Novinky
Na první pohled vypadá hezky, ale řídit bych ji nechtěl. Už z fotek je vidět, že výhled kamkoli mimo přímo vpřed bude asi stejně "dobrý" jako u Brava.
já jsem s Bravem jezdil a výhled neni o nic horší než z Golfa - záleží jakou má člověk postavu, jak si seřídí sedadlo a jak zrcátka....a pak co zbude na různé mrtvé úhly.. je to specifické člověk od člověka...
To je už vopred daná vlastnosť väčšiny dnešných áut. Móda diktuje ťahať línie auta spredu dozadu smerom hore, a nie je to vec iba talianskych áut. Čo taký Civic, alebo bestseler Golf s jeho hrubokánskym "C" stĺpikom...
Civic je tragický, ale s Golfem jsem takové problémy neměl. Sice má zadní sloupy jak z římského chrámu, ale linie oken jsou prakticky vodorovné, zadní okno je dost velké. To výhledu hodně pomáhá.
Nová Delta se mi líbí ikdyž mám doma starou klasiku HF turbo (no a ještě Themu a Prismu). S výhledem jak to má nevím na živo jsem ji neviděla, ovšem máme doma i funglovku Grande Punto a první kouknutí do vnitřního zpětného mě stálo skoro šok, * vysoká ale dá se to. Jen citlivost přepínání tlumené/dálkové je hrozná. Musím být hodně jemná aby u toho neblikla směrovka.Majitelé (mí rodiče) jsou zatím nepojízdní takže my potomstvo děláme s Fiatem taxi.Je to fajn auto, ještě zakázkově 1.4 16V ale stále se mi zdá že na naše italky nemá.Rodičům řekli že jej není třeba zajíždět jelikož je motor silný, přesto s ním jezdím jak prase a rozdíl je znát. Při odvozu z Fiatu to byl pěkný lenoch.
snad bude mít tato Delta úspěch tak jak pro mnoho z nás jiné i starší Lancie, je to krása že je Lancia už oficiálně v ČR.Takže já vám tady řeknu už jen ....LANCIA ETERNAMENTE 😉
snad bude mít tato Delta úspěch tak jak pro mnoho z nás jiné i starší Lancie, je to krása že je Lancia už oficiálně v ČR.Takže já vám tady řeknu už jen ....LANCIA ETERNAMENTE 😉
Ano, design i krasa je tazko definovatelna, alebo ani nedefinovatelna, a GTI-m casto sklonovany image tiez, ale keby som mal jednym slovom definovat image, tak tato lancia sa mne rovna image, ale to plati aj na ostatne lancie, proste maju styl...
Nopriek tomu, ze z ruznych dovodov, ktore pozname, som nevlastnil talianske auto, zial ako aj vacsina ludi rozhodujem sa racionalne (only japanese), ale snad by to stalo zato raz posluchat na srdce. Hned pride GTI, uz to citim, a zacne propagovat Golfa a apostolov, ktore pre mna predstavuju "monterky", alebo lacne obleky z tesca... nie vsak v zmyslu nekvalitnosti, ale komformity....
Nopriek tomu, ze z ruznych dovodov, ktore pozname, som nevlastnil talianske auto, zial ako aj vacsina ludi rozhodujem sa racionalne (only japanese), ale snad by to stalo zato raz posluchat na srdce. Hned pride GTI, uz to citim, a zacne propagovat Golfa a apostolov, ktore pre mna predstavuju "monterky", alebo lacne obleky z tesca... nie vsak v zmyslu nekvalitnosti, ale komformity....
Protoze me tohle prijde jako zzenstila kopie c30 od Volva...To Volvo je krasny a rek bych ze kacnejsi nez cela Lancia...o kvalite radsi ani pismenko.... ;-\
Ty si niekedy jazdil s Lanciou, že vieš posúdiť kvalitu? Tak ma teda pouč, ja ju posúdiť nedokážem.
K dizajnu - pozri do histórie, nie 20 rokov dozadu, ale hlbšie, prípadne na môj príspevok vyššie (s odkazmi). Nie každá Lancia vyzerala športovo, a nie je dôvod, aby musela byť športovcom každá dnešná. Svet sa mení, autá tiež. 😉
To porovnanie s Volvom - nejak veľa spoločného som nenašiel, Volvo je trochu chladnejšie. Lancia emotívnejšia.
K dizajnu - pozri do histórie, nie 20 rokov dozadu, ale hlbšie, prípadne na môj príspevok vyššie (s odkazmi). Nie každá Lancia vyzerala športovo, a nie je dôvod, aby musela byť športovcom každá dnešná. Svet sa mení, autá tiež. 😉
To porovnanie s Volvom - nejak veľa spoločného som nenašiel, Volvo je trochu chladnejšie. Lancia emotívnejšia.
Ano, design i krasa je tazko definovatelna, alebo ani nedefinovatelna, a GTI-m casto sklonovany image tiez, ale keby som mal jednym slovom definovat image, tak tato lancia sa mne rovna image, ale to plati aj na ostatne lancie, proste maju styl...
Nopriek tomu, ze z ruznych dovodov, ktore pozname, som nevlastnil talianske auto, zial ako aj vacsina ludi rozhodujem sa racionalne (only japanese), ale snad by to stalo zato raz posluchat na srdce. Hned pride GTI, uz to citim, a zacne propagovat Golfa a apostolov, ktore pre mna predstavuju "monterky", alebo lacne obleky z tesca... nie vsak v zmyslu nekvalitnosti, ale komformity....
Nopriek tomu, ze z ruznych dovodov, ktore pozname, som nevlastnil talianske auto, zial ako aj vacsina ludi rozhodujem sa racionalne (only japanese), ale snad by to stalo zato raz posluchat na srdce. Hned pride GTI, uz to citim, a zacne propagovat Golfa a apostolov, ktore pre mna predstavuju "monterky", alebo lacne obleky z tesca... nie vsak v zmyslu nekvalitnosti, ale komformity....
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mám ho!!! Je to Daniel...ano ten debílek daniel!!! Nebo taky Look, DanielDesign apod. Ještě Ti nikdo nedal přes d.ž.u???!!! Jaká škoda... :no:
Mě se líbí, je to styl který bych od Lancie očekával. Je v tom dravost i elegance, zároveň trochu Ypsilonu a trochu Thesis. Přední část takhle z fotky vypadá dobře. Otázka je jestli se s karosérií hatchback-kombi-MPV uchytí, aby z toho zase nebyl další průšvih, stačí si vzpomenout na Toledo III. Ne že by tomu chyběla originalita, právě naopak se bojím jestli ji tam není moc. Za sebe bych se klonil spíš k volbě mezi kombi a liftback než jedné verzi v podobě tohoto kočkopsa.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prave...je v tom "trochu" ypsilonu...Ja to chapu, portfolio znacky by melo byt celistve, cela model. rada...ale tohle ma byt DELTA...nastupce te delty...no vsak vis ktere 😄 Cekal jsem trosku vetsi syrovost. A v interieru je az moc citelny podpis Fiatu. Ale uvidime v realu...tedy doufam, ze se nam postesti videt 😉
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ale čemu to vadí? Interiér Brava mám za velmi dobrý (až na jednu nepodstatnou věc a sice že růžice pro seřizování skolnu opěradla předního sedadla je na straně sloupku a ne uprostřed). Lancia není BMW,je to nóbl Fiat, tak jako A3 je lepší Golf.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ona "ta" Delta bude jenom jedna, ani Delta Nuova na ni nedokázala navázat. Chápu co tím myslíš, ale Lancia jako značka která stojí jednou nohou v hrobě asi na víc nemá. Navíc se z ní zase stala značka dostupného luxusu, za sport je u Fiatu Alfa. A to že by nová Delta byla zase podpořená úspěchy v rally by bylo hezké, ale je to čisté scifi
To je hrůza, vždyt to vypadá jak nepovedený Seat Toled👋Leon. Řekl bych, že v tom prsty designér Walter de Silva. :-! :no: :no: :no:
:yes: :no: je tohle naprostý vrchol automobilového desingnu nebo úplný spodek?... Jedno se ale nedá upřít-odvaha. Kdy naposledy jsme mohli vidět desing sériového auta odvozený jako přes kopírák od velmi extravagantní studie? Postaví snad např. MB (jestli vůbec) model F700 s téměř nezměněným desingnem jako studie??????
jo talijáni,aspoň nekradou jak posraná škodovka.Fuj škoda!!!!
Špatně!Zezadu jasná inspirace c30,pohled zepředu mi pořád evokuje Seat.Tohle auto není špatný jako celek,ale inspirace se dá docela zřetelně rozpoznat.Jinak ale dobrý,oproti Bravu to má ty pověstné "koule" a vo tom to je.
Ty tvé úvahy zcela jasně vypovídají o neznalosti designu, natož modelů jednotlivých značek, C30 a Seat? To je stejný jako tvrdit, že skvost GP se inspiroval Polem.
Máš zásadní nedostatky. :no:
Máš zásadní nedostatky. :no:
Nic jsi nepochopil Ivane,proč bych neměl znát modely a design,co tě vede k takové úvaze?Podívej se na čumáky Silvových modelů a teprv pak něco napiš.Tohle je mlácení prázdné slámy.Jinak s GP bych byl o něco opatrnější.
Na tvé úvaze se opravdu nic pochopit nedá. A spojení tohle-C30 nebo Seat je směšné.
Jestli chceš případ inspirace podívej se na Verve od Fordu, ti se zhlédli v GP a rozhodně tím nešlápnou vedle.. 😉
Jestli chceš případ inspirace podívej se na Verve od Fordu, ti se zhlédli v GP a rozhodně tím nešlápnou vedle.. 😉
Zase tady meleš něco, co opravdu, ale opravdu, není pravda. Jak jsem psal, o designu "neco vím" a Verve NENÍ žádná kopie GP. Opravdu ne.
Tobě to ale stejně nedojde, na to bys musel mít větší přehled o designu.
Tobě to ale stejně nedojde, na to bys musel mít větší přehled o designu.
Kde v tom vidis C30? krom toho, studie tehle delty uz koluje svetem dobrych pet let, bambulo...
Studie třicítky také není zrovna dnešní,ta už se dokonce nějaký pátek vyrábí.Doporučuji víc myslet,méně psát.A jestli tam shodné prvky v hojné míře nevidíš,tak je to zralé na návštěvu optiky a výběr vhodného typu brýlí,nejlépe s růžovými skly,ať jsi in.
Napodobne. Ne opravdu v tom nevidim predchudce C30(podle ktere C30 zadni cast prevzala) a C30 samotnou taky ne. Mezi nami, pokud moje videni je zrale na navstevu optiky, tak tvrdit, ze italove kopiruji neci design je tak na navstevu psychiatrie :-! :yes😒br />
[odkaz]
[odkaz]
Uz vim, co je tam podobne, maji tmavy okraje skel, no jo.. sorry, toho jsem si ze zacatku nevsiml. Takze je to skoro stejne, a vis co me napadlo, stodvaca mela taky cernou gumu kolem zadniho skla, tak to je vlastne to same, ze? :-!
[odkaz]
[odkaz]
Uz vim, co je tam podobne, maji tmavy okraje skel, no jo.. sorry, toho jsem si ze zacatku nevsiml. Takze je to skoro stejne, a vis co me napadlo, stodvaca mela taky cernou gumu kolem zadniho skla, tak to je vlastne to same, ze? :-!
Jesli nevidíš shodné linie střechy,posazení zadního skla a celkové pojetí linií zadní části,tak je ta 120 opravdu výchozí model. ;-\
Chlapce, nevim co vidis ty, ale to co jsi jmenoval muzes s klidem videt na 95% vsech aut okolo, ono to uz je pak jenom o tom, kde je tvoje "tolerance" podobnosti. Jinak to ma taky kola a dvere, tak to asi bude uplne to samy.
Pokud má posazení a styl zadního skla 95% aut okolo,boční linie a linie střechy taktéž,tak už jenom opravdu počítej kola,to snad zvládneš.Na dveře bacha,ty se kus od kusu mohou lišit,myslím tedy počet. 😉
No, vidim, ze se asi neshodneme, tak dal srovnavej, jen te upozornim, ze zadni sklo ma c30 zapustene, ale delta ho ma vypoukle a nikde zapustene neni. :-!
Muzes mi na c30 ukazat linku, ktera se tahne od vnejsich zrcatek, po hornim okraji oken a plynule prechazi az k zadni oknu, kde ho cele lemuje zespod? Kde je ta podobnost? Ja vidim dve naprosto odlisne zade naprosto odlisnych vozu, to sklo je na obou autech resene uplne jinak a jeho tvar vychazi z uplne jinych duvodu. Takze mam jenom jednu otazku? Vis jak ta c30 vubec vypada, nepletes s nejakym jinym autem?
Muzes mi na c30 ukazat linku, ktera se tahne od vnejsich zrcatek, po hornim okraji oken a plynule prechazi az k zadni oknu, kde ho cele lemuje zespod? Kde je ta podobnost? Ja vidim dve naprosto odlisne zade naprosto odlisnych vozu, to sklo je na obou autech resene uplne jinak a jeho tvar vychazi z uplne jinych duvodu. Takze mam jenom jednu otazku? Vis jak ta c30 vubec vypada, nepletes s nejakym jinym autem?
Design dobrej, ale ta jednotka rádia/navigace mi přijde jako kdyby tam byla dodatečně, působí dost násilně... :-!
Breptajte koľko chcete, podľa fotiek je dizajn dotiahnutý do dokonalosti, hodnotil by som ho vyššie ako Bravo. Inšpirácia Volvom, či dokonca Seatom, nebuďte blbí, veď je to smiešne. O chvíľu niekto napíše, že v novej Delte cíti jasného Logana, a zozadu že je to Tata... :no:
Uvidíme naživo, každopádne to nie je žiadna šedá myška. Keď sa budú ľudia za niečím otáčať, nebude cee´d, nebude to Focus, Astra, ani Golf, bude to nová Delta. 😄
Uvidíme naživo, každopádne to nie je žiadna šedá myška. Keď sa budú ľudia za niečím otáčať, nebude cee´d, nebude to Focus, Astra, ani Golf, bude to nová Delta. 😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
tak tak, za nemeckým autom sa neotočim, za týmto určite... a tie vaše dizajnerske podoby su smiešne jak sa len da... ITALY ma najlepší dizajn vo všetkých smeroch
Obávám se, že se lidé za touto designovou perlou moc otáčet nebudou. Ono jich tu mnoho jezdit nebude. Pro koupi takovéhoto vozu je třeba mít - u nás - m.j. odvahu. Zde jsme léta vychováváni k průměrnosti, nevybočovat z řady - proto vypadá Škoda tak, jak vypadá - a jak jde na odbyt. Tento vůz je primárně určen pro jiné trhy, pro jiné zákazníky. Individualistický design, a s tím související výjimečnost, exkluzivita, zároveň obvykle znamená nízký objem prodeje. Třeba se pletu - přál bych si, aby těchto a podobných objektů se po našich silnicíh pohybovalo více.
U nás ich asi veľa nebude. Nieviem jak v Čechách, nie som si istý, či na Slovensku má Lancia vôbec zastúpenie, alebo len individuálny dovoz cez Fiata...
Ale otáčať sa ľudia budú - aj preto, že ich bude málo a bude to šperk na cestách...
Ale otáčať sa ľudia budú - aj preto, že ich bude málo a bude to šperk na cestách...
Ale samozřejmě, že zastoupení má - od začátku roku je to oficiální... Koukni na www.lancia.sk. A pod poslední větu se podepisuju😉
Tak to je celkom novinka, stačí kliknúť na tlačítko "Predajcovia" - objaví sa holé NIČ. Predaj Lancie na lancia@lancia.sk, ponuka modelov - iba Lancia Y. Tomu sa nedá povedať zastúpenie, priateľu...
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podle těch kreseb no nevím, nějak mně ten design nechytá, ale to je věcí vkusu. Chce to počkat "in natura" a pak hodnotit. Zatím je to mlácení prázdné slámy.
Tož ano, Delta je pěkná, velmi pěkná :yes: :yes: :yes: Akorát mne tak trochen mrzí že Fiat má značku Lancia na luskusní komfortní "kočáry" - z této Delty udělat Integrale IMHO nepude. Jó na sportovno má Fiat holt Alfu ...
Ne vzdy to zamereni Lancie vadi. Napriklad Lybra nebo Thesis nejsou sportovni auta, ale jsou to auta nadherna. I Kappa byla nadherna, zejmena v Coupe...
Chce to videt novou Deltu v realu. Od pohledu muzu rici, nelibi se mi predni svetla (to bude hlavne mym odporem k diodam), jinak to auto zkousnu. Zad mi teda ani v nejmensim nepripomina C30, jak nekdo pise vyse, naopak je to originalni rozvinuti puvodniho smeru, zapocateho studii Dialogos.
Chce to videt novou Deltu v realu. Od pohledu muzu rici, nelibi se mi predni svetla (to bude hlavne mym odporem k diodam), jinak to auto zkousnu. Zad mi teda ani v nejmensim nepripomina C30, jak nekdo pise vyse, naopak je to originalni rozvinuti puvodniho smeru, zapocateho studii Dialogos.
no jako vypadá to pěkně ale Delta Integrale HF byůa jště jinde
Hmm.. no tak se podivej na klasickou civilni deltu, tam zadny boule nebyly a Giugiaro ji v 70. letech navrhl tak, aby ladila se zbytek svetoveho vozoveho parku. Stejne jako nyni je nova delta - civilni - navrzena tak aby ladila ve svete moderniho designu. Ale sportovni model, pokud prijde a ja verim, ze ano, bude vypadat trosku jinak 😄 Treba prijde i na legendarni boule a treba ne, kazdopadne to bude urco zase designova pecka.
[odkaz] [odkaz] [odkaz]
mňo ....
mňo ....
Z akého dôvodu dávaš to nemecké zviera do diskusie o talianskej kráske 😉
Diky za fotky. Predek napaditosti moc nepobral, zadni svetla jasne odkazuji na spriznenost s audi, ale celkove to nedopadlo tak spatne. Pokud si clovek stale opakuje zamereni tohoto auta (geograficke i potencialni zakaznik, pro ktereho dokonaly design neni vysoko mezi kriterii), je vysledna kombinace krivek ploch a hran snesitelna, mezi svymi konkurenty dokonce sveze vypadajici.
Popravdě? Hrůza... Tohel si ani američan nekoupí. Resp. proč by měl? Myslím, že chabý pokus.
Přivítejme Lancii zpět tam, kam přirozeně patří - jako jednu z mála opravdu exkluzivních a luxusních alternativ v nižší střední. Můžete si tak vybrat nejen konzervativní jistotu Golfu, sportovní charakter Focusu nebo dynamický mladý styl Brava, ale i luxus, eleganci a pohodlí v podání Lancie.
Ne, nová Delta asi nebude nikdy závodit (rád bych se mýlil!) a ani design není úplně bez chybičky (zadní sloupek vypadá zvláštně a bude překážet výhledu). Ale celkově vzato je to auto, se kterým by myslím byl spokojen i Vincenzo Lancia.
:yes: :yes: :yes:
Ne, nová Delta asi nebude nikdy závodit (rád bych se mýlil!) a ani design není úplně bez chybičky (zadní sloupek vypadá zvláštně a bude překážet výhledu). Ale celkově vzato je to auto, se kterým by myslím byl spokojen i Vincenzo Lancia.
:yes: :yes: :yes:
A je to tu Delta vstáva z mrtvych ,mnohý budu plakať,že nieje športova ako čakali,ale taky je už život Lancia je luxusna značka,preto mam obavy že sa Integrale neobjavi.Inak ma zaujali monumentalne rozmery už sa tešim na viac fotiek.
VDC
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
No, přijít s modelem "premiové" značky prakticky na podvozku x let starého Stila, který ani ve své aktuální době nebyl nic špičkového, to je tedy počin. Z toho si konkurence jistě crvkne do trenýrek. A kdyby si takto, myšleno z hlediska použitých prvků designu (i jednotlivých dílů z Brava), jak zvenku tak uvnitř, dovolilo třeba Audi unifikovat svou A3 s Golfem, tak tu budu číst tirády, u Lancie to zřejmě nevadí. Což je nakonec i fakt, nevadí, tohle si koupí max. pár nostalgiků v Itálii. Ještě jeden dva podobné pokusy a můžou Lancii zatlouct víko. 😒
Si nejaký vzťahovačný. Dá sa to napísať aj naopak. Preberanie techniky u Fabie alebo Golfa nevadí, u Talianov to odušu kritizuješ... 😉 Nerob to, čo vyčítaš iným, kamoš. Staršiu techniku často používajú prakticky všetci.
A tie diely z Brava alebo nie. Pozri na to skôr ako na celok. I keď konzervatívcovi s tvarmi Golfu vtlačenými napevno do harddisku sa ťažko niečo emotívne až e😜resívne bude páčiť...
A tie diely z Brava alebo nie. Pozri na to skôr ako na celok. I keď konzervatívcovi s tvarmi Golfu vtlačenými napevno do harddisku sa ťažko niečo emotívne až e😜resívne bude páčiť...
Vztahovačný? Jako bych tam cítil emoce, Klaudie, jenže ty tento pokus u mně nemá šanci vyvolat. Přebírání techniky osobně moc nefandím, ale pokud je na výši doby, budiž. Příklad s Fabií, o.k. při svém uvedení na trh to byl nejlepší podvozek ve třídě. Použili jej i u druhé generace, a rázem je z toho max. průměr. Co se mě týká, nikdy jsem podobnou strategii neobhajoval, takže s těmi výčitkami na mou adresu opatrně, kamoš. Co se golfu týká, podvozek toho současného je na špici, což se o tom v Bravu (který má dostat Delta) říct nedá, přesto se ode mně nikde nedočteš obhajobu chystaného kroku VW, tedy, že nová generace nebude vlastně generací, ale jen meziskokem, tady opět pláčeš na špatném hrobě. Co se týká Delty, její tragedií je v tomto smyslu navíc fakt, že nemá mířit na Golfy a Focusy, ale mezi premiové modely, jenže s touhle výbavou nemá mezi 1-ery nebo C30kami šanci. A pokud jde o design, tvary Ypsilonu jsou už důvěrně známé, takže jen tím, že je nafoukneš, a navíc napasuješ na kastli už existujícího úplně jinak pojatého modelu (Bravo), moc e😜resivity nezískáš, tohle auto je prostě odvar jak po stránce techniky tak designu. 😉
Ja som Ťa nemienil nijak uraziť 😉, to by ma v súvislosti s človekom, ktorého názory si docela vážim, ani nenapadlo. Ovšem nevidel by som to až tak tragicky. Lancia musí vstať z prachu, a to sa za malé peniaze inak ako prebraním techniky stávajúceho auta dá ťažko. Čo sa týka dizajnu, je tu zrejme snaha o typickú vizáž značky, takže by som ho až tak nezatracoval. Keďže ide o prémiu (v tomto prípade skôr o plánovanú prémiu, že), nie je to celkom na škodu. Tak ako rovnaké či podobné dizajnové prvky používajú takmer všetky Audi, BMW, Mercedesy, či Lexusy, aj Lancia si časom môže vybudovať vlastnú tvár. Po dlho "no face" období sa ale nedajú čakať zázraky za jednu noc. Doprajme jej čas. Mrkni hore, v jednom príspevku som hodil do pľacu pár odkazov na staré Lancie, ktoré hviezdili v časoch jej prosperity. Porovnaj s autami konkurencie z rovnakého obdobia, je zrejmé, že Lancia mala nejakú pridanú hodnotu navrch. Predpokladám, že cieľom Fiatu je vrátiť Lancii zašlú slávu, tak im držme palce.
O starých Lanciích netřeba mluvit, o to tristnější je pohled na současný stav potažmo pohled do budoucna, pokud tedy Lancie míní jít směrem přebouchávání Fiatu. Kam s podobným konceptem došla Alfa víme všichni, jak se z toho už poměrně dlouhou dobu a těžko hrabe s tím, že všude se musí zdůrazňovat, že ten a ten následující model už nemá s fiatem nic společného víme také. Osobně jsem čekal, že Lancia bude technicky spojená s Alfou, ale místo důrazu na Cuore sportivo to bude ve stylu Cuore esclusivo, prostě lepší materiály technickopohodlnostní fičůrky, ale to vše na mechanickém základě Alfy. S technikou Fiatu nebudou na BMW nebo Audi stačit.
Ano, je to přesně o tom.
Stavět exkluzivitu na Fiatu, je cesta do pekel.
Fiat umí malá auta a ty také prodává, kdykoli se pustí "do větších akcí", dopadne to špatně.
A prohlásit něco ve smyslu, Fiat je konkurenceschopný k BMW, Audi, Volvu... K smíchu.
Stavět exkluzivitu na Fiatu, je cesta do pekel.
Fiat umí malá auta a ty také prodává, kdykoli se pustí "do větších akcí", dopadne to špatně.
A prohlásit něco ve smyslu, Fiat je konkurenceschopný k BMW, Audi, Volvu... K smíchu.
..ale ale zase sa ozval "odborník" jazdui si nadalej s tou svojou "geniálnou" Oktávkov....v čom je koncepcia podvozku Stila stará??? Jedná sa o koncepciu aká je napr. aj v Astre či Civicu /skrutný stabilizátor vzadu a vpredu McPherson/ ano Golf či Focus má Multilink vzadu a vpredu Mc Pherson, ale je to dosť drahá kocepcia, ktorá skoro zlomila Golfu V väzy...a nikdo tu nič zatial nepíše o type podvozku...pdľa niektorých iných info bude mať možno Delta podvozok spoločný s nástupcom 147/tak sofistikovaný podvozok nemá zatial v niožšej strednej nikt👋....ale ono je to v podstallte jedno aj keby tam namotovali podvozok z ferrari, malo to dizaj Maserati tak je to stále niečo horšie...najkrajšie a najleopšie auto v nižšej strednej je jednoducjho tcvoja Ochcávka... >😒] a to je zúfalstvo....
Nějak si nevybavuju, ethicone, že bych s tebou byl kdy diskutoval, tím méně na téma podvozku octavie. Faktem, bohužel je, že tato novučičká Delta dostane podvozek ze Stila, jen s mírnou úpravou, stejně jako současné Bravo. Stilo vyjelo v roce 2001, Delta má mít premieru v roce 2009. Tedy 8 let, a pokud počítám, že by životnost modelu měla být cca 7 let, pak tu bude italská nižší střední jezdit patnáct let na stejném podvozku. To je při dnešním tempu vývoje dost rarita, ano, označení starý, považuju v tomto případě za přesné. Pokud bys snad chtěl vychvalovat podvozek současného Brava, napiš, rád podiskutuju, není v nižší střední žádný jeho konkurent, kterým bych nejel, včetně několika srovnávacích testů. Tak se těším na konkrétní diskusi, ty Ochcávko. 😉
milý Dinar, životnosť modelu je naozaj 5-8 rokov, ale to neplatí o podvozku o tom predsa tu nemá zmysle diskutovať, je to vec koncepcie, ved napr. viacprvbkové zavesenie mala už Alfa GTV a je táto koncepcie dnes zastaralá?? Je to vec skôr financií, určite finančne náročnejšie sú viacprvkové závesy...pýtam sa je koncepcia povozku všetkých "malých" aut /Fabia, GP, Clio, 207/ či niektorých aut nižšej strednej /Astra!!!Mégane, 308, Civic, ceed.../ zastaralá z dôvodu koncepcie skrutného stabilizátora s vlečnými ramenami "zastaralá"??? A určite má pravdu aj A2, že keby si nevedel na akom podvozku "sedíš" ani to nezistíš...možno v extréme, ale táto diskusia s tebou si myslím neni o argumentoch, lebo ja som si tvoje diskusné príspevky, hlavne pod talianskymi autami čítal opakovane a tu sa dá baviť naozaj len o zaujatosti z tvojjej strany...a je to vidieť aj v tvojom príspevku o tejto Lancii, lebo nikto ju naživo ešte nevidel a tobôž vyskúšal a už sa má podľa teba Lancia rovno pochovať, pritom Lancia rovnako ako celý Fiat je za minulý rok najdynamickejšou europskou automobilkou, tu ste z GTI pochovávali už GP, potom Bravo a najnovšie 500 a opak je pravdou..naštrastie..bolo by veľkým neštastím keby po našich cestách/myslím europskych nie len CR a SR/ jazdili len dizajnové "skvosty" Made in VW... >😒]
No, ethicone, tvrdíš, že jsi mé příspěvky na téma italská auta četl opakovaně, v tom případě ne příliš pozorně, protože paušalizuješ. Např. o prodejním ne/úspěchu GP z mé strany nikdy nepadlo ani slovo, co se 500ky týká, najdi si např. diskusi před anketou Auto roku, máš tam můj tip na vítěze i se zdůvodněním atd. Na téma Bravo jsem psal poprvé při jeho srovnání s Ceedem a Aurisem, kdy z této trojice na mně, z hlediska jízdíních vlastností které tu rozebíráme, udělalo Bravo nejhorší dojem. K tomu podvozku obecně, ty tu pořád omíláš věty o konstrukci zastaralý/nezastaralý, já přece žádnou koncepci nijak neodsuzuju ani nezavrhuju. Napsal jsem jen, že nový model Lancie mířící do premiového segmentu dostane podvozek z o generaci zpět starého mainstreamového modelu. To je sám o sobě zarážející fakt, podpořený tím, co jsem zmínil už několikrát, tedy že v provedení Fiatu nebyl ani v době svého vzniku ten podvozek nijak výjimečný. Z toho, že mají Opel nebo Honda kvalitní podvozek i s pevnou zadní nápravou můžeš odvodit snad jen to, že to s podvozky umějí lépe než Fiat. Ospravedlnění pro použití stiláckého podvozku v nové Deltě z toho nevytřískáš. A nakonec o dynamice růstu Fiatu se není třeba přít, stačí se podívat na čísla, o Lancii nic podobného nevím, asi máš nějaká svá čísla, celá moje skepse týkající se tohoto modelu je v tom, že nemá proti premiové konkurenci za podobnou cenu co nabídnout, je to rychle zbouchaná z nouze ctnost, která bude, dle mého, hrát na trhu marginální roli.
Nech už toho, prosim tě, takový žvásty o podvozku, "starém", když tě posadím do auta a nechám běžně jezdit, nerozpoznáš nic, jestli je tam víceprvek nebo tyč.
To už fakt nemáš nic jinýho, že se musíš chytat podvozku v nesmyslném komentáři?
To už fakt nemáš nic jinýho, že se musíš chytat podvozku v nesmyslném komentáři?
>😁 a povstali ve spravedlivém hněvu... Jen upozornění A2, mluv za sebe, to že ty něco nepoznáš, nemá platnost axiomu. 😉
Bych chtel videt e😜erta Dinara na podvozky a platformy, pro 99% populace je uplne jedno jestli maji v aute tyc nebo multi a spise je zajima cena.
Dinare jses zaslepenej a navic silne naivni! Zoufalec jsi ty se svymi nazory a to jsou mi Delta ci Bravo volne. Me akorat tesi, ze dalsi zajimave auto, ktere sebere opet z prodeju tech sracek VW!
Dinare jses zaslepenej a navic silne naivni! Zoufalec jsi ty se svymi nazory a to jsou mi Delta ci Bravo volne. Me akorat tesi, ze dalsi zajimave auto, ktere sebere opet z prodeju tech sracek VW!
Aaaa Dinar viděl Lančku na obrázku a už ví že bude mít nejhorší podvozek ve třídě, stejně jako ho podle něj má Bravo.
Milý chlapečku, furt se tu oháníš, že jsi zrajtoval všechno co má 4 kola v nižší střední, ale tuhle Lančku určitě ne, tak si vraž ten hřebík z rakve mezi zuby a přemejšlej co se dělo s podvozkem Audi TT, jaký to byly hezký problémy pro koncern. 😉
Milý chlapečku, furt se tu oháníš, že jsi zrajtoval všechno co má 4 kola v nižší střední, ale tuhle Lančku určitě ne, tak si vraž ten hřebík z rakve mezi zuby a přemejšlej co se dělo s podvozkem Audi TT, jaký to byly hezký problémy pro koncern. 😉
>😁 Italské hnízdo mám rád, sem stačí šťournout a sršni hned startují.
Milý Enzo, do diskuse o porovnání podvozku Brava s jinými jsem se dostal až po sršních reakcích na svůj první příspěvek, ve kterém jsem pouze zmínil fakt, že Delta dostane starý podvozek, který ani ve své aktuální době nebyl špičkovým. To první je dnes už dostupná informace, to druhé, pokud nemáš vlastní zkušenost, se můžeš dočíst prakticky v každém srovnávacím testu, jak Stila tak Brava. Takže, z toho a také z dalšího faktu, tedy že tohle auto je prakticky jen jakousi karosářskou předělávkou Brava, si troufám tvrdit, že konkurenci těžké spaní nepřinese. A to je celé, můžeš mít na věc svůj názor, ale je naprosto zbytečné kopat kolem sebe s křikem od Audi TT, řekl bych, že to nemá žádnou souvislost. Žij blaze. 😉
Milý Enzo, do diskuse o porovnání podvozku Brava s jinými jsem se dostal až po sršních reakcích na svůj první příspěvek, ve kterém jsem pouze zmínil fakt, že Delta dostane starý podvozek, který ani ve své aktuální době nebyl špičkovým. To první je dnes už dostupná informace, to druhé, pokud nemáš vlastní zkušenost, se můžeš dočíst prakticky v každém srovnávacím testu, jak Stila tak Brava. Takže, z toho a také z dalšího faktu, tedy že tohle auto je prakticky jen jakousi karosářskou předělávkou Brava, si troufám tvrdit, že konkurenci těžké spaní nepřinese. A to je celé, můžeš mít na věc svůj názor, ale je naprosto zbytečné kopat kolem sebe s křikem od Audi TT, řekl bych, že to nemá žádnou souvislost. Žij blaze. 😉
...a ešte niečo aj v tom si vedla milý Dinar, že Bravo má totožný podvozok so Stilom ano koncepcia je rovnaká to je pravda, ale opakujem rovnakú "koncepciu" má aj tolko ospevovaná Astra či menej ospevovaný Civik...ale naladenie Brava je uplne iné ako u Stila...a tie porovnávacie tasty...nebud smiešny...v našich "nezávislých" mediach vždy dominujú nemecké vozy...ale tiež viem porovnávať a môžem s kludom povedať, že v nižšej strednej lepší podvozok ako má Alfa 147 jednoducho neexistuje a jazdil som aj s "etalonom" Focusom...dokonca v teste AMS vyhral dízel 1.9MTJ/150CV/ v Astre nad tým istým motorom len pod inou kapotou v Alfe...také sú tie naše "nezávislé" testy... to len na ukážku >😒] ešte raz koncepcia podvozku sa nmení s generáciami modelov a povedzme si rovno, ako prevratne sa okrem "kabátu" za posledné desaťročie zmenila technika podvozku napr. v nižšej strednej....ved McPherson mali napr. Alfy už v sedemdesiatych rokoch....
Hmm.. treba packy z audiny v Lambu, ze? 😉
A čudlíky z Fiatu ve Ferrari. :-!
No to teda nevim, jestli jsou mozna jo, anyway ja s tim problem nemam 😄 At tam jsou treba z trabantu, pokud budou funkcni, porad to bude Lambo nebo Ferrari 😊 Ale pan kolega nahore s tim asi problem ma a jen jsem ho chtel upozornit na to, ze se to dela bezne, a ze to delaji vsichni 😉
Reaguji na toto😒br /> cit. "A kdyby si takto, myšleno z hlediska použitých prvků designu (i jednotlivých dílů z Brava), jak zvenku tak uvnitř, dovolilo třeba Audi unifikovat svou A3 s Golfem, tak tu budu číst tirády, u Lancie to zřejmě nevadí."
Reaguji na toto😒br /> cit. "A kdyby si takto, myšleno z hlediska použitých prvků designu (i jednotlivých dílů z Brava), jak zvenku tak uvnitř, dovolilo třeba Audi unifikovat svou A3 s Golfem, tak tu budu číst tirády, u Lancie to zřejmě nevadí."
Delta je nadherny kusok, mnam, myslim si, ze je to momentalne na trhu s Alfou Romeo 159 Sportwaggon, Brerou, Jaguarom XF a Aston Martinom(i ked su to o triedy vyssie zaradene kusky)najkrajsie auto (mix elegancie, vyzyvaveho sexappealu, originality)na hrane nizsej strednej a strednej triedy. A ked sa to auto nadupe do pneu R 17 ci R 18, so sestvalcom pod prednou kapotou, v prevedeni bicolore ako Lancia Ypsilon Momo design, tak to bude bezkonkurencny sqost, som zvedavy kedy a ci vobec ho importer na Slovensku zaradi do ponuky, kde ho budu ponukat a za aku cenu. Myslim si, ze Fiat Bravo urobilo riadny skok v kvalite, a ked scasti nova delta stavia na Fiat Brave, tak je jej psou povinostou to este po stranke kvalitativnej vylepsit, maximalizovat i po strankach spolahlivosti a nadstandardnej vybavy. boha jeho, hned by som ju bral. ved tato kraska a zviera v jednom sa bude predavat urcite len pre fajnsmekrov v par desiatkach kusov na Slovensku (v CZ mate lepsiu siet predajcov a servisu a vymakanejsi image a marketing pre Lancku, tam to vidim na razantny nastup, zatialco tu na Sk sa i znacka AR trapi s problemami ako predat nieco cez 100 ks rocne).
..ešte niečo na záver...milý Dinar a ostatný..doporučujem kompletný článok o Delte na www.italiaspeed.com, tam som sa dočítal, že ani ten podvozok asi nebude taká tragédia ako tu niektorí horekujú s obavou o další osud Lancie...systémy ESC a SDC neviem či niekto v nižšej strednej má...ale na Oktávku to určite v jazdných vlastnostiach nebud ..ale napadá má kacirska otázka...nie je 5 ročný podvozok Oktávky /GolfV, A3, Leon/ tiež už trošku za zenitom??? >😒] ináč benzínové motorizácie zatial od 120 do 200CV, navigačné systémy, MP3...atd atd...naozaj dosť "ztastaralý" model😃))
Vždycky sem tě bral za to rozumější ego nicku GTI (A už je fuk jestli si jiná nebo ta samá osoba). Ale to co si tady teď v asi 6 Asi v 6 příspěvcích vylodil za nesmysly a za hrůzy, to by ani to druhé, hloupější ego GTI nevyplodil. Tak za a) pokud se pohybuješ u aut, tak by si mohl vědět, že podvozek a podlahová platforma nejsou totéž. Tedy, ani podvozek Stila (který nebyl vůbec špatný, tak jak uvádíš) není stejný s podvozkem Brava. Nastavení, naladění atd. je úplně jiné. Co se týká Lancie, tak v podstatě ten podvozek bude jiný a je docela pravděpodobné, že multilink – samozřejmě lepší než u VW, bude mít. Ale to teď neví nikdo. AR bude mít multi-link 100% a myslím, že ho bude mít i tato Lancie. Je to jen otázka ceny, nikoliv schopností automobilky. Viz. Civic, který je krásnou ukázkou.
Za b) Podvozek Brava, alespoň co sem měl možnost si přečíst drtivá většina novinářů chválí a řadí ho hodně vysoko. Sice ze zvyku níž než podvozek Focusu a Golfu, ale na úroveň Civicu a Astry. V podstatě všude je napsáno, že slabé stránky má podvozek Brava v případě jízdy na hraně na nekvalitním povrchu (tam je mírně limitován tím, že má tendence mírně ustřelovat). Na kvalitní silnici může podávat tento podvozek lepší výkony než multilink na Golfu.
Takže tvoje kopání do sršního hnízda, jak si hezky napsal a poznámky o technické vyspělosti v souvislosti s Golfem, jsou tak říkajíc nemístné a o ničem a dobré tak pro zasmátí.
Za b) Podvozek Brava, alespoň co sem měl možnost si přečíst drtivá většina novinářů chválí a řadí ho hodně vysoko. Sice ze zvyku níž než podvozek Focusu a Golfu, ale na úroveň Civicu a Astry. V podstatě všude je napsáno, že slabé stránky má podvozek Brava v případě jízdy na hraně na nekvalitním povrchu (tam je mírně limitován tím, že má tendence mírně ustřelovat). Na kvalitní silnici může podávat tento podvozek lepší výkony než multilink na Golfu.
Takže tvoje kopání do sršního hnízda, jak si hezky napsal a poznámky o technické vyspělosti v souvislosti s Golfem, jsou tak říkajíc nemístné a o ničem a dobré tak pro zasmátí.
myslím, že prodejnost nebude závislá na tom jestli bude nebo nebude mít multilink. Jízdní vlastnosti většiny audi jsou podprůměrné a kolik se jich prodává. U nás se prodávat určitě nebude, jak už někdo napsal, chce to odvahu a tu u nás lidé nemají. Proto si koupí golf nebo passat, vyvalovat budou přitom oči na 159 /která se bohužel neprodává skoro vůbec a to přitom splňuje prosím nejdůležitější kritérium pro dobré auto - měkčenou palubku / a uklidňovat se tím, že se stejně za zatáčkou určitě porouchá.
Audi a podprůměrné?
Co to meleš? Patří k špičce s předním náhodnem. Ta špička je celkem velmi malá: Ford, Audi, AR. A co zbytek značek? To na tvůj "podprůměr" rozhodně nestačí.
Mnozí majitelé také zcela veřejně tvrdili, že AR 156 nemá nijak výrazně lepší jízdní vlastnosti než A4, spíše horší.
A vezmu li podvozky nových Audi, musíme hovořit chtě nechtě o špičce.
A audi neprodavají podvozky, ale jejich komplexnost. 😉 Odborníku.
AR 159: Je pěkná, je těžká, je to ital a má mizerný servis. Co dodat. :-!
Co to meleš? Patří k špičce s předním náhodnem. Ta špička je celkem velmi malá: Ford, Audi, AR. A co zbytek značek? To na tvůj "podprůměr" rozhodně nestačí.
Mnozí majitelé také zcela veřejně tvrdili, že AR 156 nemá nijak výrazně lepší jízdní vlastnosti než A4, spíše horší.
A vezmu li podvozky nových Audi, musíme hovořit chtě nechtě o špičce.
A audi neprodavají podvozky, ale jejich komplexnost. 😉 Odborníku.
AR 159: Je pěkná, je těžká, je to ital a má mizerný servis. Co dodat. :-!
No ty tomu taky rozumíš. Podvozky Audi v prémii patří k tomu horšímu, což vědí i sami soudruzi v Ingolstadtu.. tedy co stačí Golfu, už je ale u Audi vzhledem k jeho ceně krapet nedostatečné...¨Můžeš s tím nesouhlasit, můžeš tady dávat slovní obraty alá GTI,a le fakt a jsou fakta.. Tím neříkám, že je audi špatné. Ale vsadil bych cokoliv na to, že tahle Lancie bude mít podvozek lepší než A4, stejně tak jako má 159 lepší podvozek než A4. Což doufám nepopřeš, protože to yb si byl už za šašíka. 😉 resp. takové vtipy tady projdou možná GTI, ale ne lidem o kterých se zatím ví, že jsou normální.
Nová A4 patří podvozkově ke špičce. Vezmu li variantu quattro, nemá konkurenci vůbec.
Ty si motej co chceš, tohle jsou fakta.
PS: Pokud bereš prémii jen BMW, tak ano, Audi je za ním, ale pokud o těch autech něco víš a máš možnost je osobně zkoušet, musíš chtě nechtě potvrdit, že Audi má lepší podvozek než Mercedes.
To se tady bavíme o špičce, na kterou nedosáhne 95% značek.
:-!
Ale ty se bavíš jen o Golfu. Pro mě není Audi jen A3. 😉
Ty si motej co chceš, tohle jsou fakta.
PS: Pokud bereš prémii jen BMW, tak ano, Audi je za ním, ale pokud o těch autech něco víš a máš možnost je osobně zkoušet, musíš chtě nechtě potvrdit, že Audi má lepší podvozek než Mercedes.
To se tady bavíme o špičce, na kterou nedosáhne 95% značek.
:-!
Ale ty se bavíš jen o Golfu. Pro mě není Audi jen A3. 😉
Trošku si pleteš pojmy s dojmy....
Tak za prvé. Jestli se BMW 3 v současné době podvozkem může něco postavit z předokolek,tak je to jen a jedině AR 159. Audi ani náhodou, stejně tak jako třeba Lexus, Quattro do toho nepleť, nevím, nedokážu posoudit, zda-li je lepší než systém u AR a nebo BMW (možná si podlehl jen reklamnímu spotu). Audi předokolku neumí naladit tak jak AR (tím,a le enříkám, že je špatné). To je taky fakt. Jinak to potvrdily i německé testy co sem měl možnost číst.
A co se Mercedesu týká, tak to platilo,ale nové Céčko,alespoň co sem měl možnost shlédnout (bohužel ne projet) se srovnalo s BMW. takže co se podvozku týká je v současnosti žebříček BMW, Mercedes AR 159 a teprve pak audi. Nebavím se o čtyřkolkách, všichni nějakou mají... a těžko bych teď uměl posoudit, která je v čem lepší... Rozhodně však nepodléhám, že Audi je nejlepší (bohužel k absenci zadního náhonu dalo největší reklamní akcent na quattro).. Ono i quattro je jen obchodní označení a pod samotným názvem se nachází více možností pohonu všech kol, což asi víš.
Tak za prvé. Jestli se BMW 3 v současné době podvozkem může něco postavit z předokolek,tak je to jen a jedině AR 159. Audi ani náhodou, stejně tak jako třeba Lexus, Quattro do toho nepleť, nevím, nedokážu posoudit, zda-li je lepší než systém u AR a nebo BMW (možná si podlehl jen reklamnímu spotu). Audi předokolku neumí naladit tak jak AR (tím,a le enříkám, že je špatné). To je taky fakt. Jinak to potvrdily i německé testy co sem měl možnost číst.
A co se Mercedesu týká, tak to platilo,ale nové Céčko,alespoň co sem měl možnost shlédnout (bohužel ne projet) se srovnalo s BMW. takže co se podvozku týká je v současnosti žebříček BMW, Mercedes AR 159 a teprve pak audi. Nebavím se o čtyřkolkách, všichni nějakou mají... a těžko bych teď uměl posoudit, která je v čem lepší... Rozhodně však nepodléhám, že Audi je nejlepší (bohužel k absenci zadního náhonu dalo největší reklamní akcent na quattro).. Ono i quattro je jen obchodní označení a pod samotným názvem se nachází více možností pohonu všech kol, což asi víš.
Vím a vím jaké jsou v 4x4 rozdíly. Pravé Audi začína na A4. Trojka je jen přešitý Golf s haldexem a není to rozhodně pravé Audi.
Špičku, kterou jsi vyjmenoval asi nijak zpochybňovat nebudu, 159 je těžká ludra a ví to i italští soudruzi.
Podvozek nové A4 je výborný. Rozložení hmotnosti takřka ideální 50:50 a vezmu li tebou opovrhované quattro, jedná se o nejlepší čtyřkolku na trhu.
Rozhodně nejde srovnávat s haldexovýma parodiema konkurence.
Tak či tak, Audi patří ke špičce (pokud je tedy člověk na ni schopen nazírat ve více než jednom nebo dvou modelech. To by bylo 95% produkce naprostý podvozkový odpad. Což není.
Vezmu li to kolem a kolem, je quattro od Audi ideální vůz na naše silnice a do našeho klimatického pásma. Auto nezklame ani na suchu, ani na mokru a ani za sněhu.
PS: Lexux je zadokolka.
Špičku, kterou jsi vyjmenoval asi nijak zpochybňovat nebudu, 159 je těžká ludra a ví to i italští soudruzi.
Podvozek nové A4 je výborný. Rozložení hmotnosti takřka ideální 50:50 a vezmu li tebou opovrhované quattro, jedná se o nejlepší čtyřkolku na trhu.
Rozhodně nejde srovnávat s haldexovýma parodiema konkurence.
Tak či tak, Audi patří ke špičce (pokud je tedy člověk na ni schopen nazírat ve více než jednom nebo dvou modelech. To by bylo 95% produkce naprostý podvozkový odpad. Což není.
Vezmu li to kolem a kolem, je quattro od Audi ideální vůz na naše silnice a do našeho klimatického pásma. Auto nezklame ani na suchu, ani na mokru a ani za sněhu.
PS: Lexux je zadokolka.
Vím, že je zadokolka, nepíšu, že není, jen že prostě nestíhá... 😉 😉 Pokud to vyznělo jako předokolka, tož se omlouvám.
Jinak Quattrem neopovrhuju, jen bych ho tak neglorifikoval. Ale když audinu tak s tímto systémem.
Ad těžkost AR 159.. tady si myslím, že je ten problém taky zveličován... Nevím. Něco sem s tím autem najel... a v podstatě jediný problém je v tom, že z toho nemáš pocit jako z AR, ale spíše (možná hodně lidí nebude souhlasit), bych skutečně 159 svým chováním, pocitem z toho auta atd.. porovnal s pětkou od BMW. Je tam trochu cítit ta odtažitost od okolí jako v mnichovské pětce (skla jak pancíř, výstuhy, tuhost). A myslím, že to byl cíl italských soudruhů... S příchodem AR 149 by měl přijít spíše konkurent pro BMW 1 - 3ku (ona trojka proti 159, když je postavíš vedle sebe působí mnohem křehčím dojmem), co se týká agility. AR 159 měla dokázat, že italové dokážou postavit zcela srovnatelný managerský vůz jako němci, což podle mého soudu dokázali na jedničku (159 je takový italský tank, něco jako předchozí řada C). A pokud přijde facelift 159 a ubere slibovaných 100 kg... pak si dovolím říct, že zde máme opravdu plnohodnotného hráče do top five. Tedy podle abacedy AR, Audi, Lexus, Mercedes. (to sou 4, ale čert to vem)
P.S. O prodejích se nebavím, to je bohužel kapitola sama pro sebe.
Jinak Quattrem neopovrhuju, jen bych ho tak neglorifikoval. Ale když audinu tak s tímto systémem.
Ad těžkost AR 159.. tady si myslím, že je ten problém taky zveličován... Nevím. Něco sem s tím autem najel... a v podstatě jediný problém je v tom, že z toho nemáš pocit jako z AR, ale spíše (možná hodně lidí nebude souhlasit), bych skutečně 159 svým chováním, pocitem z toho auta atd.. porovnal s pětkou od BMW. Je tam trochu cítit ta odtažitost od okolí jako v mnichovské pětce (skla jak pancíř, výstuhy, tuhost). A myslím, že to byl cíl italských soudruhů... S příchodem AR 149 by měl přijít spíše konkurent pro BMW 1 - 3ku (ona trojka proti 159, když je postavíš vedle sebe působí mnohem křehčím dojmem), co se týká agility. AR 159 měla dokázat, že italové dokážou postavit zcela srovnatelný managerský vůz jako němci, což podle mého soudu dokázali na jedničku (159 je takový italský tank, něco jako předchozí řada C). A pokud přijde facelift 159 a ubere slibovaných 100 kg... pak si dovolím říct, že zde máme opravdu plnohodnotného hráče do top five. Tedy podle abacedy AR, Audi, Lexus, Mercedes. (to sou 4, ale čert to vem)
P.S. O prodejích se nebavím, to je bohužel kapitola sama pro sebe.
Pre všetkých pánov špecialistov na podvozky: 90% vodičov ani len netuší, ako funguje podvozok na ich aute, vedia maximálne to, že tam „dolu“ sú 4 kolesá. Všetky tie silácke výrazy o nadčasových podvozkoch napr. Focusu, ale napr. Fabie sú mláteným prázdnej slamy. Fabiu prosím Vás, čo sa týka technických vlastností ani nespomínajte. Hovoríte o tom podvozku, ktorý nezvláda ani to, čo stará Alfa 33, ročník 1992? Nezabudnite na to, že testy robia špičkový jazdci, ktorí jazdné vlastnosti modelov tlačia do extrému. Áno, tu možno vidieť rozdiely, ale kto z Vás chodí bežne v rýchlosti 120 km/h do zákruty? Ktorý otec rodiny sleduje, ako veľmi sa nakláňa jeho „kombík“ v zákrute? Veď je to smiešne. Autá v týchto triedach (cca 500 000 Sk/Kč) predáva predovšetkým cena, prípadne pomer ceny a kvality a v neposlednom rade samozrejme design a výbava. Nič viac, nič menej. V tomto smere dúfajme bude mať čím nová Lancia osloviť, držím jej palce.
Máš velkou odvahu srovnávat AR 33 a Fabii. >😁
No pokud by AR 33 měla ten podvozek v pořádku, pak opět vsadím cokoliv, že okruh (při stejně výkoném motoru (řekněme 1,4 boxer 66 kW ku 1,4 74 kW u Fabie), ta 33 zvládne rozhodně rychleji. Opět pochybovat o podvozku 33 může opět jen neználek. Tady opravdu Fabie, byť se novináři mohli strhat, a každý kdo s Fabii kdy jel ví, že nemá co nabídnout
Tady nikdo nepochybuje, já se jen do srovnání, odlišných tříd aut, nepouštím.
A k Fabii? V době svého vzniku to byla podvozková špička ve své třídě. To ji už nikdo nevezme. :-!
A k Fabii? V době svého vzniku to byla podvozková špička ve své třídě. To ji už nikdo nevezme. :-!
Ne že bych o tobě pochyboval, ale přeci jenom... Pamatuješ si který pisálek to jako první napsal?
Jinak abych to vzal trochu vážněji. nikdo nepochybuje o tom, že naladění Fabie bylooproti konkurenci "do sportovna",a el do ideálu i z dnešního pohledu to mělo daleko. A to víš i ty. Fakt je ten, že drncátka do města neměly ambice být tak tuhé jako Fabie a fakt je ten, že v tomhle ohledu Fabii překonala až nová generace Punta a Corsy... v podstatě... Ale přeci jenom tam už je to naladění někde jinde, tedy resp.. dá se s tím autem jet rychle i za větru a ne na moc dobré silnici, byť za cenu, že sis em tam náprava bouchne na našem tankodromu... Ale jo Fabie, dkyž vyšla byla dost dost dobrá, ale zázrak to taky nebyl (ale byla lepší než Punto 2. generace před posledním faceliftem).
Jinak abych to vzal trochu vážněji. nikdo nepochybuje o tom, že naladění Fabie bylooproti konkurenci "do sportovna",a el do ideálu i z dnešního pohledu to mělo daleko. A to víš i ty. Fakt je ten, že drncátka do města neměly ambice být tak tuhé jako Fabie a fakt je ten, že v tomhle ohledu Fabii překonala až nová generace Punta a Corsy... v podstatě... Ale přeci jenom tam už je to naladění někde jinde, tedy resp.. dá se s tím autem jet rychle i za větru a ne na moc dobré silnici, byť za cenu, že sis em tam náprava bouchne na našem tankodromu... Ale jo Fabie, dkyž vyšla byla dost dost dobrá, ale zázrak to taky nebyl (ale byla lepší než Punto 2. generace před posledním faceliftem).
Nie len odvahu, ale aj skúsenosť. Jazdil som na AR33, 1,5 Boxer (77 kw), ročník 1992 a 2 roky služobne na Fabii 1,4. Nechcem kritizovať a vyzdvihovať jedno ani druhé, už len kvôli veku, alebo triede to nie je možné, ale.....Fabii by ste museli primontovať ešte ďalšie 4 kolesá, aby sa ako tak zrovnala s jazdnými vlastnosťami AR. O kvalite sedadiel, prípadne ergonómii ani nehovorím.
Problém 33 z dnešního pohledu je bohužel ale pasivní bezpečnost 😢 ,ale na okruhu je to jiná liga.. tedy co se týká podvozku... to ano.
Samozrejme, súhlasím. Alfa 33 je už poriadna starenka, ktorá o bezpečnosti, či už aktívnej, alebo pasívnej nič nevie. V tomto ju nemožno porovnávať ani s Fabiou prvej generácie, ani s ničím iným. Spomínal som ju len kvôli tomu, že výborné jazdné vlastnosti (podvozok) auta vydržia dlho a aj po mnohých rokoch dokážu držať krok, alebo dokonca prekonať nové autá. Narážal som na niektoré príspevky, ktoré kritizovali použitie podvozku, alebo častí zo starších modelov. Jazdné vlastnosti aktuálnej Lancie sú tu kritizované ešte pred jej premiérou, to je skutočne objektívna kritika😄
ELAN
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Panove, nerad bych se Vam pletl do zajimave debaty, dovoluji si vsak vystrihnout par osobnich poznatku. Se Stilem jsem najel par kilometru ve meste a nekolik desitek v extravilanu. Limity podvozku jsem nezkousel, nebot auto pusobi natolik nenucene, ze nemate snahu drzet vuz "pod krkem". Nicmene to byla prijemna, relativne odizolovana a mekka jizda (zhruba takova, jaka se da ocekavat od majitelu Lancie). Naopak A3 mam osahanou velmi dobre, podvozek je tvrdsi nez u Fiatu (pochopitelne), ale napriklad ne tak dobre vyladeny jako u Golfu IV s viceprvkem u verze 4Motion, ktery pri zachovan slusnych vlastnosti ma vetsi poddajnost. Audi ma bohuzel jednu nectnost a tou je rozlozeni hmotnosti (opet netvrdim, ze u jinych vozu teto tridy je to jinak - vyjma BMW1). Tato vrozena vlastnost zene predni cast pri sportovnejsi jizde ven ze zatacky, kdy se da stopa utahnout jemnym ubranim plynu. Pokud vsak sundate nohu z plynu zcela, ceka vas nahla a okamzita pretacivost. Touto "pihou na krase" trpi taktez predchozi A4 (novou jsem projel velmi zbezne, ale ne tvrde), coz se u tridniho nepritele AR159 nestane. Vyvazeni podvozku je naopak famozni a i hlouposti ridice dokaze "stopadesatdevitka" resit s noblesou. Recenzovana vysoka hmotnost je srovnatelna s ostatnimi vozy delky okolo 4,7m a pocitove je auto lehci, nez napovida udaj v TP. Samozrejme, snizeni hmotnosti v ramci pripravovaneho faceliftu doda vozu jeste vetsi agilitu, ale to generalne plati u vsech vyrabenych vozu...
To vieš, mnohí sú tu majstri volantu, ktorí inak ako driftom zátačku jednoducho prejsť nemôžu. Vynikajúci podvozok potrebujú, podľa presvedčenia mnohých čím lepší je podvozok a silnejší motor, tým menej pre nich platia fyzikálne zákony...
co se týče podvozků, drtivá většina novinářů preferují sportovní a tudíž tvrdé nastavení podvozku, např. francouzská auta mají měkčí podvozek, který vyhovuje francouzům, a tím pádem je jejich podvozek špatný! Jenže on není zas tak špatný, ale jiný! Stejně tak sedadla, když vystoupím z firemní fábie po 200km, to abych šel na rehabilitaci / a to se také preferují tvrdší sedadla /
Tu ej zhrnuta historia v kocke ale anglicky [odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]%20Aurelia.jp… />[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
a pár pekných áut ešte na záver
[odkaz]
a ešte úplne nakoniec, len pre zaujímavosť autobus značky Lancia
[odkaz]