Novinky
Přihlásit pro přidání komentáře
.StenLi.
Prevzat Teslu za 30 miliard dolarov by nebolo neobhajitelne, ale nemozne kedze iba v roku 2017 mala Tesla hodnotu 58,7 miliardy dolarov a predbehla Ford aj GM a bola 4tou najhodnotnejsou automobilkou sveta 😁
CICERO
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Anonym
Už tak před rokem a půl vizionář a génius, ajatolláh automobilismu, ten, jehož sláva hvězd se dotýká...slohutný Dr.Ing. Nejvyší opora velkého kříže, vicomt Fostek několikrát psal, že ve střednědobém horizontu bude potácející se Tesla požrána nějakým velkým koncernem. Dokonce tipoval VW.
Sprostá lůza nevěřila. Hádala se. Kafrala!
Ó malověrní. Padněte do prachu před fostekovou nezměrnou jasnozřivostí!
Sprostá lůza nevěřila. Hádala se. Kafrala!
Ó malověrní. Padněte do prachu před fostekovou nezměrnou jasnozřivostí!
Ale ty jsi vedle jako vodní chladič ve starém Porsche. VW nebude přebírat továrnu na dluh a nepodarky. A za druhé číňáci vyrobí EV mnohem levněji, protože jim nevadí, že u toho zamoří půl Číny.
Nó. To je všechno fuk.
Geekové a podobná zvěř chce nápis Tesla.
Jde o brand.
...jestli to nebude tím, že jediný Porsche, co jsem kdy měl, byla 944ka. 😲
Geekové a podobná zvěř chce nápis Tesla.
Jde o brand.
...jestli to nebude tím, že jediný Porsche, co jsem kdy měl, byla 944ka. 😲
Predpovedal si nezmysel ktory dnes znova bol potvrdeny ako nezmysel a to hovorime len o udajnom zboznom priani VW ktore moze Teslu jedine pobavit 😁 Rezume.. pisal si nezmysly a pises ich stale 😁
KANKUNEN
VW si umí koupit baterky i motor sám, doladit elektro pohon je mnohem jednodušší než spalovák nebo hybrid. Baterky jsou takové válečky a s motory jsou v průmyslu obrovské zkušenosti. Není třeba v tom hledat vědu, jen to prostě stojí tolik, že EV je prodělečné nebo neprodejné.
CICERO
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
https😐/www.audi.com/…Q1-2019-audi.pdf
Tesla má 10 let náskok hlavně v kumulování ztrát.
https😐/www.cnbc.com/…ngs-q2-2019.html
Tesla ma na rozdiel od Audi naklady navyse, na vyvoj baterii ktore po kupe Maxwellu a vlastnom vyvoji bez Panasonicu este narastli. Takze potreba este vacsieho objemu produkcie narastla. U Audi ziadna zmena.. stale za vyvoj plati LG stratou na kazdom kuse.
Tesla je vyvojove centrum - akcelerator pokroku so smiesnym objemom produkcie, takze ak mas vysoke vydavky na vyvoj a nizke prijmy z maleho objemu produkcie, bolo by hlupe ocakavat celkovy zisk 😉 To ze sa to uz za par kvartalov stalo je obrovsky uspech a hlavne sa blizi doba kedy to bude standard, a to vtedy ked objem vyroby porastie co sa stane s nastupom vyroby v Giga3 v Septembri a dalej so startom vyroby Modelu Y (mozno aj 3) v Giga1 v neznamy termin..
Celej jehovista.
Asi cucák bez řidičáku.
pekné