Spojenectví s Magnou není vzájemně kompatibilní, protože Rakušáci vyžadují ve výrobě pořádek a ten není kompatibilní s bordelem ve fabrikách u AvtoVaz a Renault SA.
Vy jstze pracoval v AutoVAZu nebo Renaultu...? Spolupráce nebyla ve výrobní fázi, ale na urovni náhradních dílu, které byli dodaváné do montáže, tak že nechápu co tady melete...
Když AvtoVaz bude od renoltu, který ho bude z 25% vlastnit, využívat podvozkový skupiny neznamená, že se to netýká výroby. Nechapu co to meleš o ND. To si jako představuješ, že se budou podvozky dovážet z Francie a tím to pro francouze hasne, nebo co?
A neber si ty žigulíky a kosočtverce až tak osobně, leze to na mozek ;-)
Nechci rusit tok tvych jiste velmi hodnotnych prispevku, ale zjevne jsi ne zcela pochopil reakci V. Vegy. Tak jeste jednou: spoluprace s Magnou se netykala vyrobni faze, nikoliv tak spoluprace s Renaultem, ktera ale teprve nastane.
Wartbugu, spoluprace s Magnou Steyr, se ktreou mel AvtoVaz spolecne vyrabet Ladu 'C', se skutecne teprve planovala. Proto jsem ironicky poznamenal, ze byla zavrzena z duvodu bordelu ve fabrice a ne proto, ze Magna rusakum pomohla s projektem 'C', nebo ze Renolt da k dispozici podvozkove skupiny z Mégane, coz mistr V.V. zcestne nazval 'dodavkou NÁHRADNÍCH DÍLŮ'. Je potreba trochu znat problematiku one fuze, pak zjistis, ze jestli nekdo neco spatne pochopil, jsi to ty.
To si jako predstavujes, ze Renault, nebo Magna Steyr, ktera jde do podniku za 2 miliardy USD a sveri rusakum, s jejich dosavadnim know-how z toho togliattskyho svinciku, plne kontrolu nad vyrobou?
Tak jako tak, ani Magna ani Renault nebude zasahovat do vyroby, dobře tak AutoVAZ koupi licenci na podvozky meganu, jako před lety u fiatu na cele auto. Pořad ale nechapu o jakym bordelu tady mluvite je to pouze obchod, nic vic!