Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: BMW Z4 se kvůli nízkým prodejům nemusí dočkat nástupce

BMW Z4 je sice stále ještě poměrně čerstvou novinkou, ale jeho budoucnost v současnosti nevypadá příliš růžově. Třetí generace dvoumístného roadsteru s označením Z4 může být totiž poslední v jeho historii.  
Zpět na článek
31. 7. 2019 17:09
31. 7. 2019 18:02
1. 8. 2019 08:39
2. 8. 2019 12:26
1. 8. 2019 08:22
1. 8. 2019 08:40
1. 8. 2019 08:50
1. 8. 2019 09:06
1. 8. 2019 09:32
1. 8. 2019 09:34
1. 8. 2019 10:25
1. 8. 2019 11:10
1. 8. 2019 12:45
1. 8. 2019 13:57
1. 8. 2019 12:43
31. 7. 2019 21:22
31. 7. 2019 21:55
1. 8. 2019 04:19
31. 7. 2019 21:22
31. 7. 2019 23:01
1. 8. 2019 06:32
1. 8. 2019 11:52
Avatar - Beefcake
31. 7. 2019 17:09
Zaujimave
Pritom auto ma vsetko, po com bychari tuzia. Ze by bol problem inde ?
Rozbalit vlákno
31
Avatar - Zetti
31. 7. 2019 18:02
Re: Zaujimave
Odpovim otazkou. Znas nekoho kdo si to koupil? Novy v jakekoliv generaci. Ja ne. Tedy mimo me.
Avatar - Beefcake
1. 8. 2019 08:21
Re: Zaujimave
Zhodou okolnosti miestny kseftar s realitami. Toho som na inej znacke za posl.20 rokov nevidel.
Avatar - Zetti
1. 8. 2019 08:39
Re: Zaujimave
To si na omylu. S realitama nekseftuju. Par domecku sem postavil, ale zadny neprodal.
1. 8. 2019 08:22
Re: Zaujimave
Zetti ty jsi můj hrdina
:yes:
Myslím, ze problem je v te platene strese...
Avatar - Zetti
1. 8. 2019 08:40
Re: Zaujimave
Jj jeden z problemu je platena strecha. Ti co po ni volaji, jsou slyset, ale nekupuji a ti co kupuji si radsi daji SLK
Avatar - Dinar
1. 8. 2019 08:50
Re: Zaujimave
Aspoň si ten článek přečti, než začneš rozumovat. To o nízkých prodejích vychází z čísel předchozí generace (ta měla střechu plechovou), na to, aby někdo hodnotil prodeje aktuální generace, je brzo, to auto se reálné prodává pár měsíců.

Každopádně, ten článek je snůška obecných blábolů, které sepíše kdokoliv za pět minut, podobné o konci Z4 vycházely i před deseti lety. Co skutečně bude za šest let, až skončí gen. cyklus současné Z4, neví nikdo, jestli bmw bude nuceno dělat jen el. auta nebo min. hybridy, o tom může jakýkoliv novinář dnes jen spekulovat, pokud budou spal. motory legislativně opravdu výrazně omezeny, pak je celkem logické, že Z4, tak jak ji známe, skončí, stejně jako 90% všech ostatních modelů.
Avatar - Zetti
1. 8. 2019 09:06
Re: Zaujimave
Na E89 se cekalo v dobe atmo sestivalcu 6 mesicu. Asi to nebylo kvuli nezajmu. V Cesku nebyly tenkrat po zahajeni vyroby vubec, musel sem ji tenkrat privezt z Nemecka. Na cekaci dobu si stezovalo hodne lidi. Kdyz budes chtit tak si to urcite dohledas na foru https://www.zroadster.com/…s/bmw-z4-e89.32/
Avatar - Dinar
1. 8. 2019 09:32
Re: Zaujimave
Ukaž mi jakýkoliv zdroj na netu, kde se píše o špatných prodejích G39.
Avatar - Zetti
1. 8. 2019 10:25
Re: Zaujimave
No on to bude spis G29, ale to je jedno. Nemam ani nehledam informace o prodejich, ja bych si to uz nekoupil uz jenom kvuli hadru na strese.
Ani ne tak kvuli tomu ze tam je hadr, ale kvuli vnitrni aerodynamice diky absenci zadnich oken. Musi tam tahnout jak do senkrovny. I na nohy. Jen ten kdo sedel v E85 a E89 vi o cem mluvim.
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2019 10:57
Re: Zaujimave
Vzhledem k inflaci je potřeba aby prodeje nestagnovaly = ale docela výrazně ROSTLY. No a ono možná i padají = všechno špatně

Ale pojetim konstrukcí zlatym poměrem rozvoru a rozchodu tuhostí prostě celkově = je tahle Z4 asi i díky nebo možná hlavně díky spojení se Suprou nejlepší v historii

Nestrejda s netetou měli novou Z4 už půjčenou = na 14 dní = a snad krom jedné drobnosti si nemohli vynachválit. Hadr rozhodně není problém = naopak a narozdíl od Z4 problém jak v tuhosti karoserie ta netěsnost střechy trápí nový Bentley Continental Convertible W12 = jak smutně padlo v poslednim testu většího tlustšího příbuznýho Z4 za 6 a čtvrt mega
Avatar - Zetti
1. 8. 2019 11:10
Re: Zaujimave
Nejde o netesnost strechy, jde o vnitrni aerodynamiku za jizdy bez strechy. Mezitim co v E89 jsme jezdili v tricku i pri nejakych 12°C, kolegove v E85 si balili nohy do deky. Podle mne diky absenci zadnich oken, ktere chybi i u tehle novotky. Windschott sme meli oba.
Avatar - Hammunasakra
1. 8. 2019 12:50
Re: Zaujimave
To je zajímavý = a eště zajímavější by bylo vysvětlení proč to je až tak = rozdíl

Co myslíš že ta absence oken způsobuje = že to způsobuje tak extrémní rozdíly?

Tahle novinka = poslali mi i pár fotek = zkoušená někdy před měsícem možná měsíc a půl = s i bez střechy a hodně ok. Jen mírný zklamání ze sedadel = v případě 55 kilový holky až velký zklamání. A to má sedačky BMW ráda dokonce je považuje za jedny z nejlepších = od původní 1er po současný 7 velespokojenost = tady na začátku ne ale při dlouhý jízdě až překvapivě dost jo. Jinak auto prej hodně super
Avatar - Dinar
1. 8. 2019 12:45
Re: Zaujimave
Ty jsi větší guma, než bych si myslel, článek si nepřečteš, ale rozumuješ, že se nová Z4 neprodává, i když takové informace nikde nejsou, hlavně i víš, proč, protože střecha. A zdůvodnění, ty nemáš rád plátěnou střechu... :D :D
Avatar - Zetti
1. 8. 2019 13:57
Re: Zaujimave
A ty si myslis, kdyz reknes nekomu koho neznas ze je guma, ze budes vetsi frajer?
Muzes mi rict, kde pisu ze se Z4 neprodava?
Z4 nikdy nebude masovka a kolik ma BMW objednavek bude nejspis vedet jen BMW a z toho vyvozovat budoucnost. Dvouleta pauza mezi vyrobou E89 a G29 nesvedci o nejake velke poptavce a duvodu muze byt vic mezi tim i ta strecha.
Normalne se uklidni, nic se nedeje a ja ti jestli sisi nevsiml, prestoze mi napadas v kazdem prispevku nadavat nepotrebuju.
Avatar - Dinar
1. 8. 2019 12:43
Re: Zaujimave
G29 samo, překlep.
1. 8. 2019 18:34
Re: Zaujimave
Pokud ty 2 koule navíc měl, jakože bohužel nemám (a doufám, že zatím), tak tohle by byl můj favorit. SUV módě neholduju a upřímně ji nechápu a nesnáším (vyjíždění z parkoviště/křižovatky s autem normální velikosti, když si vedle stoupne SUV... copak nestačí trpět kamiony?). Takhle zatím koukám po MX-5, takže tahle auta jsou moje krevní skupina. Takže alespoň jeden člověk by se našel.
Avatar - CHerokee
31. 7. 2019 21:22
Re: Zaujimave
Design... jako auta, co chytají za srdíčko... třeba F-Type, LC500, Boxster nebo Mustang.
Avatar - 3_diamanty
31. 7. 2019 21:23
Re: Zaujimave
mat dva melony tak tiez vezmem radsej X5 ako Z4.. takze sa nie je comu cudovat ---- taketo kdejake dvojdverove kabria a kupatka budu coskoro uz len v muzeach... a preziju len exoticke kupatka a kabria ktore si na seba zarobia .. uz to dlho nepotrva a aj mnohe nemecke premiove kupatka a kabria dostanu padaka lebo su absolutne neziskove
Avatar - CHerokee
31. 7. 2019 21:55
Re: Zaujimave
Tak tím bych se tu nechlubil. Takže to nejlepší, co řidič může zažít, posíláš do muzea a holduješ krabicím na chůdách...
Avatar - spitfirecz
31. 7. 2019 23:08
Re: Zaujimave
Souhlasím, že za tu cenu radši x5(i když osobně radši x3/x4, protože x5 bude za 2m v minimální výbavě) než z4. Zároveň je ta cena tak trochu blbě posazená - na jednu stranu to nenahradí hlavní rodinné auto, ale pro člověka s například x5 je to moc “levný” a málo exkluzivní na to, aby to bylo druhé auto. Viz mercedes a prodeje SLK(konkurent z4), které končí a amg gt(na které bmw nemá konkurenta) kterému stále modely přibývají.
Avatar - spitfirecz
1. 8. 2019 08:01
Re: Zaujimave
Jasně, takhle to porovnání zní dost děsivě a nejsou to ani auta ve stejné ceně. Tady by spíše šlo srovnat z4 a řadu 3. Nicméně je vidět, že auta typu z4 už se tolik neprodávají a lidi daji přednost radši té x5(x3...)
Avatar - speedfred
1. 8. 2019 11:35
Re: Zaujimave
buď rád za X5, a nie že tam nebolo nejaké ASX či Outlander. :-)
Avatar - Beefcake
1. 8. 2019 18:39
Re: Zaujimave
No to mi tiez nedoslo, vdaka za vratenie do "reality" :D
Avatar - Beefcake
1. 8. 2019 08:17
Re: Zaujimave
To je dost smutne....
Avatar - kari.laz
1. 8. 2019 09:09
Re: Zaujimave
X5...Z4... a jinak vše u tebe v pořádku? :D :D :D :D
Avatar - white label
31. 7. 2019 18:05
Přístrojovka
Oni teď tu šílenou (nakaženou virem Peugeot) digi přístrojovku s obráceným otáčkoměrem cpou všude... :no:
Normální už zůstala jen M2C a M4.
Rozbalit vlákno
8
Avatar - Martin911Turbo
31. 7. 2019 18:18
Re: Přístrojovka
Mě se icockpit PSA líbí, stějně tak Virtual Cockpit co má Audi/Porsche/Škoda
Co Ti nevyhovuje?
Avatar - white label
31. 7. 2019 19:58
Re: Přístrojovka
Hlavně ten otáčkoměr naopak!
https://img2.auto.cz/…ull/5336817_.jpg
Kritizoval jsem to už u Peugeotu a kritizovat to budu dál u každého, kdo podobný nesmysl zopakuje.
Navíc nevidím problém nabídnout více možností zobrazení u přístrojovky, to má být přece hlavní výhodou, proti klasickému analogu, který je stejně svým způsobem podobně nepřekonatelný, jako třeba u hodinek. Aspoň ten otáčkoměr jako u Porsche.
Avatar - Martin911Turbo
31. 7. 2019 20:06
Re: Přístrojovka
S tím otáčkoměrem souhlasím, ale buď rád že tam je viz citroen Cactus tam ho výrobce prostě nedal, přitom displej jako kráva...
Avatar - spitfirecz
31. 7. 2019 22:59
Re: Přístrojovka
Měl jsem ho v nový x5 a po pravdě se mi to líbilo víc, než klasika. Otáčky na tom člověk pozná, a hlavně - stejně u automatu na ně 90% času nekoukam.
Avatar - Snooob
1. 8. 2019 09:37
Re: Přístrojovka
Aston to má už roky: http://sf.co.ua/2012/wallpaper-2000023.jpg
A ludia (+ novinári) sa nad tým rozplývali...
Avatar - white label
1. 8. 2019 13:16
Re: Přístrojovka
Tyhle krásné analogy se musí líbit každému, včetně mě. Jen ne primárně k vůli tomu, že je ten otáčkoměr "naopak", ale spíš právě i přesto. ;-)
2. 8. 2019 10:02
Re: Přístrojovka
Len u Astona to tak nejak prepacis, specialne pri krasnych budikoch ako na fotke.

Tu je to len display, kde je najmenej urobit dalsiu grafiku a stale ide o obycajne auto, specialne ked to pchaju do vsetkych BMW.
Avatar - Uživatel_5340709
31. 7. 2019 19:22
Kdo by taky
kupoval křížence Kie a Peugeotu. Tohle nemá s BMW nic společného. Nuda, sterilita, šeď.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Enthusiastic.driver
1. 8. 2019 12:10
Re: Kdo by taky
A tobě se co přihodilo? Z4 špatně, Supra tragická, N od Hyundaie potrat.... Líbí se ti vůbec něco?

Já tomu nerozumím, auta podobného typu jsou skoro na vymření, a když nějaké někdo pošle na trh, stejně se "petrolheadi" můžou předhánět v pohrdání a opovržení.
Avatar - Uživatel_5340709
1. 8. 2019 16:02
Re: Kdo by taky
Nic se mi nestalo. Se Suprou nemáš pravdu, určitě je dobrá, trochu mi nesedí design, hlavně přední světla, ale jinak ji považuji za ultimativní techniku. Hjondé nekomentuji, to není má automobilka dlouhodobě.
Na BMW mě mrzí, že Z1, Z3, Z4 jsou osobitá auta, taktéž často ultimativní. Tohle poslední Z4 čistá komerce, připadne mi to jako trochu z povinnosti postavené. Jízdně to určitě nebude propadák, ale na tom autě není nic, co doposud BMW dělalo BMW. Nastoupila unifikace.
31. 7. 2019 21:22
BMW z4
Myslím, že by spíše měli přiznat, že se jim nepodařilo navázat předešlý model. Otevřený malý sportovní model patří k historii BMW a řešení bez nástupce je krátkozraké a po nějakém GT nebo mpv neštěkne ani pes. 🤔
Rozbalit vlákno
3
Avatar - spitfirecz
31. 7. 2019 23:01
Re: BMW z4
Trh se posunuje a kouká se po jiných modelech. Proč by měli ubírat kapacitu továren na něco, co na sebe sotva vydělá? Je to firma, ne dobrodinec. Bude dělat to, co se prodává. Jasně, že by ho vzhledem k historii asi rádi měli, ale to auto by se muselo dobře prodávat, což se neděje.
1. 8. 2019 06:32
Re: BMW z4
Veď ony to asi tušili keď do toho išli s Toyotou, aby rozložili náklady. A vyrábajú u Magmy, takže vlastné kapacity im to nepožiera. Ale ak si ani tak nezarobí na vývoj, tak ho proste škrknú.
Avatar - pradeda777
1. 8. 2019 11:52
Re: BMW z4
Ano, to mě překvapuje. Měl jsem za to, že to budou mít dobře spočítané než do toho s Toyotou šli. Z4 je ale krasavec a myslím, že na sebe vydělá. Jestli to bude stačit i na nový model těžko říct. Ještě je brzy.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerátZobrazit nabídku