Motorky
Zpět na článek
Přihlásit pro přidání komentářeNejúžasnější motorky dneška? Triumph představuje Rocket 3 R a GT s obřím tříválcem
40 komentářů
Dzakobo
Tříválce mají v motorkách velkou budoucnost, z R3 o objemu 1.2l jde vytáhnout 230k 😄
Nejvíc mám rád dvouválce: MT-07, Harleye a moc se mi líbí Royal Enfield 650
Nejvíc mám rád dvouválce: MT-07, Harleye a moc se mi líbí Royal Enfield 650
Myslím, že Royal Enfield ještě udělá díru do světa. A nejen on. Slyšel jsem něco o znovuoživení slavné britské BSA.
3_diamanty
krasne masiny... a zrovna taketo kusky sa mi pacia u motoriek najviac ... teda ani ciste terenne enduro ani vyslovene dnes uz pozerske retro harleyky ... ani nejaky namydleny zakapotovany blesk na ktorom jazdec lezi v style a la moto GP .... ale presne taketo nieco sikovne cestovatelske na pohlad svalnate aj s relativne este komfortnym posedom https😐/img2.auto.cz/…ull/5853761_.jpg ... :yes: pripadne aj tato yamaha od konkurencie je moc pekna https😐/img2.auto.cz/…ull/5833187_.jpg ... a samozrejme najdeme kopec dalsich krasnych kuskov.... aj od bmw hondy a pod... uz len vyhrat v loterii 8-s :yes:
Harleye, alespoň ty klasické, vypadají pořád stejně. A to je jejich přednost, jezdíš na stejné jako Beattles nebo Elvis. Tradice...
vizaz nevizaz... ide aj o techniku.. servis... zazemie.... ja tiez tvrdim ze defender by slo vyrabat vecne.. ze vyzera uplne super ale asi to tiez nejde ... problem je v tom ze harley z roka na rok straca zakaznikov ale na druhej strane je znacka stale v zisku ( ak sa namylim ) a to je nadalej fajn :yes:
H-D ztrácí zákazníky proti, že dnešní mladí nevnímají motorků, jako symbol, ale jako spotřební věc. V USA již nějakou dobu je patrný pokles o řidičský průkaz. Tak proto chtějí lákat milenialy na moderní koncepce, jako je ten elektrický H-D. Myslím, že se jmenuje wireles nebo tak nějak. A navíc chtějí vyrábět slabší kubatury v Číně. Doba se holt mění.
No tyhle voloviny už dělali a víme, jak to dopadlo (přusun výroby, malé kubatury, skutry). Zrušili klasickou řadu Dyna, přestali dělat choppery, odvrací se od tradice a tradičních zákazníků, kteří je vždy drželi. Myslím, že tam je zakopán pes.
Co se techniky týká, tam to jde pomalu. Sdružené brzdy stále nejsou. Populární Sportstery mají dodnes archaickou 5 stupňovou převodovku apod. Ale to není u H-D zas tak důležité.
Co se techniky týká, tam to jde pomalu. Sdružené brzdy stále nejsou. Populární Sportstery mají dodnes archaickou 5 stupňovou převodovku apod. Ale to není u H-D zas tak důležité.
Jenže tradiční zákazníci pomalu, ale jistě mizí. Ale, kdo ví. Retro je v módě, o čemž svědčí obliba cafe raceru a scramblerů. Podmínky diktuje trh a pokud si bude přát motorky na elektřinu nebo na suché z nosu, tak to dostane.
SKAY
Paráda sice velké težké zbytečne ,alle nádherne ten motor jak ze zetora :yes:
https😐/img2.auto.cz/…ull/5853718_.jpg 😉 .. riadne torpedo to je pravda ...
moj ideal motorkarskej dokonalosti je ale nedalej honda CB650R https😐/img2.auto.cz/…ull/5517609_.jpg
moj ideal motorkarskej dokonalosti je ale nedalej honda CB650R https😐/img2.auto.cz/…ull/5517609_.jpg
Litr je hezci 😄 ja radeji buell HD Duknu...nebo confederate..
mne sa harleye kedysi fakt pacili ale dnes uz nejak ani nie ..... navyse poslednu dobu akoby zaspali a zit len z historie sa vecne neda...
inak za mna tato hondicka https😐/img2.auto.cz/…ull/5517596_.jpg na okrske vycvici aj ten tazkotonazny triumf... bol by to asi kratky proces ... hodne kratky proces
inak za mna tato hondicka https😐/img2.auto.cz/…ull/5517596_.jpg na okrske vycvici aj ten tazkotonazny triumf... bol by to asi kratky proces ... hodne kratky proces
CHerokee
Zatímco H-D představuje jako novinku Elektroplečku, tak Triumph přichází s 2,5 litrovou parádou ve dvou provedeních. Kdybych nebyl dobře vychován mým tátou a neměl H-D v krvi a začínal dnes, Triumph by měl přednost. Nedivím se, že má Harley furt poklesy prodejů.
ak narazas na toto https😐/img2.auto.cz/…ull/5593649_.jpg tak pisal som to vtedy pod clankom ze sa mi paci a napisem to aj teraz... moc pekny kusok ... zrovna tento harley sa mi fakt pozdava ( dnes uz viac ako mnohe jeho retro kusky ) 😉 ... akurat ze jedna lastovicka leto nespravi .... a harley za mna dnes este ma co dohanat aby nezaspal na vavrinoch ... lebo z tych svojich retro kuskov uz dlho zit nebude.... to sa vecne ani neda ... nastal cas pohnut sa dalej :yes:
Akorát že ten skutr nemá motor 😄
tak nema spalovak... ale ako vidime ... slusi jej to aj bez neho 😉
Dyzajnove ujde :yes:
bral by som ju vsetkymi 10-mi aj ked jasne... mam aj vacsich favoritov a za nizsiu cenu... 700 litrov za motorku je fakt hodne.... ale to aj 2 melony za elektroauto podobneho kalibru.... kazdopadne do mesta aj na nejake tie kratsie jazdy mimo neho je tato elektromotorka daleko sikovnejsia ako 90 percent sucasnych stvorkolesovych tazkotonaznych prerastenych elektrovozov kde nakoniec aj tak clovek jazdi sam alebo maximalne vo dvojici....
PS: ked harley tak za mna dnes uz prave tento elektricky... nema chybu :yes:
PS: ked harley tak za mna dnes uz prave tento elektricky... nema chybu :yes:
Toppere, všichni nemůžou dělat moderní motorky. Hodně chlapů, když dospěje, chce něco jiného. Poctivé železo. A to je Harley...nejede, nebrzdí, ale má srdce. Má velkou výhodu, koupíš stroj, který bude i za 30 let vypadat stejně. Navíc jej nebude složité udržet v provozu... A Harley je na tom živ už více jak 100 let. A pokaždé, během své krásné historie, když se od toho odvrátil, tak dopadl špatně. Dokonce byl prodán a až pp čase jej rodina koupila zpět.
Takže ne, cestou moderny to nepůjde. Jen si to musí uvědomit. Ve státech třeba moc neuspěl jinak dobrý V-Rod, který dělali ve spolupráci s Porsche.
Takže ne, cestou moderny to nepůjde. Jen si to musí uvědomit. Ve státech třeba moc neuspěl jinak dobrý V-Rod, který dělali ve spolupráci s Porsche.
PS: paci sa mi ked ma motorka vpredu okruhly svetlomet... je to u mna nieco podobne ako nejake tie zahranatene blatniky u SUV aut ... proste toto ja zeriem aj s navijakom 8-s ....
hele fakt to není žádný velký kumšt nacpat do rámu ingot, který nevyniká ničím jiným než objemem...
K1600GT jsem rok jezdil a ta brzdí, zatáčí a jede. A navíc je to lehký šestiválec, úžasný kus techniky. Ne hovadský 2,5litr s mizerným výkonem. Ta 1600ka má stejný výkon jako tenhle tříválec skoro o litr větší.
Uznávám, na efekt je to dobré. Měl jsem kamaráda, velký vyznavač HD. Pak se začal v zimě nudit a začal jezdit enduro. A pak vyzkoušel cestovní enduro a pořídil si ho. A dneska když se sveze na HD, řekne, no já jsem to předtím neviděl, ale ta motorka nejede, nebrzdí, nezatáčí😊
Ono se to od ní ani nečeká. Má to dělat rendál, budit pozdvižení a to je celé.
Muscle bike.
https😐/www.youtube.com/watch?…