Novinky
Orm
0
Sice toho už asi moc nenajezdí, ale kolik aut s Euro 6 bude při jízdě produkovat stejnou ekologickou zátěž jako tyto staré krámy ? A kolik je 105 a 120 ? Případně dalších ojetin . Proti tomu ekopomatenci nedělají nic.
cendix
0
Tyhle starý krámy, když jsou správně seštelovaný, při veteránským proběhu, vyprodukujou daleko míň škodlivin, než výroba jednoho auta s Euro 6. Zase z toho nedělejme takovou katastrofu.
Môj známy - o pár rokov bude mať 80, má peknú bledomodrú stovku v úplne pôvodnom stave. Je prvý majiteľ, za vyše 40 rokov na nej nenajazdil ani 100.000 km, garážovaná, v zime postavená na špalky. A stále s ňou - ako vždy - príležitostne jazdí.
Zhodou okolností iný môj známy, podobne starý, má rovnako zachovalú a približne rovnako starú Zastavu, Tiež v zime nejazdená, najazdených ani nie 100.000 km. V oranžovej farbe, ktorá u nás bola typická pre Zastavu. A tiež ju občas vytiahne z garáže, nech sa prevetrá.
Obom, keď ich stretnem, hovorím, nech auto nepredávajú, že cena už len porastie. Len mám trochu obavu, či sa tých zaujímavých cien dožijú...
Zhodou okolností iný môj známy, podobne starý, má rovnako zachovalú a približne rovnako starú Zastavu, Tiež v zime nejazdená, najazdených ani nie 100.000 km. V oranžovej farbe, ktorá u nás bola typická pre Zastavu. A tiež ju občas vytiahne z garáže, nech sa prevetrá.
Obom, keď ich stretnem, hovorím, nech auto nepredávajú, že cena už len porastie. Len mám trochu obavu, či sa tých zaujímavých cien dožijú...
Spíše jsou vedeny v příslušných registrech motorových vozidel 😁
Otákou je, kolik z nich má pravidelný nájezd větší, než nějakéých 5-6.000 km do roka
Otákou je, kolik z nich má pravidelný nájezd větší, než nějakéých 5-6.000 km do roka