Je to na neuverenie, aké svine ľudia dokážu byť... Zlomyselnosť, závisť...? Ale čo Muskovi závidia? Jeho invenciu, nápady, že niečo dokázal, že drie ako blázon pre lepšiu budúcnosť všetkých a nie aby si naplnil vrecká, žil v luxuse a sledoval ako mu rastie pupok?
Pri tomto spôsobe myslenia to s ľudstvom dopadne veľmi zle...
Ano, příběh pokračuje, ale není to žádný hon na čarodějnice, nýbrž příběh jedné z mála zemí na světě (USA - Kalifornie), kde se spotřebitel může u nezávislého soudu domoci tučného odškodného, když jej dodavatel výrobku vědomě klame a tvrdí mu něco o svém produktu co se v praxi ukáže jako jasná lež a podvod, které poškozují jeho zdraví nebo peněženku. Tak jako musel cálovat VW za emise, tak jako musel cálovat Hyundai za nepravdivé spotřeby svých aut, tak jako Toyota musela cálovat za vadné plynové pedály nebo tak jako Ford cáloval za za zamlčování vad pneumatik a následné fatální havárie, tak není nejmenší důvod, pokud se prokáže to co je v žalobě na Teslu, aby nemusela cálovat zákazníkům i Tesla.
Souhlasím, tam automobilky platí za chyby.
Teď tam budou žalováni za vadné série čerpadel CP4 Bosch, které v Evropě (opravy) automaticky platí zákazníci a nechumelí se.
Áno, ak sa to dokáže. Ale stále mi to príde ako žaloba za prd do vody, vykonštruované pochybenia, niečo ako Toyoty, ktoré sa vraj nedali zastaviť... A pritom bolo jasné, že za ich havárie niesli vinu vodiči a nie vadné pedále.
A áno, je to jedna z mála krajín, kde uspeješ na súde s kdejakou kravinou, ktorá inteligentného človeka hocikde inde na svete ani len nenapadne. Neplatila tam náhodou jak besná aj tá firma, čo vyrábala mikrovlnky, a do návodu zabudla napísať, že mikrovlnka sa nehodí na sušenie domácich miláčikov po kúpeli?
Toyota spravila to, čo v danej situácii uznala za najlepšie. Ak priznanie viny a zaplatenie pokuty znamenalo, že humbuk utíchne, čoskoro sa na to zabudne a život pôjde ďalej, tak to proste spravili. Ďalšie ťahanice, súdne dokazovanie a snaha dokázať nevinu by možno ovocie priniesli, ale zatiaľ by šli predaje dlho a strmo dolu, a stálo by to nakoniec oveľa viac. Mimochodom, vadný pedál a pedál, ktorý zapríčinil nehody je sakra rozdiel.
Presne tak. Auto ktery nejde zastavit kvuli vadnymu pedalu si neumim predstavit. Je tolik moznosti jak zastavit jedouci auto. Treba zhasnout motor nebo pouzit parkovaci brzdu. Jenze lidi zacinaj dost blbnout a nezvladaji elementarni situace.
To je super napad, hned to utikej vyzkouset a za jizdy chcipni motor. Ale bacha, zamkne se ti rizeni a vypne se posilovac brzd... :-!
Naopak parkovaci brzdu doporucuju vyzkouset treba ve 100km/h, autu to nijak neublizi ... to se mozna budes hodne divit, jak moc pomalu to brzdi. Ja to zkousel nekolikrat.
Jen pozor pokud je ta rucka elektronicka, tam byva pri "zatazeni" rucni brzdy za jizdy nastaveno nouzove brzdeni, ktere brzdi jako normalni brzdy na 100% (je to mysleno jako failsafe kdyby treba ridic zkolaboval, tak ma spolujezdec sanci zastavit rychle vozidlo). I to jsem si ze zvedavozsti zkusil.
