...pokud nebudou v Číně v automobilkách fungovat svobodné odbory chránící práva zaměstnanců, jak je tomu zvykem tady v Evropě, Čínské vozy nekupovat. Tečka.
To bys nemohl kupovat jiná než americká a evropská auta. V Asii jsou odbory velmi slabé, legislativa, která by je chránila, velmi vágní, procento lidí v odborech velmi nízké.
Svobodné odbory v komunistickém režimu to je oxymoron, jistě pamatuješ ROH.
Z hlediska úspěchu/neúspěchu čínských aut na evropském trhu je mnohem podstatnější narovnání obchodních podmínek, pokud EU ztratí poslední zbytky pudu sebezáchovy a nechá Číňany vstoupit na svůj trh za podmínek jiných než Čína nechává evropské automobilky vstupovat na trh čínský, pak to bude jen další hřebík do rakve evropského automotive.
Dedo, raz tu nadávaš na Stredulu a jeho odbory a teraz sa treba podľa nich riadiť? Odbory sú mor, keď sa správaš k ľuďom slušne tak ich netreba.
Tooper, až raz nebudeš mať čo do úst vďaka činanovi a otvorenej EU tak si prečítaj tento svoj príspevok.
Keď budeš kupovať ďalšie auto tak to bude snáď toto čínske (však aj tak vieme ako nakoniec dopadne).
lynk je dnes uz pred vacsinou europskej konkurencie... skus si o tej znacke pozriet nieco viac ... jej elektro uz dnes patri medzi najlepsie .... je cas na dalsi azijsky vstup do nasej uzasnej eu :-[]:yes:
este casom dufam ze sa prida aj par dalsich cinskych znaciek.. aspon o 3 dalsich viem ktore pridu ... len vydrzat :yes:
Ked porovnavali volvo a bmw, tak vacsinou vyslo volvo lepsie. A toto je volvo s inou znackou. Aj ked takto sa zovseobecnovat neda, v tomto pripade to myslim plati.
Nie je dovod sa stahovat do Ciny, skor je na zamyslenie, co v Europe robime zle a napravit to.
Dnes má hodnotu on-line přístup do internet komunit, nic moc nevlastnit, ale si užívat. Můj přístup k životu to ale není. Dělám rád iracionální, neefektivní a neekonomické věci - jak se mi zachce, svoboně - pokud to lze.
Najlepšie je utrácať svoje peniaze len tak za nič - prenájom, pôžičky, užívanie si, nové mobily... Istá časť obyvateľstva ale nerada žije na dlh a za svoje peniaze radšej niečo vlastní. Samozrejme každý sa rozhodne ako chce.
Dnes sú ľudia zo všetkých strán tlačení, aby nezmyselne utrácali svoje peniaze na rôzne nepotrebné veci...
...nemusí být špatná volba pro lidi, kterým jsou auta ukradený. ono, když si človek rozpočítá leasing na 4 roky, za 500E na mesíc toho až tolik nekoupí. Druhá vec je, že ve chvíli kdy to splatím mužu to střelit a aspoň část penez se vrátí zpet.
celkove čínu nezatracuju. stejne se tam vyrábí všechno, snad krom hajzl papíru Harmasan, kterej zatím drží Harmanec
Kedysi známy hovoril, že Číňania vyrobia všetko - od šmejdu až po veľmi kvalitné výrobky. Už dnes to vidieť na smartfonoch...
Čo sa áut týka - čínske si asi tak skoro nekúpim... Vlastne ani nemám nejakú túžbu kupovať si nové auto plné elektroniky, asistentov, obmedzení... Samozrejme sa dá všetko vypnúť, ale prečo platiť za niečo čo aj tak vypnem? Dnes už auto bez asistentov neprejde ani bezpečnostnými testami.
Ak sa raz "zoderie" moje súčasné auto zrejme už ostanem pri starších modeloch ako napr Mazda MX5... Je veľa zaujímavých starších áut.
Konec konců proč ne. Ne každý chce vůz vlastnit a ne každý ho vždy potřebuje. Pokud to bude, jako doplněk k současné mobilitě, má to šanci. Ale mobilitu, jako celek, bych na tom fakt nestavěl. To je jako s elektromobily, jako doplněk ano, ale globální nebo celo evropské řešení ne.
Neni to tak davno co nejaky cinsky tajemnik prohlasoval jak do evropy nechteji. Jj houby s octem, cinanovi nikdy never. Ale myslenka nevlastnit auto, ktera neni nova, bude mit ve mestech vzestupnou tendenci. Jenze to vi i ostatni takze tuhle muze byt max dalsi hrac na trhu, nic vic.
Aj tak si nás Číňania nakoniec všetkých kúpia. Už majú Volvo... vraj kúpili aj nemeckého várobcu robotov KUKA... Budúcnosť asi nebude celkom ružová.
Čo sa prenájmu áut týka - už na dnešných mladých vidím, že ich autá vôbec nezaujímajú a nechcú ich často ani vlastniť. Pre nás bolo auto splneným snom, pre nich je to príťaž.
Najlepšie je dnes vyštudovať najakú jednoduchú vysokú školu (je ich dnes veľa aby mali vôbec študentov=peniaze) bez uplatnenia a potom sa flákať. Mať prehnané požiadavky a svoje peniaze rozhadzovať na najnovšie technické hračky, v baroch, v hrách na internete... Dokonca ani manuálne robiť už chce málokto. Potom aby našu zem niekto neskúpil.
Čínské auta se v Evropě prosadí, potřebují zdražit naftu o d
a zákaz spalováků ve městě. V Číně vyrobí baterku pro přírodu devastujícím způsobem a pošlou nám do Evropy zelené EV. :yes: Vztah k autu se u lidí vytrácí a bude jim jedno jestli to číňan nebo Opel. Cenově nebudou evropské automobilky stíhat.
Re: Čínské auta se v Evropě prosadí, potřebují zdraž
Naším ekológom to bude jedno, kde tú baterku vyrobia - hlavne že v EU bude čisto (akože). Pritom v Európe žije cca 1/10 obyvateľov Zeme. Z toho pomerne malá časť v krajinách, ktoré zúfalo tlačia na ekológiu. Samozrejme časť svetovej populácie žije v podmienkách, v ktorých toho veľa neznečisti a zvyšku je to jedno = zamoruje ovzdušie. Kým to všetko prenikne aj napr do Afriky, južnej Ameriky... To ešte potrvá.
Nakoniec budeme kupovať autá na "Ali....e" :). Hlavne že to bude lacné...
Tak ma ešte napadlo, prečo sú autá v menej rozvinutej Ázii také lacné? Pretože nesplňujú naše predpisy. Vyhoďme asistentov, airbagy, ochrany, eko-motory, zrušne Euro 6XY... a tiež môžme mať autá a 1/2 ceny. Kto by to ale robil?
"Výrobci aut riskují, že budou pouhými dodavateli pro společnosti nabízející různé formy mobility. To může být jejich volba, v takovém případě ale půjde jen o to, kdo nabídne nižší cenu."
Výrobci už nebudou pány svého osudu. Ale to už stejně nejsou když si bez boje nechají od EU diktovat takové šílenosti...
Automobilky by se měly pokusit udržet stávající status quo. To je v jejich zájmu, ale neuvědomují si to.