Je fakt, že vodík oproti baterkáčům naráží na limity fyzikálních zákonů ve výrazně méně věcech.
H potřebuješ získat či vyrobit
Potřebuješ ho taky skladovat tak, aby neutíkal - což je s ohledem na velikost molekuly H zatím docela slušný "překladatelský woříšek". Já ale nepřestávám věřit ve "vzdělanostní pokrok" ;-);-);-)
Jakmile totiž nějakému vlivnému EKO-vemenu dojde, že
(1) "spalinami" z hodíkových vozů je vodní pára
(2) vodní pára je považována za "jeden z nejnebezpečnějších plynů, způsobující globální klimatické změny"
Tak rázem všechny vodíkové auta "tak ňák demograticky" zakážou a bude po ptákách ;-);-);-)
Promiňte ale musím reagovat na to že vodní pára je nebezpečný plyn? Pára je jen voda v plynném skupenství nic víc nic míň.
Vrátí se zpátky na zem v podobě srážek. A vodíkový pohon je nejčistší a má větší budoucnost než elektro pohony. Jediná nevýhoda v celé ČR je jediná tankovací stanice pro vodíkové automobily v areálu Neratovického ČSAD .Toto považuji za překážku v Německu jsou u běžných čerpacích stanic (ne všech samozřejmě) i stojany na tankování vodíku . U nás nic až na ten jeden jediný to je problém ne pára