Novinky
Já si pamatuju jak u Vaculíka prohrál s C6 Citroenem :-!
No rozhodně to moc povedená záležitost nebyla. Je to Conti GT první generace = i to bylo jízdně špatný
No rozhodně to moc povedená záležitost nebyla. Je to Conti GT první generace = i to bylo jízdně špatný
Tak nevím kde začít dřív.
nikdy neměl VR6 3.0 s pětiventilovou technikou.
nikdy neměl motor W8
naopak měl i předokolku a to s motorem 3,2 a manuální převodovkou.
Veyron nemění kola s každou sadou pneu. Top speed vám musí odemknout mechanik z Bugatti a dělá to pouze když auto splňuje vše potřebné. Jinak omezovač na 380.
nikdy neměl VR6 3.0 s pětiventilovou technikou.
nikdy neměl motor W8
naopak měl i předokolku a to s motorem 3,2 a manuální převodovkou.
Veyron nemění kola s každou sadou pneu. Top speed vám musí odemknout mechanik z Bugatti a dělá to pouze když auto splňuje vše potřebné. Jinak omezovač na 380.
CICERO
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tento příspěvek porušil pravidla diskuze a byl smazán.
Phaeton byl jen arogantní vzdor VW managerů vůčí Audi. Naprosto nesmyslné auto, které však mělo na čumáku VW a ne Audi. Design odpornost a jezdit s autem, které co 400 km potřebuje plnou nádrž - hnůj.
S C6 nemám osobní zkušenost (ale líbí se mi), s Conti GT jo. A vážně bych pochyboval že by se mohli v něčem měřit. Každej hraje jinej sport.
Testy jsou mi ukradený, já jsem to auto pakrát v Německu řídil a nějakou dobu s ním strávil, konkrétně W12. Žralo to jako zjednaný - 20 l / 100, takže při 90 l nádrži skutečně co 400 km k pumpě. Hroznej krám. Audi A8 L je proti tomu AUTO.
To je šumák, bratranec ho měl 6 let a max spokojený. To auto bylo chyba možná sama o sobě, ale jako auto bez znaku jezdilo skvěle.
Podvozkově je to podprůměr = vzhledem k cenový kategorii silnej
Dobové V12 byly lepší = než 2x VR6 = motor zlepšili až časem = i co se tý spotřeby týče = bavíme se o první generaci Conti GT W12 = na cenu špatný auto se špatnym podvozkem, přední náprava byla pak kompletně předělaná a výraznejch zlepšení se dočkal i W12
Jak sem už zmiňoval = při testech 2. generace najdeš vystihující věty TAKHLE mělo Conti jezdit od začátku.. nebo tak nějak 😉
Ale jak už sem napsal = při příjezdu do hotelu atp. dělalo VĚTŠÍ efekt než když si přijel Ferrari = byť motorem i podvozkem bylo o x levelů pod.. sme prostě takoví :-!
Dobové V12 byly lepší = než 2x VR6 = motor zlepšili až časem = i co se tý spotřeby týče = bavíme se o první generaci Conti GT W12 = na cenu špatný auto se špatnym podvozkem, přední náprava byla pak kompletně předělaná a výraznejch zlepšení se dočkal i W12
Jak sem už zmiňoval = při testech 2. generace najdeš vystihující věty TAKHLE mělo Conti jezdit od začátku.. nebo tak nějak 😉
Ale jak už sem napsal = při příjezdu do hotelu atp. dělalo VĚTŠÍ efekt než když si přijel Ferrari = byť motorem i podvozkem bylo o x levelů pod.. sme prostě takoví :-!
Phaeton nejezdil ve své době vůbec špatně a dokázal tak v mnoha srovnávacích testech bodovat proti zavedené konkurenci, nebo třeba Lexusu.
Na to, jak bylo auto hmotné, jezdilo opěkně, tiše a hlavně komfortně.
Na to, jak bylo auto hmotné, jezdilo opěkně, tiše a hlavně komfortně.
To auto jezdilo v průměru za 15, což je obdobně jako dobové v(v)édvanáctky. Srovnání s A8 je v tomto ohledu liché, jelikož motory měly takřka stejné. Podvozkově je to nezničitelný koráb, na rozdíl od A8, a je taky komfortnější.
Já znám i majitele tý 1. generace = auto týhle cenový úrovně mělo jezdit jinak. A ta spotřeba je pravda = bylo to moc = u studenýho motoru absurdně moc. Což ostatně přiznalo víc testů = když se objevila 2. generace 😄
Ale abych je citoval = takovej wooow efekt nevyvolal ani příjezd ve Ferrari 😉
Ale abych je citoval = takovej wooow efekt nevyvolal ani příjezd ve Ferrari 😉
Je to u člověka kterej měl na obor tak výraznej vliv dost smutný = ale do seznamu jeho nejvýraznější počinů = to fakt asi patří 😐
To auto jsi odstřelil na základě spotřeby w12 6.0 a subjektivně odporného designu. Zdá se mi, že jsi nepochopili podstatu toho auta.
No a nazvat ho na základě výše uvedeného krámem může asi jen trdlo.
No a nazvat ho na základě výše uvedeného krámem může asi jen trdlo.
Tys v tom někdy jel? A četl jsi všechny testy? Možná si jen nepamatuješ všechno co jsi o Phaetonu četl. Já si pamatuji že v nějakým anglickým testu vyhrál před dobovým eSkem.
S Audi má společný motory převodovky a část elektrotechniky. Mnohem blíž má k první generaci Bentley Conti GT a Flying spur.
S Audi má společný motory převodovky a část elektrotechniky. Mnohem blíž má k první generaci Bentley Conti GT a Flying spur.
To je jeho nejslavnější auto! :yes: 😄