Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
lamal
Kde su tie prve jazdne dojmy so SKYACTIV X ? Niekto to sluboval uz pred 2 tyzdnami...
Já to vidím špatně, při záběru je to normální benziňák a já si jízdu autem užívám, takže se s tím úsporným cyklem se nepotkám moc často. Já myslel, že to pojedede jako diesel pod plným plynem a ne při šolichání.
vysvetli trochu lepsie... uz si s tym jazdil ?
Jen četl. Jezdit budu, ale nezajetým, takže jako by nic.
jaj... tak cital a pozeral som uz aj ja co bolo dostupne zo zahranicia... zalezi ako sa na to pozeras, ako fukana 1.6 to nepojde od spodu, ale pisali ze oproti g122 to ide od spodu o moc lepsie a stale sa to rado toci... tocivych, uspornych, rozumne pruznych a ekologickych benzinovych 180k nie je spatne... z pohladu tech nadsenca je to unikat, ktory mozno zachrani spalovacie motory, resp predlzi ich funkcnost v EU a trebars aj inde...
ja som nadsenec a obdivujem mazdu, ze ma taku odvahu a prinasa skutocny vyvoj... v praxi (na tak malu automonilku o to viac obdivuhodne)
ja som nadsenec a obdivujem mazdu, ze ma taku odvahu a prinasa skutocny vyvoj... v praxi (na tak malu automonilku o to viac obdivuhodne)
hugino
Nebude ta podlaha malá pre C4 ked má byť použitá z 208 a Corsy?Hm
Je to modulární platforma, takže asi ne. Scala taky jezdí na platformě pro subkompakty a celkem se to nepozná.
No mě se to taky nezdá, na menší platformě většinu větší auto nepostavíš, podle dosavadního zařazení by mělo být 308 a Astra.
A jsem doopravdy zvědavý, co vytvoří. Sleduji Citroen dlouho a v poslední době ukáže zajímavou studii, ale výsledek nic moc (v tom lepším případě).
A jsem doopravdy zvědavý, co vytvoří. Sleduji Citroen dlouho a v poslední době ukáže zajímavou studii, ale výsledek nic moc (v tom lepším případě).
Proč bys nepostavil, když je modulární? Můžeš měnit rozvor i rozchod... třeba MQB má tuším jako jediný fixní rozměr vzdálenost pedálů od přední osy a postavíš na tom cokoli od Golfa po Kodiaq.
CMP je asi více "fixní", někde jsem četl, že se dá nakonfigurovat ve dvou rozchodech a třech rozvorech... ale to asi problém není. PSA od začátku prezentovali CMP jako platformu pro B a C segment a EMP2 pro C a D...
Scala má třeba omezení v tom, že má pouze torzku a nemůže mít 4x4... ale to mají všechny francouzské kompakty poslední doby stejně, takže limitace tohoto typu asi nejsou zásadní.
CMP je asi více "fixní", někde jsem četl, že se dá nakonfigurovat ve dvou rozchodech a třech rozvorech... ale to asi problém není. PSA od začátku prezentovali CMP jako platformu pro B a C segment a EMP2 pro C a D...
Scala má třeba omezení v tom, že má pouze torzku a nemůže mít 4x4... ale to mají všechny francouzské kompakty poslední doby stejně, takže limitace tohoto typu asi nejsou zásadní.
rohYpnol
Opravdu překvapení. Bude C4, bude P308, bude Opel Astra... Wau, to je zpráva měsíce... A já si myslel, že Citroen přechází na výrobu vratných lahví...
Rozvíjet netradiční design Citroenu? Citroen se zařadil svým designem do totální průměrnosti. Navíc svoji průměrnost zprůměroval tak iniciativně, že má těžce unifikovaný design i v rámci svých modelů.
Ale třeba se mýlím... Velmi rád se nechám překvapit opakem, který už ovšem dávno neočekávám.
Rozvíjet netradiční design Citroenu? Citroen se zařadil svým designem do totální průměrnosti. Navíc svoji průměrnost zprůměroval tak iniciativně, že má těžce unifikovaný design i v rámci svých modelů.
Ale třeba se mýlím... Velmi rád se nechám překvapit opakem, který už ovšem dávno neočekávám.
PS: inak sucasna C4 je za mna stale este relativne pohladne ale hlavne solidne vyzerajuce auto https😐/img2.auto.cz/…ull/5320929_.jpg .. vek by som mu fakt netipoval... klobuk dole a to aj v kabine .... a za mna este aj dnes lepsia volba ako podstatne novsi cactus alebo C3 aircross v podobnej cene..
Tak snad ten nový model nebude jen další FL Cactusu... uff
Polestar... hele, tam je to podle mě furt stejný, Polestar nikdy nebylo tak populární jako AMG nebo ///M... a tak to i zůstává. A vzhledem k tomu, že se Volvo nepozicuje jako auto pro řidiče, ale naopak akcentuje bezpečnost a autonomní auta a časem třeba omezení rychlosti a tak... tak bych se moc nedivil, kdyby Polestar vyšuměl úplně.
Trebars domaci tuto cast identity ocenia...
V 307SW jazdim obcas (1.6HDi FAP 110k rv 2007) a sediet sa v tom da, no je to kompromis (vyska sedenia)... co je v pohode, ze sa volant da slusne pritiahnut a zdvihnut a sedacka je aspon dost velka, ked som videl co ma za kozenne sedacky kamos v A6 avant (2004) tak som cumel, to je snad pre deti... pokial si si nepriplatil predlzene sedaky tak sedacka mizerna... v porovnani s tymto sa pri cene 307cky fakt dobre sedelo 😁
Potom som skusal aj C4 a tam sa mi uz tak dobre nesedelo, preto som ju ani nekupil.