Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Avatar - Emel
HotLifty
| 4. 9. 2019 13:08
"S tímhle kouskem se to má totiž tak, že v karoserii typu liftback nabízí charakter ostrého hatchbacku. A jiné podobné auto na trhu prostě neexistuje. Jasně, je tu Škoda Octavia RS, ale i když oba vozy fakticky patří do nižší střední třídy, ve skutečnosti je mladoboleslavský liftback o výrazný kus větší."

Tak snad je tu ještě TypeR, o kterém konec konců na konci testu sami píšete...
Avatar - rokyta.p
Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 13:13
To je to co se nepovedlo? :-[] Tak to jo, ale vybalancovaná reklama horem i dolem tu Ladu s větším motorem neprodá. Kdo by to chtěl? :-O Je to na kočku, nejde na odbyt tak to tu cpete dokola jak recyklát. :-[] :-[] :-[] Jste tu jen Hovní reklamní low cost agentura, nic víc, nic míň. :no:
Avatar - iudex
Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 13:31
Neviem, či má vúbec zmysel na tieto pubertálne bláboly reagovať faktom ale je, že i30N je veľmi podarený hotheč, ktorý sa z ničoho (bez akejkoľvek histórie) dostal medzi špičku triedy. Nielenže je rýchly (to sú všetky HH, tie koncernové častokrát o dosť rýchlejšie), ale je hlavne zábavný (to práve niektorým koncernovým HH možno vytýkať) a vťahuje do deja, človeka to auto baví šoférovať. Pritom zostáva stále praktickým a použiteľným autom za dobrú cenu.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 13:42
Pred 15 timi rokmi bolo nepredstavitelne, ze by Kórea dokazala vyprodukovat taketo funkcne aj jazdne komplexne vozidla v tejto kategorii ... Z celkoveho hladiska za poslednych 15-20r urobili Kórejci najvacsi pokrok zo vsetkych automobiliek.
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:10
S každou další generací dohání konkurenci. V minulé generaci to dotáhli na pomezí lowendu a mainstreamu, dnes jsou slušným průměrem mainstreamu.... akorát to velká část lidí pořád neumí pochopit, nebo spíš nechce.... :)
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 15:02
Tej velkej casti ludi to nedovoli ego, pripadne nejake komplexy... alebo sa im nelubi dizajn pripadne take velmi univerzalne EU ponatie.
Na kvalitu za danu cenu vsak byt staznosti nemozu... mam pocit, ze okrem JPN su Korejci na druhom mieste medzi automobilkami kt nešudia kvalitu dielov. (vynimky existuju samo)
Avatar - pradeda777
Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:59
Tož bacha! Nesmí se zapomínat, že Korejci "koupili" celou řadu německých odborníků, kteří je prakticky postavili na nohy. Bez nich by Korejci velice rychle skončili na smetišti automobilových dějin. O tom nemůže být pochyb.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 15:40
Z historickeho hladiska to mozes tvrdit o viac automobilkach/znackach, podstatne je ze vedia co potrebuju, mali potrebny kapital a isli velmi systematicky a poctivo za poziadavkami trhu (aj na kvalitu)... ponukli vybornu kvalitu za dobry peniaz a oplatilo sa... preco si nekupil nemeckych odbornikov opel ?
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 16:15
Dobrá poznámka. Dnes je i30 z môjho pohľadu lepším autom, ako Astra. Astra, ktorá mala dakedy jeden z najvýkonnejších HH v triede (OPC s 206 kW), dnes predstavuje nudné racionálne eko-auto končiace na trojvalci (resp. celé jej portfólio motorov tvoria výlučne R3). Naopak i30 dnes ponúka na výber dve verzie HH, pričom tá výkonnejšia je jedným z najzábavnejších HH v triede. Prd ma zaujíma, či dôvodom je nemecký či kórejský inžinier, zaujíma ma výsledok. A ten sa Hyundaiu podaril.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 17:43
Diky, Astra mala aj 1.6t 200k + 1.4t 140k vsetko s 6kvaltmi, takze taka bieda to nebola, ale nieco jej chybalo... podla mna dizajn a nejaky ten pocit niecoho viac, resp pocit hodnoty. Casto sa v testoch pise, ze je to zbytocne podcenovane auto...marketing ju tiez nijako nevyprofiloval a dizajnovo bola tiez taka nijaka... nie spatna ale ani pekna a vobec nie zaujimava...

Ked si zaratas do toho predaje Insi, tak opel mal u zakaznikov problem asi celkovo, nejak mu to marketingove zaradenie nevyslo... prvky vybavy a motory (vratane cien) boli od lowcostu honosnejsie, ale povedomie automobilky ako takej je viac menej lowcostove... to je taka kratka uvaha, neviem po pravde co sa Oplu stalo.. kto by si kupil inak skvelu insi za milion ked mohol mat reprezentativnejsiu, viac vyprofilovanu znacku ? nieco podobne je renault za milion kč (talisman)...

Pod kridlami PSA sa mu podla mna bude darit, nova corsa bude vydarena verim tomu...
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 11:40
Jj, ešte donedávna mala Astra 200k 1,6ku, to bolo fajn. Ale po facelifte už má len samé trojvalce, ten najvýkonnejší (1,4) má tuším 140 či 150k, a to je bieda na úrovni lowcostu a nie plnohodnotný mainstream (Focus, Golf atď.).
Insi tak ešte nevnímam, naopak to beriem ako veľmi zaujímavú alternatívu v triede, priestranné, komfortné a (v mojich očiach) veľmi elegantné a dizajnovo vydarené auto. Tam síce tiež motoricky išla dolu, chýba dvojliter, ale mne paradoxne súčasná motorová paleta vyhovuje viac (160k 1,5ka mi bola slabá a 260k dvojliter zase zbytočné silný a užraný; teraz tá 1,6T s 200k je presne to, čo vy som do strednej triedy bral). Popravde je u mňa silný kandidát na ďalšie rodinné auto.
Druhá vec je, čo keď táto generácia skončí a novú bude mať pod palcom Peugeot.
Avatar - lamal
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 12:36
Ja si tiez myslim, ze Insi je super, dizajn (az na tie hokejky na prednej maske) je vyvazeny, reprezentativny aj elegantny, interier tvarovo nie je moj styl, ale nevidim v tom problem... akurat narazam na renome znacky... mozno to nie je znackou, ale nepredava sa tak ako by sa mohla, z casti za to moze prepad v tej kategorii celkovo, citi to aj Passat... dnes si vacsina kupi SUV a sedan/kombi ti kt chceju reprezenativnu znacku v klasickom ponati tj VW Passat, C/E classe, BMW 3/5, Lexus, Volvo ... renaulta ani opla si podla mna v tejto kategorii uz nekupi povodna klientela, ta je v SUV
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 21:38
No a ? To je pro zákazníka naprosto irelevantní.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 10:17
Tak bacha, svojho času Porshe zakoupilo odborníky od Toyoty, aby im nastavili výrobné procesy s cieľom dosahovania produktivity a kvality výroby. Očividne sa to podarilo. Bez nich by aj Porsche dopadlo zle. A teraz čo?
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 11:41
Asi tak. :yes:
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 17. 9. 2019 07:15
Těžko když Korea patří mezi technologickou špičku v mnoha oblastech. Běžel na Discovery dokument, kde ukazovali i divizi N na středisko Namyang šéfove vývoje nebyl nikdo kdo není korejec on tam nebyl vůbec nějaký nekorejec.
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 17. 9. 2019 07:18
S evropským od odbornikama by skončili rychle ti neumí postavit spolehlivý motor resp. Řetězový rozvod. Evropští odborníci dělaji leda tak design.
Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 13:41
Co som pocul i30n sa predava v europe dobre a zakaznici pocuju na value for money
Avatar - JirkaV8
Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 13:59
Pobavil jsi :D :D :D prodeje na prstech jedné ruky, to je value jak vulva ve vaně :-O :D ještě o Jeníčkovi a Mařence. prosím.
Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:07
Trosku pogoogli
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:09
Jirka je Škoda troll, takže neřeš... ;)
Avatar - JirkaV8
Re: Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 15:39
Jestli Martin Dejdar jako Ozzáka hrál tebe, tak to docela trefil. Jojojo, to víš Ozzy, roční bonus pro každého zaměstnance 100.000 CZK za těch pár řádků stojí. A ta služební auta, byty a školení na Bahamách :-D To není jak u těch tvych kopírovačů z křivého H, kteří tu mají low costového slováka. Co tu hlásá kecy o neexistující prodejnosti. Nebo testy jako placenou inzerci. Pech je, že Rotschildovi původně chtěli koupit i tebe, ale desetihaléře zrušili, tak nebylo čím tak krásného chlapce zaplatit. Tak já jdu pochválit Koněva a mám splněno. :-[] :yes:
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 18:31
Koukám, že si se nám nějak rozkýhal, potrefená huso :D
Avatar - woody-alien
Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 21:30
To by mě zajímalo, kolik ty máš prstů na jedné ruce. Anebo raději ne.
http://www.auto.cz/…bet-i30-n-123987
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 10:19
No však trpí chronickou mnohoprstostí. :D https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - KANKUNEN
Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:40
Rokyto, lidi věci posuzují podle skutečných vlastností nebo jsou hlupci jako ty.
Avatar - Beefcake
Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:49
Cakal som, ze tu nablijes na H ako prvy a nie druhy.
Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 18:58
Rokyta.p Čo si ty aj za debila....?
Avatar - Ozzman
Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 13:43
Tajpár je ale spíš hatchback , ne ? Vím, že má ten kufr takový prazvláštní, ale klasifikují to jako hatchback.
Avatar - Emel
Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 13:53
Pro mě je nový Civic lift... a myslím, že z profilu má k i30 Fastback docela blízko. Ale beru že vyloženě kapota tam není...
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:03
No diskuze o tom, jestli je to lift, nebo ne, bychom mohli vést dlouho a nevím, jestli by jsme se dohodli :D Je to takový crossover :D , Honda to prodává jako HB. Mne se i30 fastback docela líbí, projížděl jsem pouze s motorizací 1.0TGDi a určitě je to zajímavá varianta, když nepotřebuješ kombi. V této ostré verzi ho velikosti a karoserií vidím nejblíže nějaké ostřejší Audi A3 sedan. Jiná konkurence v nižší střední už asi neni... Většina sedanů vymřela.
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 08:25
Jo, a Hyundai zase prodává hatch jako lift... tím já se nedám zmást :-)
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 10:53
:D To je bohužel pravda :D
Avatar - Ozzman
Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 14:03
2x se to odeslalo.
Avatar - CHerokee
Re: Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 17:16
Souhlas, navíc i objemem má CTR podobný kufr a poslední X. generace je v komfortním nastavení pohodlná na běžné ježdění, jen autor textu v ní asi nejel..viz závěr.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: HotLifty
| 5. 9. 2019 12:10
Z praktického hľadiska si nemajú čo vyčítať a sú na tom skoro rovnako.
Avatar - woody-alien
Re: Re: HotLifty
| 4. 9. 2019 21:34
Možná hatch, ale liftově dlouhej. ;-)
Avatar - donPedro
Zrovna včera
| 4. 9. 2019 14:07
byl na jedné nejmenované TV, v jednom nejmenovaném pořadu a autech trojtest Hyundai i30 Fastback N, Renault Mégane RS Trophy a Volkswagen Golf GTI TCR, BTW ;-)
Re: Zrovna včera
| 5. 9. 2019 08:27
Porozprávaj.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Zrovna včera
| 5. 9. 2019 10:21
garaz tv - Rasťo Chvála, mrkni sem : https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - _beta
18" a iné otázky
| 4. 9. 2019 15:19
Vošli by sa tam 18", alebo sú tam tie 19" ako minimum kvôli brzdám?
Vojde sa za vodiča 195cm aj teenager, alebo už nie?
Dá sa to prevádzkovať ako jediné auto? Do a z práce, pár krát do roka 3000km na dovolenku a späť v obsadení 2 dospelí (jeden vysoký) a dvaja teenageri?
Avatar - KANKUNEN
Re: 18" a iné otázky
| 4. 9. 2019 16:07
A aků to má nádržku na ostriekovače a nosnosť strechy? Ano můžeš vozit třeba svoje děti každý den do pomocné školy.
Avatar - iudex
Re: 18" a iné otázky
| 4. 9. 2019 16:35
345mm kotúče rozhodne nevyžadujú 19" disky, 18ky sa na 99% vojdú. Ja som na 340mm kotúče dal 17ky disky, rezerva bola síce len asi centimeter, ale v pohode vošli.
Za 195 cm vodiča sa obdobne vysoký človek nevojde (to od nižšej strednej nemôžeš proste žiadať), ja so 193 cm som sa za seba moc nevošiel (resp. tlačil som kolená do operadla), ale niekto do 180cm by za mňa vošiel.
Ako daily car si to viem predstaviť v pohode, v comforte to vie dostatočne tlmiť aj mestské diery, akurát ako jediné auto to neobstojí pre malú prepravnú kapacitu, jednak to miesto vzadu, jednak do kufra sa na dovolenku pre 4 rozhodne nezbalíš.
Avatar - CHerokee
Re: Re: 18" a iné otázky
| 4. 9. 2019 17:14
Nesbalíš do 400l+ kufru? Možná někde na měsíce na samotě u lesa mimo civilizaci. Máš vysoké, skoro bych řekl škodovácké nároky.
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 4. 9. 2019 23:26
Paradne, trefne pomenovanie :yes: :-[]
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 11:44
Pán je asi single, keď bude mať dve-tri deti, pochopí, že len na krásu sa umiera a treba uvažovať aj trocha prakticky. A ak mu nejde o praktickosť, tak je zbytočné pozerať po päťdveráku, to je aj tak kompromis a nech sa pozrie na plnohodnotné kupé.
Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 06:24
Tak na autosalone pri Nku ked som chvilu postaval bola prva otazka zaujemcu : a zmestim tam kocik? Tak ja neviem ci slo o provokaciu, alebo to dotycny myslel vazne ...
Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 08:19
Proc by to mela byt provokace? HH nebo hot lifty jsou a maji byt univerzalove. Neco pro lidi s omezenym rozpoctem, kteri se zaroven chteji pri rizeni bavit. To baveni se ale neznamena ze akceptuji ustupky v prakticnosti. Plne opravnena otazka.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 10:22
Na druhej strane, nie je kočík ako kočík že? :D
Avatar - Beefcake
Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 21:46
Ak sa na to spyta ako prve, poslal by som ho do anusu.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 11:56
Presne ako píše foe, plne legitímna otázka, hatchback je stále kompromisom zábavnosti a praktickosti, ak neriešiš praktickosť, tak sa nemusíš obmedzovať na (z princípu kompromisný) predokolkový hatchback a môžeš si vybrať kupé (s RWD), trojdverák (s tuhšou karosériou) či jednoducho menší HH typu FieSTa.
Záujemca o auto ale zjavne mal rodinu a ak chce výkonné auto, musí robiť kompromisy a zaujímať sa, či poslúži aj ako rodinné.
Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 12:30
Rodinne auto aj vykonne sa predsa da kupit aj prakticke. Nemusi to byt prave HH a clovek co ma rodinu normalne prihliada na potreby rodiny a az potom riesi bonus v podobne vykonu/zabavy a pod.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 12:38
No veď o tom píšem. Aj výkonné auto môže byť praktické a je úplne normálne, keď aspekt praktickosti riešiš. A je fajn, že stále sú tu alternatívy pre tých, ktorí chcú priestor, praktickosť, ale aj zábavu za volantom.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 11:50
Nie, do 400l kufru hatchbacku sa nezbalím. Som zvyknutý na veľký a dobre prístupný kufor strednej triedy a keď som sa s rodinou musel zbaliť na víkend v Tatrách do sedanu so 480 l kufrom, bol to polhodinový tetris, na to nemám čas ani chuť.
A hlavne treba čítať, Beta sa pýtal či "Dá sa to prevádzkovať ako jediné auto? Do a z práce, pár krát do roka 3000km na dovolenku a späť v obsadení 2 dospelí (jeden vysoký) a dvaja teenageri?" No a to sa hatch (resp. malý lift) nižšej strednej triedy nedá. Ja viem, naši rodičia chodili do Juhoslávie na Škode 105 (zažil som) a zbalili sa (lebo inú možnosť nemali). Dnes tie možnosti máš, tak prečo sa limitovať, ak je výber bohatý? Máš tu rovnako výkonné autá, ktoré ale ponúknu oveľa väčšiu prepravnú kapacitu a v prípade daného žiadateľa by som odporučil hot-kombi typu Focus ST. Bude to jazdiť rovnako dobre, ako I30N (možno ešte lepšie), ale bez kompromisov na praktickosti a Chorvátsko v tom nebude problém.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 12:05
Na druhej strane, čím väčší kufor, tým viac častokrát nepotrebných vecí so sebou ťaháš. :) Už som to písal viackrát ... ženy (všeobecne) majú sklony zaplniť každý kufor nech je akýkoľvek veľký. Kedysi sme sa s mojou dvaja v pohode vošli do Focuca I. hb, teraz s dvoma deťmi mám skoro plný kufor v Carnivale VQ s 5 sedadlami. :)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 12:34
Tak ja som v tomto šťastný muž, nemusím polovičke vyhadzovať polovicu vecí, už sa naučila baliť tak efektívne, že aj lietadlom nám po EU stačí onboard batožina. No ale keď ideš na dlhšie cez oceán, tam sa proste bez veľkých kufrov nedá a do i30N lift by sa nijako nezmestili. Mondeo ich zhltlo všetky.
Avatar - wakantanka
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 13:02
Ale ony ženy sa vedia zbaliť aj úsporne, len ide o to, že keď majú tú možnosť, tak prečo ju nevyužiť? :D Občas tak týždeň dva pred odchodom na dovolenku zvyknem tak nadhodiť, či sa nevyberieme k moru s jej autom. :D to by si videl, ako v duchu začne rýchlo škrtať zoznam toho čo jej tak "nutne treba". :D :D :D
Avatar - _beta
Re: Re: 18" a iné otázky
| 4. 9. 2019 17:39
Dík. Ja cestujem naľahko. Teraz sme na hatchbacku pri mori štyria a kufor 385l nebol plný (Pulsar).

Ide o to, že budúce auto bude asi Hyundai, tak rozmýšľam či by to šlo s tým Nkom. Žena síce chce Konu, ale ktovie, možno by som ju prehovoril.
Avatar - iudex
Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 11:52
No ak Ti pomerne malý kufor neprekáža, potom je to OK. A vo výbere Nko vs Kona nie je o čom, Kona je smiešny mestský crossover, ktorý nevie nič poriadne, kdežto Nko máš parádny hotheč, ktorého kúpu si budeš po každej jazde pochvaľovať.
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 14:36
Ešte sa v tom nejako motám, leasing na Pulsar o chvíľu končí a chcem niečo rýchlejšie. Aj tá Kona s 1,6t nevyzerá márne a žene sa páči.
Zasa je mi jasné, že asi všetky autá budú vnútri menšie, to by som musel ísť buď do Škody (ee), alebo o triedu vyššie. Pulsar je v tomto ohľade neprekonateľný.
Avatar - Dany
Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 12:18
18" určite vojdú.
Vzadu je to tak do 180. Ja mám 183 a drel som hlavou o strop. Hatch je na tom podstatne lepšie.
Dá sa to prevádzkovať ako rodinné auto, ak ti stačí cca 400 litrov v kufri, prípadne dáš rakvu.
Avatar - _beta
Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 14:33
Práve hatch N som v recenziách čítal že je až moc "pure". Že ten fastback je taký trochu kľudnejší s poddajnejším, civilnejším prejavom, podvozkom. Videlo sa mi, že ťa strecha má rovnakú výšku, ale asi to tak nebude. Budem to musieť ešte vyskúmať, ten priestor pre posádku.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 14:41
že vraj aj do hatchu budú dávať poddajnejšie naladený podvozok tak ako na faste, lebo zákazníkom sa to viac páči. Strecha je nižšie asi o 4 cm a vzadu sa ešte zvažuje. Vo faste je
výrazne tesnejšie
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 14:53
Tak to si mi a tou strechou nabúral plány. Vďaka.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 14:56
Ja mám nabúrané furt, tiež sa tráp :D
Ako bolo spomínané vyššie, je tu Focus ST, aj keď výrazne drahší a nie je to lift, no
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 15:00
Na Hyundai mi vyhovuje 5r záruka a aj tá cena by bola pekná.
Ford som vôbec neuvažoval.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 07:40
Ak hľadáš iba rýchlejšie auto a 200k ti bude stačiť, tak sa pozri na ProCeed GT. Podľa všetkého je celkom vydarený a priestorom je proti Fastbacku o triedu inde, jak vzadu tak v kufri.

http://www.garaz.cz/…i-smysl-21002347?…
Avatar - Emel
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 5. 9. 2019 16:36
Cenově je ST docela v pohodě... když uvážíš, že to je 2.3 a tak.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 07:47
Nko je v základu celkom vybavené a už tam netreba nič priplácať. Stčku treba nadeliť (z môjho pohľadu) minimálne svetlá, vyhrievanie a nejaké drobnosti. Pozerám, že Nko nám trochu podraželo. To už nemusí ísť o rozdiel, ktorý som mal na mysli a to cca 5t €. Každý podľa chuti. Ja osobne by som musel siahnuť po STčku ;-)
Avatar - iudex
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 08:08
Ako si sám písal, Fastback ako rodinné auto moc neobstojí, kufor je malý a miesta vzadu je menej ako v hatchbacku. Takže pre rýchle rodinné zvezenie by som to videl ako Ty, Proceed GT ako lacnejšie warm-kombi za 25t alebo Focus ST kombi ako plnotučné hot-kombi za 33t. 8t je veľa peňazí (a to Focus nemá vo výbave to, čo Proceed), Proceed je s 204k dosť rýchly, plne vybavený a vcelku chválený; Focus je ale dynamicky niekde inde, 280k a 420 Nm sú parádne čísla, k tomu samosvor a zrejme by sa nestratil ani na okruhu.
Fastback N je za 31t, to už je príliš blízko Focusu. Takže by som buď ušetril citeľných 6t eur a uspokojil sa so slabším, ale priestrannejším Proceedom, alebo priplatil 2 tisícky a mal silnejší a oveľa priestrannejší Focus.
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 10:40
Vďaka za inšpirácie.
Pôvodne som hľadal niečo do 25. Hothatch som primárne nechcel, len niečo okolo 200k. To Nko bolo len o kúsok drahšie a ako sa povie všetko v cene.
Ak bude hatchback s poddajnejším podvozkom, zameriam sa na tento. Proceed už nie je kompaktný, kombík mi netreba.
A Ford je už úplne mimo mňa, teda minulý Focus som skúšal, ale bol malý.
Aby to nakoniec nedopadlo tak, že si nájdem nejaký mierne jazdený Pulsar s 1.6t ...
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 10:45
Nový Focus rieši neduhy predchodcu ;-)
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 10:59
To je síce možné, ale cenník majú akoby predávali Mercedes. Také peniaze za Forda nedám ani náhodou.
Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 07:24
Poddajnější je samozřejmě lepší, pokud chceš brousit pravidelněji okruhy, stejně se nevyhneš zakázkovému podvozku ;-)
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 07:36
Na okruh bude CTR vhodnejšia, ale žiadny HH nie je vyslovene okruhové náradie.
Je dobre, že sa dá vybrať podľa priorít. Len tých priestornejších je pomálu.
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 10:41
Nie, nie. Na okruhy nie. Už na to nemám reflexy a hlavne som pohodlný, žiadne veľké drncanie.
Avatar - Dany
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 11:10
S Fordom sa bude dať vyjednávať, len nie hneď
Avatar - _beta
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: 18" a iné otázky
| 6. 9. 2019 11:14
To áno, dokonca predajkyňa u Forda je kamoška. Ale máme od nich 4 autá a ako to slušne povedať, radšej nie.
I30N vs Cupra - srovnani uzivatele
| 5. 9. 2019 16:54
Ahoj, shodou nahod jsem vcera postnul dlouhodobejsi srovnani I30N a Seatu Cupra. A treba s tim motorem u I30N bych to nevidel jako pan novinar. Pokud si chcete pocist, mrknete tady: http://moje.auto.cz/…lesk/hundaj.html
Placená reklama
| 5. 9. 2019 22:36
Hyundai poslední dobou cpe Nko všude. A je nebezpečně moc vychvalované.

Zákazníkům je úplně jedno, jaká generace auta to je. Konkurence je konkurence. A tohle auto konkuruje zejména cenou. A nejvážnější konkurenti jsou auta typu Leon Cupra (sociální koncern). Octavia RS asi také moc ne - ta se kupuje hodně ve variantě kombi a její majitelé chtějí i praktičnost.

Srovnání s Type R to fakt, fakt nesnese. Fakt ne. Type-R je polozávodní náčiní pro naprosto jinou klientelu. Tohle je pro lidi z pražského officu na operák, aby to pak zaparkovali před svým bytem na třicetiletou hypotéku. Type-R je pro lidi kteří o autech vědí víc než jen to, kam se lije benzín.
Re: Placená reklama
| 6. 9. 2019 05:43
Ano, to co jsi tu napsal bude zřejmě placenou reklamou, jinak si neumím představit tahat do diskuze o 200k dražší Civic. Ty tendenční cancy o domnělých klientech jsou tak obecně klišoidní, že jejich použití se dá označit leda za tupé.
Avatar - LeonST
Re: Placená reklama
| 7. 9. 2019 14:23
V současné době Cupra 1,2 mil. je všechno jen ne "sociální koncern". Na okruhu bude s TypeR naprosto vyrovnaná na běžné ježdění 10x vhodnější a navíc nevypadá jako prapodivný slepenec garážového zastydlého puberťáka.
Avatar - saldy
Turbo
| 6. 9. 2019 13:23
ŘJ neumožní vypnout motor s rozpáleným turbem a pokud ano, ještě krátkou dobu dochlazuje, jen to není skoro slyšet.
Tenis - sportovní sázení, velmi spolehlivé informace
| 8. 9. 2019 22:11
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku