Videa
Přihlásit pro přidání komentáře
mustafa
A teď si vemte, že lehce upravená Ovečka jim to nandala o 5, respektive 10s. https://www.facebook.com/…436337280428896/
Ano, Ovečka stage 3 se 400konmi to je teda srovnání 😂😂😂😂 kdyby měli ty auta stejný výkon tak ovecka 10s dostane náklad od obou
Jako, že by to tyhle auta, pokud by měly stejný výkon, zajely za 1:43s :-O ? Pokud se ti to podaří, tak ti budu do konce života sloužit :-D:-D:-D
OK tak možná ne tolik, ale při stejném výkonu by se ten česky rádoby sportak na ne nechytal, to vím naprosto jistě ;€
A ted si vemte, že ta ovečka zajela lepší čas, jak třeba BMW M3 nebo M2....
https://www.autodrom-most.cz/get/file.php?…
https://www.autodrom-most.cz/get/file.php?…
A upřímně, vzhledem k počtu úprav by jsi čekal něco jiného? Lehce upravená? Hoď se do klidu ;-)
Tak ovečka má po úpravě stejné turbo a stejné gumy jako Golf, tak proč ne :-)
Úpravy podvozku? Odklony? jaký je výkon série vs upravená Octa?
Golf TCR nemá upravený podvozek proti GTI? On má stejný odklon jako obyč GTI nebo ho má větší jako Clubsport S?
Podvozek TCR snese srovnání maximálně tak s Clubsportem, Clubsport S byl v tomto ohledu "jinde".
Výčet úprav je tam na půl stránky a tady děláš vořežpruta? Octa ani se 400HP ani s čímkoliv na podvozku u mě sport auto nebude. Má pohon špatné nápravy...
I kdyby jsi s ní zajel 1:30 v Mostě, není pro mě víc než FWD Octou ;-)
I kdyby jsi s ní zajel 1:30 v Mostě, není pro mě víc než FWD Octou ;-)
Cize take Audi RS3 mozme nasledne porovnat s tou Octaviou, ved je to len mierne upravene auto na MQB plaftorme. Rovnako ako je dana Octavia vlastne to iste nez Golf TCR :D
Predpokladam, ze obutie bolo tiez uplne seriove UHP pneu.
Predpokladam, ze obutie bolo tiez uplne seriove UHP pneu.
Se sériovou RS3 jsem tam zajel na horších pneu 1:58, po úpravě a stejných gumách 1:49 :) Obutí u Ovečky bylo stejné jako na Golfu GTI TCR :)
Anonym
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
A ked príde Golf VIII zase bude najlepšííííí. :-[]
Bude “iba” najlepší univerzál. Aj keď VW nemusím tak Golf GTI 3dv je za mňa najkrajší hatch a 2.0tsi fakt dobrý motor.
Ano, je to nejlepší univerzál a vždycky byl.... je to etalon.... mistr průměrnosti dotažený k dokonalosti....... Proto bych si z HH vždy vybral něco jiného, než Golfa :)
Nejlepší HH je M2, která není HH...asi tak :-[]
Myslíš Mazdu 2 ? Jo ta je fajn :D
Jasné, já jsem v tomto bychař, ale vzhledem k tomu, že potřebuji jedno velké auto, tak by pro mne HH byl jen pro zábavu a v tom případě mne více zajímají HH B segmentu, takže FieSTa na kterou momentálně nemám, tak pořád pokukuji po něčem starém a můj vlhký sen je staré Clio Sport...:D
Jasné, já jsem v tomto bychař, ale vzhledem k tomu, že potřebuji jedno velké auto, tak by pro mne HH byl jen pro zábavu a v tom případě mne více zajímají HH B segmentu, takže FieSTa na kterou momentálně nemám, tak pořád pokukuji po něčem starém a můj vlhký sen je staré Clio Sport...:D
Bude zmrzka zadarmo? :-[] :-!
No to dúfam,ale musím si naplánovať cestu okolo :-) .
Tak ja mám najradšej tie najmenej praktické autá.
Tak ja mám najradšej tie najmenej praktické autá.
To je čas pořídit si Eclipsse Cross !
ASX! ;-)
To má alespoň trochu kufr :D Jinak bych přál každému, komu se stýská po atmosférách bez turba či hybridu, aby si to ASX projeli, nejlépe s celou rodinou v kopcích :D
Keď to nespomenie Tooper tak musíte vy dvaja,tfuj hneď sa vyhodili nejaké vyrážky.
....alebo ako dostať SUV od Mitsu do každej diskusie. :-!
....alebo ako dostať SUV od Mitsu do každej diskusie. :-!
MariaZ93
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
juivingtens
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Petr M
Nebo vadny kus. Jinak to zduvodnit nejde. Veril bych ale spise tomu nezkusenemu ridici, crmuz odpovida uz jen to jak mluvi o 4controlu. On citit sakra je i ve vysokych rychlostech a na to je treba si zvyknout. Pro nezkuseneho je v rychlych zatackach divny pocit v zadech, ale jakmile s tim neco najezdite a zvyknete si, netrwba to rovnat. To auto proste jede ve vysich rychlostech jinak a vykruzuje i zadek. Jste pak tak rychli ze to s Golfem nelze srovnavat. Ostatne casy profiku to rikaji jasne. Ne nadarmo je megane povazovan za krale
Tady už to fakt nemá smysl číst...
Stacilo napsat, ze Golf je pohodlnejsi? Megane je hlucny?
V praxi je Golf mnohem pohodlnejsi a pritom neni o mnoho pomalejsi na okruhu... vyhrat se da mnoha ruznymi zpusoby.
Chapu, ze tady nenapisou, ze Golf neni spatny auto, ale porad je to produkt automobilky, ktera vesla do historie obrim podvodem, ktera krome toho nekolik let vyrabela radu motoru TSI o kterych vedela, ze jsou proste spatny... a ted to s novym 1.5 TSI udelala znova! Zatim 7 mesicu, vi to, ze je spatnej, ale nedokaze ho opravit... a chrli mraky aut s timhle spatnym motorem dal.
To od nich fakt necekam.
Vždyť jde o politiku, problémy měli všichni výrobci vznětových motorů, jenže VAG to byl schopen zatáhnout. Jak by dopadl Renault, Fiat apod? ;-)
Tím neříkám, že nešlo o podvod, ale rozhodně se netýkal jen jedné automobilky.
Zrovna Tobe bych necekal, ze budu vysvetlovat rozdil mezi plneni norem upravami, ktere sice nejsou zakazane, ale v praxi se proste nevyskytuji a cileneho podvodu za ucelem ziskani marketingove vyhody...
Nicmene jadro toho prohlaseni byly 111 TSI motory.
A nepouceni a ted ostuda s novou 1.5.
Nemůžeš se divit, že je člověk naštvaný na FCA, když vidí modelovou paletu Fiatu. Ale to nemá nic společného s hromadně nevycházejícími emisemi dalších producentů.
A k te 1.5 mrkni na nejaky anglicky weby... a pridavaji se dalsi dalsi.
Kratkodoba ztrata vykonu. Asi sw, ale to na veci nic nemeni.
Klasika je ta reakce tady: tak to vyres chiptuningem!
Je vlastne jedno, co nemci vyrabi... dav je porad nadsenej.
A FCA tady nikde nehajim, ze ne?
;-)
Jen jsem apriori proti zlýn němec, hodní ostatní ;-)
To jenom ty jsi vůl.
Jak prosté.
Takováto spekulace však není kompatibilní s volnými jízdami na okruhu, takže opravdu take it easy. ;-)
Tady je ale rozdil 1.8 proti 2.0, oboji turbo a filtr... ale ten mensi ma 430 Nm, zatimco ten vestsi 370... zhruba. Nechce se mi to ted hledat presne a nemam to v hlave.
Ja tim fakt nezpochubnuju, ze Golf neni spatny auto a pro kazdodenni pouziti je i lepsi.
Kdyby to byly posledni dve auta na svete, tak si taky vyberu Golfa.
Ale ten clanek je napsanej proste uplne blbe... a atmosfera tady je "nezdrava" .
V té minulé jsem mu ale přednost nedal ;-)
Octa by se teda dala i v liftu... a i30N fastback a TypeR možná, tam je to na hraně, ten fastback jsem neprolézal ještě.
Jo, Peugeot měl taky něco... ale 308 nežeru :-)
Jinak - v minulé generaci mám srovnání ST a GTIP a vzal bych si Golfa... a nebylo by to kvůli interiéru.
Jinak teda jsme samozřejmě měli i klasické služebáky (2.0TDI Ambition+ nebo něco takového)... a pokud srovnávám srovnatelné, tak zase nemám pocit, že by Focus v kombíku a naftě byl jízdně něco zázračného, co by ve mě nechalo silný zážitek. Radši Octu s 1.4TSI než Focusa s 2.0TDCI, z mého pohledu je ten rozdíl v palivu mnohem větší, než rozdíl ve značce.
Takže dnes by som jednoznačne volil nový Focus pred výbehovým GTI, bežné GTI zaostáva výkonom a dynamikou a TCR nemá manuál. Aká ale bude situácia po príchode G8 ešte len uvidíme. Ale tak nejak čakám, že GTI už nedostane manuál vôbec a to bude značné znevýhodnenie (pre mňa).
Poslední dvě gen Focusu mě zcela obchází...
Žblepty typu, že u VW jsou HH nudné si nechej pro jiné ;-)
Já si dal přímé srovnání při koupi minulého auta - ORS 2.0TSI 162kW vs. Focus ST 2.0EB 184kW... a jiné zaměření tam cítit je, to je pravda... ale žádná jízdní dominance se nekoná a že by měl motor ve Focusu o 30k víc je vyloučené.