Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 1
| 21. 8. 2019 07:34
Nojo řikal = ale je z Fildy = a měnit ho nechci je to kámoš navíc fakt bedna :-)

A má samozřejmě pravdu https://www.auto.cz/diskuse/71243/1?… snažit se opravovat a diskutovat s Barikama a ryccardama = je marnost nad marnost

A když sis šťouch ty = tak i já https://autobible.euro.cz/…dyz-ma-600-koni/ někdo holt musí bejt poslední = v autech je místo dloooouhodobě oooobsazeno
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 20. 8. 2019 23:08
Doktor ti říkal...?
Možná bys měl zkusit změnit psychiatra, nejspíš ti to nepomůže, ale zkusit bys to mohl...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 20. 8. 2019 09:09
Doktor řikal že se s lidma tvýho IQ nemám bavit :-)

No mě paměť slouží = napsal že Hawking je proti tobě snílek = ty si realista. Si fakt možná myslíš ;-)
Sepsul si ale nejen Hawkinga za dalšího nerealistu = kterýmu radíš co nepoplet a co naopak jo = je https://de.wikipedia.org/…him_Schellnhuber
A víš co je fakt děsivý? Že si fakt myslíš že seš nad nim = takže dokud mě vidíš trochu podobně = tak je to dobrý :*)

Taky si napsal = že nikoho kdo patří mezi ca 80% lidí který špatně chápou souvislosti a špatně zpracováváj informace neznáš = zajímavý jak vždycky všechno máš chápeš vidíš představuješ si vymyslíš skoro VŠECHNO PŘESNĚ OBRÁCENĚ = než to je :-)
Jak padlo o autech v nějakym nedávnym Speciálu = je to zajímavý s těma představama lidí = buď víš znáš rozumíš jak to je = nebo si jako ty vymýšlíš a zajímavý je, že Neználkové jako ty to netrefí tak nějak půl na půl = ale většinou NAPROSTO BLBĚ teda až PŘESNĚ OBRÁCENĚ

Škoda že nemáš koule odpovědět mi na ty VW dieselgate hoaxy že emise plnit nejdou a že díky pokutám zkrachujou = který si zbaštil i s navijákem = jestli si tehdy věřil mýmu vysvětlení že to je hoax

Nebo ti to holt došlo až časem když se to stalo https://www.idnes.cz/…109_automoto_fdv potvrdilo https://byznys.ihned.cz/…i-presto-klesaji a dneska nemáš koule...
No a tak je to furt dokola = něco pomotáš vymyslíš blbost jako teď že emise nepatřej do motoristickejch magazínů a okamžitě se oklepeš a dál vymýšlíš = že blbí sou ti ostatní

I na těhle stránkách si šílel z uprchlíků = už nevim kdo tě zchladil = že jako vždycky to vyhodnocuješ blbě. Proto taky baštíš ruský hoaxy = včetně těch fakt ultrapitomejch typu že v Německu kvůli migrantum radši nejstavěj vánoční stromy a tak. Ostatně volit dneska komunisty, Okamuru atp. to je taky ukázka brilantního myšlení
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 20. 8. 2019 08:31
A ty mě zase docela bavíš. Kde sehnat takovýho pablba na strefování :D To jak chápeš všechno špatně je celkem zábavný. Vymyslíš si hypotézy stylu, že se vidím nad Hawkingem a v tom si žiješ :D Přitom jsem ti jenom napsal, že je nereálný, abychom v dohledný době kolonizovali nějakou jinou planetu. Čoveče nejseš autista nebo nemáš nějakou jinou duševní poruchu. Co ti říkal doktor? :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 19. 8. 2019 15:01
No = už fakt nebavíš

Zelený hlavy = mě neberou ani ty ani tamty.Ty vojenský = eště míň. Co se na TOMHLE nedalo pochopit? Kdo TOHLE pomotá? Snad jedině = ryccardo :-)

Ono taky dost záleží na tom CO ty považuješ za zelený https://archiv.ihned.cz/…tou-zachran-svet zřejmě všechno co TVOJE hlava nebere = takže všechno http://www.autoforum.cz/…-paradu-to-neni/ :D

Podstatný to neni no možná v tvý jednoduchý souvislosti nechápající hlavě = ty na cokoli kašlající pako = budeš pako kdykoli = před 5lety i za 5 let. Ty myslíš snad jinak než když si měl zaslepenej EGR ventil? Ne = nebo? ;-)

Když budeš moct udělat nějakou podobnou = deb.ilitu = za 5 let = s klidem jí uděláš. No a mě z důvodu kde se pohybuju z těhle důvodů https://www.autosalon.tv/…vapily/pohledy/1 vyhovuje emotivnější líp jezdící auto = který tam kde jezdí viz text a viz měření http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ je prostě lepší. Že ty sis vymyslel = že to je přesně obráceně = nojo no

Skoro všechno popleteš a vidíš OBRÁCENĚ než to je = takže dík za mý hodnocení :-)
Já tebe řadim do úrovně těch vojáků = blbějš to už nejde = a narozdíl od tebe se většinou spíš nemýlim = připomenu ti že do řeči sme se dali když si poplet kam geopoliticky patří Irán. Škoda že nechceš říct jak to bylo když si nalít na oba VW Dieselgate hoaxy = o emisích který vlastně nemůžou bejt lepší a pokutách díky kterejm zkrachujou = sranda že si po tom všem furt myslíš že si analytik par excellence

Je to jako ty emise = TEBE nezajímaj tak VYMYSLÍŠ že se o nich v motoristickejch magazínech nemá psát = a ani nevíš že nepíše. TEBE zajímá tohle = a jedině TO je správně. No a někoho zajímá u aut i technika https://elektrickevozy.cz/…im-pohonu-toyoty
Ale ty se vidíš i nad Hawkingem jak si napsal = že si
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 19. 8. 2019 14:48
Ne to právě není fuk ty moulo. To je podstatný :D Teď už je svět někde jinde a ty meleš furt o zaslepených EGR ventilech :D A de-bi-l seš akorát ty sám a ještě k tomu arogantní. To to seš navíc tak tupej, že nechápeš, že zelenou hlavou je myšleno tvoje ortodoxní přehnaně ekologický cítění ne vojáci, ale co taky čekat. Ty si nepochopil mnohem jednodušší věci :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 19. 8. 2019 14:36
To je fuk jaká byla doba = prostě blábolíš o úřadech = a debi.l.ové vykuchávali filtry pevnejch částic nebo zaslepovali EGR ventily nebo ty vejš postavený dělali SW na oblafnutí homologizace atd. = furt jen debi.l.ové a hajz.lové = na době nezáleží = ani se nezkoušej probudit = u tebe neni šance :-!

Teď si popíral že text o emisích patří do oborovejch médií = prostě popleteš VŠECHNO

Moje hlava neni zelená = nikdy sem je nevolil a zelený úplně vypatlaný hlavy = vojáky = naprosto nesnášim
Ale tvoje hlava je dutá + drzá = což je asi častá kombinace :-)

Když bude něco dalšího co dá lidem jako ty pocit co ten zaslepenej EGR a vykuchanej filtr = udělaj to i za 5 let. Lidi se nemění = proto ty nesnášíš Mirky Dušíny = před 5ti lety a určitě i za 5 let ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 19. 8. 2019 13:08
Možná i patří, ale je to okrajová záležitost. Ne hlavní téma, takže když diskutujeme o motoru 2,0 TDI EVO, tak fakt poslední co mě zajímá jsou emise. Podstatný jsou jak jsem psal jízdní výkony, spotřeba a spolehlivost. Na emise si najdi jiný fórum. Seš jak kafemlejnek. Meleš si furt ty svoje bláboly, který nikoho nezajímaj. Netvrdím, že není potřeba se zabývat emisema, ale když VW vydá inovovaný motor, tak prostě emise není to co řidiče zajímá. Když to pochopíš ty zelená hlavo? Ne nechlubil jen jsem to konstatoval. To tak mělo kdejaký auto kde EGR dělal problémy. Vítej v realitě :-D Akorát to bylo asi 5 let zpátky. Neznám nikoho ze svého okolí, kdo by na svým autě zaslepoval EGR teď. To byla taková doba víš. Jako před 15 lety kuchání katů. Občas se zkus probudit :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 19. 8. 2019 10:30
Dyť píšu že TEBE to nezajímá! Dokonce ani nevíš že snad všechny motoristický weby i tištěny magazíny napříč planetou = se tématikou emisí zabejvaj = ty vymyslíš že to do nich nepatří = protože TEBE to nezajímá :-)
No hlavně že znáš jihočeské matky :D
U nás nedávno dělal Vaculík pěkný srovnání aut s vykuchanym filtrem = srazí je to zhruba na úroveň Euro I. Emise aut se aktivně řešej už od 60. let minulýho století = nemělo by to pomalu dojít = už i tobě? ;-)

Zapomněl si že ses tu chlubil zaslepenym EGR ventilem? Tolik k těm úřadům a homologaci :-)

