Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
main battle tank kampfpanzer
| 28. 8. 2019 15:58
Jak tam vidím ty trubky... :-! :yes: jinak za mě velký :no: protože víme, že :yes: je 50d X7 = o tom žádná :-) :-[] :-[] :-[] electro? servo motorky na sedačce, jsou fakt fajn...
Avatar - KANKUNEN
To je maras,
| 28. 8. 2019 16:27
200 kg baterek na 100 km reálných.
Avatar - WinDiesel
Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 16:40
ale za 2 míče dostaneš pěknou hromádku baterek … a to se vyplatí
ropa je špatná ale rozvrtat zeměkouli kvůli baterkám je ok :-! :-! :-!
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 17:02
Baterky se hodí k zeleným zdrojům a sloužily by v kuse. Třeba k fotovoltaice 70 kWp by pak mohly do sítě dodávat 7 kW celý den bez výkyvů.
Avatar - CICERO
Re: Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 17:09
TVL !!! Je to přesně jak v Avataru... :D :P Už vypalujou pralesy, Brazilie,Afrika aby pak bylo kde těžit... :-) Bůh ví co je za ty roky pod amazonii… :D Konspirace a korporace už dááávno vědí... :-) :-) Sorry Gréto, je to tvoje poooza, mladá a na instagramu 2,7 milionu followerů OMG…. :no: prostě chudáčci, všichni zneužití a zneuctění... Asi jak pujdu v Pátek na náplavku, jo v pátek tu nebudu BUDE TU KLID UZIJTE SI TO :-) ( v sobotu nablito…) ,tak se stavím hlavně u stánku ROLLS-ROYCE o pár ulic vedle... musím si zpravit žáhu...nemějte mi to za zlé, a VYPALUJTE !!!
Avatar - Hammunasakra
Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 17:47
ad KANKUNEN 16:27 = 100 km reálnejch = ujede VW eUP to sis poplet http://www.autoforum.cz/…u-je-to-mizerie/

Normální EV dávaj reál 400 km = rekord s Teslou S je 670 mil = ale to je extrém bez klimatizace atd. Viz odkaz a takovejch měření za poslední roky bylo hafo = slušný EV běžnej provoz klimoška přes 400 km = jak je to s nabíjenim asi víš = došli sme k ca 4 minutám na 100 km https://www.auto.cz/…nabijecka-130810
Avatar - CICERO
Re: Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 18:59
my sme nadržení z nafty, té tvojí předotované, nás voltampéry neprobíjí... :-! BZzzz
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 19:55
Jóó kdyby byla moje = to bych byl multimiliardář :-!

Ale kdo by chtěl víc peněz v rozpočtu a míň kamionů na silnicích = radši jí budeme zvýhodňovat a zvýhodňovat = aby byla zajímavá i běžnejch menších osobních autech = pro krátký nájezdy :-)

Nejlepší že její velký fanatici typu WinDiesel = tvrděj brojej PROTI tomu = aby se zvýhodňovalo něco jinýho = třeba bezemisní auta :yes: :D
Re: Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 22:40
Jaký EV dá reálně 400km a jel jsi s ním ty (nebo neteta) ?
A ani se nepokoušej to tu tapetovat odkazama na nějaký elektrofora, pokud se s tím pověsíš za kamion, pak to někam dojede. Jinak kravina.

Odpovím rovnou, jediná možnost je Tesla S se 100kWh. Jinak ani náhodou. TMX měla při běžný jízdě v zimě spotřebu kolem 30kWh/100km a bylo vcelku jedno, jestli dálnice nebo okresky. S TMX 90d se 110tkm jsem olíznul 200km (teplota kolem nuly) a zbývalo fakt malinko. Jo a odhad u Tesly je naprostá kravina, i elektrokolo zvládá dojezd odhadovat dost slušně, zatímco TMX psala celou kapacitu baterie (dojezd v km) minimálně dvojnásobek toho, co mizelo na jeden reálný kilometr. Využitelná kapacita té 90d byla kolem 66-70kWh. Verze 100 má prý něco přes 90kWh.
Takže 400km ani náhodou, pro TMX bude strop něco jako 300. Etron a EQC něco přes 200 km v mrazu a komfortu, možná 250, ale víc ani náhodou.

Egolf potřeboval pro jízdu bez kompromisů kolem 16-18kWh. Až do toho nacpou slíbenejch 78, bude to reálný. Tím ale myslím sotva těch 400.

Takže jediný EV co se podívá na 400km je Tesla S v nejvyšší specifikaci a jinak nic.
Re: Re: Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 23:09
Ja dam s Konou 400 bez nejmensich problemu. Spis ale i vic.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: To je maras,
| 29. 8. 2019 07:48
Kona, i-Pace, Niro, Tesla = podle modelu přes i těsně pod. Reaguju tady = protože kesumb si odpověděl sám :-)
Re: Re: Re: Re: To je maras,
| 29. 8. 2019 08:11
Ok, 64kWh využitelnejch na malý auto by na to mohlo stačit. Omluvám se, tedy dvě.
Re: Re: Re: To je maras,
| 29. 8. 2019 08:28
Perfektní, konečně někdo s reálem...nicméně včera pokec s majitelem Tesla S P100 a sám říkal, že pokud jezdí tak, aby aspoň trochu využil power, tak je to podle profilu cesty 300-350.

Navíc reálně nikde rychle nenabíjíme.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: To je maras,
| 29. 8. 2019 08:49
Jo to s tou Teslou sedí. Že u nás sme s nabíječkama stejně jako vodíkovejma čerpačkama který v Německu otvíraj jednu týdně hodně pozadu = to je smutná realita. ANO léta konjunktury sme prostě promrhali

Ale sou tu celý 3 dneska už mírně zastaralý verze Superchargeru a staví se první IONITY
Re: Re: Re: Re: To je maras,
| 29. 8. 2019 10:45
Jako není to špatný, to určitě ne. Těch 300km to dá s rezervou v zimě klidně i s dálničníma 150-160km/h. Ale dostat z toho reálně pod 25kWh/100km nevím jak, kolem těch 30 se to pohybovalo i na okreskách úplně normální jízdou. Zvláštní je, že i s dynamickou jízdou na dálnici (150-160 a občas 200) to stejně neukazovalo víc jak 33-34kWh.
Každopádně pokud bude verze se 120kWh (což bude baterie hmotnostně na úrovni baterií EQC nebo Etronu) pak to bude už reálných 400km, takže 1000km výlet to dá s dvěma zastávkama kolem 45 minut na dobití na 80%, což už je docela použitelný.
Avatar - Zetti
Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 19:36
Mas pravdu, nicmene uz je nacase aby se tu prestal roztahovat ten emerickej kelimek
Avatar - CICERO
Re: Re: To je maras,
| 28. 8. 2019 21:01
To jsem nepochopil jenom já, nebo proč nemáš žádný palce, jak si to myslel hamunaSAKRA!?
Avatar - 3_diamanty
nove GLB je pekne
| 28. 8. 2019 20:33
a ocenujem aj nove GLE a krok akym sa dizajn medveda u SUV konecne uz zacal uberat... ale toto na pohlad bakelitove elektro EQC sa mi teda vobec vizualne nepaci ... preco to nemoze vyzerat ako klasicke GLE GLC alebo GLB ale musi to byt zase nejaky vizualny grc ( pardon gyc ) ked ide o elektroauto.... pritom el golf vie vyzerat nadalej normalne a nie ako nepricetny grc .... snad aspon dojazd to ma slusny ked uz to nahana premiu... za mna ale fakt nevzhladny medved... aj ked i3 je asi nadajej najvacsia obluda co do elektropohonu...
Avatar - Jerry.Gunman
Důležitá čísla k Mercedesu EQC
| 29. 8. 2019 14:45
Pořizovací cena vozu: +- 2 miliony CZK
Hmotnost baterie +- 670 kg
Deklarovaný dojezd: +- 400 km
Nabíjení: z 10 na 80% kapacity cca 40 minut - za předpokladu 110 kW nabíječky (že vůbec bude existovat, že ji najdu, že se mnou bude komunikovat, že bude fungovat, že nebude na nejbližší hodinu obsazená - a dalších asi milion "že"), v domácích podmínkách se "na plnou"zájemce dostane za 1,5 dne

Tož to bude kauf To se bude prodávat jak horké housky na krámě
;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-) ;-)


V polovině října je K-Messe.
Z domu do Düsseldorfu to mám +- 750 km, čili nějakých 7 a 1/4 hodiny relativně poklidné, pohodové a relaxační autem.
Kdybych jel hentoťtímto elektrovehiklem, musím počítat se 2 nabíjeními cestou, čili minimálně 1,5 hodinou (neboli 20% času) navíc.
Jó, nejni nad ekologii a moderní pokrokovou techniku, ta nás tedy spasí :D :D :D

Ke světlejším zítřkům plížením plazením vpřed!

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku