Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Ada je zase tady
neprodejné
| 30. 8. 2019 08:19
je to hnus to Hnujdéé
Avatar - kaa
Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 10:44
Tady nejde o design, ale hlavně o motory. A to je teprve hnus.
Avatar - Barrichello
Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 11:41
tak tak, upocený litr jako ve Smartu, akorát tady samozřejmě s větším výkonem díky turbu :-)
totální degradace :-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 11:55
"Úplně stejnej, akorát teda úplně jinej" :-)

Degradace čeho? Městský crossover s maximálkou kolem 200...
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:06
Objemu motorů a že suv musí tlačit zdechlej litr dopovanej turbem :-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:12
Tak radšej dopovanie turbom než tá atmosféra, ktorá nejde vôbec. Jazdil som Stonic (sesterský model Kony) s atmosférou 1,4 100k a to turbo by som uprednostnil kedykoľvek.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:24
To by se tam usela dát aspon 1,6 atmosféra tak 130 Hp víš, pak by to jelo...
Do těžších aut pak 1,8 nebo 2,0 se 150-180 Hp
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:40
V ideálnom svete bez emisných noriem áno, tam by bola aspoň 130k atmosféra. Ale reálne máš na výber atmo 1,2 (to si ani neviem predstaviť ako pôjde), atmo 1,4 a turbo 1,0. Preto opakujem, že turbo všetkými desiatimi.
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:47
Když emisní normy Euro6dtemp splní i motor 1,6 od Lady či Nissanu, tak je smutný že by to jiní neodkázali taky když maj jiné možnosti...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 13:31
Lada ty normy zvládá tak dobře, že v Evropě končí.

Nejde jen o to splnit EuroXX, ale taky o to, kolik je normovaná spotřeba CO2 a za kolik se dá takové auto reálně prodat a kolik ti zbude po zaplacení emisní pokuty za každý gram CO2/km nad 95.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 20:53
Lada prostě nedá současný ISC a EVAP
Plus i při jejich nevýkonnejch motorech může bejt problém těch 95 gramů/km
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 23:54
Lada končí ale nikoliv z důvodu Euro norem. Viděl sem COC listy a papíry z remoradiu, Lada plní nové normy a normálně se může dál od září prodávat. Jak vlastní motory 1,6 tak nové motory 1,6 Nissan co jsou v XRay.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 31. 8. 2019 22:56
A preco teda Lada konci?
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 31. 8. 2019 23:26
Chce se soutředit na jiné trhy, přeskupit síly a vrátit se za 2-3 roky s novým protfoliem vč nové Nivy.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodej
| 31. 8. 2019 23:41
Toto je oficialne stanovisko ?
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: nepr
| 1. 9. 2019 00:37
ano, můžu ti to někde dohledat. Lada se plánuje vrátit, odchod není rozhodně definitivní, navíc skladové zásoby dealerů, kteří se předzásobily by měly vydržet až do poloviny roku 2020. Někteří navíc chtějí vozit lady přímo z ruska jako to dělá AMC
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 16:56
ak by bola atmosfera 1.6 tak radsej 100k a krutiak dole ako starsie 8v motory... pre tazsie vysoke auto treba reakciu na plyn a pruznost od spodu, 130k pilu v mestskom crossoveri chce malo kto... honda jazz 1.5vtec na to tiez doplatila... mala peknych 96kw nad 5tis a k tomu nizka spotreba... pre par nadsencov co boli donuteni kupit prakticke auto je to vykupenie, ale pre masy nie

jedinu alternativu ma mazda s 2.0sky...
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:26
Co je tohle za SUV? Reálně je to lehce zvýšený hatch v předokolce... s hmotností běžnýho kompaktu.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:43
Presne tak, to nemá s SUV veľa spoločného, zdvihnutý hatch. Ale pre to zdvihnutie má horšiu aerodynamiku a väčší odpor a rovnaký motor ako v hatchi segmentu B tam ide horšie.
Ako ekvivalentné auto z hľadiska predstavy o dynamike by som dal Céčkový hatch typu Golf.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 13:20
To jo, ale ta aerodynamika hraje roli hlavně mimo město...
Avatar - kaa
Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:32
Městský crossover a s turbem?? Fakt ftípek. :D
Jenom tak na okraj. Je totiž obecně známo, že oturbené motory nejsou absolutně vhodné do městského provozu.
Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:49
Konecne. Konecne to tu padlo. Konecne tu zaznela pravda co pred nama v kartelech domluveni vyrobci a chlebickama podplaceni novinari tolik let taji. Bezradni majitele nechavaji sve nevhodne motorizovane donedavna milacky stat v krizovatkach, na mostech, ani s odmontovavanim znacek cas neztraci... Ti stastnejsi, ktere to zastihlo na vypadovce z mesta, ted dekuji Thorovi, Krisnovi, Jezisovi... tedy fiktivni postave dle chuti, a zaprisahavaji se, ze od ted uz nejdal po zachytne parkoviste, dal 'ni krok. Snad se to brzo prezene. ;-\

A ja abych sel zavolat zene, at to necha stat u prace, ze s tim domu uz stejne nedojede. :-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 12:54
Jojo, co už Ford naplatil na žalobách za Ecoboosty + jejich kvalitní převodovky, z toho se v noci probouzí strachy ze spaní.

Tedka další kvalitní motor 1,5 https://www.autorevue.cz/…i-svolavaci-akce
Předtím kvalitní motory 1,8 a 2,0 TSI. Kvalitní motor 4,4 V8 od BMW vid. Další kvalitní oturbené motory u Porsche a dalších.

Divný jak se ty oturbené motory se*ou vid
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 20:56
Si trúba, väčšina týchto turbomotorov vznikla už čase drtivej optimalizácie nákladov a vytrvale hrubo ignoruješ fakt, že kopu prúserov nájdeš aj medzi atmosférami. Dokonca aj medzi tvojimi modlami spoza veľkej mláky.

Nižšie písaný text asi to nepochopíš, od teba sa to moc neočakáva. Medzi prvými tsi , tce a neviem čím boli a sú prúsery, na strane druhej sa kopa z tých motorov dožila nájazdu okolo 300k km. Vo svojom okolí mám ešte stále pár tsi prvej generácie (pracujem vo firme kde auta časovo aj nájazdom dosť presluhujú, nájazd cez 200k km je bežný, nejaké dokkery s 1,2tce a megany minulej generácie s tce. Drtivá väčšina problémov bola spôsobená konštrukčnou chybou (retiazky, napínaky, olejové čerpadlá - oveľa väčŠí problém prvých 1,2 tsi ako retiazky samotné) ale nie samotným princípom motora. Takisto 1,2 tce jazdiace krátke trasy boli vstupenka do pekla, čo ale neznamená, že sa každý pokazil, alebo nebodaj že sa pokazila väčšina z nich
Počas života sa na jednom druhu motora môže urobiť toľko zmien, že ten istý motor v modeli po fl môže byť pre užívateľa bezproblémová záležitosť. Takýchto príkladov je fakt veľké množstvo
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 23:57
Jo dožila se, znám pána co má na 1,8 TSI nalítano 230 000 km, akorát během servisního intervalu dolívá 3,6 litru oleje, tolik nežere HEMI s 800 000 km, hehehe

tolik žrala strýci škoda 1000mb v roce 1994, po 3 GO s najetýma 215 000 km :-) :-) :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 31. 8. 2019 22:57
No vidíš, ja mám známeho a ...ten na oužasnom hemi, ktorý si kúpil na ťahanie (ťažký vlek - elektrocentrála), ho druhej oprave motora (, vyhodil a potichu sa vrátil k k tradičným eu 6 valcom v nafte. A?
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 31. 8. 2019 23:35
Já mam kamaráda co měl RAM 1500 3,0 Ecodiesel a byl rád že se toho zbavil při nájezdu 100 000 km a koupil si HEMI.
HEMI je kovadlina, pokud se v tom mění olej každých 10 000 a dává se tam 5W20 Mopar nebo PetroCanada, není problém. Kdo na to kašle nebo tam lije evropskou vodu 5W30 long life má problém....Zničit jde všechno i Rolls Royce
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 13:20
Docela mě pobavil jeden prodejce Suzuki, když mi tvrdil, že motor v SSS bude příměstským provozem strašně trpět, zatímco Vitara 1.4 je úplně v pohodě. :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 20:32
:yes: :yes: :-[] :-[] :-[]
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 14:11
Trošku ti rozumím, asi bych pro městské auto taky klidně vzal nějakou menší atmosféru, 1.3 ve Swiftu mi přijde plně dostatečná (do města). Ale dnešní litrová turba jsou všude a nijak dramaticky se nesypou. Pokud kupuješ ježděnku, tak dejme tomu, ale u nového auta... 100tkm to dá s prstem v nose a než po městě najezdíš 100tkm...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 14:23
Asi bys nevěřil jak snadno za den po Praze a okolí najedeš 100 km ;-)
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 14:42
Dá se najít statistika z TUV, která ukazuje, kolik toho auta průměrně najezdí v Německu. Třeba Yaris je tam hezky lineární (ale ostatní béčka jsou +- totéž):
- tříletá auta 30
- pětiletá auta 49
- sedmiletá 71
- devítiletá 89
- jedenáctiletá 102
http://autembezpecne.cz/…vky-v-podprumeru

Teďka... já osobně tipuju, že v ČR to bude o něco míň než v DE, osobně bych klidně tipnul třeba o 20%... ale to je spekulace. Každopádně při nájezdu 10tkm ročně u malého auta bych se litru vůbec nebál.

Pokud chceš najezdit denně 100km po Praze, můžeš se na to třeba dívat jinak...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 15:09
Ale samozřejmě průměr je úplně jinde = u nás myslim asi 12 t. km za rok. Nicméně těch 100 km dáš i po městě a okolí snáz než by člověk čekal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 16:11
100km po městě jsou minimálně tři hodiny v autě. Jestli tohle někdo dělá dobrovolně, tak to potěš koště.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 16:34
Tak mraky lidí to dělaj = obrovský množství zboží de dneska z e-shopů = různejma PPL, GLS atd. = a to nejsou 3 hodiny ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 16:25
Ako obvykle nechápeš, čo je to priemer. Jasné, že niekto nalieta na aute segmentu B aj 20t km ročne (typicky nejaká služobná Fabia), ale ten Emelov príklad z Nemecka hovorí o PRIEMERE. A tam je to jednoznačné, malé auto v priemere nabehá 100t km až po 10 rokoch (kategória 10 až 11 ročných áut):
Mazda 2: 92t km
Yaris: 102t
Fiesta: 104t
Corsa: 101t
atď.
Teda ako písal Emel, 100t km pri takýchto autách rovná sa 10 rokov jazdenia. A rovnako neverím, že u nás najazdia autá v priemere viac, ako v Nemecku, som presvedčený, že to bude naopak.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 16:33
Ako obvykle TĚ nechápu = COS to zase vymyslel? :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: neprodejné
| 30. 8. 2019 20:58
Čiste teoreticky, ak bežný motorista nabehá 15-17k km za rok, tak pri súčasných zárukách( 4-5 rokov a 100-150k km) má krytú veľkú časť života/ prevádzky auta
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: neprodejné
| 31. 8. 2019 18:56
Degradacie myšlenie, alebo Ti veru naozaj chýbají Kuny na Kony, samozřejmě jen EV Kony, ty litrové, jsou velmi čarovné, a emisně jen na chvili obstojné... Dýl obstojí EV, protože socialismus Kvéééétééééé …. :P Bohužel, Czka Blyat...
Avatar - KANKUNEN
Ano letí, protože se do města hodí lépe
| 30. 8. 2019 09:27
Novodobí projektatnti si představují parkoviště jako 20 cm hluboký bazén a proto řádí s pangejtama. Vyšší světlá výška a vyšší gumy zachrání hodně škod.
Avatar - CICERO
Re: Ano letí, protože se do města hodí lépe
| 31. 8. 2019 19:01
žid, jako kaskadééér…. Wolfsburské komíny... = dělají hodně Škod... :-! škodááá laskyyyy , že sem ten wágn zdechnou nechala, škoda lasky, na naplavce, kachny krmila....

Dávam tomu tak rok, maximalně 2... přijde intergalakticka krizia, kdo na tom vydělá? Cicero, rossatom a muj toho času ožralej otec, říkající, že má nejbohatšího syna EVER :-!


SORRY AKU
Avatar - wakantanka
Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 10:14
Ale vzhľadom k jeho cene je naozaj o toľko lepší ako je drahší? Ak dáme design exteriéru bokom, tak tie rozdiely sú podľa testu minimálne a potom Kona vyzerá na lepší kauf.
Avatar - _beta
Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 10:23
Asi ma čaká reálne rozhodovanie. Pôjdem si to obzrieť.
Žena videla pri pláži oranžovú Konu, hneď mala poznámky že také potrebujem a podobne. No uvidíme, o pol roka nám končí lízing na súčasné auto.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 10:38
Mrkni sa aj na Stonic - asi na to majú nejakú dobrú ponuku, lebo sa ich objavilo kopu v poslednej dobe. Navyše tá Kia je taká umiernenejšia zvonku aj zvnútra. :)
Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 11:28
Stonic je moc pekny
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 13:02
Bude na tom jazdiť ona. Nech má čo chcela.
Ja mám služobné autá.
Ale vidím, že nejaké existencie jej to palčekami dole neprajú, no nič, snáď ju to nerozhádže :-[]
Každopádne za 25 tisíc sú tam automatické biLED, 7st automat, 4x4, 1,6t, kopec výbavy, 5r záruka.
Ak má tam niečo vyslovene nebude iritovať tak nevidím veľmi problém.
Avatar - Emel
Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 10:48
Na začátku testu sice obodovali cenu + náklady na provoz, ale pak tuhle známku nezahrnuli do celkového hodnocení. Nu což o to, po tom tady někteří volali, když se rozčilovali, že i30N díky ceně bodově dotáhla TypeR.

Kdyby ji zahrnuli, nic moc by se nestalo, výsledek by byl 1,8 : 1,6. Taky už jsem minule psal, že pro mě má ta cena větší váhu než zbytek a vlastně je to ta "druhá miska vah"...

Z těhle dvou bych asi ale nekoupil ani jedno, Kona se mi nelíbí a TRex je hezkej, ale drahej.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 11:30
No to sme dvaja čo by si nevybrali, ale ešte jeden aspekt tohto testu mi udrel do očí. Inokedy radi upozornia na možnosť konfigurácií a výbavy u toho ktorého auta a tu ani zmienka o tom, že tá Kona môže byť aj 4x4 či EV. Do porovnania samotného to zahrnúť je samozrejme nezmysel, ale aspoň ako poznámka na okraj to tam mohlo odznieť.
Avatar - 3_diamanty
Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 11:49
T-roc predsa ani netestovali tak ako mohol vyhrat? ..... alebo vo co go?
Avatar - wakantanka
Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 11:57
Mea Culpa, T-Cross samozrejme, kto sa v tých Tčkach má vyznať? :D
Avatar - 3_diamanty
Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 12:03
tak zatial je len T-cross a T-roc ... :D .. to hadam este pojde zvladnut rozlisit
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 15:37
To sú dve rozdielne autá? :-) :-) no prasa aby sa v tom vyznalo.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 16:27
Ja som to vzdal, nie som schopný si zapamätať, ktoré je ktoré (a ani v reále ich moc nerozoznám). Jediné, čo registrujem, že to väčšie má platformu MQB (Golf) a môže mať aj 4x4, to menšie na platforme MQB A0 (Polo) je len predokolka. Ale tie drbnuté mená kto vymýšľal... ;-\
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 30. 8. 2019 18:20
Myslim, ze to je nehorazna zbytecnost, dve tak malo odlisna auta.

T-Roc je asi o 10cm delsi, jestli se nepletu.

T-cross je asi zvyseny Polo a T-roc Golf :-) Jak pises.

Myslim, ze Hyundai to ma mnohem rozumnejs - Kona, Tucson.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 2. 9. 2019 11:07
Ak je T-Roc Golf, tak čo je potom Tiguan? Mne to skôr pripadá tak, že T-Cross je v podstate Arona/Polo a T-Roc niečo medzi ala Q2,
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 2. 9. 2019 12:02
Je to složitý. Obecně je Tiguan spíš Passat, cenou i prostorem i technikou... stejně jako Kodiaq je Superb (a má ještě "robustnější" techniku, třeba převodovky). Ale někdo namítal, že co do materiálů je to spíš Golf než Passat...
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Tak teda vyhral T-Roc
| 2. 9. 2019 14:17
No domrvili to členenie tým MQB, keď aj Passat či Superb je v podstate natiahnutá/rozšírená MQB a rozdiely sú podstatne menšie ako v minulosti.
Avatar - _beta
Ad dynamika
| 30. 8. 2019 10:19
Jeden dá stovku za 11,5 druhý za 11,7. Pružnosť tiež plus-mínus rovnaká.
Podľa toho by mala byť známka rovnaká.
Avatar - Barrichello
Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 11:43
Ještě že to není za 19 s jako měla Oktávie I SDI, to byla mladoboleslavská strela :-)

Stovku za 10 už uměl žigul 110 někdy z roku 96 :-) :-) Fakt pokrok za těch 23 let
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:01
Jen sis to klasicky prorusky pomotal = a srovnáváš to nejlepší ruský vs to nejpomalejší český? ;-)

Jakákoli Okta RS si dá jakejkoli sériovej žigul k svačině? A to fakt nejsem fanda německý škodovky = ale to že pod nima šla narozdíl od aut největší země světa sakra nahoru = to narozdíl od tebe nepopírám

Pravdu má ale jinak samozřejmě _beta = rozdíl 0,2 se*** je naprosto o ničem = je to po půlbodech takže vlastně dokonce o 2 stupně jiný bodový hodnocení = to je HODNĚ trapný :no:

Zajímavý je lepší zpracování Hyundai = než VW
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:08
Okta RS si možná dá ke sváče Vestu RS, jenže ta Vesta stojí v Rusku půlku co ta Okta.

Když to točím tímhle stylem, tak Dodge za mega si dá ke sváče Oktávku RS nebo Superba v plný vid.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:17
No když tu budou platy a životní úroveň jako v Rusku = tak bude stát půlku i ta Okta = to je opět OBRÁCENĚ než si myslel :-!

Jo víš že já KRITIZUJU nejen místní vysmívání se americkejm autum = ale to je vlastně taky ekonomika = když zrušíš evropský extrémní sociální přístup a zavedeš americkej = hned si ekonomika oddychne = nebo rovnou čínskej antisociální přístup = a bude to eště levnější ;-)

Sranda sou český komunisti = který to NEJVÍC NA SVĚTĚ sociální pojetí KRITIZUJOU a třeba to čínský který je naopak proti evropskejm standardum až ASOCIÁLNÍ = tak těm fanděj :yes: :D

No a tvoje ÚMYSLNÝ použití nejpomalejší okty v ruskej krám = ty si prostě ztracenej rusofil :-)
Už taková sranda neni = že viz i tohle i proti českejm věcem :-|
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:22
že těch nejpomalejších Ochcácvek bylo vid, 1,4 MPI, 1,6 MPI, 1,9 SDI , 2,0 MPI :-) :-) :-)
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:38
Nechápu, proč sem taháš nějaké historické vykopávky a motáš ruský low-cost s mainstreamem. Tvrdá realita je, že Octa s tím ošklivým tříválcem jede líp, než jakákoli Vesta mimo sportovní verze.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:41
Bariku, Lada byla už s první oktávku ve své dobe nesrovnatelně zaostalým autem. Možná jedna verze byla rychlejší na stovce, než verze jiná, ale vše ostatní, od bezpečnosti po výbavu bylo u Lady příšerně zastaralé. Ty si vážně myslíš, že lidi tu zlou Ladu nekupovali i přesto, že byla o tolik lepší, než Oktávka ????:D Sakra začínáš být víc a víc Rudej bratře....Pořád plácáš, jak ti vadí, když se kope do ruské techniky, ale ty jsi zase pravý fanaticky opak a chybí ti trochu soudnosti....
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:50
Já ti ukazuju ten pokrok, jak moderní německý automobil s turbomotorem má horší zrychlení než podle vás ruskej střep s konstrukčně 40 let starým motorem 1,8 16V :-)
A jaké rakety tu koncern VW prodával už v 90. letech. A ještě za jaké prachy, tak 2,0 MPI v trošku výbavě stávala tehdá kolik? 650 000?
Prča co.

Abyste neříkali, že srovnávám s něčím lepším, jinak vám sem klidně hodím i americkej střep, zasmějeme se stejně.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 13:58
Jo, hoď... třeba šestiválcové Camaro z devadesátek s maximálkou 110mph... kdybychom se teda nutně museli něčemu smát.

Lada má za celou svou historii jediný zajímavý auto a to je Niva (protože u ní ta zaostalost celkem neva). Jinak je to 50 let výroby licenčního Fiatu a pár pokusů o jakože moderní auto (trošku zjednodušuju, ale ne moc).
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 00:04
Moje Camaro 3,8 V6 mělo výkon 200 HP a maximálku 200 km/h :-) A dělalo se od roku 96 :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 08:53
Hm a jízdní výkony srovnatelné s 1.6 MPI ...
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 23:30
1,6 měla 200 koní a ten krouták? Asi těžko vid, a jízdní výkony v automatu?
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 1. 9. 2019 08:02
Nepotřebovala 200 koní, aby jela 200 ;) Já s tím jel cca 210 dokonce...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynam
| 1. 9. 2019 08:56
Sorry to mi připomnělo co mi vyprávěla neteta REÁLNEJ spor dvou majitelů jestli je horší auto co má maximálku 305 nebo 310 km/h :-!

Ty čísla si už přesně nepamatuju = ale byly nějaký takovýhle = NAPROSTO NEDŮLEŽITÝ :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad d
| 1. 9. 2019 09:08
Já s tím operovat nezačal a nemůžu za to, že Oktávka v MPI na dálnici ujede Camaru :-[]
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 11:20
No šílenýmu 1.4 MPI 44 kW = ujede myslim i šlapací autíčko :-!

Asi myslíš běžnější 1.6 MPI 75kW = i to je z mýho pohledu hrůza = i když už normální to zas jo

U Camara určitě nemyslíš verze V8 5,7 = V6 3,8 měl z dnešního pohledu srandovních 149 kW = ale i to bych asi preferoval před tou Oktou :D

Amíci http://www.autoforum.cz/…1-39-milionu-kc/ :yes: :yes:
Avatar - twistedTSD
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 11:09
Wow, to je jak Rapid 1.0 TSI.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 21:16
Tu máš typické príklady niečoho zastaralého a sotva idúceho. Nadre sa ako ch.j aby sa vzdialil nejakému oturbenému litru alebo atmosferickej lade. Aké rakety nám sem posielali spoza veľkej mláky aj po roku 2010. V 90tich rokoch to muselo byť ešte väčšie motorické porno :-[] :-[] :-[]

https://www.auto.cz/…plne-polni-53722

https://www.auto.cz/…-hemisfera-60834

Všimni si ten pokrok :-[] :-[] :-[]
Avatar - wikinko
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 13:42
barrichelo si dnes opat ide svoje klasicke dristy o americkych pleckach. barri, ta tebou zosmiesnovana octavia 1,4MPI mala dynamiku neporovnatelne lepsiu so 4valcovymi US sedanmi z tej doby ako napriklad Fusion 2,3, s tym mam skusenost 3 mesacnu. neslo to zralo to, octavia 1,4 alebo 1,6MPI bol oproti tomu drak a to pri polovicnej spotrebe.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 21:18
Diskutovať s ním je stratou času, hore plače na dynamikou motorov v 90.rokoch pričom zabúda s čím nás amíci obnažovali ešte pre nedávnom...
Pod kapotou mototr jak krava, koní celé stádo a skutek utek
https://www.auto.cz/…plne-polni-53722
https://www.auto.cz/…-hemisfera-60834
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 00:02
300C 5,7 HEMI má zrychlení 6,4 s, v novější generaci kde je výkon 370 hp to má za 6,1 a verze s 8st převodovkou ZF to maj za 5,7.
Verze s motory 6,4 HEMI to maj za 4,8 a HELLCAT za 3,5 až 2,0 dle pneumatik :-) :-) :-)

Grandčíro není konkurenct Oktávky.

Konkurent jedničkovýho Superbu 2,8 V6 co měl 193 HP byl Sebring 2,7 V6 a ten měl 203 HP vid.....
Tolik asi k 90 letům
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 09:11
Tak jo.

Sebring 2.7 V6 203 hp - 0-100 9.3s Vmax 216 kmh
Superb 2.8 V6 193 hp 0-100 8s Vmax 237kmh

Celkem ostuda i přes celých 10k převahy Sebringu.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 11:18
Podle dobovýho testu stál tenhle Sup V6 tady v lokalitě výroby 1.355.700 kč
Podle dobovýho testu stál Sebring V6 tady u nás 939.400 kč v místě výroby o dost míň = přesnou cenu by možná věděl Barik :-)

S tim Supem je asi spíš srovnatelná verze V6 3.5 = cenově i větší model Concorde 3.5 189kW

I jeho následník 300C V6 se prodával za 44 t. dolarů = levnějš než Sup = kterýmu cenově konkurovala verze V8 Hemi :yes: :D

Viz třeba i nová Vette = americký auta sou občas sakra zajímavý = nevim proč je tu na ně převažuje až tak moc kritickej pohled
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 11:47
To už se pouštíš do polemiky, můj příspěvek cílil na to, že Barik se tu pořád vysmívá evropskému automobilovému průmyslu, dokonce tu plácá, že i Lada je lepší a byla vždy..... Proto je to taky logicky tak úspěšná automobilka, žejo :D . Já sám mám ameriky celkem rád, takže to opravdu nebylo cíleno proti těmto autům.

Tady si naběhl proti zdi, on vybral konkurenty s posměškem, že Superb měl o 10koní méně....
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 13:03
Já vím = v proruskejch věcech je fakt šílenej :*)

Jen sem chtěl jak je mym špatnym zvykem = uvést věci na pravou míru :-)

Zajímavý jak to má v hlavě otočený = že ruský vyzdvihuje a evropský..
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynam
| 31. 8. 2019 14:36
Vzledem k tomu že ta Lada stojí a stála půlku lepší je :-)
Pus ti pár slovenskej testů na youtube, budeš čumět. Je tam Vesta i Xray
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad d
| 31. 8. 2019 15:35
Lada je prostě nekonkurenceschopné auto na nasem trhu. Kdyby bylo , logicky tu bude jezdit. Já v tom seděl, za podobné peníze mám Megana... A to je jiný vesmír.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 17:49
Lada byla možná auto snů za socialismu = dneska naštěstí fakt už ne :*)

Momentálně narozdíl od číňanů který začali auta dělat někdy předminulej tejden nezvládaj emisní normy týhle části planety = takže tady pokud se nepletu KONČEJ
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 22:47
Lada splnuje Euro6dtemp, tedy nejnovější normy s motorem 1,6 R4 i 1,6 od Nissanu a 1,7 v Nivě.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 06:43
Bariku NELŽI! :-)

Právě PROTOŽE Lada nesplňuje aktuální normy = ty zmiňuješ součást přechodnýho období TEMP současný EVAP a ICS ale nezvládá tak PROTO se stahuje = nemá na výběr

Žádný soustředit se na jiný trhy = tos mimochodem vymyslel sám = nebo je to z tvejch obvyklejch hoaxovejch zdrojů? ;-)

Klasicky má s normama zase problémy VW = nicméně ten to zase dorovná

Lada možná za pár let, jak sám píšeš = nevim jestli sis to vycucal z prstu = nebo se fakt připravujou na Euro 7 = že to už zase daj. Povíš? Víš o tom něco = nebo si to jen tak prorusky plácnoul?
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 22:48
Napiš si prosímtě do Remoraidu at ti pošlou COC listy a dokumentaci jo, a pak se jdi hádat. Děkuju.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 10:09
Že ty nevíš co to je EVAP a ISC? :-!
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 22:46
Lada nemá ofiko dovozce tak je logicky odkázaná na firmy na jako je CanoCar, Remoraid nebo AMC Radíkovice

Z nich nejvíc osobáků tu prodal Remoraid, asi 18 ks...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 06:46
K těm 18 ks = když tady prodá za rok 15 kusů dealer Rolls Royce = tak to je asi v pořádku = když 18 ks největší prodejce Lada = je to i bez nezvládání evropskejch standardů = na stažení z trhu
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad d
| 31. 8. 2019 17:52
Nebudu čučet na Ladu = to ti slavnostně SLIBUJU :D

Kdo chce levnou alternativu = pro toho je na tomhle kontinentu modernější evropská Dacia. Neni třeba dovážet auta od břehů Volhy
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 23:31
s turbošidítkem vid. Kdo chce atmosféru právě přecházel od Dacie k Ladě, nejen na Slovensku...
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 14:35
Dyt jo, elitní evropský motor měl i objemu 0,1 vyšším o 10 koní méně, pak že maj ameriky blbej litrovej výkon.
Zrychlení a maximálka sou věcí převodovky, dávat se tam fofr kalcek, měl si jiný čísla, dát tam dnešní 6 nebo 8 st automat měl si taky jiný čísla.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynam
| 31. 8. 2019 15:28
Kdyby kdyby.... Holt mela ta Amerika na *** převodovku no..
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad d
| 31. 8. 2019 17:41
Zase řadila plynule, bez škubání a ceny oprav sou za hubičku...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 17:50
S tim plynule a bez škubání a levnější opravy a dokonce možná lepší životnost = s tim by se možná dalo souhlasit ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad d
| 31. 8. 2019 23:06
To je úplné relevantné, teoretizovať aké by boli čísla KEBY :-[]
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynam
| 31. 8. 2019 17:18
Bariku! Elitní evropský motor? To jako v době kdy byl v Supu = to byl podle tebe ELITNÍ EVROPSKÝ motor? :-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad d
| 31. 8. 2019 17:40
Je nazdar Hamuno, nepindal si tu tuhle něco o kvalitním zdravotnictví? Tady máš popsanou realitu, kvalito :-) :-) :-)
https://video.aktualne.cz/…2ef0cc47ab5f122/?…
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 17:46
Smutný když proruskej PINDAL citující jejich hoaxy proti nám = se to snaží otočit

Jo si až TAK MIMO že nevíš jak MOC se od dob vlády komunistů zlepšilo zdravotnictví? Źe někde je to skoro jinej obor? Zubařina?
Že je přístup k lékum že se z x-násobil počet operací? Že za socialismu dlouhodobě stagnující průměrnej věk = takže JAKO VE VŠEM propad proti nekomunistickejm státum evropy = se po revoluci dramaticky rychle díky tomu přístupu ke zdravotnictví zvýšil?

Jak vidno STÁLE NECHÁPEŠ nebo chápeš a ÚMYSLNĚ PŘEKRUCUJEŠ což je teda eště o dost horší = ten průběh co proč jak
Dneska NEJSME furt na úrovni toho Rakouska = z který nás komunista strhnul = směrem dolu směr Rusko

Těch 40 let poklesu propadu a zaostátní https://www.facebook.com/…152963423674009/ budeme eště pár desítek let dohánět

Za všechno co vytáhneš a stěžuješ si že neni = za to dodnes může komunista. Jestli TY to odmítáš = na skutečnost příčin a následků = nemá žádnej vliv :-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 21:26
jasně, komunista může za to že nejsou doktoři a sestry a nebejt rusů a ukrajinců tak nemáš 35% zubařů, 10% doktorů a 30% sester!

A že se promrdaly peníze pojištoven, že farmaceutický firmy lobbují a podplácí lékaře aby předepisovali jejich léky a byli i borci co dávali přímo určitý léky v ordinaci, osobně sem jednoho takovýho zažil.

A že na operace se čeká a že než se dostaneš ke specialistovi, čekáš měsíc i dýl.

Za to můžou komunisti, jasně :-) :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 06:58
Ano bariku = i když ses tomu chtěl vysmát tak si ztrapnil sebe. Jj KOMUNISTA rsp. jim řízená minulost opravdu MŮŽE ZA TO ŽE dneska NEJSOU DOKTOŘI https://www.facebook.com/…152963423674009/

Mimochodem počet lékařů na hlavu se od tý doby znásobil = vrátit se do tristní úrovně zdravotnictví před rokem ´89 = máme jich přebytek! ;-)

Ale poslechni si CO Zeman řiká = tak si představ že TEĎ dvacet devět let poté = ty lidi co tehdy MĚLI MÍT vzdělání = furt chyběj. Neni to moc složitá logická úvaha = dáš to?
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 21:27
A DVTV je ruskej hoax, ty perlíš dneska Hamuno :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 06:51
Já VŽDYCKY PERLIM Bariku = a ty si většinou mistr PŘEKRUCOVAČ = případně BLBĚCHÁPAČ :-)

A občas to dokonce HODNĚ přeháníš

Ad operace atd. = lepší čekat = než jako za socíků = žádnou nemít. Ale je to FURT TO SAMÝ = ty popisuješ naše aktuální zaostání třeba za tim Rakouskem. To že sme mu BLÍŽ než v roce 1989 = ať ekonomicky nebo zdravotnictvim.. TO UŽ SE TI DO KARET NEHODÍ

Tohle bylo důležitý tak opáčko = TO ŽE SME RAKOUSKU BLÍŽ NEŽ V ROCE ´89 AŤ EKONOMICKY V ÚROVNI STÁTU NEBO VYBAVENIM DOMÁCNOSTÍ NEBO PLATAMA NEBO AUTAMA JAKEJMA JEZDÍME TIM ZDRAVOTNICTVIM = to víš a o tom to je

Že to nevíš nechápeš nebo popíráš = že za TO výše napsaný můžou komunisti = to tě nešlechtí = a nic moc dobrýho o schopnostech tvýho mozku neřiká ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 22:53
Už si dneska slavil? 80 let , co tvojí oblíbení němci spolu se slováky začli 2 sv. válku napadením Polska - kdy německá vojska po předchozích provokacích a zinscenovaných incidentech zahájila invazi. Jako první byl napaden poloostrov Westerplatte u Gdaňsku.

Nejvíce obětí této války SSSR a Čína.

Oběti v ČSSR - 25 000 vojáků, 63 000 civilních obyvatel a 277 000 obětí holocaustu.

Kolik lidí tu zabili rusové? 100? A kolik českoslovenští komunisté? 500?

Pořád obdivuješ helmuty???
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 10:18
Bariku = tohle je FAKT na léčení :-|

Tvoje protievropský postoje sou stejnej hnus jako proruský

Že 2. světová začala německym napadenim ze západu Polska a o 14 dní pozdějš ruskym z východu určitě víš. Jakej masakr tam rus udělal taky určitě víš https://www.csfd.cz/…9-katyn/prehled/

Že naše ekonomika od revoluce, teda bankrotu hospodaření komunistů který zem zavedli tam kam napsal Zeman = taky víš, i když se ti to ani trochu nelíbí

Že naše ekonomika pod komunistou zoufale padala a stát zaostával = tak jak napsal mj. Zeman a Letný stručně řek = taky víš, i když se ti ta realita ani trochu nelíbí

Že už 29 let rosteme a máme víc aut a dramaticky jiný vybavení domácností atd. atp. = taky víš, i když se ti ta realita ani trochu nelíbí

No a že naše ekonomika je postavená na vývozu do EU a v první řadě Německa = taky víš, i když ani tahle realita se ti nelíbí

To že rus se chová víceméně furt stejně https://manipulatori.cz/…u-z-jar-v-rusku/ a jejich hoaxový oblbování lidí s nižšim IQ je fakt problém = tky víš, i když ani tahle realita ti nešmakuje = seš vášnivej čtenář těhle blábolů = a dokonce je rád cituješ tady na webu o autech :no:

Zatimco němec se po 2 válkách výrazně změnil a dneska je ekonomickej tahoun evropy a mj. největší přispivatel na biliony který už roky chodí na podporu komunistama zdevastovanejch zemí rusem ovládaný východní části evropy = platěj nám až 80% cen dálnic, železničních tratí obnov komunistama zanedbanejch památek atd. atp. tak zatimco němec takhle = tak rus furt postaru = škodí a škodí = bohužel ;-\

https://www.novinky.cz/…ny-zrak-40295061 hele nejsi si ten dědek co o víkendu https://www.idnes.cz/…37_praha-zpravy_ a co slíbil https://www.youtube.com/watch?… nebyls to TY? :D
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 15:03
Památky se nejvíc opravovali z norských fondů,ze soukromých peněz majitelů, kterým je vrátili, z peněz ministerstva kultury a až potom z EU dotací.

Nějak si se nevyjádřil k tomu počtu obětí...To je rozdíl co....

A ti hodní němci každý rok vyvádí z ČR miliardy ze svých montoven ven do Německa. A v momentu, kdy by tu lidem měli přidat peníze, zvedaj kotvy a mizí do rumunska, albánie, asie nebo afriky. Nebo tu radši zaměstnávaj poláky, ukrajince , rumuny a bulhary aby nemuseli platit víc.

Tak jsou hodní....
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 18:05
No na co ty peníze použijeme je BOHUŽEL naše věc = třeba 6,5 miliardy si jen za dobu ve vládách = nechal poslal sám Slovák co nám aktuálně vládne

Jj norský fondy sou taky fajn = ale NEJVÍC peněz do komunistama zdevastovaný zaostalý východní Evropy = poslalo německo

A památky se opravovalY = jak z evropskejch peněz tak z norskejch fondů což sou další prachy navíc

Ano i ty montovny sou tu díky soudruhum = bohužel = proč to ti vysvětlil už Zeman na Letný

Źe když investuješ = jako třeba německej VW víc jak 100 miliard jen v první chvíli = že to děláš PROTO aby se ti to pak časem vrátilo = a někde to vyjde rychlejš a někde pomalejš = TAK to funguje = to je V POŘÁDKU :-)

Jen fanatickej NEZNÁLEK blábolí co ty = že je špatně že taková firma která platí celý ty roky nejvyšší daně a platí slušně i zaměstnance který taky platěj daně a TO je to co dělá ten růst státu = tak jen IDIOT blábolí opakuje ruský hoaxy a žvásty = že ta *** si taky bere zisk :D :-!

Ty si fakt DALEKO VĚTŠÍ mimoň blázen = než sem myslel ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 21:43
Komunisti žádný památky neopravili, mam ti dohledat opravy zámků v ltech 1948-1989? Jeden z nejméně opravených zámků za čsssr byl třeba zámek Lnáře vid ale jsou desítky dalších. Ano, něco se nechalo zchátrat, o tom žádná.
Dělaly se voloviny a na všechno nebyly peníze a vůle.
Nikdo neříká že ne.

Ale do těch objektů, kde byl třeba rekonstrukce dělaná v roce 1978 je logicky nutný varzit dneska další peníze, nelze žít z toho co se udělalo před 40 lety, pak to dopadne jako s mosty, do kterých od roku 1989 nedal nikdo korunu vid.

Tak tu zas neohýbej pravdu.

Nikdo tu nepopírá že byly v Praze lešení a že se opravovalo málo a pomalu.
Ale neříkej že se neopravovalo nic a neříkej že u 40-50 let starých oprav za to, že je opravovat nutný dál můžou komunisti. To už je v řežii současných politiků
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 15:06
Nezapoměl pan soudruh Mitofanov sdělit ovčanům, jak Polsko nejprve kamarádilo s Německem, jak si dělalo v roce 1938 nároky na část území, jak mělo dohodu s Německem?

A jak se pak 1.9. divilo.....

A jak dnes zve vesele Německé delegace zatímco ruské ne.

Prča vid.

O starostovi Prahy 6, což je vymaštěnec z TOP 09, strany, která nebýt Prahy už dávno zmizela v propadlišti se nemá cenu zminovat.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 18:12
To co rus udělal polákum víme = to že se dodnes chová stejně = a momentálně má obsazenej kus Gruzie a Ukrajiny a hybridní válkou bojuje proti nám atd. = stejně jako že sou fanatici jako ty který stojej na JEJICH straně PROTI nám = to víme bohužel taky

No a proto nezve momentální zase extrémní ruský vedení = co na tom nechápeš to těžko říct.

Lidi co nemaj žádný vzdělání a hájej doby zoufalýho propadu našeho státu a o těch vzdělanejch mluví jako ty = fakt nemusim

Tim úvodnim odstavcem ZASE CITUJEŠ tentokrát sputniknews = svůj k svému = táhni do Ruska a do Evropy bych EXTRÉMISTUM tvýho typu = zakázal vstup. Tady sme vyspělá část planety = to co vzýváš ty = je v tom Rusku. Užij si tamní životní úroveň = když se ti nelíbí ta naše :-!
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 21:38
Cituju Lidové noviny a wiki zoufalče a bež už s těmi hoaxy laskavě DO ****!!!!

https://www.lidovky.cz/…23_ln_domov_mber

https://cs.wikipedia.org/…to%C4%8Den%C3%AD
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 22:08
Sovětská vojska, kterým velel maršál Koněv, osvobodila v roce 1945 koncentrační tábor Osvětim, účastnila se závěrečného útoku na Hitlerův Berlín (útočila jako první), s maršálem G. K. Žukovem dne 8. května 1945 přijal maršál Koněv německou bezpodmínečnou kapitulaci a Koněvova vojska poté vyrazila na pomoc Pražskému povstání, přičemž v průběhu pražské ofenzívy osvobodila severní, střední a východní Čechy a jako první spojenecká armáda se dostala v květnu 1945 do Prahy. Při bojích v Praze a v nejbližším okolí s německými jednotkami, především s Waffen-SS, včetně tankové divize SS „Das Reich“, které pokračovaly v odporu a v masakrech českých civilistů, padlo 692 sovětských vojáků.

Krátce po osvobození se maršál Koněv a maršál Malinovskij na Pražském hradě setkali s prezidentem Edvardem Benešem, kde od něj získali nejvyšší státní vyznamenání. 6. června 1945 byl Koněvovi navíc udělen titul čestného občana Prahy.

Sluníčkáři tvrdí, že se maršál Koněv podílel na Pražském jaru v roce 1968 (bylo by mu 70 let!). Historici to ale nepotvrzují. Podle českého historika Povolného byl Koněv od roku 1963 v důchodu (mimo službu). V roce 1968 nebyl příliš nadšený z invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa, což mohlo být důvodem, proč si v roce 1970 nepřijel do Československa pro titul hrdiny ČSSR, který mu udělila Husákova normalizační vláda. Podle českého historika Jiřího Fidlera „možná šlo o šok z okupace Československa. Rozčarování z intervence přiznávali i další penzionovaní maršálové a generálové.“
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 15:18
Máme dramticky iný vybavení domácností. Jasně.

V roce 1989 měli na západě LCD telku, wifi, chytrej mobil, robotickej vysavač a každej klimu vid.

Z toho co tehdá bylo běžný - nevím jak vy, my jsem v roce 1989 měli balkon, 2 televize, ledničku, 2 magnetáky a dva kazetáky, několik fotáků a kamer, všude splachovací WC v panelu i v barákách co měli dědové, všude teplou vodu, děda už měl akumulačky s termostatem co automaticky udržoval teplotu, táta měl třetí auto a krom toho ještě moped Simson, děda měl el. nářadí jako vrtačky a pily, západní sekačku na trávu Gutbrod.....2 tříkoly a 3 kola sem měl jako dítě do roku 1989, vše fungl nový. Další nový kolo sem dostal až v 95, horský a to už bylo po někom rok starý a na tom sem jezdil do roku 2000 a máti po mě ještě do roku 2012...to už bylo 18 let starý.

Co sme měli po roce 89 navíc? Do roku 2003 nic, pak akorát místo sekačy Gutbrod byla od Mountfielda, místo Simsona skůtr Derbi a novou koupelnu se sprcháčem a místo analogovejch fotáků digitální......první mobil sem měl v 99, děda taky, rodiče mobily nikdy neměli protože to odmítali.... první pc 2000.....místo analogové kamery v roce 2007 digitální.....dál pak nic navíc až do roku 2018....

2018 Jinej barák, kterej má navíc akorát tepelný čerpadlo místo akumulaček, klimu a mam navíc myčku. el. vrata a el. vrata v garáži. Zas to nemá sklep a mědený okapy.

Úzasnej pokrok za 30 let, faaakt. Z toho 60% věcí neměli tehdy ani na západě protože to neexistovalo nebo to stálo majlant i tam.

Tak si nech plky o vybavení...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 17:44
Fakt by ses měl nechat vyšetřit = tohle už je dokonce HODNĚ mimo realitu :D

Jo běžná česká rsp. socialistická domácnost v 80. letech a běžná třeba ta rakouská = to byl stejnej rozdíl = jako třeba auto majitelů tý domácnosti ;-)

Ale na to všechno sou statistiky = nejsmutnější je že před těma desítkama let = to věděli i komunisti v čele státu = popravdě už někdy od zlomu 70. 80. let = povolávali vzhledem k tomu že schopnejch vzdělanejch bylo viz https://www.facebook.com/…152963423674009/ extrémní nedostatek = tak povolávali ty co pár let předtim odmítli jásat nad https://www.youtube.com/watch?… v mym oboru třeba https://www.hifi-voice.com/…k-evolution-100a dolaďoval akustiky komunistický příšernosti https://cs.wikipedia.org/…A9_centrum_Praha atd. A už tehdy věděli že to de ekonomicky do pr.ele. Ty to snad nevíš?
Proč myslíš že ekonomická přestavba nebo jak tomu řikali = razantní kroky směrem ke kapitalistický ekonomice?

Tim vokecávánim že před revolucí nebyl razantní rozdíl ve výbavě domácností, v autech čim se jezdilo, v počtech kilometrech dálnic a obchvatů měst no celý infrastruktuře, ale i v tom co si nosil atd. = tos fakt překročil rubikon = si ztracenej definitivně :-!
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 21:56
Určitě, v ésterjachu to byl samej milionář. Táty kamarád měl za totáče třeba Forda Cortinu, další auto Mercedes 280 a pak po rozvdodu s manžekou už jen Ladu 1600. Automechanik v Radotíně, ve straně nikdy nebyl.
Druhej kamarád z Letný Toyota Corona a BMW 520, zaměstnání - ČSAO a autobazar Klenoty.
Taky nebyl ve straně. Mam všechny ty auta na fotkách, mě neopiješ rohlíkem.

Kdo byl neschopnej lempl a seděl někde v archivu za 800 Kčs nebo to měl kádrově polepený, že mu půlka rodiny zdrhla na západ (když zdrhli měli ho podporovat , peníze sem ze západu posílat šly) nebo měl dědečka velkostátkáře měl holt smůlu. Nebo kdo byl aktivní bojovník proti režimu, ten musel počítat že ho nechaj tak třídit brambory.
Ale 70% lidí se toto netýkalo a byli svého štěstí strůjce.

Děda byl obyčejnej sazeč, původem z hospodářství, za války totálně nasazenej, pak se dostal na tiskaře, editora slovníků, pak si po nocích dělal střední školu, za pár let se dostal na vedoucího výroby a nakonec díky přímluvě známýho i na náměstka ředitele nakladatelství.
Kdo seděl u piva nic nedělal a šel v 55 do důchodu nic neměl, kdo na sobě makal jako děda a šel do důchodu v 65 a dělal na procenta, měl důchod 3000 Kč

Každej mohl jezdit v čem chtěl šlo leccos když si měl peníze. A ty vydělat šly. Renault, Fiat, Toyota, Mercedes, Simca, Saab, Ford atd Pár borců tu koncem 80 let mělo i ameriky.

Nebo co lidí mělo v 80. letech vyřazený volhy 21,24 a tatry 603.
Přes známý to šlo sehnat za pár drobnejch. Elitní romové z Kladna někde splašili i vyřazenou Čajku 13....

Mohl si jezdit čím si chtěl, doma si mohl mít klidně pračku Philco-Ford nebo telku Sony či Sanyo.

Můj střejda měl doma rádio Phillips, Sanyo a Grundig za totáče, protože to byl fanda do rádií.
Příbuzní z Plzně co jezdili s volejbalem po Evropě si přivezli vlakem z Rakouska celou věž Phillips.

Na konci ulice bydlel maník co dělal v uhelných skladech a těn měl Chrysler 160 a řezník za ním měl Renault 8, kterej pak vyměnil za V
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 2. 9. 2019 22:17
Vypůjčeno od Okamury, ale ve všem má pravdu a sou to snadno ověřitelná fakta.

Oni vaši neomarixističtí politici a probruselštví sluníčkáři si pletou Grečka, odpovědného za invazi v 1968 s Koněvem.
Ještě že nenpsali, že za invazi mohl maršál Žukov a Malinovskij, tomu první bylo dokonce 71 a druhej byl rok mrtvej :)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad d
| 31. 8. 2019 17:57
No parametrama rozhodně elitnější, než ta americká plečka, co dal do srovnání... :D Jinak samozřejmě, že v Evropě se v tu doby nevyrábělo žádné jiné elitnější auto, než Superb V6 :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 18:11
Člověče jestli bych v tý době volil Sup 2.8 nebo třeba ten Concorde 3.5 si nejsem jistej = no asi ani jedno ale Sup první generace rozhodně nevítězí = to pokud si vybavuju bylo podvozkově hodně špatný auto
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 18:25
Sup1 byl špatný? Já jezdil pouze vždy jako pasažér a náhodou se auto chovalo jako limuzína a na hrbolech se jen tak pohupoval, není to asi nic extra proti tomu nej ve třídě, ale žádné odskakování podvozku a tupé rány, známé ze Superbu 2 tam nebyly. Dvojka je ta, která má strašný podvozek, nepleteš si to ? Včera jsem byl nucen pro uzavřenou dálnici jet asi 70 km po okreskách v Ústeckém a Sředočeském kraji a to bylo peklo, fakt příšerný podvozek.

V té době si myslím od koncernu mohl být zajímavý Passat W8 (nikdy jsem nejel) a pak tu samozřejmě byly Audi s V8 až W12 motorizacemi, jinak v Evropě by si toho našel kolem roku cca 2002 hodně... ve střední třídě třeba Mondeo ST220, Omega V6, krásný E46 i E39... atd.. jo a co do pohodlí - 406 ta byla taky fajn.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 18:33
Jo = špatný. Normální auto je až od 3. generace = byť se tu ryccardo rozplývá na 2. generací 1.8 TSI co teď koupil za 80 tisíc :-)

Zajímavý jak nejdřív jmenuješ mraky aut JEDNOHO koncernu = ale jo všechny byly hodně jinde než ten Sup = což byla poloamatérsky prodloužená platforma = pak se to jako VW prodávalo i v Číně https://www.auto.cz/…navate-jej-14905

Kdybych vyloženě musel tak fakt asi radši ten Chrysler = cenově odpovídal spíš Concorde V6 3.5
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 18:40
Budu se muset s tou jedničkou projet. Dvojka je peklo, najel jsem s nim tisíce KM, takže si troufnu hodnotit... horší auto střední třídy té doby byl snad jen Hyundai i40. To auto jede dobře akorát rovně na hladké silnici a má extra místa na nohy pouze pro dva lidi vzadu, protože díky šířce se tři mačkají jak v Rapidu. Holt se mu neříká jezevčík jen tak pro nic za nic.


Vyjmenoval jsem auta koncernu, protože Barik na něj střílí ;) Kdybych si měl vybrat jedno auto z té doby, bude to Mondeo ST220 v modré metalíze a s dekadentně červeným interiérem :D Sedan.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 19:09
Tvůj vkus není můj ale dovedu ho ocenit :yes: :-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 31. 8. 2019 22:37
Srovnáváme střední třídu, snad nebudu srovnávat Sebring a Mercedes E.

Když chceš srovnání, tak BMW 5, MB E a Audi A6 s motory 3,5-3,6 V6/R6 kolem roku 09 maj horší výkon jak CTS 3,6 V6 co jsem měl. Taky blbý vid
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 08:03
Ve střední je ten Sebring a Superb, kdy je Sebring ve všech měřitelných parametrech motoru a převodovovky horší a brutálně pomalejší....

Střední třída je třeba to Mondeo ST220 s 3.0V6 a to asi Sebringu radši stavět nebudeme...
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 08:54
Nechci se vám do toho boje míchat = ale prostě musim připomenout že tehdejší Sebring měl i verzi V6 3,5 tehdy 238 koní která měla 6ti stupňovej automat = a i ta byla levnější než Sup

Barikovo inklinování k ruskejm křápum nechápu k americkejm autum docela jo = za míň peněz většinou nabízej víc často i o hodně víc. No prostě jako ta současná https://www.auto.cz/…a-hubicku-130672

Ostatně Ford je popravdě = taky američan žejo :-!
Tehdejší americkej Taurus měl taky 3,5 litr = s výkonem 194 kW
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:
| 1. 9. 2019 09:07
To máš pravdu, ale pokud porovnáváme americká auta s evropskými a to především koncem 90. let, tak ta cena byla hlavně dána zpracováním a interiérem. V té době byl zrovna koncern na svém vrcholu, můžeme začít od 1. Fabie, která nabídla materiály z vyšších tříd, v žádné další generaci už to tak není, stejně jako ten 1. Superb, který generaci od generace ve jménu katování kostů má jen "luxusně" vypadat. Ještě zajímavé by možná bylo porovnání bezpečnostni, to si ale netroufnu hodnotit.

Ten interiérový rozdíl tam porád je, můj američan ze Španěl s motorem PSA je také pranýřován za interiér a to je pořád o mnoho blíže evropě, než byl jakýkoliv Sebring :D

Takže americká auta ano, kdybych měl vlastní parkoviště a neomezené finance, určitě bych si něco z 90.tek z USA pořídil, třeba LHS, Seville a podobně, ale u těch menších V6 musím být připraven, že mi stejně staré "křápy z Evropy" s turbodýzlem budou neustále dýchat na záda i s polovičním výkonem. A teď si představ, že když tu ošklivou Oktávku prej předjede Lada, jak se musíš cítit, když ti ujede Lada, zatímco ty budeš sedlat americkej bourák :D :D
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 14:33
Převodovka....byla tam ještě stará 4 stupnová. Dát tam dnešní 8 st ZF tak sou hodnoty někde jinde...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 22:59
Je super vedieť za koľko dáva 100 súčasný HEMI a zároveň je úplne super, keď v diskusii vyťahuješ základné motory v EU v 90tich rokoch. :yes: S tými pekáčmi uvedenými vyššie nás spoza veľkej mláky zásobovali nedávno, pozri si lepšie dátum tých testov ;-)
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 23:33
ty pekáče maj furt stejný motory, akorát mírně vylepšený, akorát sou jiný převodovky vid a pneumatiky
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 21:06
Vymenuj dobovú konkurenciu, ktorá bola o galaxiu rýchlejšia... A kľudne preháňaj :-[] :-[]
Re: Re: Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 12:52
Za pulku penez pulka auta. Za me je tady svet jeste v poradku.
Re: Re: Ad dynamika
| 30. 8. 2019 21:05
A koľko kilo doplnkovej a bezpečnostnej výbavy vrátane emisných limitov musel ťahať so sebou motor toho žigula?
Avatar - Barrichello
Re: Re: Re: Ad dynamika
| 31. 8. 2019 22:43
jo žigulík neplnil emise, a jakto že se prodával v EU včetně ČR? MMM. ABS, el. okna zrcátka atd to mělo taky
TVL to je zase test
| 30. 8. 2019 10:34
Koukám koncern redakci platí velmi dobře. Hyundai by měl přitlačit ;-) . Asi málo chlebíčků co hoši. Ten Vošický měl v jedné věci pravdu. To není Svět motorů, ale Škoda motorů.
Avatar - Barrichello
Re: TVL to je zase test
| 30. 8. 2019 12:16
to je spíš Svět Hororů a škoda slov :-)
Tak minulé to bolo inak
| 30. 8. 2019 11:42
Ak si pamätám na ceed vs Scala Tak tam sa s 1.0tsi dalo pohodlné korzovat na 1200 otáčok. Kdežto Kia sa tam nevedela z nízkych otáčok pozbierať - prešiel týždeň a je to naopak 😂
Avatar - lamal
Re: Tak minulé to bolo inak
| 30. 8. 2019 17:54
Velky brat musi prepacit, islo o Škodovku a ta v testoch zvladne cokolvek bez problemov.
Avatar - 3_diamanty
no neviem
| 30. 8. 2019 11:58
ale popravde by som si nevybral ani jedno..... navyse ten T-cross je v cene kde sa clovek moze ozberat uz pomaly po kaskaji ci eclipse crosse alebo C-HR .... nuz uvidime ale zrovna u nas necakam moc velky uspech T-crossu... je cenou prave tak nestastne na hrane kde sa daju kupit uz o triedu vacsie ale aj o level celkovo lepsie vozy.... a navyse ked mu do toho este zacne kafrat este praktickejsi a priestrannejsi kamiq s rovnakou technikou a vyhodnejsou cenou tak u nas toho asi fakt moc nepreda... uvidime

PS: popravde som T-cross este u nas ani nevidel ... tak uvidime za dalsi polrok ci uz sa ukaze niekde na cestach ... ale mat skoro pol mega tak nevidim dovod preco uz neist radsej do C-HR s 4 valcovym turbom aj celkovo lepsim know-how ktora je v cene od 489 900kc
Re: no neviem
| 30. 8. 2019 12:58
VW polo je cenove posazeno tak, ze u dobre poloviny verzi " je v cene kde sa clovek moze ozberat uz pomaly po...". A preces v nem skoncil.
Jedine zajimave na cele te informaci je tak tvuj nekonecny vzdor si priznat, ze se najde kupec i pro tyhle "prestrelene" verze. Nekdo holt nechce vetsi auto, nepotrebuje ho, tohle se mu libi, tak si to vybavene koupi. Jeden za cenu vybavenejsiho pola skonci v ceedu, druhej v tom polu. Sam ses ten druhej, o to vtipnejsi je to tvoje "bych", ale furt eclipse CHR eclipse... nedavam. :-)
Re: Re: no neviem
| 30. 8. 2019 21:20
Diskusná šaškáreň menom topper, ktorý v diskusii kupuje všetko iné aby nakoniec v reále kúpil čo kúpil.....
Avatar - Beefcake
Re: Re: no neviem
| 31. 8. 2019 12:24
Suhajovi skoncila faza Outlander a ASX, tak zacal s Eclipse :)
Re: Re: Re: no neviem
| 31. 8. 2019 23:07
Po dlhej úvodnej fáze atmosferických Kii, ktorú vymenilo steroidivané polo :-[]
Re: no neviem
| 31. 8. 2019 08:27
Ja ho videl poprve dnes rano. Nevyvazeny proporce, Polo na steroidech... ne, nevypada lip nez na fotkach
Avatar - lamal
My by sme dali prednost VW
| 30. 8. 2019 16:40
pretoze za neho nemusime platit (dlhe prve 3 kvalty kedy sa hobluje spojka chciplym TSI pod 2000ot nevadi, niekde v terene a v kopci to bude este vacsia zabava aka dlha 1čka)... apropo udaje o zrychleni VW grupy sa zase previedli :-)
To sme to dopracovali...
| 30. 8. 2019 22:33
Takze tu proti sobe mame stredne nasranyho srsne a nevzhledny polo v gumakach, ktery spojuji nevyhody malych aut i suvecek do jednoho nalestenyho balicku. Plus ten vw zezadu, no hnus velebnosti. Trikrat ne, dekujeme

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku