Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Designový hnus
| 30. 8. 2019 10:50
určený především pro Číňany. A spotřeba do 2 litrů - ha ha ha. Takový těžký a velký krám bude reálně jezdit min. za 8 litrů, spíš 10. WLTP pro hybridy je v podstatě zlegalizovaný Dieselgate. A přitom bude dotovaný osvobozením od dálničních poplatků, parkováním zdarma a vjezdem do center měst.
Re: Designový hnus
| 30. 8. 2019 13:45
Tak typický příspěvek, měřící metoda je pro všechny stejná a pokud bude v reálu jezdit s takovým výkonem za 8-10, pak je to super pokrok. Že je ale v Evropě hodně Číňanů...za první pololetí 2019 20.000 z nich koupilo X5 ;-)

Mimochodem druhé místo letitý RRS, prostě pořád umí.

Tady máš ty Číňane:

http://carsalesbase.com/…rge-suv-segment/#…
Re: Re: Designový hnus
| 30. 8. 2019 18:39
Mood měření je stejná pro auta se spalovákem a elektro, pro hybridy je to legalizace metod Dieselgate.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Designový hnus
| 30. 8. 2019 18:49
Můžeš tu legalizaci metod Dieselgate vysvětlit? Mám dojem žes to byl ty co přesně tohle už psal = a někdo ti to precizně a důkladně vysvětlil, nebo?

Teď s aktualizací testů teda zmírněnim tolerance = má jako obvykle problém král nezvládání týhle problematiky https://zpravy.aktualne.cz/…7864a9dbc68c631/
Re: Re: Re: Designový hnus
| 30. 8. 2019 20:11
Toto majú za morom lepšie, tam sa udáva dojazd na batérie a spotreba v režime s vybitými batériami, kde beží ako hybrid.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Designový hnus
| 30. 8. 2019 20:17
Od ledna platí WLTP 2-nd Act = kde je mj výrazně změněný měření plug-in hybridů = začíná se klasicky s plně nabitym aku ale pokračuje i po jeho plnym vybití = a dál kdy baterii dobíjí jen rekuperace a spalovací motor. Takže tak nějak = jako za mořem :-)

No a za chvíli tohle přechodný období po aktuálním zmenšení tolerancí + novinkách EVAP a ISC skončí = a přijde zas normální Euro = už 7. generace
Re: Re: Re: Re: Re: Designový hnus
| 30. 8. 2019 22:15
Nie je to ani zďaleka to isté. WLTP test má len 23 km. Aj keby si ho opakoval 5 krát tak začiatok s plnou batériou mi nepovie nič o spotrebe cestou do Chorvátska.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designový hnus
| 31. 8. 2019 08:32
Takže tak nějak = a = to isté = neni to isté ;-)

Ale od letošního ledna konečně slušnej krok. WLTP 2 pro hybridy nemá 23 km = viz výše začíná se plnou baterií a pokračuje i po PLNYM VYBITÍ. Když holt jedeš jednou za rok do Chorvatska tak máš spotřebu jako běžnej hybrid = těch prvních 50-70 nebo kolik km což pokrývá běžnej denní provoz co normálně ujedeš jen na elektřinu a většinou to stačí = se takovýhle cesty moc netýká. Ale to ví každej = stejně tak se doteď neměřilo jakou maj auta spotřebu když jedou třeba při 200 km/h

Teda v testech občas jo = a je to zajímavý. A nějakou takovou rychlostí tu a tam jede každej = možná i častějš než jedou do Chorvatska = máme to Německo blízko :-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Designový hnus
| 31. 8. 2019 14:54
Tak WLTP 2 by mne zajímalo. A k té lgalizaci podvodu Dieselgate: U Dieselgate šlo o to, že auto rozpoznalo, že se s velkou pravděpodobností testují emise a podle toho se přispůsobil motormanagement. V případe hybridů a WLTP už se legalizuje, že autu pro prvních pár desítek km pomáhá elektromotor napájený z předem nabitých aku. Co se děje pak už nikdo neměří. To je naprostý ekvivalent Dieselgate.
Avatar - Dinar
Tak tohle
| 30. 8. 2019 13:04
je od bmw konečně slušné řešení, el. dojezd s přehledem na denní ježdění kolem komína, výkonný šestiválec a nepřestřelená cena. Zkusil jsem konfi klasiku této třídy, což je auto kolem 2,5 mio a díky lepší standard výbavě hybridu mi to vyšlo jen o nějakých 70tis. víc než za stejně konfigurovanou 30d, a to už je na zvážení. :yes:
Re: Tak tohle
| 30. 8. 2019 13:46
Ani mi neříkej...když vezmu u běžné verze snížený objem pod podlážkou, tak si říkám, že... :-!

Tudíž příště ;-)
Re: Tak tohle
| 30. 8. 2019 13:54
To ořezání barevnosti kůže je děs. Coffee je už asi jediná volba. Lehce přes 70k při stejné konfiguraci. :yes:
Avatar - elektrikar
Kapacita baterie
| 30. 8. 2019 13:46
Pokud je to opravdu 24kWh, tak je to velmi slušné...
Re: Kapacita baterie
| 30. 8. 2019 13:56
"The X5's major advantage over the 745e is that it has a much larger battery pack: 24 kilowatt-hours, or twice the energy capacity of the one in the 7 Series. That's also a huge increase over the battery in the outgoing X5 plug-in hybrid, the xDrive40e, which had just 9.2-kWh of battery capacity and managed only 14 miles of all-electric driving in EPA testing."

Ale už vidím, že jsi editoval.
Avatar - elektrikar
Re: Re: Kapacita baterie
| 30. 8. 2019 13:58
Ano, až se mi to zdálo z říše snů, ale je to tak. To je opravdu obrovský pokrok ztrojnásobení kapacity a s touto baterií je to už opravdový plugin hybrid.
Re: Re: Re: Kapacita baterie
| 30. 8. 2019 14:03
Až k nakrknutí s těmi parametry ;-)
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Re: Kapacita baterie
| 30. 8. 2019 14:32
Sice jsem se zařekl, že už další spalovák určitě nechci, ale tyto parametry za tuto cenu tomu říkám lákavá nabídka...
Re: Re: Re: Re: Re: Kapacita baterie
| 30. 8. 2019 14:34
Ještě to dát do 5er a bude vymalováno ;-)
Avatar - elektrikar
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kapacita baterie
| 30. 8. 2019 14:35
Přesně tak, nebo alespoň do 7er... V Německu to půjde na dračku s těmito parametry, nemůžu se dočkat na zánovní vozy.
Avatar - Zetti
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kapacita baterie
| 31. 8. 2019 11:02
To auto bude neskutecne drahy na porizeni i provoz. Neumim si predstavit kolik stoji pravidelny servis, ale bude to pecka v desetitisicich a k tomu pneumatiky ktere nebudou za par kacek a s timhle vykonem budou doslova horet.
Pri vasem najezdu kolik? 15 tis do roka? a faktu ze cekate na levnejsi ojetinu koupe tohohle auta nedava zadny smysl.
Ja mel 300 konovy sedan, nedaval sem mu nejakou extremni cocku a gumy vydrzely sotvy 20 tis. U tehle tezke kravy to bude sotva 15
Re: Re: Kapacita baterie
| 31. 8. 2019 13:01
Zkusil jsem konfiguraci a vychází to dost pěkně. A pak je tu fakt, že slovy prodejce umí na 45e lepší slevu (řádově o 5%) než na klasickou 40i. Tzn hybrid vyjde skoro stejně.
A pak 24kWh je teda paráda, to je fakt super. Možná škoda, že elektromotor není silnější , řekněme 120 kW. To snad bude příště, další ZF zástavba počítá se 160kW elektromotorem.
Co je škoda je, že nelze kombinace s aktivníma stabilizátorama..

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku