Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: AvtoVAZ se rozchází s firmou Magna, soustředí se na spolupráci s Renaultem

Rakousko-kanadská společnost Magna přišla o svého největšího partnera na ruském trhu. Avtovaz vidí perspektivněji spolupráci s francouzským Renaultem.
Zpět na článek
8. 2. 2008 10:43
8. 2. 2008 11:54
neregistrovaný "Vincent Vega"
8. 2. 2008 16:49
neregistrovaný "Daves"
8. 2. 2008 17:05
8. 2. 2008 18:57
anonym
9. 2. 2008 10:57
18. 2. 2008 14:28
neregistrovaný "Vincent Vega"
8. 2. 2008 17:02
Avatar - JFK
8. 2. 2008 10:43
bordel
Spojenectví s Magnou není vzájemně kompatibilní, protože Rakušáci vyžadují ve výrobě pořádek a ten není kompatibilní s bordelem ve fabrikách u AvtoVaz a Renault SA.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Vincent Vega"
8. 2. 2008 11:54
Re: bordel
Vy jstze pracoval v AutoVAZu nebo Renaultu...? Spolupráce nebyla ve výrobní fázi, ale na urovni náhradních dílu, které byli dodaváné do montáže, tak že nechápu co tady melete...
neregistrovaný "Daves"
8. 2. 2008 16:49
Re: bordel
Myslim ze to vystihl zcela presne. :yes:
Avatar - JFK
8. 2. 2008 17:05
Re: bordel
Když AvtoVaz bude od renoltu, který ho bude z 25% vlastnit, využívat podvozkový skupiny neznamená, že se to netýká výroby. Nechapu co to meleš o ND. To si jako představuješ, že se budou podvozky dovážet z Francie a tím to pro francouze hasne, nebo co?

A neber si ty žigulíky a kosočtverce až tak osobně, leze to na mozek ;-)
anonym
8. 2. 2008 18:57
Re: bordel
Ta poslední věta mně shodila ze židle, řehtám se ještě teď >:D >:D >:D
8. 2. 2008 22:51
Re: bordel
Nechci rusit tok tvych jiste velmi hodnotnych prispevku, ale zjevne jsi ne zcela pochopil reakci V. Vegy. Tak jeste jednou: spoluprace s Magnou se netykala vyrobni faze, nikoliv tak spoluprace s Renaultem, ktera ale teprve nastane.
Avatar - JFK
9. 2. 2008 10:57
Re: bordel
Wartbugu, spoluprace s Magnou Steyr, se ktreou mel AvtoVaz spolecne vyrabet Ladu 'C', se skutecne teprve planovala. Proto jsem ironicky poznamenal, ze byla zavrzena z duvodu bordelu ve fabrice a ne proto, ze Magna rusakum pomohla s projektem 'C', nebo ze Renolt da k dispozici podvozkove skupiny z Mégane, coz mistr V.V. zcestne nazval 'dodavkou NÁHRADNÍCH DÍLŮ'. Je potreba trochu znat problematiku one fuze, pak zjistis, ze jestli nekdo neco spatne pochopil, jsi to ty.

To si jako predstavujes, ze Renault, nebo Magna Steyr, ktera jde do podniku za 2 miliardy USD a sveri rusakum, s jejich dosavadnim know-how z toho togliattskyho svinciku, plne kontrolu nad vyrobou?
neregistrovaný "Vincent Vega"
18. 2. 2008 14:28
Re: bordel
Tak jako tak, ani Magna ani Renault nebude zasahovat do vyroby, dobře tak AutoVAZ koupi licenci na podvozky meganu, jako před lety u fiatu na cele auto. Pořad ale nechapu o jakym bordelu tady mluvite je to pouze obchod, nic vic!