Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

PED 2020
| 29. 8. 2019 15:03
Příští rok bude na PED 2020. :yes:
Avatar - Ada je zase tady
s touhle katastrofou
| 29. 8. 2019 15:14
https://www.auto.cz/…uv-se-ctyrkolkou?… si to koupí jen cvok :no:
Avatar - CICERO
Re: s touhle katastrofou
| 29. 8. 2019 16:28
teď 2 jsou mezi námi (asi budou i přibývat... ) :-(
Avatar - twistedTSD
Re: s touhle katastrofou
| 29. 8. 2019 20:52
Sorry Áďo, ale pokud někde i-cockpit opravdu funguje, tak v 3008/5008. Velkým failem je akorát vypínání asistentů přes displej.
Avatar - 3_diamanty
pochvala pre 3008
| 29. 8. 2019 15:19
za hybrid a 4kolku ... a ze to ide ked sa chce ... razom je to uplne ine auto :yes: uz nech je tu aj hybridny eclipse cross ( zeneva 2020? ) ..... este to bude nakoniec zaujimavy duel :yes:
Re: pochvala pre 3008
| 29. 8. 2019 16:10
Ten Eclipse cross máme nové v baráku a je to strašný pekáč. :no:
Avatar - speedfred
Re: Re: pochvala pre 3008
| 29. 8. 2019 18:05
Hadam si nepodľahol Toperovej masáži aký je Eclipse super, keď v ňom hadam ani nesedel. :-[]
Re: Re: Re: pochvala pre 3008
| 29. 8. 2019 21:23
To ne, ale člen blízké rodiny si ho si ho koupil. Celý život ten dotyčný mluví o tom jak si koupí MB a nyní tuto srač.u . Nabízel jsem Evoqa a ten
taky neprošel. Nyní má nové auto morálně staré 10 let.. nepochopíš :'-(
Avatar - speedfred
Re: Re: Re: Re: pochvala pre 3008
| 29. 8. 2019 21:32
Každého voľba to jest. A je ten dotyčný aspoň spokojný, alebo sa tak iba tvári? :D
Avatar - KANKUNEN
Proboha k čemu to je?
| 29. 8. 2019 15:21
Úplně by stačil poloviční výkon se zaměřením na spotřebu. Nejlíp v HDI, z města na elektriku a pak se teprve startne HDI a fičí to dál za 6 litrů .
Re: Proboha k čemu to je?
| 29. 8. 2019 15:27
Diesel-hybrid měl Peugeot v roce 2012.Jezdil jsem s ním na roadshow.
Avatar - _Karel_
Hurá
| 29. 8. 2019 16:25
Tak konečně může Peugeot pravdivě tvrdit, že má v nabídce SUV. Teď už jen upravit volant, aby přes něj na budíky viděli všichni, a ne jen někdo, a bude to super. Interiér jinak vypadá opravdu moc pěkně.
Avatar - Beefcake
rofl
| 29. 8. 2019 17:50
Benzin, hybrid, SUV a stvorkolka - to tu niektorych asi aj vystrie :)
Ale zaujimava info, ze konecne 4x4 u Frantikov. Povod Mitsubishi, ci ako ?
Alebo to bude ta kravina ako ma Toyota/Lexus, cize el.motor vzadu, bez kardanu ?
Avatar - Hammunasakra
Re: rofl
| 29. 8. 2019 18:19
Těžko říct proč tomu řikáš kravina = navíc jak tu padlo = stejně jako Toyota Lexus mělo tuhle 4kolku PSA už 2012
Avatar - Beefcake
Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 18:31
Pretoze to je fakt dost nefunkcne a nema to vzadu dostatocny vykon. Staci si pozriet par testov Lexusov, ci RAVky.
PSA malo riesenie od Mitsubishi, preto sa pytam. Hladal som a nenasiel som o tom zmienku.
Tato novodoba moda, ze dajme dozadu len elektricky motor, setri to naklady, ziadny diferncial , ziadna spojka, atd a volajme to stvorkolka, to je nezmysel. Resp, 4kolka to je, ale zase len cestna.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 18:41
Ne vyhodnocuješ to blbě. Proč by měla bejt scestná? Mluvíme o silničních autech. To co ty považuješ za správný to samozřejmě patří do https://www.toyota.cz/…uiser/index.json v silničnim autě = nemáš šanci poznat rozdíl = jestli to přenášíš těžkou hřídelí. Bajky o nedostatečnym výkonu sou při 83kW elektromotoru JEN pro jednu nápravu = fakt sranda ;-)

Krom PSA a Toyoty Lexu to dávno používá BMW, Volvo, Honda myslim i to Mitsu = a už chvíli s tim koketuje Audi. Je to logická cesta = krom tvrdě teréních aut typu toho Crui*** (fakt vtipný = nejde napsat LAND CRUIS.E.R :-! neexistuje důvod nemít motor na nápravě = záběr EV motoru je narozdíl od spalováku okamžitej navíc mechanickym převodem z principu ztrácíš.

Dávná myšlenka Subaru dělat auto plně symetricky je příkladná a Z TOHO vyšlo že to sou i 4x4 a protože lidi daj = často až zbytečně moc = na tradice tak to určitě eště chvíli vydrží. Ale tohle je prostě náskok díky technice = a jako obvykle je to obráceně, než si hodně lidí přestavuje, Toyota byla prostě napřed

Ostatně současný nejvýkonnější Ferrari = je vlastně = přesně tohle ;-)
Jen prohozeně = tam spalovák pohání zadek a každý přední kolo má svuj elektromotor = stejně to má myslim i Honda NSX https://autobible.euro.cz/…errari-historie/ + https://www.auto.cz/…ana-pekel-109943
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 19:01
" Bajky o nedostatečnym výkonu sou při 83kW elektromotoru" - to nie je o vykone, ale o prenose toho vykonu na kolesa a jeho regulacii.

A pozri si napr. https://www.youtube.com/watch?… , aby ti bolo jasne, o com hovorim.
Alebo toto, hoci tam su megafaily ineho typu :
RX450h - https://www.youtube.com/watch?…
NX300h - https://www.youtube.com/watch?…

V dnesje dobe a pri tak drahych autach ?!? By som sa to hanbil pustit von.


Ale aby som bol ferovy, mozno uz tom zapracovali trochu - https://www.youtube.com/watch?… .
" The Lexus UX AWD performs better than expected since it's poor performance in the snow! " - a sneh naozaj nie je nic, co by na ceste nebolo.
" mechanickym převodem z principu ztrácíš. " - a preto sa tam dava redukcia :)
Ano, 4(ci dva) motory na 4 kolesach su teoreticky ideal, ale ta implementacia je biedna.

A ak si mylis, ze aktualny AWD od Toyoty je lepsi ako od Subaru (ja som to sem natahal) , to sa fakt skaredo mylis :)
Honda - tym myslis CR-V ? To snad nie ... Ta to ma fakt spravene inak a celkom sikovne.
Ano, PHEV to ma tiez a je to FAIL.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 19:16
Redukcia? Asi nerozumim = diferenciál můžeš mít i u tohohle řešení = Subaru ho doplňuje viskozní spojkou = u některejch modelů. Nebo to tak bejvalo = nechce se mi to hledat jak to je teď

To co ukazuješ nemá co dělat s principem = stejný srandy najdeš třeba Audi Quattro https://www.youtube.com/watch?…
To neřeší způsob přenosu na jinou nápravu = ale systém pohonu = třeba Honda Legend a podobný konstrukce 4x4 by to neudělaly = většina ostatních = bohužel jo :-!
Vůbec to nemá souvislost se způsobem přenosu síly rsp. s tim jak poháníš nápravu = a s naladěnim systému = respektive jeho celkovou sofistikovaností = viz ta honda Legend = která pokud si pamatuju umí poslat všechno i jen na 1 kolo = O TOM to je

Zopakuju že o čem ty mluvíš to patří do tý toyoty který nejde napsat název :D

A všech podobnejch aut = pro silniční a je fuk jestli tady malýho levnýho Pažouta nebo Ferrari = tam je to dokonce spíš naopak = a počítej že z toho důvodu tim směrem půjde čim dál tim víc výrobců. BMW to zatim zkusilo v levný předokolce 2 Activ Tourer hybrid = ale hlavnim důvodem je spíš konzervativnost zákazníků. Snad jim to dojde přes auta typu NSX a SF90 a podobný
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 19:25
"To neřeší způsob přenosu na jinou nápravu = ale systém pohonu = třeba Honda Legend a podobný konstrukce 4x4 by to neudělaly = většina ostatních = bohužel jo
Vůbec to nemá souvislost se způsobem přenosu síly rsp. s tim jak poháníš nápravu = a s naladěnim systému = respektive jeho celkovou sofistikovaností = viz ta honda Legend = která pokud si pamatuju umí poslat všechno i jen na 1 kolo = O TOM to je "
tuto fakt nechapem, co tym chces povedat, podstatny je vysledok.
Ako je system navrhnuty, SW nakodovany, mechanika nadimenzovana.
System ako v Priuse je v Lexusoch a tie RX naozaj nie su cestne auta.
LC je zase o inom, to sem natahaj.
Pozri su tuto:https://www.youtube.com/playlist?…
Chalani to fakt pekne spracovali a niektore auta boli prekvapenie.

Ale ved nech si to kazdy robi ako chce a poku.vi svojim sposobom, aspon budu tie auta odlisne :) Kazdy ma pri aute ine priority a toto napr. mne dost vadi.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 19:34
No přece PŘESNĚ O TOMhle co vidíš na videu mluvim = Honda Legend byla eště vo fous lepší = uměla poslat 100% jen přes 1 kolo. Naprosto příkladná 4kolka = vim že neni jediná ale teď si zrovna jinou podobnou nevybavuju :-)

Podstatnej je výsledek = v drahejch autech se to dělá holt líp v levnejch.. a NEMÁ to ŽÁDNOU souvilost s principem = jakym ty obě nápravy poháníš. Jak víš i Subaru už šetří = pokud chceš víceméně zachovat cenu tak při reálný inflaci = to prostě jinak nejde = dělat to dál nadoraz a zdražovat = to nefunguje. Viz ty 2 elektromotory pro každý kolo co má Ferrari SF90 = tak tam je přece FUK jestli si na ty kola doved energii klikovou hřídelí nebo takhle a protože to je drahý auto pomoh si diferenciálem rozdělujícím sílu speciál pro každý kolo tý nápravy = nebo ty kola poháníš takhle = 2 elektromotorama

Kde má smysl zůstávat u klasickýho pojetí = sou auta typu Land Crui.s.e.r apod. Když chceš ne silniční 4kolku ale VÍŠ že chceš auto do terénu = tak si takový vyber. Ale jestli si mrk na muj odkaz a takovejch videí sou mraky = tak někde uprostřed vidíš jak Quattro hrabe na sněhu = a jestli na druhou nápravu posíláš energii klikovou hřídelí nebo z elektromotoru nebo -rů přímo na tý nápravě = je pro to hrabání/nehrabání NAPROSTO FUK

Cestovní auta = jedno jestli cenově dostupnej Peugeot 3008 nebo Ferrari SF90 = už dou chvíli jinou cestou = tu kdysi začala Toyota a už asi 10 let to zkouší i to BMW a další = a tim směrem pudou i ostatní

Nerozumim proč běžnejm silničnim autum a je zase fuk jestli to je Volvo nebo Lex nebo kdokoli třeba tenhle Pažout = řikáš že to NEJSOU CESTNE AUTA??
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 1. 9. 2019 00:39
Napisal si k tomu vela, ale zato povacsine mimo :)
100% coho ? 100% dostupneho momentu ti posle kazda lepsia implementacia aj dnes.
Lexus RX mi nepride ako cisto cestne auto (jasne, je to mamataxi).
Ale ano, cestnym autam to moze byt (skoro)fuk, ale preco to nespravit poriadne a ostat v 3/4 cesty.
Ja som radsej, ked idem tam kam chcem ja a nie auto :)
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 21:32
Z tohoto bych vědu nedělal. Jak tu psal dřív MT, válečky nejsou totéž co led, led má daleko větší trakci. Tyhle auta nejsou teréňáky, na sněhu by to mělo stačit. Spíš jde o to, že malá baterka má napájet dva 80kw motory, a otázkou je, až budeš ten zadní potřebovat, kolik bude aktuálně šťávy. Jak bude pracovat management baterie - bude šetřit elektřinu pro zadní motor a v určitém stadiu vybití baterie přední motor odpojí?
Možná projedeš po cestě na chatu ekologicky městem, najedeš na zablácenou polňačku - a konec.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 21:57
Sorry Karle a je možný že to tu vysvětloval i ten MT = ale to je KRAVINA
Šťávy je vždycky dost = v absolutnim extrému kterej se snažíš vymyslet = kdyby si kilometry jel terénem kde musí zabírat i druhá náprava a jen do kopce = jí tam prostě pošle spalovací motor
Avatar - _Karel_
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 22:41
Kdybych věděl, že s tím, že led má daleko lepší trakci než válečky, nesouhlasíš, tak bych to samozřejmě nenapsal. Bez ohledu na to, že to tvrdil MT.
A kdybych věděl, že projet s hybridem město v elektrickém režimu je "absolutní extrém", taky bych si to odpustil.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 29. 8. 2019 22:55
Takže jako vždycky = no tak nic = sorry že sem to s úvodnim sorry uved na pravou míru

Ten MT by to měl pečlivějš napsaný = určitě včetně toho že jestli de energie Z baterky nebo DO baterky = ze spalováku = v autě absolutně nejde poznat. Jako řidič to leda vidíš na monitoru
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 1. 9. 2019 00:56
Ano ma. Toto je special "synteticky" test o tom, ci dokaze auto preniest vykon pri rozdielnych (a extremnych) konfiguraciach trackcie a hlavne kolko. Ci je to dostatok, aby to pohlo s autom. Tieto testy su velmi poucne v tom, ze ukazu, ako niektore auta ani len nepribrzdia otacajuce sa koleso velkou rychlostou a maju problem s obycajnym prekrizenim kolies na rovinke.
Existuju dokonca testy s valcekmi aj do kopca.
Obavam sa, ze hlavny problem bezkardanoveho elektra vzadu je, ze motory agresivne chrania voci prehriatiu a preto nemozu poslat vsetok vykon po dlhsiu dobu. Pri nejakom vyliezani do kopceka nie su predpokladam nijako extra chladene.
Ale este k tomu ladu - na rovinke ano, je to lepsie ako valceky (aj ked nie je lad ako lad), ale akonahle mas mierny kopcek na lade, to uz su defacto "valceky". A ked hra proti tebe aj gravitacia, tam uz je to o detailoch a hodi sa kazde percento trakcie. Alebo staci mat pritom jedno ci dve kolesa v nejakej priehlbine. A uz su tie naroky na management vykonu a momentu uplne inde. Nie je to uplne ciernobiele.
Ja som si napr. tento rozbeh so 4 kolesami na lade do kopca par krat vyskusal a som spokojny :) Tu maju vyhodu lahsie auta a nie tie tazke typu LC/Pajero a podobne.
PHEV ukazalo velky fail aj na piesku.
Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 30. 8. 2019 20:30
Diagonálny test nedá ani Subaru s manuálom. Vyskúšané na vlastnom aute. Jak máš dve kolesá odľahčené, tak si skončil. Ale je pravda, že som to testoval na podklade zo značne horšou priľnavosťou ako v tom videu s UX. A ak ho zadný pohon vytiahne v situáciach na videu, tak na sneh to stačiť musí. Stačí len doladiť soft.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: Re: rofl
| 1. 9. 2019 00:58
Zalezi od verzie auta. Novsie aj s manualom pokial viem bez problemov pribrzduju kolesa (a predpokladam, ze mas tu viskozu v strede v poriadku, aj tam moze byt problem :) ). Pri tychto specialitach je ale lepsia MPT verzia ako viskozna+diff s manualom. Ak by to bolo len o softe, tak to maju vsetci, lenze ono to musi byt aj mechanicky nadimenzovane.
Re: rofl
| 30. 8. 2019 09:01
Ked som riesil auto, predajca spominal, ze PSA by malo pouzivat techniku toyoty/lexusu. Ale som zvedavy na rozdiel v spotrebe, kedze s benzinovou 5008 jazdim zatial za 7 v priemere pri skoro stale plnom aute.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku