Zdá se, že elektrické Porsche Taycan má nakročeno k nečekanému úspěchu. Podle posledních informací už si ho totiž objednalo více lidí, než elektrický hatchback Volkswagen ID3.
aby neměl Arnie těžkou hlavu z faktu že jezdí Hummerem …… :D:D:D
no a ekologické filmové superstars už nemusí jezdit Priusem když chtějí předvádět svůj pozitivní vztah k přírodě …
a Tesla? no Musk se snažil co to šlo hrát si na prémii ale jakmile se objevila skutečná prémie, má Musk vymalováno a zbude mu model 3, který se sice snaží označovat jako prémii ale my víme své :*):*):*)
Takže Porsche fajn, teď už jen zajistit aby Taycan samovolně nevybuchoval jako elektrické Hyundaie, Tesly a čínské EV. Ten poslední Hyundai Kona sebou pěkně vzal celou garáž … a to tam jen stál, ani se nenabíjel.
To mi pripomina detske napisy jako "Pepa miluje Jitku". Nakonec z toho vsichni vyrostou, nekdo driv, nekdo pozdeji. Jezis kdyz mi to nezajima, tak to nekomentuju, leda ze by tu Jitku taky miloval, tady zcela neuspesne.
A vo tom to bude, je to laska platonicka, protoze na ni proste nema, tak mu nezbejva nez hejtrit. Ma vyhodu. Je ve vetsine
A co takhle si o tom jen tak poklábosit na webu k tomu určenému? Je logické, když tady chodí lidi, co mají rádi auta, že nebudou oslavovat prominentní elektroplečku.
Arnie hodne otocil a naopak ted ekologii podporuje.
S tou teslou mi to bylo celkem jasne, jakmile se klasicke luxusni automobilky se svym obrovskym knowhow a se svoji kontrolou kvality pustej do elektromobilu, tak bude mit Tesla problem. Tesla za 100.000 Euro nebo Porsche za o malinko vic.. ja bych mel taky jasno.
Teprve teď to začne být zajímavé - BMW, Audi, M-B, Tesla ...
Nicméně se potvrzuje, že e-auta jsou jen pro bohaté a to i v Německu. Zkrátka - musel by se objevit nový Henry Ford a začít vyrábět e-auta skutečně masově a levně. Pod mega to nejde a to ještě s mizerným dojezdem a kvalitou.
Porsche bylo vzdycky jen pro bohatsi, takze zadna zmena. Nevsim jsem si, ze by benzinova Panamera byla nejak zvlast levnejsi nez eletrickej Taycan, spis naopak...
V nizsich tridach to prijde s nabehem masove vyroby. Navic si lidi neumej spocitat TCO, ktery uz dneska u nekterejch elektroaut vychazi relativne zajimave (byt zadny zazrak to neni).
No TCO žiadna sláva nie je. Pri luxusných autách to nikoho netrápi. V C/D segmente je imitujúci dojazd. Nepôjdem s deťmi k moru 20 hodín miesto 12. A v B segmente kde by som si EV vedel predstaviť ako druhé auto do rodiny je TCO do 100 tisíc km minimálne o 50% vyššie a to aj keď neberieš žiadne holátko.
"Jurgena Stackmanna - člena představenstva VV" to je zkratka VelkejVojeb? to ty vosle neumis ani spravne napsat firmu sveho chlebodarce? jinak muze vyhlasit ze maj zalohu na 100tisic, je to neoveritelny udaj
Nejsou reálné objednávky, ale vyjádření zájmu, tak horký to zase nebude - i přes zálohu se dá rezervace vždycky zrušit. Realita prodejů elektrošuplíků se teprve ukáže ;-)