Jinak NZ za to vysvětlení = co to je to evo http://www.slovnik-cizich-slov.abz.cz/…hp/slovo/evoluce ty fakt nevíš nic = když si to nevymysliš :-!
Re: Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 19. 8. 2019 09:22
Hele ty pošahanej ekologu. Jsme na motoristickým webu. Takže mě tyhle věci kolem NOx skutečně nezajímají. Já si jako zákazník kupuju homologovanej produkt a tím to pro mě končí. Mě zajímá jako řidiče jen a pouze jízdní projev, spotřeba a spolehlivost. Emise ani v nejmenší. Ty zajímaly přede mnou příslušný úřady, který udělovaly motoru homologaci. Jestli tebe zajímají hlavně emise, tak seš na úplně špatným serveru. Jdi diskutovat třeba sem http://www.jihoceskematky.cz/cz/o-nas
nebo sem
http://www.hnutiduha.cz/
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Auta na dvě věci
| 19. 8. 2019 08:11
SUV Anejsou bezpečnější = to je rozšířená mylná představa

Srovnávacích testů kombi vs SUV sou taky mraky = výsledky sou drtivě jednoznačný = od z principu menší spotřeby přes z principu lepší jízdní chování po z principu lepší deceleraci a já nevim co. Sou tu a tam výjímkypotvrzující pravidlo = jinak SUV ve všem horší. S bonusem = i pořizovací cenou i provozníma nákladama = taky horší ;-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: dobre porovnanie
| 19. 8. 2019 08:08
Obecně nesouhlas = pevná hlavová opěrka je většinou docela tragédie

Stejně jako DSG = po tisíci testech kde to je napsaný = prostě všude snad s výjímkou ACZ = to popírat mi přijde megatrapný. Ostatně PROTO že DSG nestíhá = DSG už před časem v dražších audi nahradil zpátky klasickej HDM automat

Co si řídil ty 1 (neobjektiVWní) člověk a jakej si ty měl sVWůj pocit = je naprosto zcela total irelevantní. DSG ne = argument že to neni až tak hrozný a že některý sou fakt lepší atd. = to je vlastně jen potvrzování = že DSG je dneska jasná všeobecně uznávaná slabina
Už před lety to potvrdil velkej německej srovnávací test porovnání všeho včetně nákladů a poruchovosti převodovek
Avatar - wikinko
Re: Re: Re: Re: Re: dobre porovnanie
| 19. 8. 2019 05:23
meriam 180cm, ked si opriem hlavu tak pozeram do stropu. to je dost nebezpecne ked sa pocas jazdy pozeras do stropu a nie na cestu. Prevodovka bola rovnako tragicka ako v mojom aute, jedniny rozdiel bol v tom ze chaotila viac kedze ma jeden stupen navyse. a ano asi mi zdrevenela prava noha, lebo kedysi sa mi darilo riadit automat pravou nohou, aj na starych pleckach v usa, a teraz minto uznejse, chyba je asi vo mne :) a moja noha je na vine ze auto ide podtocene 50kou do kopca na 5ke.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: dobre porovnanie
| 19. 8. 2019 02:10
Obecně vzato, pevná hlavová opěrka není až tak hrozná tragédie, zvlášť pokud má člověk výšku do cca 185 cm.
A s tím dsg u K(V)RS těžce přeháníš, teda pokud si neměl "štěstí" na vyloženě vadný kus, nebo nemáš pravou nohu dřevěnou. A možná si řídil úplně jiné auto, než já.
Avatar - Jaros71
Re: Auta na dvě věci
| 19. 8. 2019 00:49
SUV jsou moderní...lidé je chtějí.
Proč?
Dobře vypadají , jsou bezpečnější , lépe se do nich nastupuje , většinou mají zvýšený i podvozek , takže neurazíte předek auta u chodníku nebo v lese na hříbkách..
Za tohle si lidi rádi připlatí..
A většinou jezdí stejně dobře jako ty dnešní placatí jezevčíci - kombíky kolem.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 17. 8. 2019 23:03
Ta druhá věta je fakt DĚSIVÁ :D

2.0 TDI Evo je podle víc recenzí = lepší než poWLTP šestiválec 3.0TDI = je fakt že ten fungoval DĚSIVĚ ;-)

Zatimco stávající 2.0TDI 140kW stojí za starou belu = EVO je naopak povedenej

Tvoje rozhodnutí že na emisích dalších ročně vyráběnejch sto milionů aut vůbec nezáleží = je fakt tristní :no:

Co dělaj oxidy dusíku se učilo myslim už na základce = asi si byl za školou
Ta žlutá tráva u silnic a usychající stromy atd. = tak dalšim živejm organismus jako sme my lidi = emise škoděj úplně stejně. A představ si že lidem co to ví a chápou věci rozumí, i těm co popíraj a odmítaj = škodí úplně stejně. Popírat zaručeně od rakoviny nepomáhá :-!
Avatar - wikinko
Re: Re: Re: dobre porovnanie
| 17. 8. 2019 21:36
Ahoj label. RS som isiel, nenadchol ma. Sedadla tie iste ako mam teraz priplatkove sportove v octe, teda katastrofalne s nemoznostou si opriet hlavu a nenastavitelnou hlavovou opierkou. Cize auto na dlhsie trasy nepouzitelne. Robotizovana prevodovka uskackana, utrhana, podtaca, vibruje. Za tu cenu doslova skandal.
Avatar - LeonST
Re: Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 17. 8. 2019 19:42
Podle toho, co jsem o tom přečetl, bude mít nové turbo s proměnnou geometrií lopatek ovládanou elektrickým aktuátorem, vstřikovče s tlakem 2200 barů, ocelové písty a oddělené chlazení hlavy válců a bloku motoru - rychleji se zahřeje na provozní teplotu. V Superbu testovali slabší verzi 110 kW a velmi se jim projev tohoto EVO TDI líbil, tišší, živější, úspornější, dokonce chválili spolupráci s DSG, což jsem snad ještě od nikoho neslyšel.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: dobre porovnanie
| 17. 8. 2019 14:00
Takže logicky nevěříš ani tomuto výsledku...
Avatar - white label
Re: Re: Re: dobre porovnanie
| 17. 8. 2019 13:58
Obecně/v principu je komické, když tu roky v diskusích čteme komentáře o "kvalitě" a okaté úplatnosti tohoto plátku (SM) a pak najednou něco koncernovwého prohraje, a mávnutím kouzelného proutku je z toho odborná nestranná srovnávačka kvalitního auto magazínu (SM). ;-)
Auta na dvě věci
| 17. 8. 2019 12:13
Silnice jsou dneska plné lidí, kteří životně nutně potřebují SUV a mají k tomu milion výmluv.

Auta se debilizují společně s debilizací řidičů. V tomto článku zazněla jedna posvátná věta, ačkoliv samotné srovnání bych nerad hodnotil - 140 kW na tyto SUV dynamikou odpovídá 1.0 TSI Octavii. A že by Octavia byla zrovna nějak malé nebo málo využitelné auto (jako každé jiné podobné kombi), to se říct nedá.

Zejména v osobním vlastnictví si tohle kupující uvědomí pozdě. Každá akcelerace stojí nehorázné námahy a peněz navíc - spotřeba stoupá jako utržená ze řetězu. Při volbě benzínu to celé bolí ještě o něco víc. Takže si pak koupíte SUV, ve kterém jezdíte pomaleji a s horším komfortem než s cenově srovnatelným běžným vozem.

Nezatáčí to, nejede to. Do terénu to taky nemůže (ani do lehkého, tyhle leštěnky se okamžitě zničí i od odletujících kamínků a poškrábou se od rostlin při první skutečně lesní cestě). Využitelnost je výrazně menší, prodeje jsou zejména podmíněny módou. Modely v cenové kategorii jako jsou ty recenzované lze ještě tak trochu pochopit, byť se jich u nás také moc neprodá a většina bude nafasovaná firemní. Ale SUV v kategorii "economy cars" nedává smysl. Takový T-Roc je vyloženě šílenost - pohybuje se v kategorii těch nejlevnějších aut a místo sebereflexe, že na žádnou velkou káru takový kupující nemá, si koupí SUV, aby ho pak draho provozoval.

My jsme byli jiná generace a tohle prostě nepochopím. Čím nižší a efektivnější auto, tím lépe. Dneska ? Naopak. Každá socka jezdí firemním SUV a na silnici si vybíjí frustraci, když jim pak ten jejich "velký symbol moci" nikdo neobdivuje, protože je předjedete i s Octavií 1.0 TSI.
Re: Re: Re: dobre porovnanie
| 17. 8. 2019 12:03
Každá recenze je dneska nějak placená. Nemůžete dostat auto na recenzi a zhanit ho. A srovnávací testy jsou účelově zadané.

Dělají se i špatná auta, a nikdo je nikde nekritizuje. Inu, daň za články zadarmo na netu - musíte to pak zaplatit v kupní ceně auta a ještě vás to oblbuje při výběru.

Hjondé se s odchozem Vošického poučili a dělají to stejně jako to dělala Škoda doteď - placené recenze. Servery jako Autoexpress mají spoustu porovnávaček právě proto, že jim za to značky platí. Takto se dělá expanze a povědomí o značce. Vybere se vhodný soupeř a udělá se srovnávací test. Blbec ten, kdo tomu věří.
Re: Re: dobre porovnanie
| 17. 8. 2019 10:13
Když je to tak jednoduché postavit lepší SUV než Kodiaq, tak je zvláštní, že ve většině srovnávacích testů Kodiaq konkurenci poráží (tedy vyjma Světa motorů známého svou "objektivností").
https://www.autoexpress.co.uk/…-vs-skoda-kodiaq
https://uk.motor1.com/…diaq-group-test/
https://www.autoexpress.co.uk/…-vs-skoda-kodiaq
https://www.autoexpress.co.uk/…iaq-vs-ford-kuga
https://www.autoexpress.co.uk/…t-vs-kia-sorento
Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 17. 8. 2019 09:25
V cem vlastne spociva zo evo? V emisich nebo neco skutecne prinosnyho?
Avatar - white label
Re: Re: dobre porovnanie
| 16. 8. 2019 23:12
A běž se teď svézt Kodiaqem (V)RS, to je celkově výrazně jiný dojem, než u běžných verzí (teda až na ta vnitřní madla). Škodovka ty vrcholné verze prostě umí a ve finále mívají překvapivě právě ty nejdražší verze Škodovek nezajímavější poměr cena/výkon (myšleno obecně).

P.S. TDI/140 kW je o ničem, to už radši jen těch 110 kW, nebo rovnou BiTDI.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 22:05
"Od SUV chci pohodlí a klid, přesně jak píšeš" tak to je celkom prekvapenie po tom, co sa tu clovek pravidelne docita.
Avatar - wikinko
Re: dobre porovnanie
| 16. 8. 2019 17:16
Hm ale zviezol si sa niekedy niektorym z tych dvoch? Kodiaqy mame v praci asi 4, obcas sa na nejakom kolegovom prejdem, ale v Santa fe som sa nikdy ani len nezviezol tak fakt neviem. V kodiaqu je ten 140kw tdi uplne katastrofalny, pripada ti to ako keby ti ostala zapnuta rucna brzda. A do toho ta tragicka robotizovana prevodovka. Fakt je velmi jednoduche postavit take SUV ktore by bolo lepsie ako Kodiaq.
Avatar - CICERO
Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 16:17
Nechcu tady moc řvát a ničit klidnou diskuzi... Ale ještě se vyjádřím, ano?

Santafe, vyhrálo zaslouženě!pohrobek automobilismu!.. ten skončil když..>>
(ano už tolikrát.... ale stěma nucenejma hybridama a GPF to fakt přepískli a to neříkám, že je jiná cesta... momentálně nalajnovaná není a je to smutné... a 78 litrová nádrž u M760Li, to je totální pruser… :-) :-) :-) A můžu pokračovat ale radši ne, přátelé, pěkný test, a hlavně, !!!! Hlavně jezděte na čem chcete, od Vaši mladé po Vaši starou !!! Chávez, btw: DOKUD TO JDE (že jo...) :P :P :P
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Design
| 16. 8. 2019 16:08
predosle santa fe-cko mi prislo akesi tvarovo prirodzenejsie.... ale ano aj to nove je pekne... ale kodiaq sa mi paci viac... v tej jeho akejsi celkovej tvarovej jednoduchosti a robustnosti je nakoniec ta krasa... a palubka? uplna parada .. :yes: ..
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 16:07
viděli u Mercedesu, jednou je předežene i dačia… (pujde s přisnějšima emisema i cenou/kvalitou nahoru ) a škoda bude jen čučhe-t (indoktrinovaná teoretická doktrína KLDR = čučhe ) :D :D :D Ste ztho v šálku, bez podšálku vyhráli hnojovice, a hlavně kvůli motoru a prostoru, a nevitě co napsat.... Co naplat.... Táto zaplať !!!... ( Za 5 * 5 let na všechno proč ne... :D ;-) )
Avatar - 3_diamanty
dobre porovnanie
| 16. 8. 2019 15:50
skutocne velmi blizki superi aj v reale co do sukromenho vyberu... osobne sa mi kodiaq ale paci viac... a hlavne aj jeho kabina aj ked uznavam ze celkovy pokrok aky santa fe spravilo voci predchodcovi je fakt brutalny a vizualne az revolucny ( co vsak kazdemu uz nemusi tato dizajnova revolucia sadnut ) ... ale je to fakt nazivo pekne a prakticke auto uznavam a obzvlast v bordovej posobi az honosne... ale na kodiaqa mam proste slabost ... je vizualne aj kabinou u mna dokonale posadeny ... je to maso .. a paci sa mi viac ...

PS: co test to sama sed .... hrozne foto.... santa fe-cku ta sediva strieborna vobec nesedi... inak fakt vyzera ovela lepsie ako na tychto fotkach... obzvlast v ciernej alebo bordovej je to az luxusne pokukanicko .... ale aj tak ostro cerveny kodiaq po tom najnovsom facelifte ( kde uz miesto loga je na veku napis skoda ) je u mna top :*) https://img2.auto.cz/…ull/5823211_.jpg :*) ...
Re: Re: Re: Re: Design
| 16. 8. 2019 15:40
Názor na design je samozřejmě značně subjektivní.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Design
| 16. 8. 2019 15:20
Proti gustu...pro mě je ten kontrast s předchůdcem až smutný.
Avatar - Emel
Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 15:11
Antikoncernisti napíšou, že je ten rozdíl prostě tak velkej, že to zfalšovat nešlo. Kdyby jen věděli... :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Design
| 16. 8. 2019 15:08
Já docela jo. Konu nemusím, i30 je nijaká... ale tohle mi přijde dost dobrý.
SpFli︆ng︆.︆com︆ - Dospělý projekt pro muže najít dívku!
| 16. 8. 2019 15:03
Obsah příspěvku byl v rozporu s pravidly diskuse.
Avatar - twistedTSD
Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 16. 8. 2019 14:47
Ještě není, ale bude.
Avatar - twistedTSD
Re: Design
| 16. 8. 2019 14:46
Já tedy nedávám hmyzí xicht u Santa Fe. Přitom předchozí dvě generace byly tak pěkná auta.
Re: Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 14:42
Jj, 1.6 tdi a aj to je len tak na hrane :-[] :-[]
Avatar - lamal
Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 16. 8. 2019 14:38
nic prekvapive, to su udaje z koncernu... 2s pohoda :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 13:55
Citigo jedině v TDI! Neposloucháš Ádu ?!
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Nemohlo to dopadnout jinak..
| 16. 8. 2019 13:36
To je přesně napsáno, Korejec už dělá SF strašně dávno a nejen SF
Avatar - WinDiesel
Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 13:36
Citigo v elektru, tak zvané EL CITY GO
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 13:22
Nevím, jestli je Santa Fe lepším autem, ale hezčí (podle mě) celkově není, a to ani Kodiaqa nepovažuji za žádného krasavce (spíš naopak), tím spíš v běžných verzích.
Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 13:11
Nesnazi se na tom chytat pojistovny?
Avatar - _Karel_
Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 16. 8. 2019 13:04
Hm, skoro 2sec je opravdu dost.
Hyundai zaluzene
| 16. 8. 2019 13:02
porazil Skodovku. Ci sa to niekomu paci alebo nie korejci napreduju podstatne rychlejsie dopredu ako si vw pravdepodobne predstavoval resp. vw setri kde sa da. Tiez by som si z tejto dvojice skor vybral SF pretoze ako celok funguje proste lepsie. Mozno nema tolko simply clever rieseni ale ja radsej lepsi motor a prevodovku ako viac hacikov a skrabku.
Inak na SK webe sa testoval Kodiaq 140kw diesel cestou do Bulharska a spotreba bola 8.6l a taktiez si recenzent stazoval na slaby nastup vykonu a dsg. Inak tento problem je tusim od 2015 co je tento motor v superbe a Skodovka s tym absolutne nic nerobi. Well done.
Avatar - holden2
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 12:53
z ho*vna bic neupletes a na podvozku golfa proste auto nepostavis
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 12:24
Iste. Tiež bude riešiť dostatočnú dynamiku.
Avatar - white label
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 12:10
To je proto, aby sis koupil rovnou VéeReSo, které už to má vyřešené. ;-)
Avatar - _Karel_
Re: Re: 2.0TDI 140kw
| 16. 8. 2019 12:08
To je dobrá zpráva.
Design
| 16. 8. 2019 12:05
Já jsem si uvědomil až teď, když jsou ta dvě auta vedle sebe, jaký je Kodi designový zmetek, jako když nafouknete Octu nebo Supa. Navrhoval ho ještě Kabanos jestli si dobře vzpomínám.
Avatar - Emel
Re: Prodeje
| 16. 8. 2019 12:04
Kodiaq má velkou výhodu v konfigurovatelnosti... mimo jiné i v motorech. Nedíval jsem se teda co z toho zbylo po WLTP masakru, ale slabší TDI s manuálem nebo 2.0TSI jsou zajímavé varianty.
Avatar - Emel
Re: 2.0TDI 140kw
| 16. 8. 2019 12:03
Nahradí, časem. 2.0TDI EVO už je myslím ve fl Superbu, na Kodiaq zřejmě dojde časem.
Prodeje
| 16. 8. 2019 11:38
Sranda je, že ač je SF objektivně lepším autem, prodalo se ho v červnu v Evropě 12* míň než Kodiaku.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 11:28
Pritom taká blbosť. Prečo to nevyladia v základe a musí sa tým zaoberať trochu esteticky založený zákazník? Ešte neviem ako sa na to pozerajú na STK, ale zrejme majú tie podložky homologované.
Re: 2.0TDI 140kw
| 16. 8. 2019 11:22
Překvapil mě rozdíl mezi udávanou a naměřenou dynamikou. To bych zřejmě řešil.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 11:21
Podložky hliníkové, neváží nic ;-)
Léčba šokem
| 16. 8. 2019 11:07
Dik moc, mam zrovna kocovinu a po precteni hodnoceni me to tak rozhodilo, ze jsem na 5 minut zapomnel, ze me boli hlava :-O
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 11:04
Mne interiéry Audi nepříjdou špatné, spíše se obávám, že Škodovka příjde s těmi dvouramenými volanty a to... to bych asi nedal :D
Avatar - _Karel_
2.0TDI 140kw
| 16. 8. 2019 11:00
Pokud si pamatuji, je to pěkných pár měsíců co tu Machala velmi chválil 2.0tdi 150kw v Audi. Nechápu, proč jím nenahradí tento předražený podprůměrný bazmek.
Jinak jízdní režimy se u Kodiaqa samy nevrací do výchozího "normál", alespoň u MY2018 ne, a moc se mi nezdá, že by to tak hloupě updatovali. Spíš špatný kus.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 10:17
Podložky sú tiež možnosť, len pridávajú ďalšiu hmotnosť tam kde netreba a ďalší pridaný spoj vo mne veľa dôvery nevyvoláva. Chcel by som veriť, že je to z bezpečnostného hľadiska ok. S tými hranatými výrezmi máš pravdu.
Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 10:04
Nebo podložky, ty nabízí i prodejci ;-) A ty hranaté výžezy jsou taky zbytečné.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 10:03
Já bych tuhle myšlenku převedl i na nižší střední třídu, proto se tak dobře prodávají i30tky. To auto nedělá nic vyloženě špatně, rodinku odveze, velkým krokem je interiér na úrovni evropského mainstreamu a bons je cena. Doba, kdy srovnatelný korejec byl proti Škodovce plastový šunt, je dávno pryč a lidi to vnímají. Podobně je na tom i Kia a třeba takový ProCeed GT mi vykouzlil i dost úsměvu, zvláště, když jsem deklasoval tlačící se dvojkový Superb za příjemného zvuku vytočeného turbomotoru... to vše nabídnuto za cca 600 tisíc....

Můžeme tady korejce nenávidět, pomlouvat, ale oni to nedělají špatně... navíc SantaFe bylo dlouhodobě i v minulých generací oblíbené auto a je na trhu řadu let, takže zkušenosti hrajou velkou roli...
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 09:58
Kodiaq strašne zrážajú tie vpadnuté kolesá. To chce aftermarket disky s iným ET. To že si nedokázali od začiatku výroby poradiť s vŕzgajúcimi madlami je na facku (v teste pre istotu skúšali iba Hyu). Inak je to ako všade, jeden agilnejší, druhý pohodlnejší. No problem
Re: Nemohlo to dopadnout jinak..
| 16. 8. 2019 09:55
Trochu jinak, Škoda vlezla do segmentu, ve kterém už Hyu funguje dekády...a jakkoliv mohla být leoší než minulé SF, v této konfiguraci je korejec lepší.
Avatar - jazva
Re: Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:48
Niekedy sa oplatí staviť na ženskú zvedavosť, treba to prehnať a pochváliť sa napríklad smartom alebo peel p50... 😂
Re: Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 09:42
Od SUV chci pohodlí a klid, přesně jak píšeš. Když umí zatáčet, je to bonus navíc. SF se mi líbí postojem, zboku, zezadu, jen zepředu nejsem příznivcem aktuálního designu. Uvnitř asi nemám problém. Pokud by to bylo za nějakých 900, uvažoval bych o něm.
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 09:33
Jj, výstižně shrnuto. Navíc jsem si z testu vzal ještě jednu věc. Kupovat větší mainstreamové SUV s naftovým čtyřválcem a automatem, už dopředu by mi bylo jasné, že to jízdně žádná srdcervoucí záležitost nebude a na Ecce Homo s tím budu jezdit jen jako divák. Tím pádem bych se nejspíš zaměřil na pohodlí a hladkou jízdu. A zdá se, že i v tomhle je SF lepší.
Nemohlo to dopadnout jinak..
| 16. 8. 2019 09:32
korejec dělá velké kroky, škodovka krůčky..
Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 09:27
Ukmlizeno už neletí a Škoda uklízí interiéry až moc. Dostala se do slepé uličky a mám obavu, že z ní vyjde podobným stylem jako Audi.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:27
:-[]
Re: Re: Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:26
Víš, že se počítá ta vepředu a ne, že jsi nestihl doběhnout na velkou? :-[]
Re: Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:25
:-[] :-[] :-[] Prasák by mohl zabrat
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:25
Hele, největší kládu tady mám já, protože jezdím starým Cliem a vůbec mi to nevadí.. naopak... kdo že to má X5? :D :D :D
Re: Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 09:24
Těch faktorů vidím víc, nadmíru arogantní Vóša je fuč, tedy primární důvod k odmítnutí vozů s rozteklým H je taky pryč. SF se podařilo skloubit potřeby worldwide SUV i do evropsky přívětivého celku a VAG prostě musí šetřit. Tohle vše může dát ve výsledku zajímavý a dosud nevídaný výsledek.

Navíc designér Hyu sice napasoval na dosud hezké SF hmyzí xicht, ale umí pracovat s poměrem kola/výřezy pro ně/hmota karoserie/pohledy lépe než Kaďák. ;-)
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:21
:D Teď nevím, jak z toho vybruslit. Mohl bych zkusit vyzdvihovat zábavné házení do zatáček na prasáka....ty méně prudérní by to snad zaujalo. :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:18
:D To je nepřímá úměra... na malé Ego musíš mít SUV.... na tvého malého vítěze naopak potřebuješ velké Ego, protože zvládáš velké divadlo s malinkým kašpárkem :D
Avatar - woody-alien
Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 09:16
Anti-koncernisti bouchaj šampus....za mě prostě jen slušnej test. Pokud jsem ho dočetl až do konce, jakkoliv mě podobná auta nezajímají, musí to tak být. Samozřejmě jsem taky překvapen, že závěrem nepřišla nějaká simply clever vychytávka, která by výsledek obrátila naruby. Že by ve SM proběhl palácový převrat ? ;-)
Re: Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:12
...ale neříkej to naprudko před holkama, že tvůj vítěz je mnohem, ale opravdu mnohem menší :D
Avatar - woody-alien
Re: A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:10
Hele, já třeba nemám ego ani na Octávku, takže pro mě je vítěz ještě mnohem, ale opravdu mnohem menší. ;-)
Avatar - Ozzman
Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 09:08
Mne hlavně dostal tak propastný rozdíl v interiéru, protože ač Škodovky nemusím, Kodiaq mi přišel jako to lepší a hlavně rozdíl v dynamice... tipl bych si, že to bude i důsledek nových emisních norem ? Tento silnější jednoturbový dvoulitr v poslední generaci jsem nezkoušel, tak nemohu soudit.
Avatar - Ozzman
A vítězem je...
| 16. 8. 2019 09:06
Škoda Octavia 1.0 TSI !!! Gratuluji :yes: :yes:
Avatar - Dany
Dynamika
| 16. 8. 2019 08:57
Jen jim to napište velebnosti. Dynamika na úrovni základu v nižšej strednej a to aspoň toho vydarenejšieho. V kombinácii s prerasteným egom je to vražedná kombinácia.
Ty poblitý židle, to jim tam taky napište...
Avatar - WinDiesel
Re: Ooops...
| 16. 8. 2019 08:35
To bude mít pro někoho důsledky. Jako když šel AB po Šumanovi. :-! :-! :-! :D
Avatar - WinDiesel
Tyjóooooo to je poprvé ...
| 16. 8. 2019 08:33
… kdy nevyhrála Fkoda nebo se mýlím?
copak se stalo, Fkoda přestala objednávat inzerci?
nebo byl Hjondé tak dobrý že se to už nedalo cinknout … ?
Ooops...
| 16. 8. 2019 08:31
...to je porážka na hlavu. Opravdu bych v SM plátku nečekal takový rozdíl.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku