Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Rallye

Zpět na článek

Německá rallye v cíli: Tänak první, Toyota má historický triumf

4 komentáře

Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
předvádí už ve sportu. Kdysi měl dva nejlepší jezdce a vyhodili toho z budoucností. A když se jim ten jezdec vrátil, tak už neumí udělat auto.
Niemand
Ogier bol väčšinu svojej kariéry v najlepšom aute. To dosť pomáha. Toyotu odmietol a musel vedieť, že netovárenský Ford to dlho neudrží. Citroen za tú dobu čo nebral tituly dosť upadol a Toyota a Hyundai sú každým rokom lepší.
Avatar - KANKUNEN
KANKUNEN
Dokonale jses trefil špičkou klinca do oka, zrovna Ogi získal 2x titul s netovárním autem a to v době, kdy je Rally na vrcholu všech dob.
Niemand
Na tom, že je Rally na vrcholu sa nezhodnem. Možno tak za poslednú dekádu. Okolo roku 2000 tam bolo viac továrenských týmov a vývoj nebol tak priškrtený.
A Ford aj keď nebol továrenský, tak nebol slabý, veď 2017 v ňom vyhrával aj Tamak. Keď VW končil vo WRC, tak Ogier testoval Toyotu aj Ford a zvolil Ford ako auto kde má lepšie šance na titul. Navyše po rýchlom konci VW vo WRC s nim určite do Fordu prešlo dosť hláv aj s know how, len proste nemali peniaze na to, aby to udržali dlhšie.