Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Exkluzivně za volantem Volkswagenu Atlas. Kodiaq pro USA by obstál i v Evropě

Atlas je rodinné SUV podle amerického střihu. Po 3.800 kilometrech exkluzivně strávených za jeho volantem však už víme, že by oslovilo i Evropany.
Zpět na článek
13. 9. 2019 08:45
13. 9. 2019 08:58
13. 9. 2019 09:49
13. 9. 2019 10:29
13. 9. 2019 10:33
13. 9. 2019 11:50
13. 9. 2019 15:39
13. 9. 2019 11:34
13. 9. 2019 12:09
13. 9. 2019 12:23
13. 9. 2019 12:39
13. 9. 2019 12:44
13. 9. 2019 12:51
13. 9. 2019 13:02
13. 9. 2019 13:01
13. 9. 2019 13:03
13. 9. 2019 09:55
13. 9. 2019 10:11
13. 9. 2019 14:17
Avatar - xxc
13. 9. 2019 08:45
Asi by neobstal
Inak by ho predavali aj v Europe :-)
Rozbalit vlákno
0
13. 9. 2019 08:58
dementi
Odporné, trápne až úbohé. Do nadpisu o Atlase dať zas ako vždy odpornú škodu. Ste sa mi tak zhnusili v poslednej dobe, že ažzzzz.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jerry.Gunman
13. 9. 2019 09:38
Auta v USA vs v Evropě
Auta v USA jsou všeobecně lacinější a dostupnější, nežli u nás. Kupř. Mustang GT v USA začíná někde na +- 35.000 USD (ergo cca 800.000 CZK), Mustang GT u Forda v Praze začíná někde na 1,3 mio CZK

Takže pokud by se "émerickej" Atlas prodával v Evropě za "émerické" ceny, zase až tak neprodejný by možná ani být nemusel :-)
Rozbalit vlákno
39
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 09:54
Re: Auta v USA vs v Evropě
Nojo ale ty máš aspoň ty základní ekonomický znalosti takže VÍŠ že to je o kupní síle atd. = takže tady nikdy nemůže bejt stejná cena = ten další PR článek je slabota z víc důvodů = místní cena by musela bejt spíš toho stylu Mustang
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 09:57
Re: Auta v USA vs v Evropě
No když skoro milion stojí vybavený Karoq, tak proč né za tohle dát 1,5M? Vždyť to je cena o třídu menšího Tiguanu.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 10:09
Re: Auta v USA vs v Evropě
No volnym odhadem 1,5 mega by bylo za holobyt se 4válcem + velikost toho auta a benzínový motory + velikost která je fajn v americe austrálii ale ne v Evropě = to sem fakt nepasuje :-)

Ale americký vs evropský ceny = to je samozřejmě důvod k závisti o tom žádná :-!
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 10:13
Re: Auta v USA vs v Evropě
Já jen trochu nevěřím té spotřebě, myslím, že bych s tím jezdil o nějaký ten litr více v českých podmínkách :D

Jde mi o velikost interiéru, ta se mi hodně líbí. Tady by měla smysl nafta :D
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 10:18
Re: Auta v USA vs v Evropě
Jj tady začíná dávat smysl nafta = dokonce i nedotovaná :D

Ale viz Dzakobo 10:11 byť je to obluda fakt VELIKÁ tak V6 by tam nešlo = prostě tohle sem NE = nejde nepasuje neprodávalo by se atd.

Velikost interiéru je super = ale velikost exteriéru je na mnoha místech evropy už omezující. Navíc už i v bohatý americe se víc rozšiřujou menší auta = kdo na to má je dost velkejch oblud k dispozici i tady = i když holt za jiný prachy než tohle pro amíka ;-)
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 10:33
Re: Auta v USA vs v Evropě
Hele, abych řekl pravdu, pokud nejedeš extra pilu, tak i ten hybrid umí být zajímavý ve velkém autě a na dálnici. Otestovali jsme Mondeo TDCi vs Mondeo HEV a výsledek překvapil a to jsou už auta od které třídy se to láme ve prospěch nafty. Mrkni na blog.

Velikost exteriéru je problém, ale když jsem po Praze jezdil Hiluxem, provoz ho respektoval... musel :D

Tady by asi kanibalizoval Touareg.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 10:54
Re: Auta v USA vs v Evropě
Vim jakou reálnou spotřebu má Camry + tam furt je to zvýhodnění nafty :-!

Škoda že sis nepučil i Camry = která má víceméně stejnou spotřebu jako ta Corolla 132kW = jinak https://blog.auto.cz/…ondeo-vs-mondeo/ :yes: :yes:
Fakt ste si dali záležet = LEPŠÍ na informace bohatší = než články ACZ

Ještě k podvozku = přečti si test Corolly hatchback 1.8 hybrid byl to myslim poslední AutoTip = projíždění zatáček a tak :-!
Tohle ale píšu kvůli docela velkýmu rozdílu v chování podvozku kombi sedan a ten hatchback

Jinak o Fordu a jeho fakt neschopnym managementu si asi slyšel http://www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 11:00
Re: Auta v USA vs v Evropě
Já jsem s Camry jezdil, Mikesus ji má, ale cílem bylo srovnat dvě stejná auta , co mají i tabulkově obdobné hodnoty váhy i zrychlení + stojí stejně. Corolla tam byla jako etalon hybridu mimo soutěž.

Corollou 1.8hybrid jsem jezdil minulý týden po Praze , ale byl to sedan. Ten pohon mi přišel příjemější, než 2.0hybrid pro město, ale když na to šlápneš, chybí výkon a motor jen hučí.

Mondeo je jiné, to auto se totiž hodí i na dálnici díky odhlučnění, což bylo doposud trochu negativum Toyot, navíc poskytne karoserii kombi, což Camry ne (ale přímé porovnání dálnice Camry vs MondeoHEV nemám). Je to o prioritách, Ford postavil fakt zajímavý hybrid a škoda, že ho nemotnuje do Fokusu, do města určitě lepší auto :D Corolla je trochu větší a širší.

S Fordem je to nemilé, ale ta auta jsou lepší, než o nich novináři píší :D Tedy ti zdejší novináři :)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 11:08
Re: Auta v USA vs v Evropě
Přesně 1.8 je vhodnější na příměstskej provoz = tam toho moc nenašlapeš = maximálně to co dělám já když je prostor = odpálíš od semaforu = do vyšších rychlostí neni kam

Mondeo stejně jako ta Camry je na dálnici = kdo je tišší to by chtělo přímý srovnání to nevim

Ford a jeho katastrofální propad = je podle mě a to sem i napsal = víc o managementu než o modelech a jejich reálný kvalitě. Něco jako u PSA před pár lety = stačily 2-3 roky s novym vedenim a postavil firmu na nohy a navíc jí rozšířili o Opel = je to o lidech
Sem zvědavej jestli přijde další akvizice = FCA zřejmě fakt prodává a PSA je zřejmě fakt zájemce

U Fordu je nutný to samý = komplet vedení vyhodit a schopnejma lidma nahradit = už nemaj moc kam propadat = fakt sou na tom už zle a jako bonus = další ochlazení, recese možná i krize je za dveřma
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 11:15
Re: Auta v USA vs v Evropě
Zkoušel jsem i CHR s tímto motorem a Corolla mi přišla lepší i na špatném povrchu, CHR je asi nejhorší Toyota kterou jsem jel, ale má ve městě příjemný pohon.

Ten vývoj Fordu je smutný, no uvidíme, ale třeba bych nerad, aby dopadl jako Citroen, který má nabídku tvořenou pouze SUV a Crossovery, to by byla škoda, naopak Peugeot se jakž takž snaží.

Je to ale i deformací trhu, tady vidíš VW, které útočí na americký trh a je to SUV... zase další v řadě :/ :D
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 11:19
Re: Auta v USA vs v Evropě
Dyt Ford už před rokem uvedl, že všechny osobáky krom Mustangu zruší a bude dělat jen SUV, crossovery a pikpay.
Ty trpíš sklerozou? :-) :-) :-)

Jediný kdo umí v USA dělat osobáky je GM, Ford a FCA umí velké kulové a ne osobáky :-)
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 11:23
Re: Auta v USA vs v Evropě
Není to nic potvrzeného, jsou to dohady. Fokus zůstane a Mondeo pokud nezůstane klasické, tak to bude maximálně něco ve stylu Outbacku/Volva XC70 a takových. Zvýšené kombi.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 11:27
Re: Auta v USA vs v Evropě
No to je ten problém = Ford donedávna světová megaautomobilka to pod současnym managementem dotáhne na úroveň nabídky Subaru a Volva = to fakt neni úspěch :-|

Mercury už ukončili úplně a smutnej je i rozdíl v tom jak spravuje Land Rover a Jaguar indická Tata a jak to šlo Fordu
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 11:57
Re: Auta v USA vs v Evropě
kombíky v USA nikdo nekupuje :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 11:25
Re: Auta v USA vs v Evropě
Jj tuhle blbost vymysleli = Ford má fakt ŠPATNEJ management a to kam ho aktuálně doved http://www.autoforum.cz/…-akcii-za-vetes/ už neni sranda = protože je možný že teď přijde ochlazení pokles prodejů pro VŠECHNY = a firma v aktuální kondici Fordu to taky skoro nemusí přežít
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 11:21
Re: Auta v USA vs v Evropě
No VW a americkej trh = je asi jako Subaru a náš :D
Což chápu že pro takovou megafirmu = je docela frustrující ;-)

To Pažout a Citroen = to je ono = neni to o NAŠEM pocitu dojmu ale o realitě. A přes tenhle a neřikám že nesprávnej pocit = bych současnej management PSA hodnotil na výbornou
No a něco podobnýho NUTNĚ potřebuje Ford

Když zmiňuješ https://www.auto.cz/…usta-kara-101813 pro příměstkej provoz by mě spíš zajímal https://fdrive.cz/…i-komfortni-3790
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 11:26
Re: Auta v USA vs v Evropě
Řekl bych, že Subaru tady nemělo průser s emisemi :D Jen pro Evropu nabízí opravdu zoufalou modelovou řadu. Když auto za 700 tisíc zrychluje za 15s na stovku, je to hodně smutné i přes všechny jeho výhody ohledně pohonu a konstrukce.

Jasně, je to můj pocit, jen říkám, že by toho bylo škoda, nový Fokus je výborné auto a kdyby padl i ten, bude o jednoho tradičního zástupce v mainstreamu méně.

CHR jsem uvedl pro srovnání 1.8Hybrid, Lexx mne nějak míjí, sorry :D Hodně se mi nelíbí :D
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 11:33
Re: Auta v USA vs v Evropě
No já dám spíš na techniku než vzhled a UX je technickej základ C-HR jen dotaženej do maxima = a zdá se dost zajímavej

FoFo poslední generace se nezdá špatnej = ale asi zase něco netrefili = prodeje žádnej zázrak spíš dokonce zklamání. Když už si zmínil to C-HR = tam naopak prodeje dál převyšujou původně připravenou maximální kapacitu výroby. Tohle už roky fordí management neumí = že se na poměry segmentu slušně prodává Mustang = to obří automobilku nezachrání

Subaru sem zmínil v souvislosti s tržnim podílem = v Evropě naprosto okrajovej = asi jako VW v severní americe. S tim rozdílem že Subaru je prostě menší automobilka, VW světovej gigant = kterej si z nějakýho důvodu na donedávna největšim trhu světa stojí tristně = už i před Dieselgate = který ostatně na prodejích nic moc nezměnilo = dokonce ani směrem dolu :-)
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:09
Re: Auta v USA vs v Evropě
FoFo byl třeba v ČR hodně agresivně naceněný a pro naše končiny mu chybí nějaký R4 benzín, lidem to vadí. Já jsem zkoušel jak 1.0, tak i 1,5 R3 a oba motory jsou hodně dobré, navíc Fokus prostě pořád jezdí jako Fokus = výborně.

S ostatním souhlas a CHR je módní, chápu, že lidé ho kupují, Toyota se trefila do vkusu, pro mne, jakožto prakticky smýšlejícího kupce, je to auto k ničemu a za cenu Corolly :D Uvnitř malé.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:23
Re: Auta v USA vs v Evropě
No zrovna ten R3 1,5 je zdá se hodně povedenej = lepší než R4 https://www.autorevue.cz/…i-svolavaci-akce nicméně prodeje sou = drtivě lepší ve prospěch horšího motoru

C-HR zmiňuju jen že ty si s nim začal = tam když tak jednoznačně plnou dotaženou verzi UX
A měl to bejt lifestylovej model = je snad až nečekaně úspěšnej = nicméně Coroll se prodaj násobky. Nejde o FoFo u nás = my sme byli a eště hóódně dlouho budem naprosto okrajovej trh = ale o celkový spíš zklamání z prodejů = ve všem asi slušnýho povedenýho modelu kterej se má prodávat masově. Špatně si Ford stojí i na novejch trzích typu Čína = má tam snad úplně největší propad ze všech automobilek = to je síla

Nevim kde je zakopanej pes = umim jakžtakž hodnotit podle kvality = trefit se do vkusu masám = to mi nikdy nešlo = i když horší než management Fordu = bych snad nebyla ani já :-!
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:31
Re: Auta v USA vs v Evropě
Jestli je lepší než R4 Ecoboost 1.5 ti zatím neřeknu, máme ho teprve od pondělí a R3 jsem jel jen krátce, musím někde sehnat na vyzkoušení.

Však ja ho zatáhl do srovnání jen díky pohon ;).
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 11:04
Re: Auta v USA vs v Evropě
jasně, menší auta, v TOP 5 neprodávanějších modelů sou nákupní tašky Ford F, Chevrolet Silverado a RAM pickup :-) :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 11:11
Re: Auta v USA vs v Evropě
Jasně = to ale nezpochybňuje ty menší auta = a zrovna ty = to určitě VÍŠ ;-)
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 11:13
Re: Auta v USA vs v Evropě
další menší auta Camry, Wrangler, GrandCherokee, Explorer, Malibu atd.

Když zůstaneme v TOP 30 :-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 11:23
Re: Auta v USA vs v Evropě
Furt TO SAMÝ = to že si budeš mlít svou znamená že NEVÍŠ o nárůstu prodejů malejch aut v americe, nebo mi chceš jen oponovat nebo co? ;-)
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 12:06
Re: Auta v USA vs v Evropě
Escape, Sentra, Corolla, Civic a RAV - 5 modelů z TOP 20 jsou "malý"

Trošku minortiní počet že.

Nebo mi chceš tvrit, že malý auta sou Wrangler, grandčíro, Ford F, Silverado, RAM pickup, Rogue, Camry, Equinox, Accord, Explorer, Tacoma ,Highlander, cherokee,...
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:14
Re: Auta v USA vs v Evropě
Možná si nepochopil o čem je řeč? ;-)

Prostě i v USA roste podíl menších aut = a poroste i DÁL

Aktuální žebříček nejprodávanějších = s tim, i když to asi nechápeš = nemá až tak moc společnýho :-)

Mluvim o trendech = takže neporovnávej příští měsíc a asi ani příští rok = ale třeba za 5 nebo 10 let. Tou dobou bude třeba možná furt na špici Ford F = teda nevim když teď management značky tvrdě maká na bankrotu firmy :-! ale podíl menších aut proti dřívějšku = velmi pravděpodobně bude DÁL RŮST
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:21
Re: Auta v USA vs v Evropě
Jasně že poroste, všude, protože plocha k parkování není nekonečná a provoz se zhušťuje = více aut.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:24
Re: Auta v USA vs v Evropě
Na magistrátu po zastavení výstavby okruhu i spojnic mezi budoucím vnitřním a vnějším okruhem z rozkazu Dolínka a Krndy se snad blejská na lepší časy https://www.idnes.cz/…praha-zpravy_zuf
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 15:34
Re: Auta v USA vs v Evropě
Jasně, farmář v Texasu si koupí Chevy Spark místo Silverada, nebot nebude mít kde zaparkovat.

VTIP Galaxie....

USA není New York a Washigton DC jestli ti to nedošlo, Kanada to samý
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 15:33
Re: Auta v USA vs v Evropě
Mě nezjímá co bude za 20 let, ale co se prodávalo v roce 2018. A tam žádný trend na přechod k menší vozům nevidím.
13. 9. 2019 12:20
Re: Auta v USA vs v Evropě
Na PR článek je tam dost neduhů ne? ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:33
Re: Auta v USA vs v Evropě
Hele pájo mám new zprávy od netety = tobě se pokud si pamatuju moc nezdálo její hodnocení nepříplatkovejch sedaček v Z4 = že na delší dlouhý cesty spíš zklamání. Tak naopak za NEJLEPŠÍ sedačky co kdy seděla nebo za hoodně dlouhou dobu = má ty v 850i = absolutní špička :yes:
13. 9. 2019 12:48
Re: Auta v USA vs v Evropě
Ty nepříplatkové mají jednu vadu...nedrží u sporťáku tělo v zatáčkách, nepohodlí však ne. To ale ještě záleží na tělesných proporcích a kondici řidiče.

850i jsem ještě nejezdil ;-)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:53
Re: Auta v USA vs v Evropě
Kondice řidiče výborná až vynikající = postava holt malá holka = 160 cm váha tajná ale odpovídající :-!

A auta si pučujou na tejden dva tři = a často docela křižujou evropu minimálně třeba pár dní v Itálii tam sou furt = takže důkladnější test posouzení než profíci u nás v kraji. Plus neteta je taková princezna na hrášku fakt by ho asi poznala = takže její hodnocení těch sedaček v 8mičce jako nej z nej = má fakt hodnotu. Plus málokterej běžnej člověk má tolik času a prostoru porovnávat = myslim tolik praktickejch zkušeností = od Bentley po Ferrari. Tak uvidíš až sám vyzkoušíš = mimochodem to o sedačkách Z4 byť v mírnější formě sem čet i v nějakym testu = od chlapa = takže neni jediná :-)
Avatar - xxc
13. 9. 2019 13:04
Re: Auta v USA vs v Evropě
Sportove sedacky BMW su otras. Aspon tie nase, vodicove. Spolujazdcova je v pohode. Nieco tlaci do laveho stehna.
13. 9. 2019 10:22
Re: Auta v USA vs v Evropě
35 tisic USD je bez dane (ceny v US jsou bez dane). Abys to dostal do Evropy, zaplatis 10% clo pri importu (Mustang se predpokladam vyrabi v US a vozi do evropy). A neco stoji preprava, zasobovani nahradnimi dily atd atd.

35 tisic dolaru je ted asi 820 tisic korun.
1,3 milionu korun s dani je 1,074 bez DPH .. pak zalezi na jakou castku se aplikuje 10% DPH ale kdyby to byla cena bez dane, pak by z toho bylo 976 tisic korun.

Je v evrope drazsi, o tom zadna, ale jen rikam, ze to neni rozdil 820 tisic proti 1,3 milionu.

Nemluve o tom, ze v US je Mustangu hromada, zatimco v Evrope si ho koupi jen par zapalenych blaznu, a to i kdyby tady Mustang GT stal 900 tisic bez dane.
Avatar - Dinar
13. 9. 2019 10:44
Re: Auta v USA vs v Evropě
Mrknul jsem na Rusko, tam stojí Teramont/Atlas od 2,8 mio rublů vč. dph, což je lehce přes milion Kč.
Avatar - Jerry.Gunman
13. 9. 2019 10:44
Re: Auta v USA vs v Evropě
Freddko, souhlas
Daňový systém v jednotlivých státech USA je oproti Česku i dalším evropským zemím dosti odlišný, takže když se to prožene přes všechny propočty a přepočty, tak se ten rozdíl zmenší, přesto však není zcela nevýznamný.

Podobná "disproporce" tam tuším že stále ještě platí i pro auta, která běžně potkáváš na silnicích v Evropě.
Pamatuji-li správně, jednu dobu (před 5-6 lety???) by se snad pro Čecha i vyplatilo, aby si nakonfiguroval Passata v nejvyšší výbavě, koupil si ho v USA - a individuálně si ho přivezl sem. Pokud mne paměť (příliš) neplete, stál tam tehdy okolo 28-30.000 USD? Takže "Sdělano v Gěrmanistáně, vyvezeno do USA, odtamtud přivezeno zpět do ČR, procleno a postaveno na značky" - PO VŠECH TĚHLE VOPRUZECH by Tě tohle auto vyšlo o nějakých 10 - 15% laciněji, než kdyby jsi si zašel k nejbližšímu dealerovi a koupil si ho za tu nejnižší vyhádatelnou cenu tam :-)

Ale to jsme od tématu ATLAS juž odběhli možná až příliš daleko.
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 09:49
Spotřeba
Hmm za 11, to na okresce umí i hybrid :D To je zase dobrý na takovou obludu :D

Jinak mne se to líbí více, než kdejaký Tiguan bez kufru, sice to není moc krásné, ale zato účelné.
Rozbalit vlákno
26
13. 9. 2019 10:29
Re: Spotřeba
Zvlast kdyz benzin v US stoji ted asi 18 Kc za litr... To pak chapes, ze je nejakych 11 litru na sto vubec netrapi ... maji to totiz stale levnejsi provoz nez evropan v Oktavce TDI :-)
Avatar - Jerry.Gunman
13. 9. 2019 10:54
Re: Spotřeba
Njn, když u nás se na ceně PHM daně a daně z již jednou zdaněného základu podílejí +- 50% ...

Nakoupil jsem 10 litrů nafty, zaplatil 301 CZK
Spotřební daň = 10,95 Kč/litr
DPH = 52,26 Kč celkem

Při ceně 15 či 18 Kč/ litr by mi asi taky nezáleželo na tom, zda jezdím za 5,8 nebo 6,2 litru / 100 km :(
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 10:58
Re: Spotřeba
Nojo daň za velmi silnou (nejsilnější) sociální síť na světě = ubrat z ní sme amerika ubrat totálně sme Čína. Pro ty úspěšný neni o čem = pro ty míň.. ty sou rádi že sou evropani :-!
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 11:06
Re: Spotřeba
Můžeš jezdit za stejně jako evropan v TDI oktávce.

Ta vymoženost se jmenuje LPG. Třeba motory HEMI ho snáží výborně, pokud to dělá člověk co umí a víc co tam použít a jak.
13. 9. 2019 11:50
Re: Spotřeba
Akorat teda prijdes o kufr a pak tim autem nemuzes na nakupy (parkovani v garazich), to je takova mala nevyhoda... :-) Ale proti vozeni bomby v kufru ja nic nemam, kdyz to nekdo chce, at to tam ma :-)
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 12:09
Re: Spotřeba
toroid místo rezervy neznáš vid...nákupní centra mívaj i venkovní parkoviště, navíc v době košíku, tesca, rohliku a dalších milionů firem, cozících potraviny z celého světa domů tam ne všichni tráví víkendy :-)
13. 9. 2019 15:39
Re: Spotřeba
Tohle resit nemusim, asi ze nemam HEMI. V americe bych ho skoro jiste mel (myslim to hemi ,plyn ne e)
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 15:47
Re: Spotřeba
nemusíš mít jenom HEMI, maj to lidi i na dalších V8 nebo V6. HEMI byl příklad motoru, kterému správně instalované LPG vůbec neva, problém je, že v čr to správně umí jeden z 50 plynařů :-)
Avatar - Jerry.Gunman
13. 9. 2019 12:27
Re: Spotřeba
Bariku,
LPG nebo CNG samozřejmě je jedna z možností, ale už je to "dodělávka" do auta, které s sebou nese i mnohá negativa.
- omezená možnost parkováni (pro lidi u Prahy celkem zásadní problém)
- nižší dojezd na alternativní palivo
- a samozřejmě, tradičná nerudovská otázka KAM S NÍ (tedy s nádrží na CNG či LPG)

Jak tak na to koukám, tak asi nejlepším řešením bude nějakej pick-up (Ram, F-150 a spol) prerobený na plyn :D Místa pro tlakové lahve je tam habakuk, mohu jich tam dát... neúrekom a když sloupnu CNG/LPG nálepky a na čumák si navařím nejaké kolejnice, abych projel zdí, tak nebudu mít ani problém s parkováním v podzemních grážích v Práglu :-)
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 15:37
Re: Spotřeba
Jezdí s tím mraky lidí v různých amerikách, v sedanech typu 300C/Charger maj z 80% nádrže toroidy místo rezervy nebo nádrže pod autem (Voyagery atd).

Kdo furt nevymentá nákupní centra s podzemní garáží a neparkuje v bytě s podzemní garáží, žádnej problém nemá.

Já mít LPG tak problém nemam, doma parkuju u baráku na dvorku, v práci ve firmě na dvorku a nakupovat jezdím do Globusu, tam žádný podzemní garáže nemaj.

NO PROBLEM
13. 9. 2019 17:23
Re: Spotřeba
"- nižší dojezd na alternativní palivo" -
Prečo je to problém? Však LPG je bonus naviac, auto môže na benzín jazdiť stále, však ti tu pôvodnú nádrž nevyhodia. Minie sa plyn, prepneš na benzín a ideš ďalej.
Avatar - fOE
13. 9. 2019 11:34
Re: Spotřeba
Ty s tema kuframa furt :D
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:09
Re: Spotřeba
Jo! :D Hele, ale já prostě kufr používám a k čemu mi je obří "kráva" do který toho nedám více, než do hatchbacku :D
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:16
Re: Spotřeba
No to občas asi my všichni ale CO tam vozíš ty to je mi taky záhadou ;-)

Vim co se naskládá do blbýho malýho Aurisu když sklopíš sedačky = tuhle sem tam vez asi 2 metrovou kytku :D
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:23
Re: Spotřeba
Kdyby si viděl, co jsem odvezl v třídveřovém Cliu! :D A co vozím jsem ti už mockrát psal, věnuji se hudbě a abych pořád sklápěl sedačky, nebo když někdy potřebuju vzít i více než 1 člověka navíc, je to jednodušší hodit do kufru a jet :)

P.s. neříkal si mi náááhodou dříve, že Auris je kombik? :D
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:31
Re: Spotřeba
Ne neřikal = tos očekával a hledal ho atd. TY :-)

Já ti naopak = pravda po delší době = nedávno přiznal že to je.. ;-)

Jak sem řikal Mikesusovi = jednou sme v tom jeli 3, tu a tam občas jezdíme 2 no a zbytek one man show

A tomu Cliu věřim = i když ta kytka by ti asi koukala z okna = jako kdysi při rytířskejch kláních s dřevci? :-!
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:39
Re: Spotřeba
Starý Clio je uvnitř neuvěřtelně velké a prostorné, to by si koukal :) Ale asi jo, na dlouhé předměty to není, ale skříňku odvezlo :D

Já vím, že máš HB, bílý jsi psal a Ravku jsem viděl i s Březinou na palubě :D Ta je vínová.
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:40
Re: Spotřeba
No a v obou tu a tam můžeš vidět nás OBA = šmíráku :-!
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:44
Re: Spotřeba
Nemužu za to, že jezdíte po trase, po které já :D Nevyhledávám vás :D
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:47
Re: Spotřeba
Já vim = a proto znáš i adresu kolegovy matky :-!

No dej vědět až vyzkoušíš porovnáš Camry hybrid vs Mondeo hybrid = to mě docela zajímá

Narozdíl od nabušený verze Corolly = se zdá Camry 2.5 vhodná = na všechno teda do města i na dálnici. Tenhle blog ste pojali fakt pěkně důsledně = tak věřim v opakování = vyšší kvality než maj profesionální placený materiály ACZ :-)
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 12:51
Re: Spotřeba
Tu neznám, že jsi z Kralup, nebo od Kralup si mi psal kdysi sám :D A jestl ije to pravda je mi fuk. Nezapomeň, že si tu ležel v žaludku více lidem a ti si o tobě taky zjišťovali :D

Obávám se, že Mondeo HEV už jen tak mít nebudeme, přecijen jsme normální lidi, né novináři a těm jentak na den běžně auto nepůjčí, zajímavé by to ale bylo. Můžeme přeměřit hluk na dálnici s TDCi Mondeem (které je také příkladně tiché), to by asi šlo.

Za pochvalu jsem rád, Škoda, že ten Blog tady moc nikdo nečte :D Pro mne další zajímavé auto, které bych rád vyzkoušel je asi Clio 5, to se mi moc líbilo :)
Avatar - Hammunasakra
13. 9. 2019 12:58
Re: Spotřeba
Nojo má choroba uvádět věci na pravou míru = ta je hodně neoblíbená :-!

S tim blogem sem to myslel vážně = většina profi testů textů je až neuvěřitelně povrchních = ty všichni tam jdete po podstatě fakt opravdový dojmy a pocity = to má hodnotu

Tohle se snažíme na profi úrovni dělat s hifi = jestli to a kolik lidí to pozná a ocení = radši nevim :D
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 13:02
Re: Spotřeba
Což o to, kdyby tady fungoval web tak jak má a nestávkoval jednou blog, podruhé SZ, potřetí login, tak by bylo fajn ten Blog trochu zviditelnit na hlavní stránce (tam ani nejsou vidět novinky a nové příspěvky), pak by na to kliklo více lidí a ať si tam klidně narvou reklmau někam na okraj.

Je to škoda, protože se tam objevují zajímavé články, nejen naše, ale i jiných diskutérů. Přidávat pak tyto amatérské testy na Moje.auto.cz je taky asi blbost, takže ta platforma je nevyužita.

Problém je prostě to , jak se k autům dostat, třeba se to časem nějak zlepší, ale přijít do prodejny "dobrý den, chtěl bych na den auto, abych o něm mohl napsat, ale nejsem novinář" je taky těžké :D

Ale každý kladný ohlas potěší :) za to díky.
Avatar - fOE
13. 9. 2019 13:01
Re: Spotřeba
Takze rikas, tohle https://img2.auto.cz/…ull/5911138_.jpg uz by dostalo za kufr ctyriapulozzmana, znacku kvality?
Ja se nedivim ze ty ses fordista, ty jednou v tom tranzitu skoncis. :-[] :-[]
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 13:03
Re: Spotřeba
Jo, to mi příjde super, zvláště, když jsem takto zíral do kufru běžnému Tiguanu, který nestojí o nic méně :D

BTW s Tranzitem T350 jsem se něco najezdil ;) Tam naložím i Citigo! :D
13. 9. 2019 09:55
Atlas
Toto auto sa mi uz davno paci, hlavne velkost a sirka aj interier. S takym 3.0 tdi podladenym co ma Touareg v zaklade by to bola slusna ponuka ale to by bral asi dost zakaznikov Touaregu tak to asi nehrozi. Samozrejme Turek je viac HI -TECH. Myslim, ze ak by tam dali slusnu cenu tak by kanibalizoval aj Kodiaqa aj Tiguan Allspace v nejakych drahsich specifikaciach aj ked su to mensie auta.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dzakobo
13. 9. 2019 10:11
Re: Atlas
Atlas má motory napříč, takže 3.0 není možné nabídnout, leda 2.0biTDI - pro pohodovou jízdu by byl dostačující.
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 11:01
Kopírujeme, s.r.o.
bok GrandCherokee, předek trochu Ford :-) :-)

aneb designeři VW v akci
Rozbalit vlákno
8
13. 9. 2019 12:46
Re: Kopírujeme, s.r.o.
JJ a Lada vyráběla gazíka dřív...to všechno víme ;-)
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 13:19
Re: Kopírujeme, s.r.o.
A i v 90. letech byla ta automobilka dál, než Škodovka, to taky víme, a taky mají Americká auta větší motory a KDYBY neměli tak líné převodovky, tak by byly i rychlé.. .všechno víme! :D
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 15:42
Re: Kopírujeme, s.r.o.
Oni jsou rychlé, on už není rok 2001 :-)
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 15:41
Re: Kopírujeme, s.r.o.
Od LADy okopírovala škodovka ten obří nápis Škoda na kufru.

Když s tím Lada přišla u Vesty, všichni se smáli, bum, škodárna to po 4 letech zavedla taky.

Prča vid, když sem to tuhle viděl na superbu, tak sem se smál...

Lada - 2015 -https://c8.alamy.com/…plate-FFNEAT.jpg

Škoda -2019 - https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/…inal/suptail.jpg
Avatar - Ozzman
13. 9. 2019 15:59
Re: Kopírujeme, s.r.o.
Tohle nemyslíš váženě, že ne?! :D Já ti jen připomenu, že ten obří nápis na zadku mívali třeba Pickupy Ford, nebo Toyota před více, než padesáti lety :D
13. 9. 2019 17:28
Re: Kopírujeme, s.r.o.
Ale v jednom má pravdu, je to neskutočné klišé. Na ceste vídam takto zohyzdených stále viac autozadkov a vyzerá to hnusne na všetkých bez výnimky.
Avatar - Barrichello
13. 9. 2019 23:59
Re: Kopírujeme, s.r.o.
Jo, měli. 4x většíma písmenama vylisovaný v plechu vid. A bíle většinou

určitě vzor Lady nebo škody.

Zato ta písmena Lady v chromu + umístění je nápadně podobné tomu co použila škoda vid.
Avatar - Ozzman
14. 9. 2019 08:26
Re: Kopírujeme, s.r.o.
Tak dobře tedy, sáhneme třeba namátkou:


http://images.esellerpro.com/…%20sport%202.jpg

Hele, ty fakt věříš, že někdo od Škodovky se podíval na Ladu a řekl si... Jo! To je ono ! To dáme na naše auta ! :D

A co tohle ?
http://www.pertwee-and-back.co.uk/wp-content/uploads/2015/09/All-New-Ford-Focus-ST-Line-.jpg

To tu bylo taky před Škodováckým nápisem na zadku, taky kopírovali od Lady? :D
Avatar - iudex
13. 9. 2019 14:17
Zlata atmo V6
Pozastavil som sa pri hodnotení motora. Ja som nedávno v USA šoféroval parametrovo veľmi podobné auto: tiež cca. 5 metrová krava s hmotnosťou niekde okolo 2t, poháňaná atmosférickým benzínom 3,6 V6 s výkonom ešte o chlp vyšším (283k). No a dynamicky som bol pomerne sklamaný, od veľkoobjemového motora som čakal, že bude suverénne ťahať od voľnobehu, resp. aj pri nižších otáčkach, ale to sa akotak dialo len na úplnej rovine, pri aj malom stúpaní motor proste nemal ťah a bolo treba podradiť a točiť ho, ale už pri 4000 ot ten zvuk nebol dvakrát príjemný a nehodil sa k charakteru pohodlnej veľkej káry. Samozrejme určite lepšie, než keby tam bol nejaký vyšpičkovaný dvojliter podobného výkonu, ale proste od skoro 300k atmosféry som čakal viac. Preto sa mi akosi nechce veriť to nadšenie redaktora, proste pri dvojtonovom vyše päťmetrovom SUV s aerodynamikou tehly o nejakej dynamike z atmosféry hovoriť nemožno. Ako fanúšik benzínu hovorím, že nejaký 3,0 turbodízel bude pre toto auto oveľa vhodnejší a auto s ním bude živšie.
Rozbalit vlákno
0