Slovní přestřelky mezi triem německých prémiových automobilek nejsou ničím až tak výjimečným. Ta poslední přinesla kritiku čtyř kruhů ze strany Alpiny, výkonnostního ladiče BMW.
Proč by v Ingolstadtu z jeho slov neměli mít radost?
Alpina přichází u XD3 s výkonem 245kW, což je sotva postřehnutelné vyladění sériové M40d s 240kW. A 245kW je pořád horší hodnota než má sériová SQ5 (255kW). A dvorní tuner Abt, což je to s čím by se měla Alpina porovnávat ladí SQ5 na 287 KW. Takže myslím, že by šéf Alpiny měl trochu méně povídat a trochu více máknout. :-)
Re: Proč by v Ingolstadtu z jeho slov neměli mít radost?
Alpina XD3 má 388 koní a akceleraci z 0-100 km/h za 4,6 s. Audi SQ5 má 347 koní a akceleraci za 5,1. ABT to vylepšilo na 390 koní a 4,9 s. Půl sekundy je v akceleraci srovnatelných vozů propastný rozdíl. Takže myslím, že bys méně radit a lépe googlit.
To se mi tu líbí každý řeší maximální výkon který je mi mnohdy k ničemu a neřeší specifický vykon a to je ten než se dostaneme na určitý otáčky třeba při 7500ot pak to vypadá tak že má někdo 500 koní a já ho pojedu s300 konami