Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Hyundai i30 Fastback N Performance – Nikam nepatří, ale je skvělý

Hyundai i30 Fastback N Performance je už „na papíře“ zajímavé auto, které přísně vzato nemá konkurenci. Přesto je jeho hodnocení závislé na kategorii vozidel, do níž vlastně nepatří.
Zpět na článek
4. 9. 2019 13:08
4. 9. 2019 13:13
4. 9. 2019 13:31
4. 9. 2019 13:42
4. 9. 2019 14:10
4. 9. 2019 15:02
4. 9. 2019 15:40
4. 9. 2019 16:15
4. 9. 2019 17:43
5. 9. 2019 11:40
5. 9. 2019 12:36
5. 9. 2019 11:41
17. 9. 2019 07:15
17. 9. 2019 07:18
4. 9. 2019 13:41
4. 9. 2019 13:59
4. 9. 2019 14:07
4. 9. 2019 14:09
4. 9. 2019 15:39
4. 9. 2019 18:31
4. 9. 2019 14:40
4. 9. 2019 14:49
4. 9. 2019 18:58
4. 9. 2019 13:43
4. 9. 2019 13:53
4. 9. 2019 14:03
5. 9. 2019 08:25
5. 9. 2019 10:53
4. 9. 2019 14:03
4. 9. 2019 17:16
5. 9. 2019 12:10
5. 9. 2019 08:27
6. 9. 2019 13:23
Avatar - Emel
4. 9. 2019 13:08
HotLifty
"S tímhle kouskem se to má totiž tak, že v karoserii typu liftback nabízí charakter ostrého hatchbacku. A jiné podobné auto na trhu prostě neexistuje. Jasně, je tu Škoda Octavia RS, ale i když oba vozy fakticky patří do nižší střední třídy, ve skutečnosti je mladoboleslavský liftback o výrazný kus větší."

Tak snad je tu ještě TypeR, o kterém konec konců na konci testu sami píšete...
Rozbalit vlákno
36
Avatar - rokyta.p
4. 9. 2019 13:13
Re: HotLifty
To je to co se nepovedlo? :-[] Tak to jo, ale vybalancovaná reklama horem i dolem tu Ladu s větším motorem neprodá. Kdo by to chtěl? :-O Je to na kočku, nejde na odbyt tak to tu cpete dokola jak recyklát. :-[] :-[] :-[] Jste tu jen Hovní reklamní low cost agentura, nic víc, nic míň. :no:
Avatar - iudex
4. 9. 2019 13:31
Re: HotLifty
Neviem, či má vúbec zmysel na tieto pubertálne bláboly reagovať faktom ale je, že i30N je veľmi podarený hotheč, ktorý sa z ničoho (bez akejkoľvek histórie) dostal medzi špičku triedy. Nielenže je rýchly (to sú všetky HH, tie koncernové častokrát o dosť rýchlejšie), ale je hlavne zábavný (to práve niektorým koncernovým HH možno vytýkať) a vťahuje do deja, človeka to auto baví šoférovať. Pritom zostáva stále praktickým a použiteľným autom za dobrú cenu.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 13:42
Re: HotLifty
Pred 15 timi rokmi bolo nepredstavitelne, ze by Kórea dokazala vyprodukovat taketo funkcne aj jazdne komplexne vozidla v tejto kategorii ... Z celkoveho hladiska za poslednych 15-20r urobili Kórejci najvacsi pokrok zo vsetkych automobiliek.
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 14:10
Re: HotLifty
S každou další generací dohání konkurenci. V minulé generaci to dotáhli na pomezí lowendu a mainstreamu, dnes jsou slušným průměrem mainstreamu.... akorát to velká část lidí pořád neumí pochopit, nebo spíš nechce.... :)
Avatar - lamal
4. 9. 2019 15:02
Re: HotLifty
Tej velkej casti ludi to nedovoli ego, pripadne nejake komplexy... alebo sa im nelubi dizajn pripadne take velmi univerzalne EU ponatie.
Na kvalitu za danu cenu vsak byt staznosti nemozu... mam pocit, ze okrem JPN su Korejci na druhom mieste medzi automobilkami kt nešudia kvalitu dielov. (vynimky existuju samo)
Avatar - pradeda777
4. 9. 2019 14:59
Re: HotLifty
Tož bacha! Nesmí se zapomínat, že Korejci "koupili" celou řadu německých odborníků, kteří je prakticky postavili na nohy. Bez nich by Korejci velice rychle skončili na smetišti automobilových dějin. O tom nemůže být pochyb.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 15:40
Re: HotLifty
Z historickeho hladiska to mozes tvrdit o viac automobilkach/znackach, podstatne je ze vedia co potrebuju, mali potrebny kapital a isli velmi systematicky a poctivo za poziadavkami trhu (aj na kvalitu)... ponukli vybornu kvalitu za dobry peniaz a oplatilo sa... preco si nekupil nemeckych odbornikov opel ?
Avatar - iudex
4. 9. 2019 16:15
Re: HotLifty
Dobrá poznámka. Dnes je i30 z môjho pohľadu lepším autom, ako Astra. Astra, ktorá mala dakedy jeden z najvýkonnejších HH v triede (OPC s 206 kW), dnes predstavuje nudné racionálne eko-auto končiace na trojvalci (resp. celé jej portfólio motorov tvoria výlučne R3). Naopak i30 dnes ponúka na výber dve verzie HH, pričom tá výkonnejšia je jedným z najzábavnejších HH v triede. Prd ma zaujíma, či dôvodom je nemecký či kórejský inžinier, zaujíma ma výsledok. A ten sa Hyundaiu podaril.
Avatar - lamal
4. 9. 2019 17:43
Re: HotLifty
Diky, Astra mala aj 1.6t 200k + 1.4t 140k vsetko s 6kvaltmi, takze taka bieda to nebola, ale nieco jej chybalo... podla mna dizajn a nejaky ten pocit niecoho viac, resp pocit hodnoty. Casto sa v testoch pise, ze je to zbytocne podcenovane auto...marketing ju tiez nijako nevyprofiloval a dizajnovo bola tiez taka nijaka... nie spatna ale ani pekna a vobec nie zaujimava...

Ked si zaratas do toho predaje Insi, tak opel mal u zakaznikov problem asi celkovo, nejak mu to marketingove zaradenie nevyslo... prvky vybavy a motory (vratane cien) boli od lowcostu honosnejsie, ale povedomie automobilky ako takej je viac menej lowcostove... to je taka kratka uvaha, neviem po pravde co sa Oplu stalo.. kto by si kupil inak skvelu insi za milion ked mohol mat reprezentativnejsiu, viac vyprofilovanu znacku ? nieco podobne je renault za milion kč (talisman)...

Pod kridlami PSA sa mu podla mna bude darit, nova corsa bude vydarena verim tomu...
Avatar - iudex
5. 9. 2019 11:40
Re: HotLifty
Jj, ešte donedávna mala Astra 200k 1,6ku, to bolo fajn. Ale po facelifte už má len samé trojvalce, ten najvýkonnejší (1,4) má tuším 140 či 150k, a to je bieda na úrovni lowcostu a nie plnohodnotný mainstream (Focus, Golf atď.).
Insi tak ešte nevnímam, naopak to beriem ako veľmi zaujímavú alternatívu v triede, priestranné, komfortné a (v mojich očiach) veľmi elegantné a dizajnovo vydarené auto. Tam síce tiež motoricky išla dolu, chýba dvojliter, ale mne paradoxne súčasná motorová paleta vyhovuje viac (160k 1,5ka mi bola slabá a 260k dvojliter zase zbytočné silný a užraný; teraz tá 1,6T s 200k je presne to, čo vy som do strednej triedy bral). Popravde je u mňa silný kandidát na ďalšie rodinné auto.
Druhá vec je, čo keď táto generácia skončí a novú bude mať pod palcom Peugeot.
Avatar - lamal
5. 9. 2019 12:36
Re: HotLifty
Ja si tiez myslim, ze Insi je super, dizajn (az na tie hokejky na prednej maske) je vyvazeny, reprezentativny aj elegantny, interier tvarovo nie je moj styl, ale nevidim v tom problem... akurat narazam na renome znacky... mozno to nie je znackou, ale nepredava sa tak ako by sa mohla, z casti za to moze prepad v tej kategorii celkovo, citi to aj Passat... dnes si vacsina kupi SUV a sedan/kombi ti kt chceju reprezenativnu znacku v klasickom ponati tj VW Passat, C/E classe, BMW 3/5, Lexus, Volvo ... renaulta ani opla si podla mna v tejto kategorii uz nekupi povodna klientela, ta je v SUV
Avatar - woody-alien
4. 9. 2019 21:38
Re: HotLifty
No a ? To je pro zákazníka naprosto irelevantní.
Avatar - wakantanka
5. 9. 2019 10:17
Re: HotLifty
Tak bacha, svojho času Porshe zakoupilo odborníky od Toyoty, aby im nastavili výrobné procesy s cieľom dosahovania produktivity a kvality výroby. Očividne sa to podarilo. Bez nich by aj Porsche dopadlo zle. A teraz čo?
17. 9. 2019 07:15
Re: HotLifty
Těžko když Korea patří mezi technologickou špičku v mnoha oblastech. Běžel na Discovery dokument, kde ukazovali i divizi N na středisko Namyang šéfove vývoje nebyl nikdo kdo není korejec on tam nebyl vůbec nějaký nekorejec.
17. 9. 2019 07:18
Re: HotLifty
S evropským od odbornikama by skončili rychle ti neumí postavit spolehlivý motor resp. Řetězový rozvod. Evropští odborníci dělaji leda tak design.
4. 9. 2019 13:41
Re: HotLifty
Co som pocul i30n sa predava v europe dobre a zakaznici pocuju na value for money
Avatar - JirkaV8
4. 9. 2019 13:59
Re: HotLifty
Pobavil jsi :D :D :D prodeje na prstech jedné ruky, to je value jak vulva ve vaně :-O :D ještě o Jeníčkovi a Mařence. prosím.
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 14:09
Re: HotLifty
Jirka je Škoda troll, takže neřeš... ;)
Avatar - JirkaV8
4. 9. 2019 15:39
Re: HotLifty
Jestli Martin Dejdar jako Ozzáka hrál tebe, tak to docela trefil. Jojojo, to víš Ozzy, roční bonus pro každého zaměstnance 100.000 CZK za těch pár řádků stojí. A ta služební auta, byty a školení na Bahamách :-D To není jak u těch tvych kopírovačů z křivého H, kteří tu mají low costového slováka. Co tu hlásá kecy o neexistující prodejnosti. Nebo testy jako placenou inzerci. Pech je, že Rotschildovi původně chtěli koupit i tebe, ale desetihaléře zrušili, tak nebylo čím tak krásného chlapce zaplatit. Tak já jdu pochválit Koněva a mám splněno. :-[] :yes:
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 18:31
Re: HotLifty
Koukám, že si se nám nějak rozkýhal, potrefená huso :D
Avatar - woody-alien
4. 9. 2019 21:30
Re: HotLifty
To by mě zajímalo, kolik ty máš prstů na jedné ruce. Anebo raději ne.
http://www.auto.cz/…bet-i30-n-123987
Avatar - KANKUNEN
4. 9. 2019 14:40
Re: HotLifty
Rokyto, lidi věci posuzují podle skutečných vlastností nebo jsou hlupci jako ty.
Avatar - Beefcake
4. 9. 2019 14:49
Re: HotLifty
Cakal som, ze tu nablijes na H ako prvy a nie druhy.
4. 9. 2019 18:58
Re: HotLifty
Rokyta.p Čo si ty aj za debila....?
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 13:43
Re: HotLifty
Tajpár je ale spíš hatchback , ne ? Vím, že má ten kufr takový prazvláštní, ale klasifikují to jako hatchback.
Avatar - Emel
4. 9. 2019 13:53
Re: HotLifty
Pro mě je nový Civic lift... a myslím, že z profilu má k i30 Fastback docela blízko. Ale beru že vyloženě kapota tam není...
Avatar - Ozzman
4. 9. 2019 14:03
Re: HotLifty
No diskuze o tom, jestli je to lift, nebo ne, bychom mohli vést dlouho a nevím, jestli by jsme se dohodli :D Je to takový crossover :D , Honda to prodává jako HB. Mne se i30 fastback docela líbí, projížděl jsem pouze s motorizací 1.0TGDi a určitě je to zajímavá varianta, když nepotřebuješ kombi. V této ostré verzi ho velikosti a karoserií vidím nejblíže nějaké ostřejší Audi A3 sedan. Jiná konkurence v nižší střední už asi neni... Většina sedanů vymřela.
Avatar - Emel
5. 9. 2019 08:25
Re: HotLifty
Jo, a Hyundai zase prodává hatch jako lift... tím já se nedám zmást :-)
Avatar - Ozzman
5. 9. 2019 10:53
Re: HotLifty
:D To je bohužel pravda :D
Avatar - CHerokee
4. 9. 2019 17:16
Re: HotLifty
Souhlas, navíc i objemem má CTR podobný kufr a poslední X. generace je v komfortním nastavení pohodlná na běžné ježdění, jen autor textu v ní asi nejel..viz závěr.
Avatar - Dany
5. 9. 2019 12:10
Re: HotLifty
Z praktického hľadiska si nemajú čo vyčítať a sú na tom skoro rovnako.
Avatar - woody-alien
4. 9. 2019 21:34
Re: HotLifty
Možná hatch, ale liftově dlouhej. ;-)
Avatar - donPedro
4. 9. 2019 14:07
Zrovna včera
byl na jedné nejmenované TV, v jednom nejmenovaném pořadu a autech trojtest Hyundai i30 Fastback N, Renault Mégane RS Trophy a Volkswagen Golf GTI TCR, BTW ;-)
Rozbalit vlákno
3
5. 9. 2019 08:27
Re: Zrovna včera
Porozprávaj.
Avatar - _beta
4. 9. 2019 15:19
18" a iné otázky
Vošli by sa tam 18", alebo sú tam tie 19" ako minimum kvôli brzdám?
Vojde sa za vodiča 195cm aj teenager, alebo už nie?
Dá sa to prevádzkovať ako jediné auto? Do a z práce, pár krát do roka 3000km na dovolenku a späť v obsadení 2 dospelí (jeden vysoký) a dvaja teenageri?
Rozbalit vlákno
37
Avatar - KANKUNEN
4. 9. 2019 16:07
Re: 18" a iné otázky
A aků to má nádržku na ostriekovače a nosnosť strechy? Ano můžeš vozit třeba svoje děti každý den do pomocné školy.
Avatar - iudex
4. 9. 2019 16:35
Re: 18" a iné otázky
345mm kotúče rozhodne nevyžadujú 19" disky, 18ky sa na 99% vojdú. Ja som na 340mm kotúče dal 17ky disky, rezerva bola síce len asi centimeter, ale v pohode vošli.
Za 195 cm vodiča sa obdobne vysoký človek nevojde (to od nižšej strednej nemôžeš proste žiadať), ja so 193 cm som sa za seba moc nevošiel (resp. tlačil som kolená do operadla), ale niekto do 180cm by za mňa vošiel.
Ako daily car si to viem predstaviť v pohode, v comforte to vie dostatočne tlmiť aj mestské diery, akurát ako jediné auto to neobstojí pre malú prepravnú kapacitu, jednak to miesto vzadu, jednak do kufra sa na dovolenku pre 4 rozhodne nezbalíš.
Avatar - CHerokee
4. 9. 2019 17:14
Re: 18" a iné otázky
Nesbalíš do 400l+ kufru? Možná někde na měsíce na samotě u lesa mimo civilizaci. Máš vysoké, skoro bych řekl škodovácké nároky.
Avatar - Beefcake
4. 9. 2019 23:26
Re: 18" a iné otázky
Paradne, trefne pomenovanie :yes: :-[]
Avatar - iudex
5. 9. 2019 11:44
Re: 18" a iné otázky
Pán je asi single, keď bude mať dve-tri deti, pochopí, že len na krásu sa umiera a treba uvažovať aj trocha prakticky. A ak mu nejde o praktickosť, tak je zbytočné pozerať po päťdveráku, to je aj tak kompromis a nech sa pozrie na plnohodnotné kupé.
5. 9. 2019 06:24
Re: 18" a iné otázky
Tak na autosalone pri Nku ked som chvilu postaval bola prva otazka zaujemcu : a zmestim tam kocik? Tak ja neviem ci slo o provokaciu, alebo to dotycny myslel vazne ...
5. 9. 2019 08:19
Re: 18" a iné otázky
Proc by to mela byt provokace? HH nebo hot lifty jsou a maji byt univerzalove. Neco pro lidi s omezenym rozpoctem, kteri se zaroven chteji pri rizeni bavit. To baveni se ale neznamena ze akceptuji ustupky v prakticnosti. Plne opravnena otazka.
Avatar - wakantanka
5. 9. 2019 10:22
Re: 18" a iné otázky
Na druhej strane, nie je kočík ako kočík že? :D
Avatar - Beefcake
5. 9. 2019 21:46
Re: 18" a iné otázky
Ak sa na to spyta ako prve, poslal by som ho do anusu.
Avatar - iudex
5. 9. 2019 11:56
Re: 18" a iné otázky
Presne ako píše foe, plne legitímna otázka, hatchback je stále kompromisom zábavnosti a praktickosti, ak neriešiš praktickosť, tak sa nemusíš obmedzovať na (z princípu kompromisný) predokolkový hatchback a môžeš si vybrať kupé (s RWD), trojdverák (s tuhšou karosériou) či jednoducho menší HH typu FieSTa.
Záujemca o auto ale zjavne mal rodinu a ak chce výkonné auto, musí robiť kompromisy a zaujímať sa, či poslúži aj ako rodinné.
5. 9. 2019 12:30
Re: 18" a iné otázky
Rodinne auto aj vykonne sa predsa da kupit aj prakticke. Nemusi to byt prave HH a clovek co ma rodinu normalne prihliada na potreby rodiny a az potom riesi bonus v podobne vykonu/zabavy a pod.
Avatar - iudex
5. 9. 2019 12:38
Re: 18" a iné otázky
No veď o tom píšem. Aj výkonné auto môže byť praktické a je úplne normálne, keď aspekt praktickosti riešiš. A je fajn, že stále sú tu alternatívy pre tých, ktorí chcú priestor, praktickosť, ale aj zábavu za volantom.
Avatar - iudex
5. 9. 2019 11:50
Re: 18" a iné otázky
Nie, do 400l kufru hatchbacku sa nezbalím. Som zvyknutý na veľký a dobre prístupný kufor strednej triedy a keď som sa s rodinou musel zbaliť na víkend v Tatrách do sedanu so 480 l kufrom, bol to polhodinový tetris, na to nemám čas ani chuť.
A hlavne treba čítať, Beta sa pýtal či "Dá sa to prevádzkovať ako jediné auto? Do a z práce, pár krát do roka 3000km na dovolenku a späť v obsadení 2 dospelí (jeden vysoký) a dvaja teenageri?" No a to sa hatch (resp. malý lift) nižšej strednej triedy nedá. Ja viem, naši rodičia chodili do Juhoslávie na Škode 105 (zažil som) a zbalili sa (lebo inú možnosť nemali). Dnes tie možnosti máš, tak prečo sa limitovať, ak je výber bohatý? Máš tu rovnako výkonné autá, ktoré ale ponúknu oveľa väčšiu prepravnú kapacitu a v prípade daného žiadateľa by som odporučil hot-kombi typu Focus ST. Bude to jazdiť rovnako dobre, ako I30N (možno ešte lepšie), ale bez kompromisov na praktickosti a Chorvátsko v tom nebude problém.
Avatar - wakantanka
5. 9. 2019 12:05
Re: 18" a iné otázky
Na druhej strane, čím väčší kufor, tým viac častokrát nepotrebných vecí so sebou ťaháš. :) Už som to písal viackrát ... ženy (všeobecne) majú sklony zaplniť každý kufor nech je akýkoľvek veľký. Kedysi sme sa s mojou dvaja v pohode vošli do Focuca I. hb, teraz s dvoma deťmi mám skoro plný kufor v Carnivale VQ s 5 sedadlami. :)
Avatar - iudex
5. 9. 2019 12:34
Re: 18" a iné otázky
Tak ja som v tomto šťastný muž, nemusím polovičke vyhadzovať polovicu vecí, už sa naučila baliť tak efektívne, že aj lietadlom nám po EU stačí onboard batožina. No ale keď ideš na dlhšie cez oceán, tam sa proste bez veľkých kufrov nedá a do i30N lift by sa nijako nezmestili. Mondeo ich zhltlo všetky.
Avatar - wakantanka
5. 9. 2019 13:02
Re: 18" a iné otázky
Ale ony ženy sa vedia zbaliť aj úsporne, len ide o to, že keď majú tú možnosť, tak prečo ju nevyužiť? :D Občas tak týždeň dva pred odchodom na dovolenku zvyknem tak nadhodiť, či sa nevyberieme k moru s jej autom. :D to by si videl, ako v duchu začne rýchlo škrtať zoznam toho čo jej tak "nutne treba". :D :D :D
Avatar - _beta
4. 9. 2019 17:39
Re: 18" a iné otázky
Dík. Ja cestujem naľahko. Teraz sme na hatchbacku pri mori štyria a kufor 385l nebol plný (Pulsar).

Ide o to, že budúce auto bude asi Hyundai, tak rozmýšľam či by to šlo s tým Nkom. Žena síce chce Konu, ale ktovie, možno by som ju prehovoril.
Avatar - iudex
5. 9. 2019 11:52
Re: 18" a iné otázky
No ak Ti pomerne malý kufor neprekáža, potom je to OK. A vo výbere Nko vs Kona nie je o čom, Kona je smiešny mestský crossover, ktorý nevie nič poriadne, kdežto Nko máš parádny hotheč, ktorého kúpu si budeš po každej jazde pochvaľovať.
Avatar - _beta
5. 9. 2019 14:36
Re: 18" a iné otázky
Ešte sa v tom nejako motám, leasing na Pulsar o chvíľu končí a chcem niečo rýchlejšie. Aj tá Kona s 1,6t nevyzerá márne a žene sa páči.
Zasa je mi jasné, že asi všetky autá budú vnútri menšie, to by som musel ísť buď do Škody (ee), alebo o triedu vyššie. Pulsar je v tomto ohľade neprekonateľný.
Avatar - Dany
5. 9. 2019 12:18
Re: 18" a iné otázky
18" určite vojdú.
Vzadu je to tak do 180. Ja mám 183 a drel som hlavou o strop. Hatch je na tom podstatne lepšie.
Dá sa to prevádzkovať ako rodinné auto, ak ti stačí cca 400 litrov v kufri, prípadne dáš rakvu.
Avatar - _beta
5. 9. 2019 14:33
Re: 18" a iné otázky
Práve hatch N som v recenziách čítal že je až moc "pure". Že ten fastback je taký trochu kľudnejší s poddajnejším, civilnejším prejavom, podvozkom. Videlo sa mi, že ťa strecha má rovnakú výšku, ale asi to tak nebude. Budem to musieť ešte vyskúmať, ten priestor pre posádku.
Avatar - Dany
5. 9. 2019 14:41
Re: 18" a iné otázky
že vraj aj do hatchu budú dávať poddajnejšie naladený podvozok tak ako na faste, lebo zákazníkom sa to viac páči. Strecha je nižšie asi o 4 cm a vzadu sa ešte zvažuje. Vo faste je
výrazne tesnejšie
Avatar - _beta
5. 9. 2019 14:53
Re: 18" a iné otázky
Tak to si mi a tou strechou nabúral plány. Vďaka.
Avatar - Dany
5. 9. 2019 14:56
Re: 18" a iné otázky
Ja mám nabúrané furt, tiež sa tráp :D
Ako bolo spomínané vyššie, je tu Focus ST, aj keď výrazne drahší a nie je to lift, no
Avatar - _beta
5. 9. 2019 15:00
Re: 18" a iné otázky
Na Hyundai mi vyhovuje 5r záruka a aj tá cena by bola pekná.
Ford som vôbec neuvažoval.
Avatar - Dany
6. 9. 2019 07:40
Re: 18" a iné otázky
Ak hľadáš iba rýchlejšie auto a 200k ti bude stačiť, tak sa pozri na ProCeed GT. Podľa všetkého je celkom vydarený a priestorom je proti Fastbacku o triedu inde, jak vzadu tak v kufri.

http://www.garaz.cz/…i-smysl-21002347?…
Avatar - Emel
5. 9. 2019 16:36
Re: 18" a iné otázky
Cenově je ST docela v pohodě... když uvážíš, že to je 2.3 a tak.
Avatar - Dany
6. 9. 2019 07:47
Re: 18" a iné otázky
Nko je v základu celkom vybavené a už tam netreba nič priplácať. Stčku treba nadeliť (z môjho pohľadu) minimálne svetlá, vyhrievanie a nejaké drobnosti. Pozerám, že Nko nám trochu podraželo. To už nemusí ísť o rozdiel, ktorý som mal na mysli a to cca 5t €. Každý podľa chuti. Ja osobne by som musel siahnuť po STčku ;-)
Avatar - iudex
6. 9. 2019 08:08
Re: 18" a iné otázky
Ako si sám písal, Fastback ako rodinné auto moc neobstojí, kufor je malý a miesta vzadu je menej ako v hatchbacku. Takže pre rýchle rodinné zvezenie by som to videl ako Ty, Proceed GT ako lacnejšie warm-kombi za 25t alebo Focus ST kombi ako plnotučné hot-kombi za 33t. 8t je veľa peňazí (a to Focus nemá vo výbave to, čo Proceed), Proceed je s 204k dosť rýchly, plne vybavený a vcelku chválený; Focus je ale dynamicky niekde inde, 280k a 420 Nm sú parádne čísla, k tomu samosvor a zrejme by sa nestratil ani na okruhu.
Fastback N je za 31t, to už je príliš blízko Focusu. Takže by som buď ušetril citeľných 6t eur a uspokojil sa so slabším, ale priestrannejším Proceedom, alebo priplatil 2 tisícky a mal silnejší a oveľa priestrannejší Focus.
Avatar - _beta
6. 9. 2019 10:40
Re: 18" a iné otázky
Vďaka za inšpirácie.
Pôvodne som hľadal niečo do 25. Hothatch som primárne nechcel, len niečo okolo 200k. To Nko bolo len o kúsok drahšie a ako sa povie všetko v cene.
Ak bude hatchback s poddajnejším podvozkom, zameriam sa na tento. Proceed už nie je kompaktný, kombík mi netreba.
A Ford je už úplne mimo mňa, teda minulý Focus som skúšal, ale bol malý.
Aby to nakoniec nedopadlo tak, že si nájdem nejaký mierne jazdený Pulsar s 1.6t ...
Avatar - Dany
6. 9. 2019 10:45
Re: 18" a iné otázky
Nový Focus rieši neduhy predchodcu ;-)
Avatar - _beta
6. 9. 2019 10:59
Re: 18" a iné otázky
To je síce možné, ale cenník majú akoby predávali Mercedes. Také peniaze za Forda nedám ani náhodou.
6. 9. 2019 07:24
Re: 18" a iné otázky
Poddajnější je samozřejmě lepší, pokud chceš brousit pravidelněji okruhy, stejně se nevyhneš zakázkovému podvozku ;-)
Avatar - Dany
6. 9. 2019 07:36
Re: 18" a iné otázky
Na okruh bude CTR vhodnejšia, ale žiadny HH nie je vyslovene okruhové náradie.
Je dobre, že sa dá vybrať podľa priorít. Len tých priestornejších je pomálu.
Avatar - _beta
6. 9. 2019 10:41
Re: 18" a iné otázky
Nie, nie. Na okruhy nie. Už na to nemám reflexy a hlavne som pohodlný, žiadne veľké drncanie.
Avatar - Dany
6. 9. 2019 11:10
Re: 18" a iné otázky
S Fordom sa bude dať vyjednávať, len nie hneď
Avatar - _beta
6. 9. 2019 11:14
Re: 18" a iné otázky
To áno, dokonca predajkyňa u Forda je kamoška. Ale máme od nich 4 autá a ako to slušne povedať, radšej nie.
5. 9. 2019 16:54
I30N vs Cupra - srovnani uzivatele
Ahoj, shodou nahod jsem vcera postnul dlouhodobejsi srovnani I30N a Seatu Cupra. A treba s tim motorem u I30N bych to nevidel jako pan novinar. Pokud si chcete pocist, mrknete tady: http://moje.auto.cz/…lesk/hundaj.html
Rozbalit vlákno
0
5. 9. 2019 22:36
Placená reklama
Hyundai poslední dobou cpe Nko všude. A je nebezpečně moc vychvalované.

Zákazníkům je úplně jedno, jaká generace auta to je. Konkurence je konkurence. A tohle auto konkuruje zejména cenou. A nejvážnější konkurenti jsou auta typu Leon Cupra (sociální koncern). Octavia RS asi také moc ne - ta se kupuje hodně ve variantě kombi a její majitelé chtějí i praktičnost.

Srovnání s Type R to fakt, fakt nesnese. Fakt ne. Type-R je polozávodní náčiní pro naprosto jinou klientelu. Tohle je pro lidi z pražského officu na operák, aby to pak zaparkovali před svým bytem na třicetiletou hypotéku. Type-R je pro lidi kteří o autech vědí víc než jen to, kam se lije benzín.
Rozbalit vlákno
2
6. 9. 2019 05:43
Re: Placená reklama
Ano, to co jsi tu napsal bude zřejmě placenou reklamou, jinak si neumím představit tahat do diskuze o 200k dražší Civic. Ty tendenční cancy o domnělých klientech jsou tak obecně klišoidní, že jejich použití se dá označit leda za tupé.
Avatar - LeonST
7. 9. 2019 14:23
Re: Placená reklama
V současné době Cupra 1,2 mil. je všechno jen ne "sociální koncern". Na okruhu bude s TypeR naprosto vyrovnaná na běžné ježdění 10x vhodnější a navíc nevypadá jako prapodivný slepenec garážového zastydlého puberťáka.
Avatar - saldy
6. 9. 2019 13:23
Turbo
ŘJ neumožní vypnout motor s rozpáleným turbem a pokud ano, ještě krátkou dobu dochlazuje, jen to není skoro slyšet.
Rozbalit vlákno
0
8. 9. 2019 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku