Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Novinky

Zpět na článek

Citroën C4 se dočká přímého nástupce s elektrickým i spalovacími motory

41 komentářů

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
kde bizarní prvky budou mít za úkol zakrýt snahu vyrobit auto co nejlevněji.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
ocakavam nieco ako zvacsena C3 .... a hlavne zenam vodickam sa taketo farebne a nafuknute vajicka dnes velmi pacia .... mame dve nove C3-ky farebne na ulici ( vidim v nich soferovat zeny ) a dovolim si tvrdit ze spolu s yarisom je to u nas dnes uz najziadanejsie zenske male auto.... co C3 alebo yaris to je 90 percent u nich zena za volantom co si vsimam... inak je mozne ze vacsia C4 bude ( uz zazracne ) ina ... takze este si radsej pockajme... ale podla toho aky ma dnes citroen rukopis a ako vyzera jeho mensia C3 aj dalsie kusky ( C3 aircross a pod ) fakt neocakavam od novej C4-ky nejaky sportovy nizky ani nejak hranatejsie strihnuty kabat a la leon a pod ... bodaj by som sa ale mylil a citroen konecne uz zacal robit pekne a kusok aj viac chlapsky vyzerajuce auta ako z cias XM ci xantie saxa a pod ... :yes😒br />
PS: inak sucasna C4 je za mna stale este relativne pohladne ale hlavne solidne vyzerajuce auto https😐/img2.auto.cz/…ull/5320929_.jpg .. vek by som mu fakt netipoval... klobuk dole a to aj v kabine .... a za mna este aj dnes lepsia volba ako podstatne novsi cactus alebo C3 aircross v podobnej cene..
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dám ti radu, zkus se vyjádřit krátce a jednoduše. Ty tvoje písemné práce těžko někdo čte, nejsi GTI.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
dik za radu... ale vies ze u mna je to marne... 😒 😉
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
:yes: pokus
Avatar - twistedTSD
twistedTSD
Už tehdy to bylo unylé a nudné auto, vedle kterého Golf vypadá jako těžký odvaz. Že od té doby nevymysleli nic lepšího, je další věc.
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
a hlavne aj kombik C4-ke vzdy chybal ( pritom xsara ho este mala ) ... z toho potom tazili prve aj druhe ceedy i30tky a veskera dalsia konkurencia C4-ky--- tam sa tiez lamal chlieb uz prave v prospech konkurencie ...
ericn
Spíš bych napsal konzervativní. Po FL s pěknými koly mu to i slušelo a s eTHP 81/96kW to bylo slušné auto za dobré peníze. Podle mě nedoceněné auto 😉

Tak snad ten nový model nebude jen další FL Cactusu... uff
mirek661
C4 má byt už podľa nového dizajnového smeru, niečo podobne ako koncept CXperience
Avatar - xxc
xxc
Preco by mal Citroen robit chlapsky vyzerajuce auta, ked polovicu ludi tvoria zeny a mozno tam vidi svoje miesto na trhu?
Avatar - lamal
lamal
C4 ma byt lacne auto v tom drzi tradiciu, ked ceny spadnu po uvedeni na rozumnu uroven, tak bezpecna ´´stylish´´ kara s dobrou antikor ochranou, why not... C4 Loeb sa uz tak rychlo nezopakuje 😁
Avatar - Emel
Emel
No počkej počkej, C4 Loeb přece byl krám... poslední pořádné auto v té třídě bylo jestli se nepletu Xsara VTS.
mirek661
Neskôr bola aj c4 VTS, ale tých moc u dealerov na CZ/SK nemali 😉
ericn
Jj 2.0 VTS 130kW se v CZ snad ani neprodávalo. V Německu ano, ale ani ojetin moc na trhu není a pořád jsou kolem 5-7tis EUR - roky 2005-8. Později už jen THP 110kW...
Avatar - lamal
lamal
no prave preto som napisal, ze tak skoro sa to nezopakuje 😁 aj s tym smajlom... jasne ze to bol kram..
Avatar - Emel
Emel
No tak postavit další krám s bílejma kolama a nálepkou Ogier by asi zvládli 😁 .. ale dneska by to stejně byla C3, takže nic.
Avatar - lamal
lamal
😁 citrón to asi pochopil, este volvu to nedoslo... v premii to este chapem, ze polestar umelo drzia, aby mali nieco ako konkurecnia... aspon na papieri 😄
Avatar - Emel
Emel
Citroen má plno práce udat kreace se znáčkem DS, tak na C3 Ogier nemá čas 😄

Polestar... hele, tam je to podle mě furt stejný, Polestar nikdy nebylo tak populární jako AMG nebo ///M... a tak to i zůstává. A vzhledem k tomu, že se Volvo nepozicuje jako auto pro řidiče, ale naopak akcentuje bezpečnost a autonomní auta a časem třeba omezení rychlosti a tak... tak bych se moc nedivil, kdyby Polestar vyšuměl úplně.
Avatar - lamal
lamal
Presne to si myslim aj ja... stale cakam, kedy ich to prestane bavit 😄
Trebars domaci tuto cast identity ocenia...
webpaja
Máš asi pravdu, jinak si nic nevybavím a zřejmě to ani nejde 😉
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
za mna bola sikovna aj C2 VTS.. maximalka vyse 200... zrychlenie pod 9s...... v testoch na nu je to sama chvala ( dynamika, jazda, pouzitelnost na kazdy den ) .... dnes taketo nieco kompaktne a skutocne zabavne a la motokara ( za da sa povedat aj unosnu sumu ) ponuka uz hadam len UP gti ....
webpaja
V nižší střední...
Avatar - 3_diamanty
3_diamanty
jaj tak jasne.. tady se jedna o uplne jineho zaka z jine tridy 😉
Avatar - lamal
lamal
vidis rozdiel medzi tym, ze su to dve uplne ine auta ?
webpaja
Je to smutné, ale než C4 bych si vybral jakéhokoliv korejce. Možná mi někdo poradí, ale je dnes horší auto ve třídě než C4?
Avatar - xxc
xxc
Ved C4 sa uz nejaky rok nepredava 😄 Je to na pf2 platforme, kedysi to bolo ako Peugeot 307 auto roka. Dnes uz to mozno najhorsie je, ale aspon vidime pokrok. Ja som mal P 307 rad, bolo to asi jedine kompaktne auto, kde sa dalo normalne sediet. Dokonca ho este maju rodicia a funguje v pohode.
webpaja
Jestli je normální trambusový posez, tak pak ano. Jinak příliš vysoko, sedíš spíš jako na autě než v něm.
Avatar - lamal
lamal
vsetko je to o skusenostiach... kto nesedel v lepsom tak porovnava s tym co vie... (tym ho nechcem urazit iba konstatujem..)

V 307SW jazdim obcas (1.6HDi FAP 110k rv 2007) a sediet sa v tom da, no je to kompromis (vyska sedenia)... co je v pohode, ze sa volant da slusne pritiahnut a zdvihnut a sedacka je aspon dost velka, ked som videl co ma za kozenne sedacky kamos v A6 avant (2004) tak som cumel, to je snad pre deti... pokial si si nepriplatil predlzene sedaky tak sedacka mizerna... v porovnani s tymto sa pri cene 307cky fakt dobre sedelo 😁
Avatar - xxc
xxc
V lepsom kompakte som nesedel odvtedy, a to som porovnaval kadeco. Ale vacsinou len sedel, ked som vyberal auta, nejazdil vo vsetkom. A ano, normalne je trambusove sedenie. Preto ludia presadaju hufne do suv.

Potom som skusal aj C4 a tam sa mi uz tak dobre nesedelo, preto som ju ani nekupil.
Avatar - lamal
lamal
Kde su tie prve jazdne dojmy so SKYACTIV X ? Niekto to sluboval uz pred 2 tyzdnami...
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Já to vidím špatně, při záběru je to normální benziňák a já si jízdu autem užívám, takže se s tím úsporným cyklem se nepotkám moc často. Já myslel, že to pojedede jako diesel pod plným plynem a ne při šolichání.
Avatar - lamal
lamal
vysvetli trochu lepsie... uz si s tym jazdil ?
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Jen četl. Jezdit budu, ale nezajetým, takže jako by nic.
Avatar - lamal
lamal
jaj... tak cital a pozeral som uz aj ja co bolo dostupne zo zahranicia... zalezi ako sa na to pozeras, ako fukana 1.6 to nepojde od spodu, ale pisali ze oproti g122 to ide od spodu o moc lepsie a stale sa to rado toci... tocivych, uspornych, rozumne pruznych a ekologickych benzinovych 180k nie je spatne... z pohladu tech nadsenca je to unikat, ktory mozno zachrani spalovacie motory, resp predlzi ich funkcnost v EU a trebars aj inde...

ja som nadsenec a obdivujem mazdu, ze ma taku odvahu a prinasa skutocny vyvoj... v praxi (na tak malu automonilku o to viac obdivuhodne)
Avatar - hugino
hugino
Nebude ta podlaha malá pre C4 ked má byť použitá z 208 a Corsy?Hm
Avatar - Emel
Emel
Je to modulární platforma, takže asi ne. Scala taky jezdí na platformě pro subkompakty a celkem se to nepozná.
pevec1
No mě se to taky nezdá, na menší platformě většinu větší auto nepostavíš, podle dosavadního zařazení by mělo být 308 a Astra.
A jsem doopravdy zvědavý, co vytvoří. Sleduji Citroen dlouho a v poslední době ukáže zajímavou studii, ale výsledek nic moc (v tom lepším případě).
Avatar - Emel
Emel
Proč bys nepostavil, když je modulární? Můžeš měnit rozvor i rozchod... třeba MQB má tuším jako jediný fixní rozměr vzdálenost pedálů od přední osy a postavíš na tom cokoli od Golfa po Kodiaq.
CMP je asi více "fixní", někde jsem četl, že se dá nakonfigurovat ve dvou rozchodech a třech rozvorech... ale to asi problém není. PSA od začátku prezentovali CMP jako platformu pro B a C segment a EMP2 pro C a D...
Scala má třeba omezení v tom, že má pouze torzku a nemůže mít 4x4... ale to mají všechny francouzské kompakty poslední doby stejně, takže limitace tohoto typu asi nejsou zásadní.
Avatar - rohYpnol
rohYpnol
Opravdu překvapení. Bude C4, bude P308, bude Opel Astra... Wau, to je zpráva měsíce... A já si myslel, že Citroen přechází na výrobu vratných lahví...

Rozvíjet netradiční design Citroenu? Citroen se zařadil svým designem do totální průměrnosti. Navíc svoji průměrnost zprůměroval tak iniciativně, že má těžce unifikovaný design i v rámci svých modelů.

Ale třeba se mýlím... Velmi rád se nechám překvapit opakem, který už ovšem dávno neočekávám.
Avatar - Emel
Emel
No, překvapení... jednu dobu se říkalo, že C4 končí a zůstane jen Cactus.
ericn
Tak Cactus moc netáhne, kolem 55tis ks ročně... je to low end a když si do něj sedneš, je to vidět i cítit. C4 1G měla skoro vždy prodeje přes 100tis ks. 2G také, ale pouze v prvním roce a pak jen padala...