Novinky
Úspech to je, len by ma zaujímalo, pri koľkých prevodových stupňoch sa ich počet začne redukovať...
Sedem stupňov je už až až...
Sedem stupňov je už až až...
DSG se pravděpodobně v tiguanu dočkáme, ale...
DSG druhé generace zatím existuje jen v provedení pro 250 Nm, takže by stačila akorát tak pro 110 kW TSI. Extrémní provedení sedmistupňové DSG pro Bugatti Veyron neuvažuji (s jejím nasazením jinde než ve Veyronu se snad ani nepočítá).
Klasický automat s kapalinovým měničem je výhodnější do terénu, kde by při častých rozjezdech a velmi pomalé jízdě trpěly spojky.
DSG druhé generace zatím existuje jen v provedení pro 250 Nm, takže by stačila akorát tak pro 110 kW TSI. Extrémní provedení sedmistupňové DSG pro Bugatti Veyron neuvažuji (s jejím nasazením jinde než ve Veyronu se snad ani nepočítá).
Klasický automat s kapalinovým měničem je výhodnější do terénu, kde by při častých rozjezdech a velmi pomalé jízdě trpěly spojky.
Zkus se taky někdy zeptat řidiče náklaďáku. Ti řadí ručně klidně i 12 stupňů.