že je to sedan. Jako liftback by to byla parada. A je to škoda, protože z meho pohledu je to první citroen co ma našlapnuto k trhaku. Fakt pekne auto.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Luu"
7. 2. 2008 20:40
noooo
jenom kratce...tohle je prvy Citron ktory sa mi paci...dokonca je krasny...podarilo sa im to...exterier aj interier 1
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "maZDAR"
7. 2. 2008 21:14
Paci sa mi tento koment:
"Až do nedávna to vypadalo, že Mondeo bude soupeřit jen s Passatem a novou Vectrou, ale letní příchod Laguny a dnešní představení nového Citroënu C5 mění radikálně rozložení sil." - autor urcite myslel zapasenie o druhe miesto, lebo kazdemu je jasne, ze kralom je nova Mazda6! :-!
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "Vel Satis"
7. 2. 2008 21:56
Re: Paci sa mi tento koment:
MaZDARe buď konkrétní prosim. Nová Mazda 6 je králem asi tak přibližně čeho?
Navíc věta typu, že každému je jasné zní jak z úst diktátora, anebo přinejmenším génia. Ale ten je jen jeden. :no:
neregistrovaný "maZDAR"
7. 2. 2008 22:00
Re: Paci sa mi tento koment:
Ale prosim Ta, neber to zas tak vazne ;-) C5 je krasne auto. Paci sa mi. Len sa ma trosku dotklo, ze "pan" redaktor tu vymenuvava zastupcov jednej triedy a na horuceho favorita a pre mna suvereneho vitaza pozabuda ;) Ina mi je to srdecne putna. Takze aby som sa vratil k Tvojej pripomienke a bol konkretny - nova Mazda6 je pre mna kralom triedy v spolahlivosti, designu a jazdnych vlastnostiach. :-!
anonym
8. 2. 2008 00:03
Re: Paci sa mi tento koment:
ehm, no nechci se te dotknout, ale co se tyce jizdnich vlastnosti, tak ve vsech smerech je mondeo lepsi nez cokoliv od konkurence, vcetne tebou opevovane mazdy6. (s vyjimkou bmw3)Ze ford dela jedny z nejlepsich podvozku v danych tridach je proste fakt!
neregistrovaný "martinST"
8. 2. 2008 00:08
Re: Paci sa mi tento koment:
A navic, co se tyce jizdnich vlastnosti, tak pokud nekdo od auta chce co nejvetsi pohodli a plavnost, tak bych se vubec nedivil pokud by sel do teto nove C5, hydropneumaticke podvozky od citroenu jsou opravdu neco, kdo nezazil na vlastni kuzi(nebo spis zadek :-) ) o hodne prisel
neregistrovaný "Standak"
7. 2. 2008 22:56
Pěkný
Copak vo to, auto je to pěkný. Ale s tím králem na kterého ho tady hodně diskutujících pasuje bych brzdil. Kolik z vás plánuje koupi auta v téhle kategorii a kolik zrovna C5? Nebudu daleko od pravdy, když tipnu že nikdo +/-1. Já na štěstí před rozhodnutím o koupi auta nestojím, ale několik známých už nějaký měsíc přemýšlejí co koupit v této kategotii a nic jim prostě nesedí.O C5 řeknou že je pěkná, ale to je vše. A řeknu vám jak to dopadlo, jeden pořídil passata, druhý M6 combi, třetí čeká na passata coupe. Prostě nikomu se nechce experimentovat a přesto zvolili jakýsi kompromis.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pentel"
7. 2. 2008 23:11
Vypadá jako new Mondeo
Ať se na něj dívám ze všech stran, tak mně nějak porád připomína new Mondeo (mimochodem, taky povedená kára). Nic proti, francouzům se desing povedl. Vypadá moc pěkně a je oproti např. new Superbu proporčně vyvážený. Je vidět, co měli návrháři přilepené na prkně. Ale němec to není. :-((
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "zibi2"
8. 2. 2008 00:55
Krása versus kvalita
Po mém soudu esteticky velmi vydařené auto. Jenže je to citroen a to sice znamená historii kterou může leckterá automobilka závidět jenže také mizernou kvalitu a sní související podbízení cenou a to až za hranicí úcty sama k sobě. Sám jsem C5 současné generace měl jakožto druhé auto na dlouhé cesty (HDI)a krom směšné ceny (pod 0,5 mil) to auto bylo strašné. Přišlo mi to jako návrat o min. 7 let zpět.
Nicméně doufám že se mýlím a to vše co popisuji v daný moment neplatí, což bych si sám přál neb je opravdu nová c5 moc hezká.
Rozbalit vlákno
3
8. 2. 2008 12:11
Re: Krása versus kvalita
A čo bolo na tom aute také strašné? Keby si to radšej konkretizoval. Pretože takému tvrdeniu sa dá veriť len ťažko.
neregistrovaný "zibi2"
8. 2. 2008 14:06
Re: Krása versus kvalita
Má kritika je vedena ve dvou rovinách. A to za prvé podbízení cenou - a to je myslím jasné. A za druhé - popořadě, lokentní opěrka jak z autobusu, velmi levně působící interiér, naprosto žádný cit ani přesnost řízení (a to vím že to není sporťák) atd. Nicméně není to o tom, že by to auto bylo v něčem špatné výrazně, ale jako celek bylo prostě v každé věci nic moc. To se těžko konkretizuje. A věř aut jsem měl dost, ale z nových byla bohužel C5 nejhorší. Bohužel
anonym
8. 2. 2008 22:07
Re: Krása versus kvalita
Takže to nebolo strašné, ako píšeš. Bol to len subjektívny dojem. Iste, mäkké francúzske podušky sú mohutnejšie a nelícujú tak presne ako presné nemecké plasty. Lacno pôsobiace plasty? Myslel si tým, že čo nie je čierne, automaticky pôsobí lacno? Presnosť riadenia - milý priateľ, to si sa mal obzrieť po inej značke. C5 je kráľovtvo pohodlia a ležérnosti, plavba, nie jazda. S tým treba počítať a chcieť si na to zvyknúť. Neporovnávať s Vectrou alebo Passatom, C5 ladí úplne iné tóny. A to "podbízení" cenou: Kto nemá značku rád, proste hľadá chyby. Keby si bol fandom značky, kvitoval by si, že zaplatíš menej ako u konkurencie. Alebo by si výskal nadšením, že môžeš zaplatiť o 50 tisíc viac.
Vidíš, tvoje argumenty vlastne nemajú váhu. C5 zďaleka nie je strašné auto. Ibaže si od neho očakával, čo neponúkalo, a jeho ponuka nemala veľkú cenu pre teba. Tvoja C5 stretla nesprávneho majiteľa a Ty si jazdil nesprávnym autom. Možno to tvoje bývalé auto niekomu rozpráva, aký otrasný si šofér, ktorý navyše nedokázal oceniť jeho prednosti...
neregistrovaný "M4O"
8. 2. 2008 07:21
Krasa
Krasne auto, sice sedan ma zadne svetla podobne Audi ale je to pekne. A Combi...snad jedno z najkrajsich ake som kedy videl.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "4al"
8. 2. 2008 07:45
http://www.c5.citroen.com/medias/fr/18197_2008-01-14_C5_Tari
...
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Škodováček"
8. 2. 2008 11:29
Re: http://www.c5.citroen.com/medias/fr/18197_2008-01-14_C5_
Ano a zde je důkaz. Tyto podstatně nižší ceny na novou C5 než za naši Oktávku to jasně dokazují o kolik je škodovka lepší. Každý rozumný člověk si raději těch 100 až 200 tisíc připlatí a vezme Oktávku než tohohle levné žabožroutí pozlátko!
neregistrovaný "silda"
8. 2. 2008 14:11
Re: http://www.c5.citroen.com/medias/fr/18197_2008-01-14_C5_
Tak že když je dražší je lepší no to je opravdu názor odborníka mně ta předražená mrcha stojí před barákem a taky mně to sere.
Avatar - dochtor
8. 2. 2008 13:03
liftback
Pane Láníku, výrobca nezdôrazńuje "ústup" od liftbacku k sedanu preto, lebo to nie je pravda. Modely DS, CX, C6 neboli resp. nie sú liftbacky. Odporúčam trošku viac študovať, kým niečo vypustíte do sveta...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Ondrej Lanik, Auto.cz"
8. 2. 2008 16:47
Re: liftback
Asi jsme si nerozumeli. Ja snad nekde uvadim ze DS, CX, C6 jsou liftbacky?

Prechod Citroenu od liftbacku k sedanu podle mne je prekvapeni proto, ze v poslednich 15 letech v teto tride Citroen zadny sedan nemel. Xantia (1993) i prvni C5 (2000) - coz jsou modely, ktere povazuji za prime predchudce novinky - byly liftbacky.

Co presne bych mel vice nastudovat?
Avatar - dochtor
8. 2. 2008 17:56
Re: liftback
Dovolím si Vás citovať: "Doby, kdy všechny modely s dvojitým šípem ve znaku, měly praktickou výklopnou záď jsou zřejmě definitivně pryč"
Táto veta jednoducho nie je pravdivá.
neregistrovaný "Ondrej Lanik, Auto.cz"
8. 2. 2008 18:34
Re: liftback
Ta doba byla prave pred 10 lety. Xsara, Xantia, XM - to je to o cem mluvim.

Asi se neshodneme. Nejsem pametnikem ani odbornikem na dlouhou historii Citroenu, ale stojim si za svym tvrzenim v clanku. Vasim pravem je mit vlastni nazor, vlastni pohled.
8. 2. 2008 13:10
Kde je GTI?
Kde je GTI? Co se s ním stalo ? Uviděl C5, zaplakal nad designem apoštola Volcvágen, odpojil se z diskusí a šel vybírat novou C5 ?
Rozbalit vlákno
1
neregistrovaný "Daves"
8. 2. 2008 16:44
Re: Kde je GTI?
To tezko... ;-)Pastiky on nema rad tak jako ja :-!
neregistrovaný "www.abapneu.cz"
8. 2. 2008 14:42
NERAD to přiznávám
NERAD to přiznávám, vždycky jsem byl zastáncem koncernu VW, sám s novým Passatem jezdím,ale tohle auto je opravdu mooooc povedené.Myslím, že se bude prodávat opravdu dobře.Konkurovat může opravdu ve své třídě čemukoliv.Uvidíme ale jak to bude s kvalitou provedení atd.....
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Juro2"
8. 2. 2008 17:36
Re: NERAD to přiznávám
konečne ;-) som rad že aj človek čo je zástancom VW pochválil konkurenciu
to sa často nestáva aj keď nechápem prečo ja sám mam VW rad ale netvrdím ako 80% ľudí ktorí sú zástancom tejto značky že ostatne auta hlavne Francúzke a Talianske sú zle nie to veru nie mam skúsenosť s VW , Renaultom , Citroenom a Fiatom a poviem vám že čo sa tyká spoľahlivosti je VW úplne ale úplne rovnako ako ostatne spomínané značky pre spresnenie mal som Citroen Xantia , Fiat Marea , Golf 4 a momentálne Renault Laguna a je to to iste ešte by som povedal že najviac opovrhovaný Fiat je na tom lepšie ale to môže byt len modelom no ale čo chcem týmto povedať ?? konečne majte rozum a pochopte že nie len to čo je nemecké je kvalitne nie už to dávno neplatí možno ani neplatilo ale čo bolo to bolo hlavne je čo je

k new C5 je krásna a myslím že s konkurenciou dosť zatrasie
neregistrovaný "Juro22"
8. 2. 2008 17:40
Re: NERAD to přiznávám
konečne ;-) som rad že aj človek čo je zástancom VW pochválil konkurenciu
to sa často nestáva aj keď nechápem prečo ja sám mam VW rad ale netvrdím ako 80% ľudí ktorí sú zástancom tejto značky že ostatne auta hlavne Francúzke a Talianske sú zle nie to veru nie mam skúsenosť s VW , Renaultom , Citroenom a Fiatom a poviem vám že čo sa tyká spoľahlivosti je VW úplne ale úplne rovnako ako ostatne spomínané značky pre spresnenie mal som Citroen Xantia , Fiat Marea , Golf 4 a momentálne Renault Laguna a je to to iste ešte by som povedal že najviac opovrhovaný Fiat je na tom lepšie ale to môže byt len modelom no ale čo chcem týmto povedať ?? konečne majte rozum a pochopte že nie len to čo je nemecké je kvalitne nie už to dávno neplatí možno ani neplatilo ale čo bolo to bolo hlavne je čo je

k new C5 je krásna a myslím že s konkurenciou dosť zatrasie
anonym
8. 2. 2008 21:55
Re: NERAD to přiznávám
"... a poviem vám že čo sa tyká spoľahlivosti je VW úplne ale úplne rovnako ako ostatne spomínané značky ..." Konečně po dlouhé době zase jeden rozumný, nepředpojatý názor.
anonym
8. 2. 2008 22:13
C5 krasavec............A VW zadna Slava!
new C5 moc,moc pekna..Opravdu se povedla..
Mimochodem ve statistikach spolehlivosti je u VW realita mnohem horsi nez jeho povest.Napr.Passat se nedostal ani do prvni dvacitky!! Jakejkoli japoncik si strci VW do kapsy...
Rozbalit vlákno
0
20. 1. 2012 16:04
mám dotaz
U Citroenu žádného není pohon 4x4 ? C5 také ne ?
Rozbalit vlákno
0