Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéf VW se prý zajímá o koupi podílu v Tesle. Všichni to popírají

Diess se domnívá, že Volkswagen by mohl těžit ze zkušeností Tesly v oblasti baterií a softwaru. Mluvčí koncernu však spekulace o možném převzetí podílu v Tesle odmítl.
Zpět na článek
23. 8. 2019 11:29
23. 8. 2019 14:18
23. 8. 2019 14:22
23. 8. 2019 14:22
23. 8. 2019 14:51
23. 8. 2019 14:19
23. 8. 2019 11:18
No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
tak ano, tohle by byla jistější cesta než hodit do sebe kilo barbiturátů, uvázat si kolem krku kolejnici, postavit se na hráz rybníka a střelit se do hlavy. Na zachraňování takové mega černé díry na peníze VW nemá kapacity ani finanční (vůbec nejde o to, že by měli dost peněz na nákup podílu, daleko více peněz by stála transformace do ziskové společnosti), ani personální. Myslím, že se dost zapotili se zachraňováním Lamba, Bugatti, Bentley, Seatu, Ducati a s některými se ještě trochu potí (Seat), takže bych se vsadil, že akcionáři, kteří chtějí vidět své dividendy to nikdy nedovolí. Všechny velké automobilky, které měly v Tesle svůj podíl velmi rychle zdrhly (Daimler, Toyota) a určitě dobře vědí proč. Celé je to nesmysl padnoucí leda tak do okurkové sezóny novinářů.
Rozbalit vlákno
14
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 11:43
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
Tvoje vedomosti patri do okurkovej sezony :D Vyvojove centra VAG su ziskove? Samozrejme ze nie. Iba vyvoj e-tronu vytvoril "stratu" 2 miliardy. Sef VW sa vyjadril ze dobehnut 10 rocny technologicky naskok Tesly je nemozne a preto sa musia spoliehat na externych dodavatelov, ktori im nevedia zarucit pozadovany objem baterii ktory uz zapricinil zredukovanie planovanej vyroby e-tronu, ktora je uz aj tak smiesnych 160 kusov denne a zamestnanci robia iba 4 dni v tyzdni. A bude este horsie, ked bude nedostatok baterii tak LG a Samsung sa vykaslu na nejaky VAG a budu dodavat baterie svojim Hyundai/Kia ktory tiez pocituju nedostatok ktore sposobuje meskanie Kony v US.
23. 8. 2019 12:19
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
Žádné vývojové centrum samo o sobě není ziskové. E-tron ztrátu 2 mld. nevytvořil. Vývoj e-tronu stál v nákladech 2 mld., ale Audi "vytvořilo" vloni zisk a letos opět vytváří zisk a to docela výživný.
https://www.audi.com/…Q1-2019-audi.pdf
Tesla má 10 let náskok hlavně v kumulování ztrát.
https://www.cnbc.com/…ngs-q2-2019.html
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 12:37
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
A tu nastava ten moment kedy by si to mohol pochopit. Ani Tesle nevytvoril Model 3 ziadnu startu, to naklady na jeho vyvoj a vyvoj ostatnych EV o ktorych Audi ani nesniva ju vytvorili. Avsak tu je velky rozdiel na strane prijmov. Kym vyroba a predaj Modelu 3 su rekordne ziskove (20-25% marza, iba Ferrrari ma vyssiu), vyroba a predaj e-tronu su stratove (asi 3000€ na kazdy kus) a Audi musi tieto straty platat ICE predajmi. Keby Audi bola cisto EV spolocnost tak by uz davno skrachovala aj so vsetkymi investiciami ktore zhltla Tesla. A preco? Pretoze baterie - najdrahsiu cast EV kupuje za draho od LG a spol.. z toho isteho dovodu je Bolt v strate $9000 na kazdom kuse.

Tesla ma na rozdiel od Audi naklady navyse, na vyvoj baterii ktore po kupe Maxwellu a vlastnom vyvoji bez Panasonicu este narastli. Takze potreba este vacsieho objemu produkcie narastla. U Audi ziadna zmena.. stale za vyvoj plati LG stratou na kazdom kuse.

Tesla je vyvojove centrum - akcelerator pokroku so smiesnym objemom produkcie, takze ak mas vysoke vydavky na vyvoj a nizke prijmy z maleho objemu produkcie, bolo by hlupe ocakavat celkovy zisk ;) To ze sa to uz za par kvartalov stalo je obrovsky uspech a hlavne sa blizi doba kedy to bude standard, a to vtedy ked objem vyroby porastie co sa stane s nastupom vyroby v Giga3 v Septembri a dalej so startom vyroby Modelu Y (mozno aj 3) v Giga1 v neznamy termin..
23. 8. 2019 14:14
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
To je jenom hromádka jalových řečí, podstatné je, zda automobilka vydělává nebo prodělává. No a Audi vydělává a Tesla prodělává, full stop.
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 14:40
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
Takze si to predsa nepochopil :) Tesla nie je automobilka, je to startup na akceleraciu prechodu od ICE na EV, nema velkoobjemovu ICE vyrobu z ktorej by mohla dotovat EV, ale ide prave o porovnavanie Tesla EV divizie a Audi EV divizie, iba tak mozes zistit kto je uspesnejsi a ma lepsiu techniku a tam Audi prehrava na plnej ciare. Zbytocne miesas jablka s hruskami aby si sa mohol utesovat ze Audi je na tom stale lepsie ako spolocnost. Ano je, to ti neberiem, aj vdaka podvodom s TDI, to je ale ina tema, ale ak si nepochopil priame porovnanie EV divizii tak skoda s tebou diskutovat.
24. 8. 2019 20:07
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
Hm. Tak Tesla není automobilka. Tady se dneska dozvím zajímavé věci. :D
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2019 14:17
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
okecáváš to zdatně, ale to fanatici vždycky dělají
23. 8. 2019 14:20
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
:yes:
Celej jehovista.
Asi cucák bez řidičáku.
Avatar - CICERO
23. 8. 2019 15:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 14:47
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
Ocakavam to co kazdy so zakladnymi vedomostami ekonomiky a matematiky. To ze Tesla uz niekolkokrat dosiahla zisk len potvrdzuje ze to nie je nic nedosiahnutelne. Keby sa na R&D a nove modely vykaslali, mohli ostat v zisku a uzivat si naskok pred konkurenciou a zarabat na cashcow Model 3. Toto vsak nie je ciel Tesly, ani ohurovat pisalkov ako ty ciernymi cislami, alebo hromadit cash od Fiatu a spol a pozerat sa na rastuce cisla. Toto je ciel klasickych automobiliek, preto im klesaju predaje a zatvaraju fabriky..
24. 8. 2019 20:08
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
Tesla přece nikdy nedosáhla zisku.
23. 8. 2019 20:41
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
jednoduchý a jasný odkaz
pekné
23. 8. 2019 22:36
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
No zisk audi ja asi v poradku, ale mezirocni pokles prodeje resp. ztrata trzniho podilu je znacna...
Avatar - Beefcake
23. 8. 2019 14:23
Re: No pokud chce spáchat jistou sebevraždu,
Vsetko je to o know how a zrejme vw zistil, ze to nie je sranda. Tie tvoje teorie o zachranovani su smiesne.
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 11:29
Ehm..
Prevzat Teslu za 30 miliard dolarov by nebolo neobhajitelne, ale nemozne kedze iba v roku 2017 mala Tesla hodnotu 58,7 miliardy dolarov a predbehla Ford aj GM a bola 4tou najhodnotnejsou automobilkou sveta :D
Rozbalit vlákno
4
Avatar - WinDiesel
23. 8. 2019 14:18
Re: Ehm..
běž si ho utřít, to byla moc hezká tesla-masturbace
23. 8. 2019 14:22
Re: Ehm..
Ty vole už táhni, šašku.
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 14:51
Re: Ehm..
Chudak ako ty sa moze ist jedine vyplakavat redakcii ze mu vadia moje prispevky.. nech sa paci :) 16 rokov sa nekona tvoj mokry sen o krachu Tesly.. to musi boliet :)
23. 8. 2019 14:19
Fostek rulez
Už tak před rokem a půl vizionář a génius, ajatolláh automobilismu, ten, jehož sláva hvězd se dotýká...slohutný Dr.Ing. Nejvyší opora velkého kříže, vicomt Fostek několikrát psal, že ve střednědobém horizontu bude potácející se Tesla požrána nějakým velkým koncernem. Dokonce tipoval VW.
Sprostá lůza nevěřila. Hádala se. Kafrala!
Ó malověrní. Padněte do prachu před fostekovou nezměrnou jasnozřivostí!
Rozbalit vlákno
3
Avatar - KANKUNEN
23. 8. 2019 14:47
Re: Fostek rulez
Ale ty jsi vedle jako vodní chladič ve starém Porsche. VW nebude přebírat továrnu na dluh a nepodarky. A za druhé číňáci vyrobí EV mnohem levněji, protože jim nevadí, že u toho zamoří půl Číny.
23. 8. 2019 14:52
Re: Fostek rulez
Nó. To je všechno fuk.
Geekové a podobná zvěř chce nápis Tesla.
Jde o brand.
...jestli to nebude tím, že jediný Porsche, co jsem kdy měl, byla 944ka. :-O
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 14:58
Re: Fostek rulez
Predpovedal si nezmysel ktory dnes znova bol potvrdeny ako nezmysel a to hovorime len o udajnom zboznom priani VW ktore moze Teslu jedine pobavit :D Rezume.. pisal si nezmysly a pises ich stale :D
Avatar - KANKUNEN
23. 8. 2019 14:25
Tak to je jasná reklama Tesly,
VW si umí koupit baterky i motor sám, doladit elektro pohon je mnohem jednodušší než spalovák nebo hybrid. Baterky jsou takové válečky a s motory jsou v průmyslu obrovské zkušenosti. Není třeba v tom hledat vědu, jen to prostě stojí tolik, že EV je prodělečné nebo neprodejné.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - .StenLi.
23. 8. 2019 14:53
Re: Tak to je jasná reklama Tesly,
A od koho si kupi baterky ked je ich velky nedostatok? :)