Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Volkswagen Routan: velký Volkswagen s americkými kořeny

Americko-evropská velkoprostorová aliance má pro Volkswagen získat nové zákazníky v zámoří. V Chicagu se představil nový Routan.
Zpět na článek
6. 2. 2008 09:29
anonym
6. 2. 2008 09:44
neregistrovaný "Tsukubai"
6. 2. 2008 09:51
anonym
6. 2. 2008 10:08
6. 2. 2008 10:10
6. 2. 2008 20:04
neregistrovaný "?"
7. 2. 2008 07:47
neregistrovaný "Donaldd"
6. 2. 2008 11:56
anonym
6. 2. 2008 12:23
6. 2. 2008 13:09
neregistrovaný "Chris K."
6. 2. 2008 13:45
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 13:55
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 15:46
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 16:01
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 16:50
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 16:55
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 17:25
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 20:03
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 20:45
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 13:52
6. 2. 2008 13:43
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 14:02
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 15:39
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 16:14
anonym
6. 2. 2008 16:53
neregistrovaný "Cjoctavian"
7. 2. 2008 10:52
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 17:01
neregistrovaný "Tommykaira"
6. 2. 2008 15:15
anonym
6. 2. 2008 16:21
anonym
6. 2. 2008 17:29
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 19:58
anonym
6. 2. 2008 21:27
anonym
6. 2. 2008 22:48
neregistrovaný "Cjoctavian"
7. 2. 2008 11:46
6. 2. 2008 19:05
neregistrovaný "Beaumont.."
10. 2. 2008 22:02
10. 2. 2008 22:02
10. 2. 2008 22:02
6. 2. 2008 19:06
neregistrovaný "kodlias"
7. 2. 2008 08:08
neregistrovaný "Donaldd"
7. 2. 2008 09:12
neregistrovaný "Ondoree"
7. 2. 2008 08:19
anonym
7. 2. 2008 10:59
anonym
anonym
6. 2. 2008 09:29
Příšera
Jo, jo, folcvágen design umí, fakt .... >:D
Rozbalit vlákno
4
6. 2. 2008 09:34
Re: Příšera
No zdá se mi, že originál je v tomhle případě lepší, ale záleží taky na provedení interiéru. Třeba bude u VW kvalitnější.
6. 2. 2008 09:51
Re: Příšera
Mne skôr pride,že VW vyzera lepšie ,jednoznačne vyzera ako VW nič neruši...Škoda že tam nedavajú diesel čo by isto zaručilo individualny dovoz.Velke smädne benzinové motory su limitujuci faktor pre europsky trh.A taky velky van doviezt z USA za take peniaze to by sa oplatilo.Čo sa týka kvality tak myslim,že asi nebude kvalitenjši,ale treba dúfať...ked američanom stači kvalita Voyagera načo ju zlepšovať,predsalen američania su zaujimavy narod
neregistrovaný "Tsukubai"
6. 2. 2008 09:44
Re: Příšera
Hezčí auto abys pohledal >:D >:D
anonym
6. 2. 2008 09:51
Re: :(
To je uzasne ako nas redakcia masirovala kvoli nejakemu americkemu tanku.A konecne sme sa dockali :no:
Avatar - VDC
6. 2. 2008 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - sargis
6. 2. 2008 10:10
prvenstvo VW
No, v jednom ma VW prvenstvo - toto auto vyzera rovnako blbo, ako sa aj vola. Len tak ma napada, preco je VW USA odkazany na spojenectvo s Chryslerom? Voyager je v porovnani s europskymi MPV nula, a to sa ani nemusim snazit tvarit objektivne.
Rozbalit vlákno
2
6. 2. 2008 11:09
Re: prvenstvo VW
prečo chrysler? preto ,lebo ked povieš v amerike fullsize MPV automaticky im napadne Voyager...vidim logicky,že VW zvolil spojenectvo s Chryslerom kedže maju skusenosti MPVčkami a vedia čo chce americky trh...A snad každy vie,že američania celkovo chapu kvalitu inak ako europania...Nieked sa mi zastavuje rozum ako môžu v USA jazdiť na tak hrozne spracovanych autach ako vidiš jazdia...A pre VWto bolo isto lacnejšie ako vyvíjať nový model...
Avatar - sargis
6. 2. 2008 14:48
Re: prvenstvo VW
Ak dovolis, nesuhlas by som s par vecami. Voyager je aktualne viac synmonymom pre MPV ako skutocne dobrym MPV. Espace v Europe tiez v podstate zalozil triedu, ale Galaxy ho polozi na lopatky. To by sme mohli pasovat aj Hummer H3 za armadny terennak. Mne vsak nejde do hlavy toto - koncern, ktory si Fox-a necha dovazat z Brazilie a ktory niekolko rokov vyvija drahe stratove modely typu Veyron/Phaeton, by si mohol na USA trhu dovolit vlastne full-size MPV - svoju platformu (napr. Passat, dajme tomu) a svoje motory.
Avatar - Enthusiastic.driver
6. 2. 2008 10:57
Dneska neni 1. duben !
No, v Evrope po tom nestekne ani pes... I to jmeno zni divne.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - skejpa
6. 2. 2008 11:11
Re: Dneska neni 1. duben !
presne :yes: amikum to mozna staci ale tady by si ani neskrtnul. je to okopirovany (este ke vsemu od chrysleru...) a jmeno je taky strasny. to by si VW snad ani do evropy privizt netroufl...
Avatar - MajoThePuk
6. 2. 2008 10:58
Preco Voyager?
To sa teda mali po kom o***ť...technika chrysler..no zbohom, stačí sa pozrieť na spoľahlivosť Voyagerov...Čo bezpečnosť?Aj Routan bude na tom tak mizerne ako Voyager?Súdruhovia z VW sú príliš krátkozraký ak si myslia, že ak napodobnia v amerike úspešný Voyager bude to pre nich úspechom..áno na poli predajnom možno aj keď pochybujem, no na poli kvality, image a dizajnu, ktorý tu je strašný..hold VW...utrpia.Môj názor...
Rozbalit vlákno
3
6. 2. 2008 11:12
Re: Preco Voyager?
auto určene na americky trh šite na američanou a auto,ktore im uplne vyhovuje...tušim že bezpečnostou na tom zle bola minula generacia toto je novy model Voyagera
6. 2. 2008 11:19
Re: Preco Voyager?
Záleží na tom? keby to bolo pre starý kontinent, Voyager by obišli širokým oblúkom...
6. 2. 2008 11:23
Re: Preco Voyager?
súhlas,toto by pre európu nepustili...
6. 2. 2008 11:18
Načo debatovať...
...keď je to aj tak určené len pre americké tlsté zadky. Podobne ako Sintra alebo stávajúci Voyager, aj tento voz by v danej podobe bol v Európe prepadákom. Bez ohľadu na to, že má nálepku VW.
Rozbalit vlákno
25
6. 2. 2008 11:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 11:26
Re: Načo debatovať...
ono je to naozaj tak amerika ma ine zmýšlanie ako europa...zatial čo v europe sa kladie dôraz na kvalitu ,bezpečnosť a auto ako celok,v USA sa hladí na to či sa tam zmesti priemerny američan či obezny američan ,či je tam miesto pre velke rodiny,velky smadny motor,aby si američania mali kam dať kolu a tak...slovo kvalita im je takmer cudzie až teraz sa to lepši postupne...
6. 2. 2008 11:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 11:40
Re: Načo debatovať...
auto primarne určene na americky trh ,je zname že američania davaju prednosť americkym značakm ,VW Routan im bude musieť ponuknuť niečo čo Voyager nema.Pretože VW nema v USA až taku povest,aby automaticky znak VW na Voyagery znamenal posun v kvalite.Netvrdim však,že sa bude predavať zle čas ukaže...
6. 2. 2008 12:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 12:15
Re: Načo debatovať...
a predaje?? VW ma na americkom trhu dost malu ponuku modelou čo limituje ajpredajnosť...passat je male auto Jetta a Rabitt su auta pre teenagerou...VW potrebuje velky sedan a možno aj fullsize SUV...
6. 2. 2008 12:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 12:30
Re: Načo debatovať...
CCčko je stale male pre americky trh a pochybujem,že je primarne pre USA...off road ma ano,ale Tuareg je na USA pomery malý...nema dobru ponuku japonska konkurencia si v USA vedie lepšie nakolko ma auta vyvijane priamo pre USA...nehovorim ,že VW je zly,ale v USA takto nemaju velke šance na uspech
6. 2. 2008 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "?"
6. 2. 2008 20:04
Re: Načo debatovať...
Dalsi magor. Len co sme sa zbavili GTI-ho je tu tento magor menom ELAN. Kym GTI mal obcas inteligentne prispevky tak tento iba trepe boze kde sa rodia takyto zaslepenci :no: :no: :no: :no: :no: :no: :no:
7. 2. 2008 16:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - VDC
6. 2. 2008 15:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 15:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 16:05
Re: Načo debatovať...
Je zaujimave, jak dokaze Daniel predebatit sam so sebou pol diskusie... :-!
6. 2. 2008 18:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 20:26
Re: Načo debatovať...
Tvoj rukopis a štýl je jasne čitateľný z viacerých nickov, nie len z tohto.
6. 2. 2008 21:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 2. 2008 13:24
Re: Načo debatovať...
Tu nikto nevtipkuje. ;-\
7. 2. 2008 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
neregistrovaný "Donaldd"
7. 2. 2008 07:47
Re: Načo debatovať...
Jasně, Passat CC tvoří image VW v USA >:D >:D >:D >:D že sem si nevšiml, že by se prodával, aby vůbec tu image mohl vytvořit.
Avatar - da_b0mb
6. 2. 2008 13:29
Re: Načo debatovať...
Ale myslim, ze v Americe jim budou za tohle auto rvat ruce...obzvlast jestli je tam ted VW in. Ale pro Evropu by to bylo vazne nemyslitelne... ;-) Ale pro prumernou amer. rodinu (tzn. cca 4x150kg) je to idealni
6. 2. 2008 13:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Falco
6. 2. 2008 20:49
Re: Načo debatovať...
Myslíš ty tlusté zadky, které mají o padesát procent vyšší produktivitu práce než my a o celých třicet procent vyšší než Japonci?
7. 2. 2008 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
6. 2. 2008 11:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ronault.
6. 2. 2008 11:39
Zvláštní krok VW?
Nebudu komentovat design, na USA je to ucházející. Taktéž si myslím, že spojení s Chryslerem je dobrým krokem, opět pro USA, v Evropě by mu natrhl zadek i Carnival.
Spíš mě překvapuje enormní snaha VW se dostat na trh USA. Přecejen je to trh, kde je přeplněno, má své (pro evropana nepochopitelné) požadavky a dobře se tam již chytla japonská konkurence. Tak proč ty náklady? Prodejní cena pro EU by prý byla 650 000 Kč, to už je přece zarážející. V EU stojí srovnatelný Sharan v 350 000 akční slevě 781 900, ale jinak se běžně neprodává pod 1M.
Právě z těchto důvodů se evropské značky do USA netlačí. Trochu mě překvapuje strategie VW, kdy konkurence se cpe do rozvojových trhů a ne do zvláštní a mírně upadající USA
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 2. 2008 11:56
Bez vkusu
Američani nemaj vkus a pro takový lidi se VW vyrábí. Lidový vůz.
Rozbalit vlákno
0
6. 2. 2008 12:23
voyager
ked nejazdite nejake kilometre v USA tak pochopite vyber auta beznych ludi, v prvom rade je to spotrebak, cesty su vacsinou rovne siroke a v super stave, parkoviska obrovske, castokrat s dorazmi pre predne kolesa, jazdi sa tam sever-juh, vychod-zapad, prisne dodrziavanie rychlosti, jazdil som na starsom voyageri 3,3l V6, idealne rodinne auto, vela miesta, super sedadla, jednoduchy motor, ktory vela vydrzi, automat, tempomat, autoklima, ovladace a tlacitka su vsetky velke a dobre dostupne, styl jazdy - nastavite na tempomate 45mph v meste a iba sa rozbehne a idete, dalej nic neriesite, ked su zakruty tak 90 stupnove,
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "Chris K."
6. 2. 2008 13:09
Re: voyager
absolutny suhlas :-)
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 13:45
Re: voyager
To svedci o ich intelekte - vsetko musi byt rovne alebo pravouhle...a VELKEEEE >:D
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 13:55
Re: voyager
Na zaklade coho si odvodil ich intelekt? Na zaklade pravouhleho systemu stavby ciest a miest? Zamyslel si na nad tym, preco Europske mesta maju taky tvar ako maju a preco americke pravouhly?

Aby som ta parafrazoval : To vsetko svedci o tvojo intelekte, resp lack of thereof - vsetko co nieje zjavne jasne je NEJASNEE a NPOCHOPITELNEEEE
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 15:46
Re: voyager
Lebo Europania maju lepsi orientacny zmysel, hm? ;-)
Co tak to, ze nase mesta a dediny maju nejaku par storocnu historiu, nutnost budovat mesta pozdlz riek kvoli obchodu a polnohospodarstvu, budovat ochranne valy proti najazdom nepriatelov... - zatial co americania nemaju historiu ziadnu... :-!
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 16:01
Re: voyager
S tym orientacnym zmyslom si ma rozosmial...

Mas sice pravdu o dovodoch, nerozumiem vsak spojeniu inteligencie a tvaru mesta. Myslis ze europske mesto postavene na zelenej luke by vyzeralo inak? Videl si vobec nove parizske stvrte? Asi nie... cista pravouhla sachovnica, pokial nieje treba prosposobit sa rieke alebo zeleznici.

A o ziadnej historii americanov, toto je tiez zaujimave tvrdenie. Len tak pre zaujimavost, kto su 'americania', nejaka nova rasa? Aka je tvoja historia, historia dediny? Vies vobec kto obyval v stredoveku pre priklad 'slovenske' mesta? Tvoji predkovia?
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 16:50
Re: voyager
No - oni nie su rasa - je to len banda zlocincov z GB, zvysky povodneho obyvatelstva a ich otroci z Afriky...
No a na Slovensku boli uz aj v stredoveku Slovaci, len mali tu smolu, ze sa sem priplichtili aj Madari a vytvorili Uhorsko ;-\
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 16:55
Re: voyager
Ach, jo. Preco sa vlastne snazim? Vox clamantis in deserto...

:-(
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 17:25
Re: voyager
Pokial povazujes za zlo vo "Vox clamantis in deserto" Americanov... :yes:
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 20:03
Re: voyager
Mam pocit ze si nepochopil.
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 20:45
Re: voyager
Viem presne o com to dielo je. Mam pocit, ze sa trosku zbytocne ohanas latincinou... :-!
6. 2. 2008 13:52
Re: voyager
Presne...kto neveri, nec pozrie na satelitne mapy cez google....len dlhe rovne useky, krizovatka a zase dlho dlho rovno...niekedy si myslim, ze pre amikov je skoda robit riadenie, resp. skoda robit aj stvorkolesove auta - jedno otocne kolo dopredu aby sa dalo odbocit, a staci... >:D
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 13:43
OOO, bravooo
To meno mi evokuje nejaku tropicku burinu >:-[] A 200 koni z 3,8 litra?! To je vysmech zdraveho rozumu... :no: :no: :no: A ze vraj ti sprosti amici setria prirodu, emisie...blabla
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Marcus_A"
6. 2. 2008 14:02
Re: OOO, bravooo
Trvanlivost mily hochu, a rovne cesty. Vysledkom su nizke merne spotreby a vysoky mozny nabeh za zivovnost motora.

Nie vsetci potrebuju maximalne vyhoneny motor so zivotnostou mozno 200tKm.
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 15:39
Re: OOO, bravooo
Neviem naco im je vysoky nabeh, ked menia auta kazde 2 roky...rovnako ako aj tie ich papierove domy >:D >:D >:D Nic, len konzumny sposob zivota a bezohladnost k ostatnym... :no:
anonym
6. 2. 2008 16:14
Re: OOO, bravooo
No neviem neviem, konzumny sposob zivota, v tom si nemame co vycitat. A o vymene aut kazde 2 roky, to si sa asi z mesta nepohol, ze? Auto je spotrebny material a teda nebudem kupovat kuchynsky robot kazde 2 roky len preto, ze uz je novsi model.

Vo vseobecnosti v US sa auto pouziva dovtedy, dokial je to ekonomicky unosne. Podstatny je TCO, nie spotreba, ktora sa na TCO podiela len ciastocne. Zrataj si naklady na servis ktore stupaju priamo umerne ku komplexnosti modelu a zvaz si to pri velkom nabehu danom velkymi vzdialenostami(porovnanie k EU) pre dochadzanie do prace.

Toto je ale sposob uvazovania malo casto videny v ost bloku. Napr ale v UK maju spravanie ako v US, TCO je zaujimavy viac ako okamzita 'nizka' spotreba.

Ad papierove domy, toto je technologia dana lokalnymi podmienkami a samozrejme stylom zivota. Ak sa casto presuvas z miesta na miesto, nie je efektivne vsade stavat kamenne barabizne (vid. slovenske dediny a socialisticky realizmus). Vyhodou je cena a jednoducha a lacna zmena. Samozrejme nic ti nebrani si v US postavit kamenny dom...
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 16:53
Re: OOO, bravooo
ad domy: a potom nariekaju, ked zafuka silnejsi vietor...
7. 2. 2008 08:01
Re: OOO, bravooo
ad domy: v americe je drevo chapano jako zakladni stavebni material, uz od dob prvnich pristehovalcu. To, ze lidi maji ale vetsinou domy z dreva a ne z cihel je hlavne z jednoho duvodu: cena. Mas li cihlovej dum, ses bohatej. Je to kvuli cene prace (ktera na rozdil od nasich koncin hraje hlavni roli v cene), kvuli vyssi cene materialu (tj cihel vs dreva) a kvuli nizke cene energii..(proc nak extra zateplovat kdyz je energie temer zadaca..)
neregistrovaný "Cjoctavian"
7. 2. 2008 10:52
Re: OOO, bravooo
to vsetko chapem, ale nechapem ich lahostajnost k prostrediu, prirode...Proste "po nas potopa"...Myslim tym to vytapanie, auta s ultra vysokou spotrebou, vojnove konflikty a velmi vela dalsieho... ;-\
neregistrovaný "Tommykaira"
6. 2. 2008 17:01
Re: OOO, bravooo
Přesně tak :yes: , , kdyby chtěli mohly tam dát 2,0 TFSI
anonym
6. 2. 2008 15:15
Tady tohle forum
by se melo nazvat forem chytrych COBOLU protoze zde opravdu dokazuji ze psat umi. Jenom nechapu proc se radeji nestahuji nekde na Cadskych listech kde by jim ostatni Cobolove lepe rozumenli. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
0
anonym
6. 2. 2008 16:21
almara
už vidím jak tyhle nechutné almary parkují před Hypernovou ... kolem nich poskakují vyholení retardi, ve značkových baseballových čepicích, s bluetooth zaraženým hluboko v uchu, obklopeni vysolárkovanými, modře menstruujícími blbkami, zlatými retrievery, hyperaktivními dětičkami a třemi až čtyřmi nákupními vozíky ...
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 17:29
Re: almara
:yes: uz davno ma nic tak nerozosmialo ;-) Vazne trefne
anonym
6. 2. 2008 19:58
Re: zavist
je jedine co ma napada pri takomto prispevku
anonym
6. 2. 2008 21:27
Re: zavist
mě zas napadá přísloví o potrefené huse ... ale proč se hádat kvůli jedné popelnici, ještě k tomu na fotce, že ano...? a pokud jde o závist,závidím vám jediné-energii pravidelně se účastit nesmyslných diskusí ...
P.S. vyrazím někam ven závidět šťastným majitelům podobných monster, pokud možno s přeplňovaným osmilitrem a náhonem na všech šest ...
neregistrovaný "Cjoctavian"
6. 2. 2008 22:48
Re: zavist
P.S. vyrazím někam ven závidět šťastným majitelům podobných monster, pokud možno s přeplňovaným osmilitrem a náhonem na všech šest ...
:-) :-) :-)
7. 2. 2008 11:46
Re: zavist
modře menstruující blbky:D tak to je podle mýho názoru hlod století:D:D:D
neregistrovaný "Beaumont.."
6. 2. 2008 19:05
Jméno...?
Hmmm, ROUTAN...nevzniklo to spíš jako přesmyčka z TouRan? Nic proti, ale abychom se brzo nedočkali Volkswagenů FOLG, SAPPAT a TEJJA :-) nedejbože TAEPHON... ;-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - pallas
10. 2. 2008 22:02
Re: Jméno...?
NAMLUVIT alebo NASRAH? >:-[] :yes:
Avatar - pallas
10. 2. 2008 22:02
Re: Jméno...?
alebo NAVUMILT ? >:D
Avatar - pallas
10. 2. 2008 22:02
Re: Jméno...?
lepsie by boli LOPO, FOGL, SPATAS, PATEHON, RONAUT, atd.. >:D
neregistrovaný "kodlias"
6. 2. 2008 19:06
Sharan?
Tak já pořád čekám, kdy se objeví nový Sharan, protože ten, zároveň s Polem jsou nejzastaralejší modely. Golfy se chrlí jedna generace za druhou a Polo už se s mírnými facelifty vyrábí snad 15 let! Jestli má ale takhle vypadat nový Sharan??? Tohle je fakt docela neevropské auto...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Donaldd"
7. 2. 2008 08:08
Oboustranná omezenost
Tak se nám tu krásně ukázalo kulturní nepochopení. Nutno si uvědomit, že na to auto nelze nahlížet pohledem evropy. Stejně tak evropská produkce by se v USA těžko prosazovala a vlastně i modely evropských automobilek určené pro US trh to mají hodně těžké. Stejně tak v evropě modely US automobilek určené pro evropský trh to mají hodně těžké. A to nepochopení a vysmívání se..... Chyba, kterou hodně lidí dělá a pramení z nepochopení. A určitě bych USA nepodceňoval. To už udělali jiní a jak dopadly. Pravoúhlý systém měst.... Ty máš zase určitě jen dvě kachny na náveském rybníku.
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Ondoree"
7. 2. 2008 09:12
Re: Oboustranná omezenost
Presne, toto auto je určené pre US trh, európan ho ťažko pochopí. Je nutné povedať, že je to vôbec prvé auto od VW vhodné pre amíkov, ale ide len o rebranding, čakal by som prínos napr. v podobe VW (či skôr Audi) motorov, aby upútali domácich. Ale to by sa asi nevošli do ceny, všakže.. Som fakt zvedavý, či a ako sa pohnú predaje VW v US, do kariet im nehrá ani pokles výdavkov súvisiaci s aktuálnou krízou 8-s
Avatar - pallas
10. 2. 2008 22:13
Re: Oboustranná omezenost
Mercedes ML a BMW X5 - auta hlavne pre USA, preto aj vyroba v USA. A ako sa predavaju aj v EU.
anonym
7. 2. 2008 08:19
Ach ten amerikanismus
;-\
Rozbalit vlákno
0
anonym
7. 2. 2008 10:59
heh
nevedia vymysliet novy nazov tak poskladali z touranu routan >:D ale vyzera zaujimavo :-)
Rozbalit vlákno
0