Alko kalkulačka Naplavka 2019
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - CICERO
DIESEL pujde zase nahoru... a co EV...?
| 1. 9. 2019 11:24
Pujde nějak eliminovat z mixu ty uhelky ? :D :D :D Zlatá nafta :-!
Avatar - fostek
Re: DIESEL pujde zase nahoru... a co EV...?
| 1. 9. 2019 12:07
Nepřípustný komentář.
Brzy Milánku bude na tyhle věci paragraf. Něco jako popírání holocaustu.
Jsou už návrhy na zákon zakazující popírat globální oteplování. Jak něco takovýho mekneš, nějakej uhrovatej spratek od německých zelených (většinou žijící v městské aglomeraci a spotřebovávající stonásobky zdrojů, než je planetární průměr na hlavu) si tě škaredě podá!
Neznabohu.
Gréta rulez!
Chci jí píchat!
...kaktusovým dildem do zadku. :-O
8-s :no:
Avatar - CICERO
Re: Re: DIESEL pujde zase nahoru... a co EV...?
| 1. 9. 2019 12:21
Kámo v klidu, jestli to povedou zelení liberálove nemám strach... Praha je lágr pro všechny... a je tam, hnuj a dobytek... já strach nemám, žeru prášky všechno je legální.... :-!

Vlastně mám Miláčku, jen jeden strach, že jak zakažou ty hnoje pro dobro dobytek, tak nebude v té globální zimě od zastavenýho golfskýho proudu včem jezdit, ale znalí vědí a znají ! DOSLOVA: s první vločkou sněhu,ledu či sojovýho prdu, nastartovat, a až skrz mrak popela sopky z rejkjavíku vysvitne Oskárek, možná zase zdechnout moturek spalováci, dřív rozhodně niet!

Kaktusové dildo? Jdu stebou! :-) Priviet !!! GIRLS DOPE BIAČ
Re: Re: DIESEL pujde zase nahoru... a co EV...?
| 1. 9. 2019 13:38
opravdu je tomuhle 16? https://www.instagram.com/gretathunberg/?…
drzi tam dokonce i fangli genetickyho odpadu
Avatar - WinDiesel
Re: Re: DIESEL pujde zase nahoru... a co EV...?
| 1. 9. 2019 14:07
Jsi zlý :D :D :D
Avatar - fostek
Ach jo
| 1. 9. 2019 12:04
Na chvíli teď zavřu obě oči a budu jako věřit, že zplodiny z dieselových aut jsou nejstrašnějším problémem lidstva od kubánské krize.

Proboha, to to tihle vohnouti tohle určitě mohli udělat už před pár rukama!
Nemusela být dieselgate a mediálně zfetovaná nevzdělná pakáž geeků a fluidů tady nemusela vytvořit EV sektua evropský autoprůmysl se nemusel pod vedením Bruselu a Berlína sám střelit do hlavy.
Avatar - CICERO
Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 12:23
Víš jak se to říká, všechno má svůj čas... (bohužel) Tak čekáme... Ale zachvilku východní němci… AFD... bude čujno… AFD, PEGIDA, go RIGHT !!! RULERZ FOSTEK THE DIESEL
Avatar - fostek
Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 12:28
edit - rukama. (roky, lety)
Je to bizár, že jde reagovat na vlastní příspěvek.
Tak nějak to předpokládá schizofrenii diskutéra...
OK, takže.
Fostek. what a guy!
Neplést s "gay" jasný
STOKE ME A CLIPPER, I´LL BE BACK BEFORE CHRISTMAS!
Avatar - CICERO
Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 13:05
TAk to je pěkný
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 14:08
Vždyť taky promluvil tvou tajnou řečí :D
Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 12:32
Pořád tvrdím, že automobilky našly ve výrobě a prodeji e-aut další business, zkrátka všichni se vyděsili a to vede k tomu, že si lidé budou (muset) standardně pořizovat místo jednoho auta dvě - jedno do města a druhé na cesty. Za vším hledej peníze, o ekologii jde až někde na dalších místech. Kdyby šlo politikům skutečně o ekologii, tak řeší úmyslné zakládání požárů v JAmerice a Africe, a asi i v Rusku. To je totiž ekologický mazec. Ale souvisí to s tím, že na Zemi žije už moc lidí.
Avatar - fostek
Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 12:47
Trochu moc paranoia i na mě...
Ale s těma penězma a byznysem okolo EV a vůbec máš 100% pravdu.
Představ si - milióny tupých zákazníků s vymytými mozky, kteří jdou do autosalonu jako zombie...ignorují bakelitové palubky, nejsou schopni posoudit jízdní vlastnosti. Chtějí pseudo asistenční systémy a displeje. A na to všechno PŘISPÍVAJÍ STÁTY. To je splněný obchodní sen.
Re: Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 13:07
Vůbec bych se nedivili, kdyby měli už vyvinuté systémy pro Euro 7, ale proč to zavádět, když to není nutné. Zvyšuje to výrobní náklady.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 13:11
Oni už vědí co bude... do roku 2030+ …. co tě nemá, díky EU už to mají najetý, a ted budou mít na skladě EURO 5 / EURO 6 co nesmí ale opravdu NIKOMU prodat a ktomu přijdou EV taky na skladech protože těch 5,8 tisíc max co prodaj ty nej firmy a pak nikdo nic, jen se ty auta budou kupit na parkovištích, letištích a fotbalových stadionech patřících, ehm.... No a završí to krásná, ekonomická krize, máte zlato nakoupený? :-)
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 13:07
Tupý ovlivnitelný stádo podojíš jako nic... A valuty cinkají, a ještě nám vnucují tézi, že doba je nejlepší... Ta byla, když Žižka z Trocnova měl kuličky z olova...
Avatar - WinDiesel
Re: Re: Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 14:10
Když kráva nemá mléko, tak nemá, nepodojíš. A proto se automobilky snaží podojit státy, což jim docela v některých zemích funguje.
Avatar - CICERO
Re: Re: Re: Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 15:02
:-! To si teda asi ještě neviděl pořádný kravský (stádní) VEMENO
Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 13:45
Zajímalo by mě, jstli se opravdu zlepšila technologie (za těch pár let) nebo jestli to šlo už při představení verze s EU5 a honily se desítky eur na autě. To mi jako samozvanej guru řekni. A nebo to nejsou desítky euro, ale ta soustava katalyzátorů stojí i výrobně nesmysl.
Avatar - fostek
Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 13:57
Já osobně si myslílm, že to dávno šlo. Ale doba nebyla tak absurdní, takže se nemuselo.
Dávat do auta věci, které ho prodražují, zpomalují a snižují spolehlivost...se všem příčilo.
Re: Re: Ach jo
| 1. 9. 2019 21:03
Nejsou to desítky, ale spíše stovky až tisíce (myšleny EU4 -> EU6d). Věřím, že v době EU5 to šlo lépe, řekněme na úrovni EU6, ale vývoj tam stále probíhá a EU6d nebo dokonce EU7 je pro diesel v osobním autě stále výzva. Nejde pouze o to, udělat čistý diesel, ale aby měl smysl a vůbec ho někdo chtěl, musí si zachovat nízkou spotřebu - to je často v rozporu s čistotou.
Cela pravda
| 1. 9. 2019 12:06
Bylo by dobre, abychom rekli celou pravdu:

VW, BMW, Mercedes a Porsche udelali kartel:
https://www.idnes.cz/…959_automoto_fdv
“V září 2008 se měly v rámci rozhovorů o technologiích redukujících emise oxidů uhlíku a dusíku (CO2 a NOX) dohodnout mimo jiné na tom, že nádrž na vodný roztok močoviny (AdBlue) potřebný pro ničení oxidů dusíku selektivní katalytickou redukcí (tato technologie je dnes potřebná pro splnění emisních limitů naftových motorů) bude u evropských modelů maximálně osmilitrová.”

Mercedes, ktery byl soucasti kartelu, potom tento kartel prasknul, protoze ten, kdo to ohlasi, se potom vyhne postihu ...

Takze mohli ty NOx eliminovat jiz davno, ale dohodli se, ze to delat nebudou.
Ted tam jen dali vetsi nadzku na AdBlue a hle, ono to funguje, jaky zazrak.
(ted ma nadrzka velikost Tiguan 12l, Passat 13l, Touareg 19,5l)
Avatar - CICERO
Re: Cela pravda
| 1. 9. 2019 12:26
skrz to AD BLUE přestavam mít rád naftu... :D močovinka tady a támhle.... V12 V8 před rokem 2018 bez ecallu a jsem v pohodě... fakt jo... HEPNAROVA JUST A KID :-O :-! :yes:
Avatar - fostek
Dneska vám, Máro, pomůžu
| 1. 9. 2019 12:15
neb mám skvělou náladu. Podle zásady: Když vidíš slabého a nemohoucího, nekopej do něj, ale podej pomocnou ruku.
Čili malá zajímavost, která by vašemu článku pomohla...
Tento motor (systém) již úplně normálně prodává i Škoda a to v novém FL Superbu, který je normálně na showroomech a už teď v září první kusy míří ke koncovým zákazníkům. Objednávat se dal od června. Testoval ho už každej druhej web.
Avatar - CICERO
Re: Dneska vám, Máro, pomůžu
| 1. 9. 2019 12:28
Stava se i v nej nej jízdě na Koukain webu... canabis sativa přežila Putina...
Avatar - WinDiesel
Re: Dneska vám, Máro, pomůžu
| 1. 9. 2019 14:12
Takhle to nenapsal jen Mára, takhle to visí všude, Passat, nový Golf a o Superbu ani zmínka.
Avatar - Ham.
Re: Dneska vám, Máro, pomůžu
| 1. 9. 2019 14:54
Ve VW a Škodě začne brzy jezdit, v Audi už přes rok jezdí
https://autobible.euro.cz/…0-tdi-ea288-evo/
To se nám tady zase sešlo retardů....
| 1. 9. 2019 16:50
místo abyste vy kret*ni byli rádi že do prodeje jde diesel, který má malé emise CO2 a skoro eliminované emise NOxů, které dýcháte vy i vaše děcka, tak se tady masturbujete s Gretou a s kdovíjakýma dalšíma nesmyslama.....

Naštěstí se můžete leda plácat po zádech tady v tom vašem zbytečném diskusním kroužku.... realita, tvořená lidmi kteří mají reálný vliv, je někde úplně jinde.... Tak tady trollujte, ale to je všechno co zmůžete.... FCK OFF ;-)
Avatar - CICERO
Re: To se nám tady zase sešlo retardů....
| 1. 9. 2019 17:45
To zrovna ty kdákej, jak kdybys měl nějakej FCK ON vliv... :-! Hádám, že nemáš... SORRY AKU

A jestli si myslel, že tímhle sbalíš Grétu Thun… blá blá blá, tak seš to VEMENO, máš to pěkně pokrytý a najetý, kdyby ses ve skutečnosti jmenoval Pekarová Adamová, vůbec bych se nedivil... :-! :yes:

FOSTEK THE DIESEL !!!

TAJNA 5EČ THE END
Re: Re: To se nám tady zase sešlo retardů....
| 1. 9. 2019 18:49
Minimalne mam vliv na to ze kazdy rok nove auto do firmy koupim.... a pri koupi premyslim i nad ekologii..... a takto uvazuje spousta lidi, hlavne velkych firem.... a ty utvareji ten realny trh a to, co se pak prodava jako ojetiny.... a muzes capslockovat jak chces....
Avatar - Barrichello
Re: To se nám tady zase sešlo retardů....
| 3. 9. 2019 13:28
Nazdar Murphy, tak už prej nešlapou ani Jeepy :-) :-)
http://www.autoforum.cz/…i-nekdejsi-hity/
Tady je pěkná studie s tabulkou,
| 1. 9. 2019 18:09
za jak dlouho se elektromobily jako "bezemisní" forma dopravy vyplatí v porovnání s ostatními druhy pohonu. Brali srovnání u VW Golf - nafta, CNG, benzin, elektro. Výsledky nejsou moc přívětivé ani pro Němce s cca 35% podílem OZ.
Jak je ale vidět, pokud se jedná o zelenou elektřinu, dává elektromobility smysl. Rozhodně ale nejsou čisté od začátku, za což může i těžba rudy, která toho lithia obsahuje 0,2 až 0,4 % a poté se to složitě extrahuje a zpracovává do baterií.

https://autobible.euro.cz/…ika-nova-studie/
Avatar - CICERO
Re: Tady je pěkná studie s tabulkou,
| 1. 9. 2019 18:15
jo no, nafta se vyplatí ještě dlouho ;-) FOSTEK THE DIESEL !!! Fasuji Tě,Ooorm :-[] :yes:


2,5 tdi když se jede na neutrál tak 3,5 a když se zrychluje z 25 na 35 tak je tam takovej 28L /100

Gréta Klementína uctívá... Fakt JAKO !
Re: Tady je pěkná studie s tabulkou,
| 1. 9. 2019 18:55
Jo, takhle je potreba uvazovat, analyticky, bez emoci.... ja ve firme dve auta na CNG mam a jsou naprosto v pohode, jeste mi setri naklady za palivo.... na celkovem poctu najetych firemnich km mi delaji tak 60%.... uvidim jak dal, Skoda bohuzel novou CNG Octu ponekud zprasila....

Jinak elektromobily momentalne moc dobre nevychazeji, cela jejich strategie je zalozena predpokladu rustu podilu obnovitelnych zdroju elektriny..... jestli je to realny predpoklad je vec k diskusi (ovsem ne s trouby tady.....)
Avatar - CICERO
Re: Re: Tady je pěkná studie s tabulkou,
| 1. 9. 2019 20:39
CNG... :D plynárna,elektrárna… TO jsou auta? :P FASTEK THE DIESEL PETROLHEAD RULERZZZzzzz
jako vazne ???
| 1. 9. 2019 18:55
:D raz sa uz vyznamenali s dizelgejtom -- pojazdne plynove komory na 4 kolesach.
je vedecky dokazane ze dizel vyfuk je preukazany rakovinotvor..
s mocovinou ci bez nej. :yes: preco si nepustaju tie mnamky do kabiny? (a nech dychaju zhlboka) :yes:
1,9 turbo-dehet-injekšion 8-s
Avatar - KANKUNEN
Re: jako vazne ???
| 1. 9. 2019 19:08
Fakt si myslíš, že ostatní nepodvadeli?
Avatar - CICERO
Re: Re: jako vazne ???
| 1. 9. 2019 20:40
Ja nikdy NIKDY !!! Zmiz mi, z mojí vize, nejdřív pujdeš ty a potom CESKA TELEVIZE :-!

HYPE HYPE

FOSTEK THE PETROL DEHET... EVER DOPE BIAČ
Re: Re: Re: jako vazne ???
| 2. 9. 2019 18:39
je UPLNE JEDNO co si myslim ja alebo ty.... :D
dolezite je co organy cinne v trestnom konani vysetria.
vag skasirovali, lebo pod vahou dokazov skutok sa stal. :yes:

to co hovoris ty je -- susedia vraha su rovnako podozrivi, mali by ist tiez do basy! :D
co je hlupost, plati prezumcia neviny.

vivat benzin, fuj nafta. :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: jako vazne ???
| 2. 9. 2019 20:00
Jj miliardama zvýhodňovaná nafta fuj = ať je tam kam patří bez dotací
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: jako vazne ???
| 2. 9. 2019 07:59
Ne KANKUNENE některý jak víme NE. Ty snad nevíš že drtivě nejdál až do zcela absurdních rozměrů = to dotáh právě.. ten vwýrobce co měl pak loni problém s WLTP a zrovna teď má zase problém s pokračovánim Euro6d-TEMP teda s EVAP a ISC. Furt ten 1 výrobce. Nápověda: Dost to ovlivňuje i Škodu = takže pro příštích pár měsíců bude mít zase omezenej výběr
Avatar - Ada je zase tady
Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 07:50
jestli by na Euro 6d prošel i 1,9TDI PD s takovým dvoustupňovým filtrem NOx. S tím motorem se mi vždy jezdilo nejlépe. Na CO2 by jistě prošel, protože měl spotřebu pod 5 litrů.

Pokud by prošel, doporučoval bych VW, aby se zamysleli a vrátili ten motor do výroby. Lidé by jim utrhali ruce.
Avatar - Hammunasakra
Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 08:02
S přenosem motoru Euro 2 s 66 kW do současnosti bych doporučil léčení = aktuálně VW opět nezvládá narozdíl od ostatních normy ISC a EVAP a dochází zase k dočasnýmu omezení nabídky

O tvý invenci jasnou řečí mluví = předpoklad že by jistě dneska prošel na CO2 :-!
Byť tam je zlepšování tvrdě nejpomalejší = pricip spalovacího motoru je holt problém = tak sme furt o plnejch 100% jinde

Připomenu ti klasiku tohohle motoru = prodřený hydraulický zdvihátka časem to opravili ale klasika je i blbě vymyšlenej snímač nasávanýho vzduchu. Ve pozdějších verzích kde to hned po 7 letech výroby napravili zas dělaj paseku zaseklý lopatky který motor posílaj do nouzovýho režimu. Nikdo z oboru nechápe proč se mezi částí lidí tenhle motor stal modlou = byly a sou lepší. Ale tak to chodí = nejen u motorů https://www.idnes.cz/…3908_domaci_cern popularita a reálná kvalita často nemaj souvislost :-!

Současnej 2.0TDI evo 150 kW se asi fakt poved https://autobible.euro.cz/…0-tdi-ea288-evo/ názor že je lepší než V6 3.0TDI po WLTP je fakt síla, ale vyřklo to víc lidí = takže fakt SÍLA. Tvou modlu 1.9 pumpe-düse poráží naprosto drtivě = srovnávat nemá cenu = dle víc lidí je lepší než WLTP verze 3.0 TDI. Že tvoje hlava se zasekla před někde desítkama let a dál nefunguje = to máš blbý. No a my díky tvýmu opakování pár vět furt dokola = taky
Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 10:31
No on to byl Euro 4 s 96 kW ale kdo by resil detaily ze :D Je videt ze mas spatne nacteno. Tenhle motor byl spolehlivej a dobre jezdil, proto ho velice casto pouzivali taxikari. Byl schpny najezdit statisice km. Prodreny hydra a problemy s vackou trapily 2.5 TDI to je ale jinej motor. Vaha vzduchu problem nebyla a zasekla regulace turba trapila starsi rotacky. Ovsem vycisteni a rozhybani regulace turba kazdych cca 4-5 let me vyslo na 3000 takze to snad ani nestoji za rec. To ses presne celej ty. Realitu neznas jen co sis kde z pochybnejch zdroju precetl ale hura do diskuze a hejtovat.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 10:57
No naparující se žvanílku = to sis zase pomotal = jako vwždycky a vwšechno :-!
Závěrečná verze aby zvládla roce v 2011 Euro4 = měla jen 77kW
Co dělalo spojení týhle finálový verze s filtrem pevnejch částic = je taky docela známý ;-)

Emise byly často slabina VW = stejně jako poruchovost a spotřeba oleje = opět materiálů a statistik je k dispozici dost a dost. Momentálně nezvládaj aktuální ISC a EVAP = a už zase stejně jako po WLTP maj omezenou nabídku

Ta poruchovost je známá a dohledatelná = materiálů zrovna k týhle MODLE části lidí co nemaj vůbec přehled = bylo dost a dost. Že 2.5 byl v reálu eště nespolehlivější = o tom žádná

To je tak když realitu neznáš NEČTEŠ a čtení dokonce vytýkáš :yes: :D a JEN si vymejšlíš = to je tvuj problém = ale jiný to už holt nebude :-)

Když už si ze sebe dostal verzi 96 kW tak chvíli existovala i množstevně omezený varianty 118kW ;-)
Ale to jak se intelekturálně a názorově spřízňuješ s Ádou = je vwýmluvný = moc níž to už nejde :*)

1993 Golf 66kW, ´96 81 kW, 2000 96 a 110kW, ve finále propad k těm 77kW = pak ukončení slepý cesty vývoje a přechod na common rail

Viz těch závěrečnejch max 77kW = samozřejmě dneska je to totálně mimo realitu = i v tom CO2 co za KRAVINU zas vymyslel Áda. Naopak už chvilku v se Audi prodávající 2.0TDI evo co ses tuhle ptal CO že to vlastně je = asi v domněnce že to bude něco ekologickýho aby ses vysmál jak je tvou přirozeností = tak ten se zdá se sakra poved. Teda verze 150 kW 400 Nm = slabší 110kW časem dorazí do Pašíka a příštího Golfu = uvidíme jaká bude ta. Ta silnější verze je mnohejma profíka považovaná za lepší než poWLTPová verze 3.0 TDI

Sem čekal kterej MIMOŇ se připojí k Ádovi = no a připojil :-!
Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 11:44
EURO3 měla moje stará rotačka. PD technologie dokázala přesněji dávkovat palivo a dosáhnout tak až na EURO4. V kombinaci s DPF pak i EURO5 i když to už od roku 2009 bylo doménou CR motorů. Ano v průběhu výroby byly ty motory laděný na různý výkony 74, tuším i 85 a ke konci 77, kde bez DPF dožily do nástupu EURO 5 v roce 2009 a přechodu na CR, který si s DPF mnohem lépe rozuměl. (To jsou mimochodem pak ty motory proti kterým bojuješ) Bohužel mimoň seš spíš ty, když seš schopnej šoupnout PD diesely do kategorie EURO2.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 11:53
Takže JAKO OBVYKLE = žádný znalosti JEN všechno podle vlastní zkušenosti = tam něco jako znalost začíná, ale bohužel taky končí

Citát: "Úplně první vydání motoru 1.9TDI PD označené 1Z plnilo Euro2, navzdory tomu že v té době platila ještě jednička"

Takže JAKO OBVYKLE = hádáš se = a samozřejmě to máš zase popletený
Emisní normy v Evropě začaly v roce 1971 ale s názvem Euro od roku 1992 takže
Euro 1 = 1992 až 96
Euro 2 = 96 až 2000

Nejdřív se ten motor objevil v Audi ve VW viz já 10:57 = v Golfu ve verzi 66kW od roku 1993 = to platila jaká norma?

Výroba 1.9 PD skončila v roce 2009 = a nebojuju proti motorum = když už tak nemám rád křiváky = že ty jo a obhajuješ Dieselgate = to už nebudu komentovat. Tak co mimoni = už ti to došla realita s tim Euro2? V době kdy platilo Euro 1 byla novinka 1.9TDI PD napřed a dopředu plnila Euro2 = Euro3 samozřejmě NE! Už ti došlo = kdo to zase pomotal?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 14:03
https://www.auto.cz/…pumpe-duse-16327

PD se používalo od roku 1998 viz odkaz. Takže i první generace splňovala EURO3 určitě, který splňovaly samozřejmě i klasický TDI motory s rotačním čerpadlem. Konkrétně třeba v Golfu 4 nebo Oktávce 1. Takže jako obvykle jsi opět vedle s tím rokem 1992. V tý době mám dojem ještě VW používal komůrkový diesely ani ne s přímým vstřikem.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 14:15
Jako vždycky = ryccardo něco POPLETE a hádá se že mimo sou všichni ostatní. Pak je UPOZORNĚNEJ že se plete a dál se hádá že mimo sou všichni ostatní JEN ON ne a pak tahle ABSURDITA pokračuje často i několika dalšíma kolama :-|

Neb ryccardo ne-hledá co a jak je = ale JEN něco na podporu toho co ON VYMYSLEL co ON si USMYSLEL

Tvůj odkaz je o generaci dál = máš tam zmínky o DVOULITRU "nový motor 2.0TDI" = že ten byl až nástupce 1.9 TDI = to dáš možná zpaměti i ty

Takže jako vždy x-krát dokola = než to ryccardo chytne = první generace 1.9 TDI PD se objevila v Golfu v roce 1993 = v tý době platilo Euro 1. Motor ale už v tý době splňoval Euro 2

Chápeš že si dal odkaz na dobu kdy 1.9 TDI PD pomalu končilo = což je i v textu v tvym odkazu = a nastupovalo 2.0 = dokonce už se souběžně rozbíhalo i 2.0 CR? Nechce se mi to hledat = ale myslim že 1998 který ty MYLNĚ považuješ za počátek PD = tak to byla DRUHÁ GENERACE

Jak si tu sám před časem napsal = tu a tam něco splete přehlídne poplete každej = ale vocamcaď pocamcaď ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 14:29
Tak tady ještě jednou pro méně chápavé. Nejednalo se samozřejmě o rok 1992 jak se mylně domníváš nýbrž rok 1998 jak se tě celou dobu snažím přesvědčit.

https://www.auto.cz/…hno-zacalo-89321?…

To o čem píšeš ty a bylo v Golfu 3 byl ještě starej komůrkovej diesel a následně pak klasický TDI s elektronicky řízenou rotačkou, který bylo používaný i v Golfu 4 a Oktavií 1. PD motory v tý době VW ještě samozřejmě v nabídce neměl.

https://cs.wikipedia.org/…/Volkswagen_Golf#…(A3/Typ_1H,_1991–1996)

Stačí když napíšeš "sorry jsem idio-ot" a víc se o tom rozepisovat nemusíš. Hlavně se už dál neztrapňuj svojí nevědomostí. :D
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 14:31
Jj moje chyba = já píšu obecně o 1.9 TDI = to bylo od roku ´93 v Golfu = pro to platí vznik v době Euro 1 a plnění Euro 2 = pumpe-düse měla až ta druhá generace TDI od 1998

Tak tvý standardy drží aspoň tvuj žvást ve 14:14 = rozdíl je že ty to nikdy nepřiznáš ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 15:17
Páne jo to čumím. Neomyslný Hamůna přiznal, že se seknul. Máš velký plus. Ano jestli píšeš obecně o TDI, tak je to jak zmiňuješ. To začalo v Golfu 3 a plnilo EURO2. Následně pak až EURO3. TDI PD pak bylo v Golfu 4 společně s klasickým TDI a pokračovalo až do Golfu 5, kdy ho pak nahradilo TDI CR.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 15:25
Jak si sám napsal = to JE normální. A neomylnej neni nikdo = i takovej Sheldon Cooper se seknul = jako na just v práci co dal Hawkingovi :D
Ale vim že cizí neomylnost = ostatní často pěkně sere = a jeho její chyba pak 2násob potěší :-!

Trochu slabší sou vymyšlený konstrukce ála ty 14:14 včetně chybnejch závěrů. Plus černej humor = když se ti to HODÍ tak motor neni o spolehlivosti, když ne tak NAOPAK ;-)
Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 11:47
BTW jestli je motor povedenej zjistíš teprve až po pár letech používání od majitelů. Na papíře může motor vypadat povedenej a pak to bude třeba konstrukční katastrofa. Takže papírově se zdá se poved ale jestli se poved i ve skutečnosti to ukáže čas.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 11:57
Fakt? To by mě nenapadlo :-)
Kdyby jo napsal bych ZDÁ SE sakra se poved ;-)

No rozhodně už chvíli v prodeji je a jízdně JE povedenej. Jestli se jednou časem objeví nějaký problémy = to se samozřejmě neví = ale jinak je SAKRA povedenej

Ne papírově byť ty parametry sou slušný, ale to měl už před mnoha 8-s lety dneska už nevyráběnej 2.2 HDI = jen eště o 50 Nm krouťáku víc

Ale chodem chovánim i reálnou spotřebou = velmi slušnej motor. Byť v auto-motor-sportu V6 3.0TDI 210kW v porovnání s R6 konkurencí od BMW a MB docela drsně propad = furt je hodnocení že novej 2.0TDI evo je LEPŠÍ než ten šestiválec = sakra hodně velká chvála
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 14:14
Já vím že by tě to nenapadlo. Protože o spolehlivosti ještě nikde na webu nepsali, takže si to nemohl číst. :D Takže až ty motory budou mít 200-300 tis, pak bych s jistotou tvrdil, že je povedenej. To jsou ovšem informace, který získáš třeba v servisech od mechaniků, který ty motory servisují. Ideálně když takový motor uvidíš třeba rozmontovaný a prohlídneš si jak je řešený a udělaný, ale to u tebe neočekávám. Tobě stačí reklamní leták. Projít pár diskuzí a článků na netu a máš jasno. Jako ve všem. :D Citroen měl o 50Nm víc, tak je lepší. Hotovo. Víc tě nezajímá.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 14:17
No a tohle = je stejně jako tvuj příspěvek ze 14:03 krásná ukázka = naprosto nefungující logiky = aneb platí JEN to co si VYMYSLIM

Jak se ti stává tak často = skoro všechno PŘESNĚ OPAČNĚ :-!
Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 13:04
Tak ty jseš mimo. Proč se staly modlou? No protože co ty uvádíš je pravda jen s tím drobným háčkem že zdvihátka odcházela až když ten motor měl hodně přes 700.000km bohužel v tu dobu na tachometru bylo většinou kolem 100tis km. A k tomu se žádný motor po něm z koncernu ani nepřiblížil co se nafty týče. Špatně vymyšlený snímač nasávaného vzduch(váha vzduch) Ne špatná výměna vzduchového filtru vedla k poruše tohoto čidla!!!! Lajdácká práce. Ovšem u 2.0TDI PD prodřená vačka ne 140.000km běžná věc.prodřené hydra nebo 150tis vyvažovací hříhele protočený náhon olej.čerpadla. Docela rád bych se poučil který motor po tomto byl spolehlivý. Možná kdyby jste byl přijímací technik v autorizáku tak by jste toto nemohl ani napsat.
Avatar - Hammunasakra
Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 13:45
To čemu se řiká váha vzduchu = bylo výrobcem vyměněný = dokonce změněnej dodavatel! ;-)

Statistik který motory jo/ne je dost = plus se tématu věnuje i u nás dost lidí = stačí číst = já nejradši Vaculíka. 1.9 TDI PD = nebyl hrůza ale jeho glorifikace silně převažuje nad realitou :-)

K tématu zdvihátek se krom těhle zdrojů = dá tu a tam něco najít i v běžnejch diskuzích = cvakavej klepavej zvuk co se přidá k původnímu tvrdýmu hlučnýmu zvuku motoru = typickýmu pro PD = je myslim taky celkem známá věc. Dost z nich to zřejmě potkalo o dost dřív než v tebou netušim na základě čeho zmiňovanejch sedmi set tisících kilometrech = i když ty obří rozdíly na tacho a v realitě ty nezpochybňuju :D

1 přijímací technik v 1 autorizáku = to neni z víc důvodů až tak věrohodnoj zdroj ;-)

Dal bych spíš na ty celkový hodnocení a zdroje = byly a sou lepší motory. Že nějakej Prius ujede nemalou část třeba toho milionu kilometrů na baterie = nic nemění na tom že ten pohon je vrchol spolehlivosti = a vydrží obří nájezdy. A neni to prahistorie jako pumpe-düse ale můžeš si ho koupit teď za hodinu = s 5tiletou zárukou
Re: Re: Re: Re: Zajimalo by mě
| 2. 9. 2019 21:22
No tak Pumpe diese už zrovna takový zázrak nebyl. Tvrdý chod motoru mněl za následek destrukce dvouhmoty, vadná turba. A pak tam někdo taky dal jednohmotu a ejhle rupla klika. A vlastně proč sakra PD když stará rotačka fungovala. No kvuli zase emisim. Takže k ničemu jen tak protože si někdo usmysle že to kouří. No a A't to kouří motor má smrdět a kouřit.A když tam někdo vymyslí vstřik s čerpadlem který mačká hodně velkou silou vačka tak a't se nediví že ta vačka dlouho nevidrží. Kord kdyš tam někdo naleje plnou sintetiku ale né pro PD.Takže PDéčka to byly začátky konce dobrých motorů. Přitom dokud byla stará rotačka tak tam nikdo co se motoru týče nic neřešil. Prostě v roce 2004 to vše kvalitní skončilo.Proč u IO jsme na servisu dělali jen brzdy olej filtry a IIO už to byly setrváky spojky vačky klimatizace startery převodovky po 4letech u i baterky (u IO běžne baterie 9let!!!)Kompresory na klimatizacích odcházeli kuli levným chladičům a novému chladivu které má menší molekulu a je těžší tu soustavu utěsnit(nové chladivo zase kvuli emisim takže zese podvod)S těch chladičů se odlupoval elox a to zadřelo kompresor. Většina IO ještě dnes má původně naplněnou klimatizaci a to vážně!!!!!a taky původní turba!!!!! NO PROSTĚ HNUS Přitom nové motory ve vysledku starejm rotačkam v emisní stopě nesahaj ani po kotníky.Jen kdyby někdo kalkuloval správně došel by že nové motory mají emise několikrát horší než stará rotačka!!!!!!!
Emise
| 2. 9. 2019 10:51
Jo a kčemu takový motor když nevydží ani 200.000 km bez opravy. Než najede 200tis. tak na tom motoru vyměníte vše co na to navěsily kvuli emisim. Proboha je to přes 100let stará technolougie a místo toho aby ji vyvíjely k dokonalosti tak je to větší a větší šrot. A budou vymíšlet jak udělat ten motor s čistýma emisema ale výsledek je tou poruchovostí tisíckrát horší než kdyby ten motor byl bez katu a DPF filtru. Protože ty součástky co jsou natom motoru navěšeny kvuli emisim musí někdo za nějakých emisí vyrobit a ty soušástky podobu 200tis provozu většinou třikrá ještě vyměníte. A to nemluvim o tom že v dnešní době by měl takový motor uject minimálně 1 mil.km.bez oprav. Přitom co má min. 100 let vývoje. Další zajimavá věc je proč automobilka musí vyrábět desítky motorizecí a vyvíjet několik motoru a proč neudělají dva a pořádně.Nic tu neni o oteplování a o emisích to je leš jen je to o tom aby vytěžili z nas hlupáku vyce peněz. Přes sto let vyvíjený motor a má ůčinost 35% To je to co dokázali za sto let? Kdyby tu šlo o emise a o oteplování tak první to budou řešit u lodí a tankérů. Jsem bývalí automechnik a prodejce vozu škoda. A už mi mebavilo prodávat lidem auta u kterých už při prodeji jsem věděl že stim zákazní bude mit jen problémy. Prostě šrot. Poslední normální auta byla jedničková octáva a superb a passat B5. Jak motoricky tak podvozkově. A zlatá felicie jen škoda že nebyla pozink.
Avatar - Hammunasakra
Re: Emise
| 2. 9. 2019 11:05
Pozor ono SOU automobilky který dělaj motory pořádně a dlouhý roky je jen nepatrně evolučně upravujou = a TO vede k vysoký spolehlivosti

Ale u nás je nejoblíbenější zrovna ten výrobce = kterýho praxi popisuješ
Emise
| 2. 9. 2019 11:36
Aspoň k něčemu je dobrá ta EU. Konečně dožene automobilky k tomu aby upustily od přes sto let staré technologie kterou nebily schopni zdokonalit. Jen v tom utopily miliardy a nic. Ještě by je měla dohnat k tomu aby lidem nelhali a už při prodeji nového vozu vyčíslily náklady na provoz už tak poruchových motorů v městsky provozu po dobu 200tis.km a né zase 200tis po dálnici konstantní rychlostí na deset nastartovánía ohřátí motoru. A záruku 1 mil.km na motor a veškeré to svinstvo co naněj navěsily (AGR DPF,katalizátory a vyvažovácí hřídele) Spoustu věcí na motoru také odchází díky konstrukčníma chybam (rozvody 1.2HTP a i veškerá TSI)spojky atd........ a nechaj to tak a Ať si to zákazník zaplatí. Navic se kvuli emisim dostáváme do doby kdy automobilky dovivíjej motory už vprodukci a ne před vidáním do produkce. Přitom jsou dnešní motory díky jejich zbitečné složitosti a poruchvosti několika násobně emisně huř než staré motory bez kat. a DPF. Jen nikdo záměrně nevyčíslí ty emise nutných dílů a oprav k udržení životaschopnosti takového EURO6 motoru!!!!!!!!!!! na 500.000km provozu. Coš by v dnešní době mel být standart.
Avatar - Hammunasakra
Re: Emise
| 2. 9. 2019 11:43
Sem myslel že emisní normy platěj desítky let = po celý planetě :-|

Sem myslel že díky tomu taky VW za Dieselgate posbíral pokuty napříč planetou = z Asie, Jižní i Severní Ameriky a teda i v tý Evropě

Sem mysle že právě proto že to je celoplanetární už desítky let trvající snaha = nejsou jen vwýrobci o kterejch mluvíš ale i solidní firmy jejichž motory nemaj problémy s emisema a navíc vydržej ty statisíce kilometrů https://www.auto.cz/…bez-zavady-78476
Re: Re: Emise
| 2. 9. 2019 13:22
No ano protože děda s taxi 70% provozu jel na elektriku a ten spalovák nemá ani 200.000km provozu a to když byl v provozu tak už bylo zahřátý. Prostě spalovák už v dalšim autě já nechci ani vidět za stávajících eko normách. Protože to je podvod jen na lidi. Nebo ať to vyrobí bez katů DPFek a a't to smrdí a bude to ve výsledku ekologičtější než dnešní jejich poruchové EURO6estky.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku