Oni sami říkají že ho dokážou homologvat levněji, navíc pokud se nástupce Aventadoru psoune na rok 2024 nezbyde nic jiného než V12 homologovat pro Euro 7 pokud nechtějí předčasně ukončit výrobu. Hybridní V12 zní rozumně, lepší než degradovat na V8. Byl bych rád za zachování V10 které taky nemá nic jisté. Opět by mi nevadilo ani hybnrdiní V10.
Čo iné v súvislosti s budúcnosťou by to mohlo byť ako elektromobil?
Už je nejaký ten mesiac či rok známe, že je podstatne jednoduchšie zvyšovať výkon u elektromobilov ako u spaľovákov. Takže superšportiaky budúcnosti budú buď hybridy alebo elektromobily. Ale skôr to druhé.
Dôležitá je aj iná vec, ktorá sa vôbec nespomína. Servisovať superšportový benziňák a superšportový elektromobil je nebe a dudy, hlavne čo sa týka motorov. Okrem toho superšportiaky nie sú autá, s ktorými ich vodiči jazdili tisíce kilometrov každý mesiac - česť výnimkám.
JJ pro tvou teorii bych ještě dodal, že v supersportu se ztratí vysoká cena.
Naproti tomu nevím co myslíš výkonem. U spalováku by to problém nebyl - nebejt emisních norem.A protože elektřina se bere ze vzduchu aje všude a zadarmo, EV jede.
Ovšem...jako majitel supersportu si nedovedu představit auto bez toho ZVUKU.
Uvidíme.
Že v budoucnosti bude všechno elektro, to je jistý. Když Herodes nakázal vyvraždit všechny děti, taky to zaslepení poskoci vykonali. To ještě neznamená, že to bylo správně.