Tak volant se ti zamkne když vyndáš klíček ne když vypneš motor. Nicméně když je krizová situace tak se holt musí vyzkoušet kde co. A ta parkovací brzda by mohla takovou situaci pomoct vyřešit.
Jo to mas pravdu. Ja jak to za jizdy nevypinam, tak jsem to mel v hlave jako jeden ukon, moje chyba ... nicmene rozhodne to bude hodne spatne brzdit bez posilovace brzd :-)
Když vypneš klíček, tak ti hned nepřestane fungovat posilovač na brzdy. Máš v něm podtlak ještě na asi 3-4 zmáčknutí pedálu. Nicméně bavíme se tady čistě hypoteticky o situaci, která se stává naprosto výjimečně. Popisuju co bych jako řidič udělal v krizový situaci, kdyby mi začalo auto z nějakých neznámých důvodů samo zrychlovat a nereagovalo na brzdu. Ještě jsem teda popravdě takový auto neviděl, protože v každým normálním autě mají brzdy daleko větší výkon než motor, takže když šlápneš na brzdu tak zastavíš i naplno roztočenej motor, ale nevím jak to mají nový elektro a hybrido plečky. Tam to je možná jinak.
sory ale auto se neposuzuje podle záruky. 20-30 let starý auto může být pro řidiče větší pecka než nějaká nová konfekční hybridní pixla, která jen umí připojit mobil a přemístit posádku bez emocí z bodu A do B. Jenže to ty nepochopíš. Vzhledem k tomu, že tě zajímají jen emise a ne jízdní projev auta. BTW já taky nikde nepíšu, že je Superb lepší než Prius, ale má to manuál a živej motor. No nestěžuju si. To co máš ty bych nechtěl ani za kilo. K čemu?
Manuálů = je furt většina. Co si kdo koupí = je jeho věc. I když manuál je dneska lepší jen v pár vozech a jen v pár má fakt smysl https://autobible.euro.cz/…e-cim-dal-lepsi/ ojetej letitej Sup to spíš nebude.
Trapný je když člověk kupující si jen starý levný ojetiny v ceně pár desítek tisíc kč = plácá o novejch autech takový extrémnosti. Eště myslíš že hybridy sou životu nebezpečný = že hořej = protože sis to přečet o nějakym EV autě? Nebo už ti došlo = žes vymyslel zase jen další..? ;-)
Kecy o emocích = si nech až si jednou koupíš auto = a ne ojetý škodovky za pár frfňů. Já si emoce kdy většině aut furt jen ujíždim http://blog.auto.cz/…9/03/den-pravdy/ docela užívám = že ty nežiješ v realitě ale jen svejch PŘEDSTAVÁCH jak co funguje = to je asi neřešitelnej problém
Že bys nechtěl nový auto ani za kilo = no plácáš furt o všem = tak proč ne v tomhle :-)
Ale no to je zase mouder. :D Tak se prosím tě pořád nesnaž shazovat dvojkovýho Superba (ona je to totiž trošku jiná třída než Prius) a jdi si závodit a ujíždět většině aut :D
Toyota žádné problémy s plynovými pedály neměla. Problém byl v tom, že si řidič neupravil na podlaze kobereček, který se posunul pod plynový pedál. A nějaký právník se toho chytil a šikovně se na tom obohatil. Od té doby jsou automobilky nuceny přidávat úchyt koberečku, který samozřejmě každý zákazník zaplatí.
Toyota se k problémům přiznala u soudu, přijala pokutu, odškodnění zákazníkům a dokonce se za tento problém Akio Toyoda osobně omluvil v kongresu. To jsou pěkní hlupáci, když žádný problém nebyl.
Je legrační, jak se po usvědčení té či oné automobilky okamžitě vynoří její fanatičtí fandové (bez ohledu, zda je to VW, Tesla, Hyundai, Toyota, Ford, či jakákoliv jiná automobilka) a okamžitě obhajují její evidentní průšvih (u Tesly se teprve ukáže zda tato konkrétní věc je či není průšvih u soudu). Těm všem přeji české soudnictví u kterého se nedomohou ani těch nejevidentnějších a nejkřiklavějších pochybení automobilek nebo jakýchkoliv jiných výrobců.
Zdá sa ti, že zhŕňa peniaze, stavia si paláce, kupuje lietadlá a žije v prepychu? Alebo všetky zisky investuje do ďalšieho vývoja a realizácie nových nápadov?
Takze najprv Vase vyhlasenie, ze predsa sa Musk neobohacuje, nezije v luxuse bla bla bla ( samozrejme, ze zije ) ... ze to robi "pre ludi". Nasledne niekto okomentuje, ze hlavne "rozhadzuje cudzie peniaze" ( co jednoznacne robi ) ... a Vasa reakcia ? "A preco to trapi teba ? Investoval si do Tesly ?" :)
Uplne protichodne reakcie :) Nie, Musk to nerobi pre ludi, robi to pre seba ... on je proste neskutocne jesitny, infantilny megaloman a ma potrebu sa ukazovat, casto klame / zavadza a velku cast svojho majetku ma davno mimo svojich podnikatelskych aktivit. Chcete jednoduchy dokaz pre moje tvrdenie ? Prejdite si "story" o "pedofilnom" zachranarovi, ktory si dovolil povedat Muskovi "nie". Ten sa sice neskor ospravedlnil, ale aj tato prihoda poukazuje na jeho povahu. Na druhej strane je nepochybne mimoriadne nadany, snad vizionar a neda sa mu upriet, ze vyznamnym sposobom "rozpohyboval" segment EV, ci lety do vesmiru. Nema len "pozitivne" vlastnosti, ako si myslia Tesla fan, ale nie je ani ziadny looser, ako zase tvrdia Tesla hateri. Verim, ze "pribeh" ako je popisany v clanku je pravdivy ... nakoniec, nie je prvy a ani posledny takyto sposob riesenia problemov ( spomeniem len Apple a jeho update na starsie telefony, ktory znizoval vykon baterie ). Oproti Apple je ale asi hlavny rozdiel v tom, ze Tesla S stoji nejakych 110 000 USD a Apple 1100 USD a preto to urcite aj viac nastve.
No, že by mne to nějak moc trápilo... spíše mne baví pozorovat reakce totálně zaslepeného Tesla-Fana, který je schopen svému milovanému guru odpustit, tolerovat a schválit prakticky cokoli.
Já si myslím, že i kdyby se někdy vokázalo, že Elon Musk przní koťata a požírá novorozence přímo na porodním sále (nebo klidně i naopak :D:D:D ) , ty by jsi se tady bil v prsa, jak je to správné.
Chtělo by to z tvé strany "trošku" nadhledu a vagon kritického myšlení
Milé TT, pokud se pozastavuješ nad tím, že můžeš chodit mezi lidi, není nic snazšího, nežli doma hačačat na svých dvou půlkách a mezi lidi nechodit :D
Umíš-li číst a uvažovat, pak je Tvá otázka provokativní nebo zcela hloupá.
Na provokativní otázky není nutno odpovídat (je to ztráta času) a na hloupé taky ne
... Je to na neuverenie, aké svine ľudia dokážu byť... Zlomyselnosť, závisť...? Ale čo Muskovi závidia? Jeho invenciu, nápady, že niečo dokázal, že drie ako blázon pre lepšiu budúcnosť všetkých...
Dře jako blázen pro budoucnost nás všech...
Takových už bylo
Soudruh V.I.Lenin
Soudruh J.V. Stalin
Soudruh Gottwald
soudruh A. Hitler
a v relativně nedávné době jsme měli i jistou paní, která taky "dřela jako kůň" - hlavně pod (nebo i nad) panem Nečasem
(ne)Milý Travele, tvá nekritičnost a musková adorace dosahuje nadehvězdných výšin, jestliže KRITIKU (velmi pravděpodobně ooprávněnou) svého idolu označuješ za zlomyslnost a závist.
Nicméně s tvojí poslední větou souhlasím - bude-li více lidí myslet tvým způsobem, čekají lidstvo vyhlídky vskutku krajně neveselé, neřku-li ouplně truchlivé
Rád bych ti tu poklonu zopakoval, ale ty evidentně nejsi zdráv ani jinak.
Musk nepochybně je génius a vizionář, ale není manager - a Teslu, která se po vtšinu své existence pohybuej na hranici bankrotu, drží nad vodou pouze jeho charisma, peníze (a dobrá vůle) investorů (které velmi pravděpodobně podvádí) a zarytá podpora naprosto nekritických Tesla-Fans, kteří mu (tak, jako ty) mezi běžnými lidmi dělají spíše medvědí službu.
BTW, už jsi si nějakou tu Teslu koupil a nebo o ní jen tak naprázdno plácáš játrama?
Že ne? No tak přestaň žvanit a hybaj do práce vydělávat peníze, ať si ji můžeš konečně koupit :D
... samozrejme, ze ziadnu Testu nema. Ono je to tak, ze 99 % majitelov aut Tesla, hoci su fanusikovia Tesly / Muska ... nebudu postovat na web o ich dokonalosti, pretoze tie auta vlastnia a vedia, ake su ich silne a slabe stranky. Kedy si kupis auto za 120 000 EUR, tak je dost pravdepodobne, ze si pred tym jazdil / skusal nemecku premiu ... a ked si ako dalsie auto kupis Teslu S / X, tak jednoducho hned vidis nedokonalosti / hoci si fanusik / ...
Ahá, takže kým nemám Teslu, tak nemám nárok o nej nič pozitívne písať? Povolená je len kritika? A keď sa mi bude páčiť Ferrari, tak tiež budem musieť byť ticho, kým si ho nekúpim, že... No takýchto jebenkov zbožňujem...
Když tady Teslu a elektromobilitu TAK nekriticky zarputile a vášnivě obhajuješ "proti všem" a zatím s tím nemáš žádnou vlastní (vlastnickou) zkušenost, tak fakt vypadáš (abych použil tvého jistě vytříbeného slovníku) ako malučké hlúpé jebenko
Ale když ti to nejen, že nevadí - ale jsi na to dokonce i hrdý...
De gustibus non est disputantum ;-);-);-)
fanaticky ospevujes auta, ktore nepoznas, v zivote si ich neriadil a s velkou pravdepodobnostou ani v nich nesedel... ano, presne to si ... "jebenko". rovako by bol "jebenko" aj ten, kto by ospevoval Tebou spominane Ferrari. ale je uplne zjavne, ze si prilis velky "jebenko" aby si to pochopil :)
Přiznám se, že Travelův přístup mi do jisté míry připomíná vyprávěnky kluka ze sedmé třídy ZDŠ, který se před páťáky na táboře vytahuje tím, kolik holek už "oklátil" ;-);-);-)
... pozrime sa ... chlapciatko zacne ostatnym nadavat do "jebenkov" a ked je nasledne na zaklade svojho infantilneho spravania ohodnoteny ako hlupucky chvalenkar, tak su vsetci dementi :) kolko mas ? aspon 15 rokov ? :)
A když už jsme u toho, nejde si nevšimnout jak vehementně si tu naklikáváš plusy a opačným názorům mínusy. Když už jsi takový moralista a kážeš, jak lidé závidí a Muskovi ubližují, tak se k tomu postav čelem a nech alespoň hodnocení tvých příspěvků na ostatních a nesnaž se ohýbat realitu. Je to celkem úsměvné, jak kážeš o křivdě a sám se snažíš uměle zkreslovat názory.
Ale jaj, nejak si sa rozparádil. Spravodlivý hnev? Nemoralizuješ teraz pre zmenu ty? Je to názor proti názoru. Niekto si cení invenciu, nápady a snahu niečo dokázať, niekto kladie na prvé miesto zisk. Obe strany majú svoju pravdu a spoločnú reč nenájdete nikdy, lebo nechcú.
Milé TT,
kdybys mělo byť i jen základní povědomosti o ekonomii, tak ti dojde, že KAŽDÁ LIDSKÁ ČINNOST (bez výjimky) potřebuje být něčím "financována", tedy potřebuje někde získávat zdroje.
Můžeš být invenční až na půdu, nápadů můžeš mít plnej sklep a snažit se můžeš "o sto péro" - SNAHA NENÍ KOKSOVATELNÁ, musíš mít výsledky.
A pokud se svou činností nedokážeš samo uživit, musíš se spoléhat na dobrodiní ostatních, kteří ti ze svého "zisku" neco přispějí, abys nepošlo hlady.
Je to samozřejmě příklad brutálně zjednodušený, ale JE TO TAK
Jak (by) řekl Sherlock Holmes, "milý Watsone, vždyť je to tak prosté " ;-);-);-)
Ti nějak nevim s těma povědomostma = sem jako myslel že když mluvíš o firmě a jejim financování rsp. hospodaření tak spíš jako ekonomi-ka firmy než ekonomi-e ;-)
Sem právě myslel že to je = tak prosté. a financování Tesly = fakt neni nic zvlášť výjímečnýho Výjímečný nejsou ani jejich problémy s cash flow = maličko anomálie je že kdyby zvládli vyrábět 2x tolik maj vyřešeno = většina firem mívá problém spíš s opakem = že maj volný kapacity = což s momentálnim ochlazovánim ekonomik napříč planetou = se bude týkat zase asi hodně výrobců. Mít větší balík peněz kterej do firmy může vložit někdo jako Google nebo Apple = sou asi v pohodě. I tak je obdivuhodný jak maličká začínající firma bez peněz = dokázala ovlivnit celej svět a dělá vrásky i největšim nejbohatšim nadnárodnim koncernum automobilkám na světě = žejo? :-)
S první části první věty Tvého příspěvku vyslovuji zásadní souhas. Ty skutečně nevíš - a je to o tobě louhodobě známo. Jenom netuším, proč máš zapotřebí to neustále a furt-und-furt zdůrazňovat.
Stejně ale je tvé nadání obdivuhodné. Nacancat, nahňahňat a nakydat sem TOLIK slov a neříci jimi naprosto, ale ganz lautr VŮBEC nic, to je svého druhu taky umění. Sir Humprhey Appleby by z tebe měl FAKT radost.
Neuvažovala jsi někdy o tom, že bys (až za 10 let dostuduješ základní školu) nastoupila do nějaké EU organizace jako její tisková mluvčí? Tam by tvé nadání došlo patřičného ocenění ;-);-);-)
No jak myslíš = mě teda ve škole učili něco jinýho = a nebyla to základka :-)
Ne EU úřadovat = ani omylem. Sem velmi spokojen = co dělám kde dělám. Co děláš ty? S těmahle (ne)znalostma? :-!
Jen možná narozdíl od tebe maličko chápu = asi i díky tý nezákladní škole = proč je spojení evropskejch států TAK důležitý
Koukám na trochu jiný seriály než ty = asi tak o 30 let novější ;-)
A moc nechápu lidi jako ty = který napíšou BLBOST někdo na to poukáže = a oni se snažej zapírat a zapírat = případně napsat něco jako ty druhou větu. Ale neni to poprvé co sem tě opravil když si napsal ptákovinu = takže žádný překvapení ;-)
Nojo = tak holt každej zůstaneme na svym = ty dál psát blbosti z ekonomický oblasti o který víš kulčo a já holt na tom co sem se naučil po tý základce :-!
Ty si buzna? Nebo se jen snažíš povýšit kecama = když znalostma to nejde?
Opravuju blbě = jako dneska tebe s ekonomi-kou a ekonomi-í myslíš? No to jo = to se shodnem :-!
Kdybys ve 13:54 tak blbě nemachroval s těma aspoň základníma povědomostma = nevložil bych se do toho a neopravil tě. Zkus si opakovat tu latinu a = ignoscas aliis multa nihil sibi = zatim to děláš zdá se = přesně obráceně ;-)
jsi si SKUTEČNĚ jisto, že jsi chtělo, aby tvůj dotaz vyzněl tak, jak vyzněl?
(někdo vydělává tím, že vyrábí a dodává - a jiný tím, že tahá z investorů prachy, přičemž návratnost těchto "investic" je KRAJNĚ diskutabilní?)
Opravdu jsi to chtělo formulovat právě takto?
To snad ne...
Pokud si někdo myslí, že existuje strom, který roste do nebe nejspíš dojde k překvapení. :D A závist v tom rozhodně nebude. Pouze vyjádření. Stejně jako mi svého času "NĚKDO" zrušil účet. A myslíte, že mi to v něčem zabrání? Houby. ;-) Jenom oddálili nevyhnutelné.
BEST REGARD GOD
Jezdil jsem s půjčenou X 90d víkend. Zima, najeto kolem 110tkm a během 3 cyklů do 100% sem se dopočítal kapacity tak kolem 66 až 68kWh. Víc to kapacitu nemělo ani náhodou. Každopádně to pořád se 100% ukazovalo dojezd 440km, ikdyž reálných bylo 200. To auto vůbec neumí přepočítávat dojezd podle reálnýho stylu jízdy.
Každopádně jsem se dočetl, že 90d měla mít využitelnou kapacitu kolem 82kWh, po 100tkm řekněme 80% = 66kWh.
A proč to píšu je, že reálně nemám tušení, jestli je to poklesem na těch 80%, nebo je celá ta baterie 90d prostě podvod a reálně to má někde kolem 75. Nebo je to 100tkm testovacího ježdění. Nebo se na tom podepsalo, že jsem s tím jel vcelku svižně a s topením. Každopádně určitě baterii prospěje, když se nevyužívá mezi 0-100%, ale třeba mezi 20-80%.
Prostě v tuhle dobu je koupě elektromobilu pořád loterie za hodně peněz...
Ja tady rozhodne Teslu obhajovat nebudu, beztak je to vsechno presne tak, jak pisou v clanku, ale mam dve poznamky:
- pisete v zime. V zime je dojezd o 20-35% nizsi, na tom se shoduji celkem vsichni majitele Tesly
- pokles na 80% baterie po 100 tisicich. Videl jsem 2 recenze majitelu Tesly S, kteri meli jeden 200 tisic MIL a druhy 250 tisic MIL (tj. 320 tisic a 400 tisic km). Oba dva meli kapacitu NAD 90%, takze je dost nepravdepodobne, ze po 100 tisicich km by to melo kapacitu 80% jak pisete. Mimochodem ti lide maji k Tesle mnoho vyhrad vcetne kvality a spolehlivosti (oba vymeny motoru v zaruce), ovsem s baterkami problem nemeli. Take se oba shoduji, ze to ma nejaky nesmrtelny/kvalitni interier a sedadla, ktera se vubec neopotrebuji. Baterky a sedadla bylo asi jedine, co na tom aute bylo dobre.
Jo a oba si stezovali, ze baterka sice ma kapacitu, ale nabiji se o dost pomaleji, nez kdyz to bylo nove.
Jel jste jak pisete "celkem svizne s topenim" a to presne odpovida vysledku cca 200 km, zvlast pokud to byla dalnice a mrazy.
PS: jen tak mezi nami chlapy - ano, 200 km je jak blbej vtip, ja bych s tim zit nedokazal :-)
Teslu nikdy nikdo nesmí pochválit.
Je to in, trendy, cool, chvála smrdí, chválit se to má samo, atd, etc.
Takovej pán, co jede hlavní směr, má potom na diskusích platnost obávaného vážného odborníka na všechny zádrhely ve vesmíru. Zejména poruchy. Poruchy Tesly takový odborník dávno znal. Všechny závady totiž plynou z toho, že to nevrčí, a protože to nejezdí na tekutinu. Jaxe začnou řešit závažný vady čehokoli, je to uplně nejlepší stránka života. To svět uplně rozkvete. Když se může uflusnout na něco, co by svět spíš měl jako pokrok a rozvoj ocenit, je to pro trousitele jedu uspokojení, jako kdyby sám byl světu přínosem.
A takhle, v tomhle životě, jste tu hoši na pár let. Rubáš nemá kapsy, a všechny ty virtuální klábosy zmizí zhasnutím nejen monitoru. :-)
Fickroci, máš to špatně :D
Správně to má být přece takto:
Teslu nikdy, nikdo a za žádných okolností nesmí kritizovat.
Smí se jenom chválit - je to takové free, cool a in - a kdo tak činí, je správný Teslofilní Frikulín
Elektromobilita je prostě božansky skvělá a Tesla ještě víc, ta je ouplně a zcela nadbožanská
Takovej pán, co jede hlavní směr, má potom na diskusích platnost obávaného vážného odborníka na řešení všech zádrhelů ve vesmíru. Zejména globálních klimatických změn. Ty prostě jsou (protože prostě PROTO) a plnou zodpovědnost za ně nesou evropští majitelé automobilů s klasickými spalovacími motory, ta nevzdělaná tupá lůza, která konzumuje ropu od samého arciďábla Putina, ničí životní prostředí ve městech, způsobuje všem rakovinu a vraždí matky na přechodech i s jejich kočárky.
Oproti tomu dokonalost elektromobilů plyne z toho, že jezdí na elektřinu, která (jak všeobecně známo, vzniká v zásuvce ekologickým zeleným samorozplozováním) a používají akumulátory, které ztepilí junáci a švarné divky kdesi v Africe za zpěvu lidových písní již plně nabité češou přímo ze stromů
Pokud by snad někdo měl nějaké dotazy či nedej svatá Gréta projevil nesouhlas, nastává elektrofanatikova nejkrásnější chvíle. Ten starý prohnilý (fungující) svět zbouráme a za pomoci zákazů, příkazů, omezení, likvidačního zdanění, kvót a dotací postavíme nový, krásný, úžasný a zcela ekologicko-elektrický svět My, moudří, zelení, ekologičtí a električtí vám (blbé lůze) ještě vokážeme, jak se to dělá.
Má-li elektro-fanatik možnost (byť i jen na hubě) podpořit nějakou další regulaci, příkaz, zákaz či dotaci, jdoucí proti individuální automobilové dopravě, zažívá štěstí téměř extatické a cítí, že TEĎ, PRÁVĚ TEĎ je on tím důležitým, který přináší světu pokrok a drží prst na tepu doby
A takhle, v tomhle životě, jste tu hoši na pár let. Rubáš nemá kapsy, a všechny ty virtuální klábosy zmizí zhasnutím nejen monitoru.
Ty musíš byť z tej Tesly hrozne nervózny. Každý už vidí, že nemá cenu sa s tebou o nej baviť, ale ty si viditeľne vystačíš sám. Odporúčam nájsť nejakého dobrého psychiatra, keď z nej máš také bobky.
(1) z čeho konkrétně usuzuješ, že jsem z Tesly nervózní, nebo že z ní mám (jak píšeš) bobky?
(2) jsem sto DISKUTOVAT o mnoha věcech - a zcela logicky, jestliže někdo bude nekriticky adorovat, protlačovat a prosazovat to, s čím zásadně nesouhlasím, i já budu nucen používat silnějších a průraznějších argumentů
(3) psychiatr - ale no tak, tohle je hloupoučké dokonce i na tvůj standard, který (řekněme si to upřímně) FAKT není Boh-vie-aký ;-)