Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Velká škoda.
| 15. 8. 2019 19:15
Vedle insignie a astry mohli mít další atraktivní model. Tak snad vytvoří obdobu na francouzském základě.
Avatar - Jerry.Gunman
Re: Velká škoda.
| 15. 8. 2019 19:18
Tak rebrandovaná a "Oplíkovaná" 3008 nebo 5008 od Peugeotů by nemusela být vysloveně špatná...
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Velká škoda.
| 15. 8. 2019 19:31
tak ono grandland X je defakto uz "oplikovana" 3008 ;-) ... uz ale vacsia 5008-cka este nema svojho "oplika" tak uvidime ... mozno casom aj z nej spravia nejakeho dalsieho oplika len samozrejme 4kolku tu opat cakat nemozeme... ;-\ ... a ponukat relativne uz velke SUV bez moznosti 4kolky to je za mna proste velke minus ... lebo prave u vacsich a drahsich SUV uz 4 kolky nie su len do poctu ale ludia si prave taketo "kolosy" kupuju hlavne ako 4kolky ... ono v mestskom 4,2m dlhom SUV ta 4 kolka chyba v meste na poskakovanie asi malokomu ... ale v rodinnom SUV ( navyse az 7 miestnom ) je jeho absencia za mna nepochopitelna ... si predstav zeby kodiaqy boli vsetko ciste len ako dvojkolky alebo nejake disovery sport-y ... k comu potom taketo SUV... jedine ako firemny sluzobak ale inak ... inak kazdy sukromny zakaznik uz taketo nieco "serioznejsie" voli v 4kolke ..
Avatar - xxc
Re: Re: Re: Velká škoda.
| 15. 8. 2019 19:45
Ja sukromne štvorkolku určite nechcem. Aj X3 som dával nakonfigurovať ako sDrive a vraj to ešte nikto v Košiciach tak nekupoval :-)
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Velká škoda.
| 16. 8. 2019 09:31
5008 je oplastované MPV, takže tam chápu, že jej lidé kupují kvůli úplně jiným věcem.
Avatar - CountachSV
to se nedá číst
| 16. 8. 2019 07:31
Je mi to za Opel líto, měl jsem Kadetty i Vectry B. Mám tu značku rád, tohle se jí stát nemělo :-(
Avatar - Jerry.Gunman
Re: to se nedá číst
| 16. 8. 2019 08:31
Bohužel, (evropských a amerických) automobilek postupně ubývá a slučují se a "za pár" let možná bude 90% produkce z Číny (JV Asie), tak jako se již stalo u textilu a postupně stává u elektroniky

Zrovna koukám na vázanou knihu Autosalón, přehled světové automobilové produkce. Napsal (přeložil + připravil) Jan Tuček, vydal NADAS v roce 1977
Jenom v Anglii v té době fungovalo nějakých 10-12 výrobců aut - a kolik jich je tam dnes?
Co třeba takoví Švédové? Volvo v Číně a SAAB v (_!_)
Avatar - honzaHK
Re: Re: to se nedá číst
| 16. 8. 2019 09:04
Ty o tom mluvíš, jako kdyby ty automobilky někdo zavraždil. Špatnými rozhodnutími si to ale většinou zazdili sami, nemá cenu kvůli nim brečet. Automotive je tvrdý byznys, když děláš pro bychaře, tak končíš.
Avatar - Jerry.Gunman
Re: Re: Re: to se nedá číst
| 16. 8. 2019 12:28
Jene,
vždyť píšu, že se automobilky různě slučují.

TEHDY firmy zanikaly z EKONOMICKÝCH důvodů - "díky" a kvůli špatným rozhodnutím svého vrcholového managementu.

DNES se evropské a americké automotive firmy dostávají do výrazných problémů kvůli POLITICKÝM zásahům různých EKO-Greténských regulačních organizací, tvořených a obsazených lidmi, jejichž intelektuální kapacita a schopnost technického myšlení nedosahuje ani úrovně medvídka Pú
SpFli︆ng︆.︆com︆ - Dospělý projekt pro muže najít dívku!
| 16. 8. 2019 15:03
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku