Novinky
SsangYong Tivoli přijíždí v modernizovaném balení. Inovovaný vzhled doplňují nové motory
38 komentářů
Které SUV této velikosti to má ? Navíc moc lidí toto nepotřebuje. Já to auto nijak nevyzdvihuji, ale po osobním setkání a pohledu do ceníku jsem mile překvapen, zvláště proti konkurenci.
Ty trúbka, rovno si môžeš zmeniť nick na "isofix", však už o ničom inom nepíšeš, pletieš do nemoty to isté.
tak jsem se na to chtěl podívat a nikde se tam o benzínu nepíše. Píše se tam jen to, že když je "špinavý" den, tedy ve vzduchu je 50 000 pn/cm3, tak snižují toto znečištění. Ale pokud není špinavý den, není zhoršená kvalita ovzduší, tedy 10 000 PN/cm3, tak naopak toto ovzduší znečišťují.
Doufal jsem v ty grafy od benzinu, jak jsi tvrdil, aby se konečně ukázalo, jestli tomu tak skutečně je, nebo že diesel konečně nechrlí saze, a ono ani první tam není, ani dokonce to druhé tam není.
Doufal jsem v ty grafy od benzinu, jak jsi tvrdil, aby se konečně ukázalo, jestli tomu tak skutečně je, nebo že diesel konečně nechrlí saze, a ono ani první tam není, ani dokonce to druhé tam není.
Nene, nezkoušel jsem jízdu, proto říkám, že to chce projet. Showroom v Praze prý bude až za měsíc, tak pak třeba vyzkouším.
Mno zrejme je to Tivoli naprevodované podobne ako Duster, aby zvládlo toho v teréne o čosi viac ako trebárs to ASX.
Etalon zoufalosti 😁 Ještě zapoměl dodat, že to Tivoli má sice maximálku o 2km/h nižší, ale celkem by mne zajímalo, za jak dlouho se dostane na stovku a tam bych si rozhodvně vsadil na Tivoli... ASX i s 2.0 to dá za neuvěřitelnách 13s! Stejně to umí moje Clio s 43kw! 😁
Nehledě na to, že Tivoli s tímto motorem startuje na krásných 370 tisících, kdežto cena ASX nepadne pod 0,5M a to Chceš!
Nehledě na to, že Tivoli s tímto motorem startuje na krásných 370 tisících, kdežto cena ASX nepadne pod 0,5M a to Chceš!
Tie 2km su pod toleranciou merania rychlomera a o nicom to nehovori.
Este si dohladaj, za aky cas to dosiahnu.
Ako sa bavit s deckom, kto ma o o kolko mm vacsieho pindika.
Este si dohladaj, za aky cas to dosiahnu.
Ako sa bavit s deckom, kto ma o o kolko mm vacsieho pindika.
Isto to nie je dizlovy motor, co cisti vzduch, ale filter, ktory sa tam konecne dostal, ked sa ukazalo, aky hnoj pustaju z vyfuku.
A tiez neverim, ze je to tak, ako si to zjednodusil.
A tiez neverim, ze je to tak, ako si to zjednodusil.
Ze etalon. Otazka je coho.
No preco asi - je to sprevodovane do pomala, lebo s tym aj tak nebude nikto kvoli jazdnym odporom jazdit.
No preco asi - je to sprevodovane do pomala, lebo s tym aj tak nebude nikto kvoli jazdnym odporom jazdit.
ale rozdil v bezpecnosti isofix/pas neni. Jen je rozdil v tom, ze u isofixu je mensi pravdepodobnost udelat chybu.
A víš o tom, že isofix není potřeba pro uchycení sedačky? Je to určitě jednodušší, takže manželka by to zvládla, ale stejně ty težké sedačky ji nenechám tahat a ukotvím je v autě sám. Pak je jedno, jestli jsou na isofix nebo pás.
... a už si to videl aj na ceste jazdiť (mimo predvádzačiek) ? Mne sa to ešte nepodarilo aj napriek tomu, že dealera SY v meste máme a nové Rextony už jazdia asi 3.
Jo, Fordy let 90tych vynikaly plecharinou, to platilo pak i pro fokusy 1,2 i Mondea až do MK3 . Čtyřka už je na tom lépe , ale když jsem měl poškozený lak , tak se puchýře po pár zimách taky dostavily. Nutno říct, že autu už bylo 10, ale i tak.
No můžeš mít pravdu - o tom, že by MIVEC 2.0 měl být jen s CVT nevím. Ta výprodejová cena ASX je pořád stejně už nejméně 2 roky, stejně jako Lancer byl na 350 tis., ale je to všechno základ (Inform) - tedy s plecháči a volantem bez koženého potahu - u Lanceru to bylo vylepšeno ještě černýma zrcátkama. V porovnání s Pajerem Pinin s obyčejnou 1.8 je to pořád za super peníze, protože ten stál v roce 2003 750 tis 😉 . Mitsubishi má hlavní kouzlo v tom, že je servisně hodně nenáročné - v tom je jiné než ostatní (asi hlavně nejaponské automobilky). U tebou preferovaného Fordu mě dost překvapilo, jak hrozně rezlo bratrovo Scorpio (tzv. klaun), u mého prvního (služebního) Mondea Mk 2 byl strašně křehkej zadní nárazník - za 100 tis km a 3 roky mi ho u Charouze měnili asi 3x. Naopak super bylo Mk 3 s 2.0 benzínem, ale to jsem měl jen rok. Škodovky nějak nemusím asi od roku 1999, kdy jsem dostal v Zentivě první Octavii a každých 14 dní jsem měnil prasklou žárovku v pravém předním světle ...
Ja tiez, preto som vymenil 308sw za 5008. A dovod vymenit nebol ten, ze 308 nema vzadu 3 isofixy, ale ze 2 sedacky + dospely uz dozadu nevosli. Kazdopadne pisal som o malych detoch, ked budu starsi pojdu dozadu vsetci. Ale v rovnakej konfiguracii som jazdil aj s dvomi deckami. Je to pohodlnejsie.
Ja mám len dve, preto sa pýtam. 😊 A hlavne ja 3 sedačky dozadu dám úplne v pohode. 😊 aj s isofixom 😊
Člověče já ti nevím, ta cena ASX je výprodejová, normálně auto s metalízou a prostřední výbavou, aby nebylo na plecháčích, ještě před pár měsící bylo u dealera skoro na 0,5M a pouze jako FWD 1.6 s MT.
Příjde facelift, který je opravdu jen malého rázu (viděl jsem ho už naživo a popsal jsi to přesně + novy tablet v palubce 😁), ale motor 2.0 110kw by snad měl být pouze s CVT, takže se mi nechce věřit, že silnější auto s automatem by stálo jen o 50-60 tisíc více, než výprodejové kousky končícího ASX. Já tipuji základ jako Eclipsse Cross.
Příjde facelift, který je opravdu jen malého rázu (viděl jsem ho už naživo a popsal jsi to přesně + novy tablet v palubce 😁), ale motor 2.0 110kw by snad měl být pouze s CVT, takže se mi nechce věřit, že silnější auto s automatem by stálo jen o 50-60 tisíc více, než výprodejové kousky končícího ASX. Já tipuji základ jako Eclipsse Cross.
Pri 3 malych detoch je to jedine normalne usporiadanie na dlhsie cesty. A aby som to stale nemusel prehadzovat jazdim iba takto. V predu jedno, vzadu s dospelym dve a mas ich pod kontrolou ako v predu, tak vzadu. Problemy s tym maju iba v HR. Pri vajci treba vypnut predny airbag, pri normalnej sedacke netreba.
No uvidíme, podle mého půjdou ceny "normálních" aut dolů, takže není dobrý čas na to kupovat. Eclipse Cross je od 499 650,- Kč, tak by mi nějak nebylo jasné, proč by importér dal inovovanou ASX (o čumák a motor z Outlanderu) tak vysoko. Outlander je od 554 tisíc, pak Eclipse za 500 - logicky by ASX měl být pod 460 tis. Osobně to s mým Lancerem (1.8 MIVEC Euro4) přežiju než si budu moct koupit něco s baterkama za normální cenu a už se těším na autonomní auta.
To je výprodej dobíhající 1.6 😊 Já mluvím o faceliftu s 2.0 a ten jistě nenasadi pod 0.5 m, ale třeba se budu mýlit.
Ok, to máš pravdu, ale ASX s 1.6 i přes vysmívání Toppera je ludra líná, jezdil jsem s tím 😁 Na těch 183km/h mu to trvá půl roku 😁
Co, že to máš za vzducholoď ? Já mám o 4kw méně, auto jako stodolu, těžké jak ruský tank (což se o něm dočteš v každé recenzi) a stovku dává o 4s rychleji a to je i tak to horší proti konkurenci 😁
Co, že to máš za vzducholoď ? Já mám o 4kw méně, auto jako stodolu, těžké jak ruský tank (což se o něm dočteš v každé recenzi) a stovku dává o 4s rychleji a to je i tak to horší proti konkurenci 😁
ehm, to s tými šprintami je tiež taká hodnota vieš načo. 😊 Moja vzducholoď má 136 kW a niekde som čítal, že na 100 jej to trvá tuším tiež 13 sekúnd. A vôbec ma to netrápi, pretože pružné zrýchlenie má dostatočné na to, aby som na okreskách nebol safety carom. 😁
A ty svoje deti dávaš dobrovoľne dopredu na miesto spolujazdca? Moji tam boli len občas po meste a aj to len v tzv. "vajíčku" . Odkedy majú svoje väčšie sedačky tak sedia výhradne vzadu.
mna len zaujima preco ma tivoli tak slabe maximalky ked vykonu ma dost .. aj modernej techniky ... nic viac.. svoje predstavy mi sem netahaj...
inak na dialnici je to jedno kedy maximalku dosiahnes... casom ta tam stejne ten rychlejsi predbehne bez ohladu na zrychlenie....
inak na dialnici je to jedno kedy maximalku dosiahnes... casom ta tam stejne ten rychlejsi predbehne bez ohladu na zrychlenie....
tivoli 120kw 1,5turbo 6st manual .... maximalka 181
ASX veteran 86kw 1,6 atmo predpotopne 5st manual.... maximalka 183 😒] to ma podrz ...
ASX veteran 86kw 1,6 atmo predpotopne 5st manual.... maximalka 183 😒] to ma podrz ...
Tento umysel som nemal, bola to iba mala pripomienka. Ale pamatam, ze tie auta stroskotali na tom 😄
Teoreticky nie je treba ani sedacky, verim tomu, ze deti by to prezili aj cisto na sedadlach, ako sme v detstve prezili my. Policajti to velmi nekontroluju, aspon zatial som sa s tym nestretol a uz dieta vozime cez 6 rokov.
Ale kto to mysli trosku s bezpecnostou vazne, tak zaklapne autosedacku do isofixu, pripne pas a neriesi dalej. Nove sedacky, ktore budem kupovat, su uz len s isofix uchytenim.
Ale kto to mysli trosku s bezpecnostou vazne, tak zaklapne autosedacku do isofixu, pripne pas a neriesi dalej. Nove sedacky, ktore budem kupovat, su uz len s isofix uchytenim.
Captur ma aj vpredu isofix, cize moze zene sluzit na komfortne rozvazanie deti a nakupy po meste. Rovnako BMW a Mini davaju isofix dopredu. Do Skody sa minimalne da dokupit, pokial to standardne nema. Prave pre to, ze kvoli konkurencii je dobre, aby sa auta nediskvalifikovali rovno na dvoch hacikoch.
paci sa mi ( u nas som ho uz neraz videl ) ale na etalon ASX to skratka nema 😒] ..
PS: vie niekto preco to ma tak male maximalky? s 6M a 120kw maximalka "len" 181? ( to aj moje male auto s 90 konmi da na papieri viac ) a porovnatelny eclipse cross s rovnakym vykonom 120kw ma maximalku az okolo 200.. su tie udaje v tabulkach vobec spravne? 175 maximalka v automate? ved to na papieri nestaci ani na mestsky spacestar s trojvalcom 8-s ...
PS: vie niekto preco to ma tak male maximalky? s 6M a 120kw maximalka "len" 181? ( to aj moje male auto s 90 konmi da na papieri viac ) a porovnatelny eclipse cross s rovnakym vykonom 120kw ma maximalku az okolo 200.. su tie udaje v tabulkach vobec spravne? 175 maximalka v automate? ved to na papieri nestaci ani na mestsky spacestar s trojvalcom 8-s ...
Co z toho, ked ma len 2 isofixy vzadu. XLV sa mi celkom pacilo, ale ani deti do toho nevojdu. A prevodovku uz mohli dat 8 stupnovu Aisin, az taky velky rozdiel v cene nebude.
Dnes vyšlo na autoforum cz - přiloženy jsou tabulky a grafy.
Většinu z pevných částic, které chrlí do vzduchu miliony TSI, TFSI a "eco"boost a podobné, pochytají TDI a podobné. Normálně uvažujícím lidem to bylo jasné už dávno, některá měření už proběhla s výsledkem - plusminus 5000 částic in, 0010 out.
U benzínových aut s BPF je výsledek opačný, cca 5000 částic ze vzduchu do motoru, 8000 částic ven z výfuku. To už ale není špatné, nicméně je to ubohé proti dieselům.
To jsou tvrdá fakta, žádné "předpoklady" nebo "pocity" nebo "ideologie".
Většinu z pevných částic, které chrlí do vzduchu miliony TSI, TFSI a "eco"boost a podobné, pochytají TDI a podobné. Normálně uvažujícím lidem to bylo jasné už dávno, některá měření už proběhla s výsledkem - plusminus 5000 částic in, 0010 out.
U benzínových aut s BPF je výsledek opačný, cca 5000 částic ze vzduchu do motoru, 8000 částic ven z výfuku. To už ale není špatné, nicméně je to ubohé proti dieselům.
To jsou tvrdá fakta, žádné "předpoklady" nebo "pocity" nebo "ideologie".
Interiér naprosto splňuje standart mainstreamu, kufr na takto veliké auto slušný, možná není úplně hezké, ale za 400 tisíc 120kw 4x4... to chceš minimálně projet 😊 Pro mne příjemné překvapení